Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Ταμπάκος Κωνσταντίνος | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κ. Διαμαντοπούλου, «Κανείς δεν πίεσε κανέναν, για να αποδεχθεί το διορισμό του στην περιοχή που διορίστηκε» Ένας γενικός κανόνας που πρέπει να ισχύει στις αποσπάσεις είναι ότι Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ή ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ 1. ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ: Για να δοθεί απόσπαση δεν πρέπει να δημιουργηθεί κενό στο σχολείο που αφήνει χωρίς να χρειασθεί πρόσληψη συμβασιούχου. 2. Προηγούνται οι έχοντες διαπιστωμένο πρόβλημα υγείας και πρέπει να βρίσκονται κοντά σε κάποιο συγκεκριμένο νοσηλευτικό κέντρο. Πολύ εύκολα μπορείτε να βάλετε δικλείδες ασφαλείας και να το ελέγχετε. Σε περίπτωση δόλου θα πρέπει οι γιατροί και οι ίδιοι να τιμωρούνται παραδειγματικά. Μέχρι και απόλυση να είναι η ποινή. Πρέπει να αποθαρρύνετε τους εξυπνάκηδες. 3. Οι μητέρες ανήλικων τέκνων έως 5 ετών. Αν το ζητήσουν στην αίτησή τους να μπορεί να εγκριθεί η απόσπασή τους κατευθείαν για όλα αυτά τα χρόνια. Στο μεταξύ όμως θα ξέρουν ότι χρωστούν την οργανική τους αν δεν την έχουν υπηρετήσει και δεν θα μπορούν να κάνουν αίτηση για μετάθεση. Με άλλα λόγια να τους δίνεται ένα καλό κίνητρο αλλά ταυτόχρονα και ένα αντισταθμιστικό αντικίνητρο για να επιλέξουν. Πρέπει η διάταξη να μην αφήνει κανέναν με παράπονο. Αν δεν υπάρχει σχολείο να τοποθετηθούν , να καλύπτουν γραμματιακή υποστήριξη σε ένα σχολείο συνολικής ημερήσιας διάρκειας 4,5 ωρών. 4. Κανείς άλλος πλην των παραπάνω δύο περιπτώσεων δεν δικαιούται απόσπαση σε σχολείο αν δεν υπηρετήσει τουλάχιστον ένα χρόνο σε σχολείο της περιοχής μετάθεσής του. 5. ΠΡΟΣΟΧΗ! Να μην θεωρηθεί ότι έχει υπηρετηθεί μία οργανική θέση ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ και να μην κατοχυρώνεται δικαίωμα μετάθεσης τότε. Σκληρό μεν, δίκαιο δε. Θα πρέπει και ΟΛΕΣ οι γυναίκες να πάνε να υπηρετήσουν τουλάχιστον ένα χρόνο εκεί που δήλωσαν. Και αυτό δεν χρειάζεται να το κάνουν όταν τα παιδιά τους είναι μωρά και θα πάρουν την απόσπασή τους. Μπορούν και αργότερα. 6. Για να εκλείψει εντελώς το φαινόμενο των κενών και να σταματήσουν να φωνάζουν κάποιοι προτείνω το εξής. Το Υπουργείο να τις προκηρύσσει ως εξής τις θέσεις αυτές για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς σε περιοχές που έχει πλεονάσματα ή και αλλού εφόσον καλυφθούν από άλλον: Π.χ. Ζητείται φιλόλογος να αποσπασθεί για ένα έτος στο Γυμνάσιο Φούρνων Ικαρίας με μοριοδότηση 18 μορίων ως δυσμενείς συνθήκες και αποδοχές αυξημένες κατά 300 € ως επίδομα. Με απλά λόγια κίνητρο. 7. Για να κάνει κάποιος αίτηση απόσπασης σε γραφείο θα πρέπει να έχει υπηρετήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σε σχολεία της περιοχής μετάθεσής του για 3 χρόνια τουλάχιστον και να αποδεικνύει την επάρκεια των γνώσεων σε Η/Υ με πιστοποίηση και με απόδειξη όταν του ζητηθεί. Πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο τα γραφεία και τα ΙΕΚ ειδικά να είναι γεμάτα από νεαρούς. Και μην νομίζετε ότι δεν θα βρείτε ενδιαφερόμενους. 8. Οι έγκυες που είναι σε άδεια εγκυμοσύνης και στη συνέχεια με το καλό σε άδεια λοχίας να παίρνουν τα μόρια καθ’ όλη τη διάρκεια της αδείας τους, από το τελευταίο σχολείο που υπηρετούσαν μέχρι να πάρουν την άδεια. Αν στο μεταξύ πάρουν μετάθεση, να πάρουν αναδρομικά τα μόρια του σχολείου που θα υπηρετήσουν πρώτη φορά. 9. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε βουλευτές να παίρνουν 1 μόριο τη χρονιά ως δυσμενείς συνθήκες, να χάνουν την οργανική τους θέση και κανένα άλλο επίδομα. 10. Οι αποσπασθέντες σε ΚΠΕ να παίρνουν τα μόρια του κοντινότερου σχολείου στο ΚΠΕ, να μην παίρνουν το επίδομα θέσης και να χάνουν την οργανική τους θέση μετά την παρέλευση 2ετίας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν καλυφθούν οι θέσεις να προκηρύσσονται για όλους με κίνητρο 100 € το μήνα και με σύμβαση διετίας. 11. Το ίδιο ακριβώς και με τους αποσπασθέντες σε ΓΡΑΣΕΠ. Εδώ υπάρχει ένα τεράστιο κεφάλαιο με την επιμόρφωσή τους, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους. 12. Οι αποσπασμένοι σε βιβλιοθήκες σχολείων να κάθονται υποχρεωτικά μία διετία κι αυτοί. Κι εδώ υπάρχει κεφάλαιο με την επιμόρφωση, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους. Κανένα επίδομα κι εδώ. 13. Οι διευθυντές δημόσιων βιβλιοθηκών να προκηρύσσουν συγκεκριμένα κενά στις βιβλιοθήκες τους, τα οποία και να τα δικαιολογούν εγγράφως και στη συνέχεια αυτά να καλύπτονται από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, μέχρι να προσληφθεί μόνιμο διοικητικό προσωπικό, οι οποίοι και να παίρνουν τα μόρια του πλησιέστερου σχολείου. Μετά την παρέλευση 2ετίας να χάνουν την οργανική τους θέση. ΓΕΝΙΚΑ, Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: Α Ν Τ Ι Κ Ι Ν Η Τ Ρ Α ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΘΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Ταμπάκος Κωνσταντίνος ΠΕ03 μαθηματικός Τρίκαλα