• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστου Κων/νος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 20:00

    Κυρία Υπουργέ, γι΄ άλλη μια φορά στην Ελλάδα κινδυνεύουν να αδικηθούν όσοι προσπαθούν δίκαια και καθαρά να πετύχουν το σκοπό τους. Τόσα χρόνια χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν συμμετάσχει επιτυχώς σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ,οι οποίοι (όπως και εγώ) αν και είχαν πολύ καλή σειρά κατάταξης δεν κατάφεραν να διοριστούν επειδή έβρισκαν μπροστά τους συναδέλφους με πολλά μόρια αγνώστου προελεύσεως.Εσείς,λοιπόν, απ΄ ότι καταλαβαίνω προτίθεστε να ακυρώσετε αυτές μας τις προσπάθειες και να επανέλθουμε έτσι στο σημείο εκκίνησης ,αφού χρησιμοποιηθήκαμε για χρόνια ως αναλώσιμο προϊόν κάλυψης κενών σε κάθε γωνιά της Ελλάδος. Συμφωνώ απόλυτα με τη λογική ΑΣΕΠ,αλλά δε μπορώ να διανοηθώ τη μη ύπαρξη ενός πίνακα που θα αποτελείται ΜΟΝΟ από επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, στον οποίο θα προσμετρούνται τα μόρια των επιτυχιών και της προϋπηρεσίας και από τον οποίο θα διορίζεται ένα ποσοστό εκπαιδευτικών.Ένας πίνακας του τύπου 24-μηνο με ΑΣΕΠ ή κάτι τέτοιο. Γιατί θα πρέπει να μπούμε στη λογική της απόλυτης αβεβαιότητας,της πιθανής διετούς ανεργίας,της διαρκούς αμφισβήτησης και να μην διατηρούμε κάποια κεκτημένα μόρια από επιτυχίες στον διαγωνισμό και από προϋπηρεσία που αποκτήσαμε μέσω αυτών; Επιπροσθέτως ρωτώ: γιατί προτείνετε να ΄΄κλειδώσουν΄΄ οι πίνακες το καλοκαίρι του 2010;Μ΄ αυτό τον τρόπο αλλάζετε ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ τους κανόνες του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ που όπως και όλοι οι προηγούμενοι είχαν διετή ισχύ και προσέφεραν μόρια στους επιτυχόντες τους για δύο χρόνια.Το δίκαιο λοιπόν είναι να μετρήσει για διορισμό η προϋπηρεσία,όχι μόνο της τρέχουσας χρονιάς,αλλά και της επόμενης γιατί αυτό προέβλεπε ο διαγωνισμός όταν διεξήχθη! Κυρία υπουργέ, μέσω των γενικόλογων προτάσεων που καταθέσατε έχετε προκαλέσει,προφανώς άθελά σας,πρωτοφανή αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα. Για να είμαστε όλοι εμείς μαζί σας στις όποιες απαιτούμενες αλλαγές, προσπαθήστε παρακαλώ να μην αδικήσετε ανθρώπους που λειτούργησαν με αξιοπρέπεια και εντιμότητα και να μη μετατρέψετε τον εκπαιδευτικό σε δια βίου εξεταζόμενο,αλλά σε δια βίου καταρτιζόμενο. Με σεβασμό, Χρήστου Κωνσταντίνος,μαθηματικός.