• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΓΚΟΣ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 20:23

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Δ/ΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΓΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ: ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ; Π.Χ. ΕΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ "ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΑΣΜΑ!!!!!!" (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ...) ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ , ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΤΗΝ Ά' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 3 ΧΜ ... ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ;;; ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ; ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΕΠΕΤΕ. ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ.ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥς ΑΣΗΚΩΤΕΣ ΣΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΛΑΠΤΟΠ... ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ.