• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Μ.' | 26 Νοεμβρίου 2009, 20:27

    Ορμώμενος από την πολύ σωστή εξαγγελία ότι όλες οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ, θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών. Ως γνωστό οι εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται ανά δύο χρόνια να δίνουν επώδυνες εξετάσεις στον ΑΣΕΠ προκειμένου να διοριστούν. Έτσι παρατηρείται μεγάλος αριθμός εξ αυτών (πλην δασκάλων) ενώ επιτυγχάνει στις εξετάσεις να παραμένει αδιόριστος λόγω του μικρού αριθμού (συνήθως) των προς κάλυψη θέσεων και να τίθεται σε μια λίστα αναμονής, ανάλογα με τα μόρια του επί μια 2ετία. Και τότε διαπιστώνει έκπληκτος κανείς, ότι όλοι οι άλλοι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (Δήμοι, Νομαρχίες, κλπ) καλύπτουν τις ανάγκες τους (π.χ. σε Νηπιαγωγούς) εκτός αυτής της λίστας (με δικά τους προφανώς κριτήρια) και με την αιτιολογία της κάλυψης τοπικών αναγκών, το οποίο δεν ευσταθεί δεδομένου ότι μεγάλος αριθμός των μετεχόντων στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ δηλώνει έτοιμος να τοποθετηθεί οπουδήποτε στην Επικράτεια. Επίσης ένα δεύτερο εύλογο ερώτημα είναι, κατά ποία λογική, ένας υποψήφιος εκπαιδευτικός που έχει συμμετάσχει σε 2, 3 ή και περισσότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και ήταν επιτυχών και μη διοριστέος όλες τις φορές, μοριοδοτείται μόνο για την τελευταία κατά σειρά συμμετοχή του και αυτό κατά το ήμισυ, διαγράφοντας με μια μονοκονδυλιά όλες τις προηγούμενες προσπάθειες του? Κατά την ταπεινή μου άποψη, τα παραπάνω λειτουργούν σε βάρος των νέων ανθρώπων που αγωνίζονται για μια θέση και το μόνο που ζητούν είναι ένα δίκαιο σύστημα ίσων ευκαιριών. Η αφετηρία πρέπει να είναι κοινή για όλους τους ενδιαφερόμενους για διορισμό εκπαιδευτικούς και δεν έχουν καμία θέση σε αυτή διακρίσεις του τύπου πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κλπ. (Αρκετές παροχές δεν έχουν σε χρήματα και άλλες προνομίες? Εάν δείτε μόνο τις βαθμολογίες τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (των περισσοτέρων) θα αντιληφθείτε γιατί δεν πρέπει να τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης).