Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαίρω την προσπάθεια για την εξασφάλιση δικαιοσύνης και ισότητας ευκαιριών σε τόσα φλέγοντα θέματα όπως οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Προσωπικά έχω να παρατηρήσω: 1. Δεν μοριοδοτείται ο μεταπτυχιακός ή διδακτιρικός τίτλος ούτε στις απλές μεταθέσεις ούτε στις απλές αποσπάσεις. Ως γνωστό οι μεταπτυχιακές σπουδές και χρόνο (συχνά καθυστέρηση διορισμού) και κόπο και στερήσεις για κάθε συνάδελφο συνεπάγονται. Η μοναδική ανταμοιβή από το Υπουργείο Παδείας για την προσπάθεια και το ενδιαφέρον για αρτιότερη κατάρτιση είναι ένα πενιχρό και ήδη πετσοκομμένο επίδομα. Από την άλλη μέχρι πρότινος και για μόνιμο διορισμό αλλά και μετάθεση ιδιαίτερη θέση στην μοριοδότηση κάθε συναδέλφου κατείχε η ευγονία, λες κι αυτή εξασφαλίζει καλύτερη επάρκεια στο έργο. Δεν θα έπρεπε να μοριοδοτούνται και οι μεταπτυχιακές (4 μόρια) και δικτατορικές (8 μόρια) σπουδές για τις κανονικές μεταθέσεις και αποσπάσεις αναλόγως όταν κανείς γι'αυτές κανείς αναβάλει και το διορισμό και την τεκνοποϊα; 2. Παρατηρώ ότι στα τελευταία νομοσχέδια του Υπουργείου Παιδεία (π.χ. Πειραματικά, Διαπολισμικά, κ.λ.π.) για κάποιες θέσεις "ιδιαιτέρων προσόντων" υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα. Συγκεκριμένα φωτογραφίζονται οι τίτλοι νεόδμητων πανεπιστημιακών τμημάτων ως απαραίτητη προϋπόθεση ή μοριοδοτούνται με περιοσσότερα μόρια έναντι των μεταπτυχιακών και δδιδακτορικών σπουδών που έκανε κάποιος εκπαιδευτικός στο αντικείμενό του (π.χ. Φιλολογία. Μαθηματικά, Φυσική κ.λ.π.). Τι σημαίνει; Υπάρχουν σπουδές πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, ή μπαγιάτεψαν οι προηγούμενες πανεπιστημιακές σχολές σε σχέση με τις μοντέρνες π.χ. Διοίκηση Προσωπικού, Παιδαγωγικής Ειδικής και μη, Νέες Τεχνολογίες και τρέχα γύρευε που μέχρι χτες ήταν ανύπαρκτες. Το θέμα αυτοί αγγίζει ιδιαίτερα τους αρχαιότερους συναδέλφους για ευνόητους λόγους. 3. Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας αν και στα τελευταία νομοσχέδια θέτει ως απαραίτητη προϋπόθεση την απόκτηση τιτλου Σπουδών ή εξειδίκευσης ή μεταπτυχιακού ή μετεκπαίδευσης στον τομέα της Παιδαγωγικής ή της Ψυχολογίας ή της Συμβουλευτικής ή Διοίκησης Σχολικής Μονάδας, ωστόσο εξακολουθεί να μην αναγνωρίζει και αντίστοιχα να μην λαμβάνει υπόψη ως προσόν και να μοροδοτεί αντίστοιχο Τίτλο σπουδών από Γερμανικό Πανεπιστημιακό Ιδρυμα όπως η "Ακαδημία για την Eπιμόρφωση και Μετεκπαιδευση Εκπαιδευτικών και Στελεχών Διοίκησης του Dillingen" που θεωρείται ο βασικότερος επιμορφωτικός οργανισμός των Γερμανών-Βαυαρών συναδέλφων εκπαιδευτικών και στην οποία είχαν την ευκαιρία 100 περίπου Έλληνες εκπαιδευτικοί αποσπασθέντες σε σχολεία του εξωτερικού να φοιτήσουν. Τα πτυχία της "Ακαδημίας για την Eπιμόρφωση και Μετεκπαιδευση Εκπαιδευτικών και Στελεχών Διοίκησης του Dillingen" είναι πανευρωπαϊκά και διεθνώς ακόμη, αναγνωρισμένα αλλά η Ελλάδα τα αγνοεί όπως και τις προσπάθειες των Ελλήνων εκπαιδευτικών και στο εξωτερικό να καταρτιστούν καλύτερα και να παρακολουθήσουν τις διεθνείς εξελίξεις στην παιδαγωγική. Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας