• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 20:41

    Από τη στιγμή που -καλώς ή κακώς- για το διορισμό στην Εκπαίδευση καθιερώθηκε ο γραπτός Διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π., οι διορισμοί οφείλουν να πραγματοποιούνται μεσω αυτού και ΜΟΝΟ. Η ύπαρξη εκπαιδευτικών διαφορετικών ταχυτήτων δε νοείται σε ένα σύγχρονο σύστημα. Οι εκπαιδευτικοί δεν (πρέπει να) είναι "ιθαγενείς", ώστε να ξεγελιούνται με τα μπιχλιμπίδια της προϋπηρεσίας (αλήθεια, πόση προϋπηρεσία εξασφαλίζει ένα π. χ. 5ωρο την εβδομάδα;) ούτε Ινδουιστές, ώστε να συλλέγουν ψιχία προϋπηρεσίας σε τούτη τη ζωή, για να τα εξαργυρώσουν, ενδεχομένως, σε κάποια επόμενη... (Εκεί, δυστυχώς, οδηγεί τα πράγματα ο υπερκορεσμός των υπαρχόντων Πινάκων). Κύριο, επομένως, μέλημα των ιθυνόντων πρέπει να αποτελεί η άνοδος του επιπέδου του συγκεκριμένου Διαγωνισμού. [Ενδεικτικά: Σαφή θέματα. Δημοσιοποίηση των ορθών απαντήσεων ορισμένες ώρες και όχι 20(!) μέρες μετά την ολοκλήρωση της γραπτής διαδικασίας (Οι θεματοδότες αποφασίζουν κατόπιν εορτής για το ποια απάντηση θεωρούν σωστή σε ερώτηση που οι ίδιοι προτείνουν;). Κατάργηση των παλινωδιών ακύρωσης απαντήσεων εβδομάδες μετά τη διεξαγωγή του Διαγωνισμού. Χρόνος εξέτασης ανάλογος με τις απαιτήσεις και την πληθώρα των προς διαπραγμάτευση θεμάτων της κάθε Ειδικότητας. Και, το πλέον, ΒΑΣΙΚΟ: δε νοείται σοβαρός Διαγωνισμός χωρίς ανακοίνωση ενδεικτικής Βιβλιογραφίας]. Το θέμα είναι να δοθεί σε αξιόλογους νέους επιστήμονες η δυνατότητα να προσφέρουν από το μετερίζι που αγάπησαν και αφιέρωσαν κόπο και χρήμα. Αυτό ΜΟΝΟ με την αύξηση των θέσεων μόνιμων εκπαιδευτικών θα επιτευχθεί. Αποτελεί όνειδος για σύγχρονο κράτος η ύπαρξη σχολικών τάξεων με 32 ,π.χ., μαθητές όπως και εκπαιδευτικών που ερίζουν για τη διευθέτηση των καθέδρων τους στο τάδε γραφειάκι της δείνα άσχετης Υπηρεσίας στην οποία είναι... αποσπασμένοι (Ωραία πατέντα!)και όπου οι ανάγκες απαιτούν 4 και όχι 24 υπαλλήλους. Παράλληλα, η επιμόρφωση και η αξιολόγηση χρειάζεται να αφορά όλους όσοι εργάζονται στην Εκπαίδευση. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί δεν παρακολουθούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια στα Π.Ε.Κ.; Είναι περισσότερο ικανοί και αξιόμαχοι από τους μόνιμα διορισμένους εκπαιδευτικούς και δε χρήζουν καθοδήγησης;