Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;Σχόλιο του χρήστη Georgia | 20 Απριλίου 2011, 15:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάποιος που καταλαμβάνει μια οργανική θέση σε σχολείο και στη συνέχεια παίρνει κάθε χρόνο απόσπαση (π.χ. σύζυγος στρατιωτικού), για πόσα χρόνια είναι λογικό να διατηρεί την οργανική του θέση, στην οποία σε πολλές περιπτώσεις δε θα επιστρέψει ποτέ για να διδάξει, εμποδίζοντας την τοποθέτηση άλλου εκπ/κού στη θέση του και προκαλώντας έτσι εικονικό πλεόνασμα στην περιοχή? Για παράδειγμα, στο νομό μου δημοσιεύθηκαν πρόσφατα τα κενά και τα πλεονάσματα και στην ειδικότητά μου πλεονάζουν 13 εκπ/κοί. Ωστόσο,τη φετινή χρονιά απέκτησα παιδί και ήμουν με προσωρινή τοποθέτηση σε σχολείο (την οργανική την κατέχει εδώ και χρόνια σύζυγος στρατιωτικού)απ'όπου πήρα άδεια. Αφότου έφυγα το Σεπτέμβρη και μέχρι που γύρισα τον Απρίλιο δεν πήγε κανείς στη θέση μου, διότι κανείς μόνιμος δεν ήταν διαθέσιμος και 4 αναπληρωτές αρνήθηκαν διαδοχικά.Το αποτέλεσμα ήταν τα παιδιά να μη διδαχθούν το μάθημα για όλη σχεδόν τη χρονιά, ενώ υποτίθεται ότι περισσεύουν οργανικά 13, οι οποίοι όμως καλύπτουν κάθε χρονο τα ίδια λειτουργικά κενά που προκύπτουν από τις ίδιες συναδέλφους που κατέχουν τις οργανικές και κάθε χρόνο (τουλάχιστον τα τελευταία 8 χρόνια) αποσπώνται εκτός νομού.