Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη dimos | 26 Νοεμβρίου 2009, 20:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ. Ο γραφών δεν είναι εκπαιδευτικός αλλά η σύζυγος μου. Έχω ζήσει βέβαια αναγκαστικά τόσα χρόνια και έχω μάθει για τις αγωνίες και τα προβλήματα χιλιάδων εκπαιδευτικών .Δεν θα σας αναλύσω τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογένεια μου και σας προτείνω τα κάτωθι: Α)Στήριξη και συνέχεια της εφαρμογής του ισχύον συστήματος πρόσληψης εκπαιδευτικών για τους είδη εγγεγραμμένους. Στα πλαίσια της νομιμότητας έχουμε προγραμματίσει τις ζωές μας τις οικογένειές μας και έχουμε κάνει παιδιά ακολουθώντας τους νόμους που έχει ψηφήσει το κράτος ρυθμίζοντας έτσι την ζωή της οικογένειας μας σε αυτούς. Να είστε σίγουροι ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες και οι οικογένειες τους στερήθηκαν για πολλά χρόνια σημαντικά πράγματα από την ζωή νοιώθοντας ικανοποιημένοι βέβαια που ασκούν έστω προσωρινά το λειτούργημά τους και την απόκτηση ταυτόχρονα λιγοστών μορίων και όχι φυσικά για τα 300€. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που για χίλιους δυο λόγους δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ή έχουν συμμετέχει με αποτελέσματα κάτω της βάσης. Γιατί να τους απορρίψουμε αυτούς; Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ζουν σε απομακρυσμένες μικρές περιοχές με λιγοστές ανέσεις και με δυσβάσταχτα ψυχικά και οικονομικά αποθέματα με τις μεταβάσεις τους στις μεγάλες πόλεις για τον εν λόγω διαγωνισμό. Β)Οι προσλήψεις να γίνονται σε επίπεδο σχολείου λαμβάνοντας υπόψη την μέγιστη δυνατή δηλωμένη παραμονή και την συνυπηρέτηση σε συνάρτηση με οικογενειακά – κοινωνικά κριτήρια. Γ)Να εφαρμοστή η διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζόμενων λαμβάνοντας υπόψη και την τυχόν προϋπηρεσία. Δ) Προτείνω να δώσετε ειδικό βάρος στους πολυτέκνους και σε αυτούς που αποδεδειγμένα ζουν σε μικρές δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές της χώρας για ευνόητους λόγους που αντιλαμβάνεστε καθώς και της κάλυψης των πάγιων κενών των σχολείων στις παραπάνω περιοχές. Ευχαριστώ για την ακρόαση