Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;Σχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ | 20 Απριλίου 2011, 19:23
Θα πρέπει να καλυφθεί κατά προτεραιότητα η συνυπηρέτηση συζύγων εκπαιδευτικών. Είναι δυνατόν να εργάζονται οι σύζυγοι στον ίδιο φορέα και ο φορέας αυτός (Υπουργείο Παιδείας) να μη μεριμνεί για την οικογενειακή τους γαλήνη; Πώς μπορεί να αποδώσει ένας κακοπληρωμένος εκπαιδευτικός (όπως υποστηρίζεται και από πληθώρα υπουργών της κυβέρνησης, βλ. δηλώσεις υπουργών Παιδείας, Οικονομικών κλπ) όταν πρέπει να συντηρούνται δύο νοικοκυριά και ο ένας από τους δύο γονείς - εκπαιδευτικούς θα πρέπει να αποχωρίζεται την οικογένειά του και τα παιδιά του; Τα λάθη του παρελθόντος οδήγησαν σε πολλές στρεβλώσεις το σύστημα των μεταθέσεων. Για παράδειγμα οι διορισμοί χωρίς ποσόστωση και οι τοποθετήσεις (της συμπαθούς και άξιας) τάξης των πολυτέκνων τα προηγούμενα 7 χρόνια κατεδάφισαν το σύστημα των μεταθέσεων ειδικά σε ειδικότητες ολιγάριθμες όπως για παράδειγμα των Οικονομολόγων. Τώρα αν και άλλαξε ο νόμος, παρόλα αυτά το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί και θα το επωμιστούν οι συνάδελφοι που δεν βλέπουν μετάθεση στον ορίζοντα, χωρίς να είναι αυτοί οι υπαίτιοι του προβλήματος. Τουλάχιστον ας τους δοθεί η δυνατότητα μέσω της απόσπασης να είναι κοντά στην οικογένειά τους και στα παιδιά τους. Το Υπουργείο θα πρέπει να σταθεί κοντά στις δυσκολίες αυτές που βιώνουν οι οικογένειες εκπαιδευτικών και να δώσει προτεραιότητα στις αποσπάσεις συζύγων εκπαιδευτικών. Ας μας απαντήσουν οι τεχνοκράτες που προτείνουν τη μοριοδότηση, πώς μπορεί άραγε ένα 10 (η ποσόστωση που αναλογεί) να καλύψει τη θέση ενός πατέρα ή μιας μάνας στην καρδιά ενός παιδιού;