Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;Σχόλιο του χρήστη ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 20 Απριλίου 2011, 20:02
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΗΣΑΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ... 3. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ 3.1 α. ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ-ΤΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ Δ.Δ. Η ΣΤΗΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ? β. ΚΡΙΝΩ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ Η ΑΛΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. γ. ΣΩΣΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΛΟΓΩ ΒΥΣΜΑΤΟΣ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ. δ. ΟΡΘΟΤΑΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΛΑΘΟΣ. ΤΟ ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΟ «ή» ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Α΄, Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΚΑΙ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Α΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΜΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Α ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΡΑΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ. ε. ΙΔΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ γ. στ. ΣΩΣΤΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΛΠ ) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ. 3.2.1 β, γ, δ. Η ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΛΑΔΟ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ… 3.2.2 ΠΛΗΡΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ. ΕΔΩ ΓΛΥΦΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ή ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΑΥΤΟ; ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΩΡΑΡΙΟ; ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΕΙΣ ΚΛΠ ΠΕΡΙΠΟΥ 30€ x 60.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Δ.Ε.==1.800.000€ ΕΤΗΣΙΑ!!!!! 3.2.3 α) i) ΣΩΣΤΟ, ii) ΣΩΣΤΟ, iii) Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 10 ΜΟΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣΤΑΤΗ. iv) ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ β) i) ΣΩΣΤΟ ii) ΥΠΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΤΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΖΩΗ ΓΟΝΕΑ. iii) ΥΠΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ (ii) ( ΑΝΗΛΙΚΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΛΠ) . γ) ΥΠΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΚΝΟ, Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. δ) ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ—ΡΙΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 5. 3.2.3 ΕΔΩ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΛΑΘΑΚΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3.2.4, ΟΚ ΛΟΙΠΟΝ… 3.2.4 ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ, 10 ΜΕ ΤΟΝΟ, ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» 4. α. ΣΩΣΤΟ β. ΣΩΣΤΟ γ. ΣΩΣΤΟ 5. 5.1, 5.2, ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ. 5.3 ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ….-….- 2011 , ΩΡΑ 15:00. ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΘΕΝΤΩΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. Β΄ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ 1. ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ. 2. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΕΔΩ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ (ΑΠΟΣΤΑΣΗ 1-2 Km) ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ OI ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΤΟΜΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ 42ΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΠΡΟΚΑΤ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ 1-2 ΚΕΛΣΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ. 3. 4. ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ 5. 6. 7. 8, 9 ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ.