Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θεωρώ πως συνολικά οι προτάσεις του υπουργείου είναι στη σωστή κατεύθυνση. Πιστεύω όμως πως πριματοδοτεί υπερβολικά το διδακτορικό και το μεταπτυχικό όσον αφορά τα μόρια μετάθεσης σε ΣΜΕΑ και ΚΕΔΔΥ. Πιστεύω πως οι τίτλοι είναι απαραίτητοι αλλά δεν κάνουν τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής. Πιστεύω πως οι εξειδικεύσεις στα πανεπιστήμια δεδομένου πως έχουν θεωρητικό και πρακτικό χαρακτήρα είναι στις περισσότερες περιπτώσεις εξαιρετικές. Σας το αναφέρω ως κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου και ετήσιως εξειδικεύσεων πως προσωπικά έχω ωφεληθεί περισσότερο από τις δύο μου εξειδικεύσεις. Ακόμη τα τμήματα ειδικής αγωγής των διδασκαλείων ήταν αρκετά καλά μπορεί να μην έδιναν απόλυτη εξειδίεκευση σε κάποιο τομέα της ειδικής αγωγής αλλά ήταν αποτελεσματικά στο να εισάγουν κάποιον στο χώρο της ειδικής αγωγής και μετά να προχωρήσει. Τα τμήματα ειδικής αγωγής των πανεπιστημίων είναι καλά αλλά είναι σε πολύ θεωρητικό επίπεδο και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί ένας έμπειρος εκπαιδευτικός που τελειώνει και το διδασκαλείο ειδικής αγωγής με κάποιον απόφοιτο του τμήματος ειδικής αγωγής. Εμεις που υπηρετούμε στο χώρο της ειδικής αγωγής χρόνια το γνωρίζουμε αυτό καλά. Τα παιδιά του τμήματος ειδικής αγωγής δεν μπορούν ούτε στο τμήμα ένταξης να σταθούν πόσο μάλλον σε δυσκολότερες δομές