Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;Σχόλιο του χρήστη ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 20 Απριλίου 2011, 22:19
Η θέσπιση μετρήσιμων κριτηρίων είναι όχι μονό απολύτως αναγκαία αλλά και επιτακτική. Είναι μια ενέργεια που έπρεπε να υλοποιηθεί εδώ και πολύ καιρό, αλλά ποτέ δεν είναι αργά και έτσι κάθε καλό που παρουσιάζεται πρέπει να το επικροτούμαι και να συμβάλουμε στην όσο το δυνατόν καλύτερη αρχική μορφοποίηση του. Πιο αναλυτικά τώρα… 3. Κριτήρια για τις αποσπάσεις 3.1 α. Το κριτήριο να αναφέρει μεταπτυχιακές σπουδές η μεταπτυχιακός φοιτητής-τρία χωρίς να εξειδικεύει δημόσια διοίκηση και διοίκηση εκπαίδευσης. Λέτε κάποιος με μεταπτυχιακό να μη μπορεί να πρωτοκολλήσει ένα έγγραφο και να πρέπει να έχει μεταπτυχιακό στη δ.δ. η στην δ.ε ; β. Κρίνω απορριπτέο το κριτήριο του δεύτερο πτυχίο που είναι σχετικό με τη διοίκηση, τη νομική η άλλη επιστήμη. γ. Σωστό αν και ήδη οι αποσπασμένοι προηγουμένων ετών θα ισχυριστούν ότι το έχουν ήδη αποκτήσει και ίσως αυτό στη πραγματικότητα να μην ισχύει. δ. Ορθότατο, αλλά με ένα σημαντικότατο λάθος. το διαζευκτικό «η» στην πιστοποίηση α΄ επιπέδου πρέπει να γίνει «ΚΑΙ» Δηλαδή καμιά αίτηση για διοικητική απόσπαση να μη γίνεται δεκτή αν ο εκπαιδευτικός δεν έχει πιστοποίηση α΄ επιπέδου τουλάχιστον, αλλιώς κυρίες και κύριοι αυτο-κοροιδευόμαστε. ε. Ιδιες παρατηρήσεις με το γ. στ. Σωστό, αν και εδώ πρέπει να απαιτηθεί για τους «ξενόγλωσσους» εκπαιδευτικούς (αγγλικών κλπ ) πιστοποίηση δεύτερης ξένης γλώσσας προκειμένου να ευνοηθούν αυτού του κριτηρίου. 3.2.1 β, γ, δ. Η αφρόκρεμα έχει προτεραιότητα και στον κλάδο μας, ενώ εμείς οι ίδιοι δεν έχουμε καμιά προτεραιότητα μέσα στο δικό μας κλάδο. Σε αυτή τη παράγραφο-κριτήριο είναι πολύ αυτονόητο και λογικό να έλεγε ότι οι εκπαιδευτικοί που είναι σύζυγοι εκπαιδευτικών αποσπώνται συγκρινόμενοι μονό μεταξύ τους, αλλά το λογικό δεν είναι και πραγματικό… 3.2.2 Πλήρως λανθασμένο, προκλητικό και εκτός χωροχρόνου. Εδώ γλύφετε τους συνδικαλιστές η οι ίδιοι απαίτησαν και το έβαλαν αυτό; Ποιος ο λόγος να υπάρχει αυτό; Δεν έχουν μειωμένο ωράριο; Και για να βγώ λιγάκι και εκτός θέματος δεν παίρνουν ετήσια συνδρομή για μετακινήσεις κλπ περίπου... 30€ x 60.000 εκπαιδευτικοί δ.ε.==1.800.000€ ετήσια!!!!! 3.2.3 α) i) Σωστό, ii) Σωστό, iii) Η εντοπιότητα πρέπει να παίρνει 10 μόρια, είναι σημαντική και διαφανέστατη. iv) Όλα σωστά β) i) Σωστό ii) Υπό διερεύνηση, πρέπει να συσχετιστεί αν είναι εν ζωή και οι δυο γονείς καθώς και η περιουσιακή κατάσταση του εν ζωή γονέα. iii) Υπό διερεύνηση όπως το (ii) (ανήλικα αδέλφια κλπ) . γ) Υπό διερεύνηση η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση, ναι εφόσον το ζευγάρι είναι άτεκνο, η περιοχή όπου υπηρετεί ο εκπαιδευτικός δεν έχει κέντρο εξωσωματικής γονιμοποίησης και να ισχύει για γυναίκες εκπαιδευτικούς. δ) Σωστότατο, αρκεί να διασαφηνίζεται ότι η περιοχή που ζητάει να αποσπαστεί είναι η περιοχή του πανεπιστημίου στο οποίο είναι φοιτητής—τρια, αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα. Οι μονάδες εδώ πρέπει να είναι 5. 3.2.3 Εδώ έγινε ένα λαθάκι στο κέιμενό σας στο pdf, είναι το 3.2.4, οκ λοιπόν… 3.2.4 Απόλυτα σωστότατο, 10 με τόνο, αρκεί τα ονόματα να δημοσιεύονται και να υπάρχει «διαύγεια» 4. α. Σωστό β. Σωστό γ. Σωστό 5. 5.1, 5.2, Κανένα σχόλιο. 5.3 Το υπουργείο να ανακοινώνει πότε ακριβώς θα δημοσιεύσει τις αποσπάσεις και όταν λέω πότε ακριβώς για παράδειγμα να ενημερώνει το Υπουργείο ότι οι αποσπάσεις θα δημοσιευτούν την ….-….- 2011 , ώρα 15:00. και επιπλέον να αναφέρει τα ονόματα των επιτροπών και δίπλα στα ονόματα των αποσπασθέντων να υπάρχουν στήλες με τα κριτήρια διαφάνειας. Θέλουμε αξιοπρέπεια, διψάμε για διαφάνεια. Θέματα μεταθέσεων 1. Η εντοπιότητα να έχει μεγάλο συντελεστή. 2. Κατηγορίες σχολείων. Εδώ οι αρμόδιοι του υπουργείου πρέπει να προσέξουν αν θέλουν να πουν ότι έχουν κάνει σωστή δουλειά. Υπάρχουν σχολεία χιλιομετρικά γειτονικά (απόσταση 1-2 km) που όμως απέχουν έτη φωτός οι συνθήκες διαβίωσης των εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα άλλοι συνάδελφοι έχουν ατομικά γραφεία και αίθουσες διδασκαλίας πολυτελείς και άλλοι δίπλα κάνουν το χειμώνα μάθημα τις πρώτες ώρες σε προκάτ με θερμοκρασίες 1-2 βαθμούς Κελσίου και δεν έχουν κάθισμα μέσα στην αίθουσα να καθίσουν. 3. 4. Κανένα σχόλιο 5. 6. 7. 8, 9 Κανένα σχόλιο. Σας ευχαριστώ.