Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπει μια τάξη στο σύστημα των αποσπάσεων,και μόνο σ' αυτό, αν βέβαια δεν ισχύσουν ξανά οι αποσπάσεις χωρίς αίτηση κλπ κλπ με τα γνωστά "ρουσφετολογικά" αλισβερίσια. Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων χρειάζονται κι άλλα πολλά που εμείς, οι μάχιμοι, όχι μόνο δεν ελπίζομε πως θα γίνουν αλλά φοβόμαστε πως θα χάνουμε όλο και περισσότερο κι αυτά τα λίγα που είχαμε. Οι συμπτύξεις των τμημάτων άραγε βοήθησαν στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων;Στο Λύκειο, όπου υπηρετώ λειτουργούσαμε πάντα με 23-24 μαθητές στα τμήματα. Φέτος για την εξασφάλιση 5 φιλολογικών ωρών , αναγκαστήκαμε σε συμπτύξεις των τμημάτων με 28 και 29 μαθητές. Για εύρυθμη λειτουργία,βέβαια, ούτε λόγος.Μόνο αν το ζείτε μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά των τμημάτων με 24 μαθητές και αυτών με 29. Όταν δεν υπάρχει καθηγητής Φυσικός μέχρι το Νοέμβριο για να διδάξει στην κατεύθυνση , για ποια εύρυθμη λειτουργία μιλάμε; Όταν το Υπουργείο πιέζει για κάλυψη των χαμένων ωρών από καταλήψεις κλπ και ορίζει την ημερομηνία έναρξης των Πανελληνίων νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά για ποια εύρυθμη λειτουργία μιλάμε; Μιλήστε κυρία Υπουργέ με περισσότερη ειλικρίνεια. Το "Όλα για το μαθητή" το μόνο που πετυχαίνει είναι να μας θυμίζει το τραγούδι "Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα".