Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 26 Νοεμβρίου 2009, 21:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
--Μεταθέσεις Το ισχύον σύστημα είναι αρκετά καλό και οι προτεινόμενες αλλαγές σε σωστή κατεύθυνση. Δηλαδή: - υπολογισμός μορίων σύμφωνα με το τόπο που υπηρετεί πραγματικά ο κάθε εκπαιδευτικός - παραμονή στο ΠΥΣΠΕ - ΠΥΣΔΕ που τοποθετείται για 3ετία Θα πρότεινα 2ετία αντί για το 1 έτος που ισύει και την 3ετία προτείνετε για 2 λόγους. (α) Κάποιος εκπαιδευτικός που τοποθετείται ένα σχολείο προσπαθεί να κρίνει τον τόπο μέσα σε 3 μήνες (Σεπτ.-Νοε) με αποτέλεσμα να έχει αρκετές αμφιβολίες για το άν θέλει να παραμείνει ή όχι εκεί.) Οπότε ένας χρόνος παραμονής πιστεύω ότι δεν είναι αρκετός. (β) αρκετές παραμεθόριες περιοχές - μικρά νησιά στελεχόνονται και από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να δοκιμάσουν ένα διαφορετικό τρόπο ζωής. Η τριετία θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας για αυτούς οπότε θα μειωνόταν οι αιτήσεις μετάθεσης για τέτοιες περιοχές. --Αποσπάσεις Οι αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο καθώς και οι αποσπάσεις από σχολείο σε γραφείο έχουν νόημα να γίνονται α. για να καλύψουν ανάγκες εκπαιδευτικών που έχουν σοβαρούς λόγους β. για να καλύψουν ανάγκες τις υπηρεσίας ((ι) κάλυψη κενών σε σχολεία ή (ιι) κάλυψη κενών σε γραφεία). Για την (α) κατηγορία να θεσπιστούν κριτήρια αυστηρής μοριοδότησης. Ώστε να ικανοποιούνται οι αιτήσεις όσον έχουν πραγματικά ανάγκη και όχι όσων έχουν γνωριμίες . π.χ. 1. Λόγοι υγείας προσβση σε νοσοκομειο 10 μόρια με προϋπόθέση την ελλειψη αντίστοιχης υποδομής (νοσοκομειακής μονάδας που απαιτείται) από τον τόπο υπηρέτησης. 2. Λόγοι υγείας συγκενικών προσώπων 1ου βαθμού (π.χ. γωνείς) 5 μόρια. 3. Οικογένεια 2 μορια ο γάμος και 3 επιπλέον για κάθε παιδί. Για τη (β(ι)) κατηγορία να ισχύουν τα μόρια των μεταθέσεων σε όσους ζητούν να καλύψουν κενά σε σχολεία και να πραγματοποιούνται μόνο εφ' όσον υπάρχει πραγματικό κενό σε σχολείο και δεν δημιουργείτε κενό από εκεί που φεύγουν (ή καλύπτεται από άλλη απόσπαση) Για τη (β(ιι)) κατηγορία να καθοριστεί αυστηρά ο αριθμός τον υπαλλήλων που μπορύν να υπηρετουν σε κάθε διεύθυνση ή γραφείο ανάλογα με τον αριθμό των εκπαιδευτικών που υπηρετούν εκεί ώστε οι ΔΠΕ και ΔΔΕ ώστε να μήν υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιούνται περισσότεροι εκπαιδευτικοί και διοικητικοί υπάλληλοι από όσοι απαιτούνται/γραφείο. Να απαιτείται πιστοποιημένη γνώση χρήσης υπολογιστών (ή ειδικότητα πληροφορικής ή αντίστοιχο 2ο πτυχίο σε σχολή πληροφορικής) Να απαιτείται 2ετής παραμονή στο γραφείο ή περισσότερο ώστε να γνωρίζει τα θέματα της αρμοδιότητας του και να μπορεί να εξυπηρετήσει τους συναδέλφους του. Η απόσπαση να καθορίζει τα βασικά καθήκοντα τα οποία θα αναλάβει τα οποία θα προτείνονται από το γραφείο. Να υπάρχει η δυνατότητα επιβάρυνσης με επιπλέον καθήκοντα με αποφάσεις του ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ στο οποίο αποσπάτε. Η απόσπαση να ισχύει απο 1 Αυγούστου μέχρι 31 Αυγούστου (διάρκεια 2έτη - 1μήνα). Ο εκπαισδευτικό να ενημερώνετε από τον προκάτοχό του για τα καθήκοντα που θα αναλάβει μέσα στο διάστημα 1 Αυγούστου - 31 Αυγούστου και να παρακολουθεί σεμηνάριο σχετικά με τις βασικές αρχές δημόσιας διοίκησης και την ισχύουσα νομοθεσία στο χώρο της εκπαίδευσης. Για τις αποσπάσεις αυτές να ισχύουν τα μόρια μετάθεσης Στην κατηγορία (β) σε περιπτώσεις ισοβαθμίας σε μόρια μεταξύ των αιτούντων να υπολογίζονται τα μόρια όπως στην κατηγορία (α) και σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας η ημερομηνία διορισμού (προηγούνται οι παλαιότεροι) και τέλος η σειρά δημοσίευσης των ονομάτων στο ΦΕΚ. --Μια γενική παρατήρηση Η λειτουργία γραφείων σε μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνα - Θεσσαλονίκη κλπ. γίνεται από εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οργανικές θέσει σε σχολεία σχετικά απομακρυσμένα και επιθυμούν να βρίσκοντε κοντά στις οικογένιες τους. Αυτά τα γραφεία δεν θα αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού. Αντίθετα τα γραφεία μικρών πόλεων ή νησιών στελεχώνονται από εκπαιδετικούς οι οποίοι ανήκουν ήδη στο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ του κάθε νομού με αποτέλεσμα σε περίπτωση που τελικά ισχύσει ο υπολογισμός μορίων σύμφωνα με το τόπο που υπηρετεί πραγματικά ο κάθε εκπαιδευτικός να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Η ορθή λύση κατα τη γνώμη μου είναι ο σταδιακός περιορισμός απόσπάσεων εκπ. σε γραφεία και η αντικατάσταση τους με διοικητικούς υπαλλήλους.