Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το άρθρο 21 του νόμου 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή που αναφέρεται στις μεταθέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ, εκτός των άλλων περιπτώσεων αναφέρεται « δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία , ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ότι παρακολούθησαν επιτυχώς σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης − εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών και έχουν προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζονται, για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθμό, ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών». Επίσης, σε άλλο άρθρο του ίδιου νόμου, δίδεται η δυνατότητα στους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής με ετήσια ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή να διορίζονται ή να παίρνουν μετάθεση σε δομές της Ειδικής Αγωγής, σωστά κατά τη γνώμη μου. Δεν αναγνωρίζεται, όμως, πουθενά στο νόμο και εδώ είναι η ένστασή μου, η φοίτηση σε Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Ελλάδας, όπως π.χ. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στο οποίο όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του: «Συγκεκριμένα υπάρχουν τρείς ειδικεύσεις: Ειδίκευση Ελληνικών, Ειδίκευση Ειδικής Αγωγής - Μειονοτικά Σχολεία και Ειδίκευση Φυσικομαθηματικών». Στο συγκεκριμένο τμήμα, οι απόφοιτοι δε παλιότερων ετών ολοκλήρωναν την ειδίκευση «Ειδίκευση Ειδικής Αγωγής - Μειονοτικά Σχολεία», σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, σε τρία εξάμηνα (6ο, 7ο και 8ο) και έκαναν υποχρεωτικές παρακολουθήσεις και διδασκαλίες σε ειδικά σχολεία (και σε μειονοτικά). Πώς, λοιπόν, αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτικός ΕΑΕ κάποιος απόφοιτος ΄΄Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία΄΄, ή κάποιος που παρακολούθησε πληρώνοντας σεμινάρια 400 ωρών ή και κάποιος εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής με δύο εξάμηνα ειδίκευσης στην ΕΑΕ και δεν υπάρχει μέριμνα για εκπαιδευτικούς παιδαγωγικών τμημάτων με ειδίκευση τριών εξαμήνων στην ΕΑΕ; Να τονίσω εδώ ότι δεν έχω καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν συνάδελφο που μπορεί να ανήκει σε κάποια κατηγορία που αναφέρω παραπάνω. Θεωρώ όμως άδικο να μην συμπεριληφθούν και οι δάσκαλοι με την συγκεκριμένη ειδίκευση στην κατηγορία εκπαιδευτικών ΕΑΕ και να μπορούν να αποσπαστούν ή να μετατεθούν σε δομές ΕΑΕ. Πιστεύω ότι στο νέο νόμο θα υπάρχει σχετική πρόβλεψη. Σας ευχαριστώ.