• Σχόλιο του χρήστη 'PANAGIOTIS' | 21 Απριλίου 2011, 13:25

    Συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει να λάβει τέλος η κατάσταση που επικρατούσε έως τώρα. Διορισμοί σε σχολικές μονάδες ( και όχι σε περιοχές), σημαίνει ότι δεν θα έχουμε περισσότερους διορισμούς από όσους χρειαζόμαστε ( υπενθυμίζω ότι έχουμε πολύ μεγάλη αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Μάλιστα η διαφορά είναι τόσο μεγάλη, που δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση από την ύπαρξη μερικών μικρών σχολείων σε 50-60μ απομακρυσμένες περιοχές τύπου "Αγ. Ευστράτιος". Ενδεικτικά θα αναφέρω, ότι τα πραγματικά μικρά σχολεία που υπάρχουν για λόγους Εθνικούς, Κοινωνικούς ή Οικονομικούς, έχουν περίπου 15 καθηγητές το ένα. Ακόμα και 100 τέτοια σχολεία να υποθέσουμε ότι υπάρχουν, οι "επιπλέον " καθηγητές που έχουμε εξαιτίας αυτών των σχολείων, δεν ξεπερνούν τα 1500 άτομα. Όμως, εμείς ως χώρα έχουμε περίπου 40000-50000 καθηγητές παραπάνω σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαϊκό όρο. Συνεπώς, το λεγόμενο "γεωγραφικό ανάγλυφο" δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το ότι έχουμε τόσους πολλούς εκπαιδευτικούς σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Το πραγματικό αίτιο αυτού του απαράδεκτου φαινομένου, είναι ότι επί δεκαετίες οι διορισμοί γίνονταν "φουσκωμένοι" σε περιοχές. Και επειδή περίσσευε μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικών, δεν γίνονταν διορισμοί διοικητικών ώστε οι σχετικές ανάγκες να καλύπτονται από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς. Και αυτό, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για 2 λόγους: 1. Διότι κατά κανόνα μόλις ο εκπαιδευτικός μάθει την δουλειά παίρνει μετάθεση και αποχωρεί για σχολείο με αποτέλεσμα η διοικητική θέση να εξυπηρετείται μονίμως από κάποιον που "μαθαίνει" αλλά "δεν ξέρει" 2. Διότι έτσι υπάρχει μεγάλο περιθώριο ρουσφετιών και εξυπηρετήσεων, με αποτέλεσμα να δηλητηριάζεται το κλίμα συνολικά).