• Σχόλιο του χρήστη 'Γκιργκινούδη Ελένη' | 26 Νοεμβρίου 2009, 21:25

    Η κρίση και η επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση είναι ένα θέμα που έχει καταρχήν δύο άξονες. 1. με ποια κριτήρια αξιολογείς κάποιον 2. για ποια θέση τον αξιολογείς Διαφορετικά θα πρέπει να είναι τα κριτήρια για τη θέση του Διευθυντή Εκπαίδευσης ή του Προισταμένου, που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να έχουν διοικητικά προσόντα, διαφορετικά τα κριτήρια για το Σχολικό Σύμβουλο που ασκεί παιδαγωγικό-επιστημονικό ρόλο και διαφορετικά των Προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ που σίγουρα θα πρέπει να έχουν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Ένα άλλος παράγοντας είναι το ποιός τελικά αξιολογεί και άν συνάδει οι κρίνοντες να έχουν λιγότερα προσόντα από του κρινόμενους! Άλλος παράγοντας είναι η υψηλή κατά τη γνώμη μου μοριοδότηση της συμμετοχής στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δηλαδή της συνδικαλιστικής δράσης,που αν δεν κάνω λάθος είναι προς το συμφέρον των συναδέλφων και όχι προς ιδίον όφελος. Θα αναφερθώ επίσης στο θέμα της 'παλαιότητας' που φυλάσσεται και πριμοδοτείται ως κόρην οφθαλμού τη στιγμή που από παντού εισπράτουμε την ανάγκη για μεταρύθμιση της εκπαίδευσης και να δουλέψουν νέα άτομα με νέες ιδέες. Τέλος ως νηπιαγωγός ειδικής αγωγής θα ήθελα να αναφερθώ στον πρωτοφανή αποκλεισμό μας από τη δυνατότητα να αξιολογηθούμε ως σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγής και ας έχουμε και τυπικά περισσότερα προσόντα από κάποιους δασκάλους (π.χ. μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή)!