Η τριετία όπως και η διετία για μετάθεση πρέπει να καταργηθεί. Όπως έχουν πει και πολλοί παραπάνω, ούτως ή άλλως ο εκπαιδευτικός δεν βρίσκεται στο ίδιο σχολείο και τα 3 χρόνια γιατί απλά η υπηρεσία τον κάνει μπαλάκι από μόνη της. Πρώτα ο μαθητής αλλά τι να το κάνεις όταν έχεις κάνει τονεκπαιδευτικό δυστυχή εξορίζοντάς τον χωρίς ελπίδα για 3 χρόνια. Θα κάνει καλό στο μαθητή όταν ο καθηγητής του θα είναι ράκος ψυχολογικά, και θα περιμένει Παρασκευή μεσημέρι να φύγει και θα γυρίζει με την πρωινή πτήση της Δευτέρας; θα κάνει καλό στο παιδί του καθηγητή (μαθητής είναι και αυτό, ή θα γίνει μόλις γίνει 6 ετών) αυτού που δε θα έχει γονιό για 3+ χρόνια; Το χειρότερο είναι ότι ωστόσο μπορεί να προκύψουν κενά-διορισμοί στην περιοχή εντοπιότητας του εκπαιδευτικού και αυτός ενώ έχει ήδη πχ 2 χρόνια υπηρεσίας και έως και 29 μόρια (2 χ 12 + 2 χ 2.5) δε μπορεί να τα διεκδικήσει αλλά θα του πάρει τη θέση ο νεοδιόριστος! ο οποίος μπορεί να μην την ήθελε πραγματικά γιατί είναι από κάπου αλλού! και να προτιμούσε να πάει στο μέρος που θα παίρνει 12 μόρια αλλά δε μπορεί γιατί η θέση είναι δεσμευμένη για 3 χρόνια! Το ακόμα χειρότερο είναι ότι δεν εξυπηρετεί και απολύτως τίποτα εκτός από τον βασανίζει ανθρώπους. Το κάνανε δήθεν για να κρατάνε κόσμο στην παραμεθώριο κλπ. Μα γι αυτό αρκούσε απλά να γίνονται με σωστά και λογικά κενά οι μεταθέσεις. Αν υπάρχει κενό τον μεταθέτεις, αν όχι δεν τον μεταθέτεις και μένει. Εφόσον υπάρχει κενό πχ στην Αθήνα γιατί να μην πάει ο άνθρωπος σπίτι του μια ώρα νωρίτερα. Θα αφήσει ένα κενό αλλά θα καλύψει και ένα οπότε που το κακό. Διορισμός ούτως ή άλλως θα χρειαστεί απλά αυτός που ήδη ταλαιπωρήθηκε θα λυτρωθεί.
Η τριετία όπως και η διετία για μετάθεση πρέπει να καταργηθεί. Όπως έχουν πει και πολλοί παραπάνω, ούτως ή άλλως ο εκπαιδευτικός δεν βρίσκεται στο ίδιο σχολείο και τα 3 χρόνια γιατί απλά η υπηρεσία τον κάνει μπαλάκι από μόνη της. Πρώτα ο μαθητής αλλά τι να το κάνεις όταν έχεις κάνει τονεκπαιδευτικό δυστυχή εξορίζοντάς τον χωρίς ελπίδα για 3 χρόνια. Θα κάνει καλό στο μαθητή όταν ο καθηγητής του θα είναι ράκος ψυχολογικά, και θα περιμένει Παρασκευή μεσημέρι να φύγει και θα γυρίζει με την πρωινή πτήση της Δευτέρας; θα κάνει καλό στο παιδί του καθηγητή (μαθητής είναι και αυτό, ή θα γίνει μόλις γίνει 6 ετών) αυτού που δε θα έχει γονιό για 3+ χρόνια; Το χειρότερο είναι ότι ωστόσο μπορεί να προκύψουν κενά-διορισμοί στην περιοχή εντοπιότητας του εκπαιδευτικού και αυτός ενώ έχει ήδη πχ 2 χρόνια υπηρεσίας και έως και 29 μόρια (2 χ 12 + 2 χ 2.5) δε μπορεί να τα διεκδικήσει αλλά θα του πάρει τη θέση ο νεοδιόριστος! ο οποίος μπορεί να μην την ήθελε πραγματικά γιατί είναι από κάπου αλλού! και να προτιμούσε να πάει στο μέρος που θα παίρνει 12 μόρια αλλά δε μπορεί γιατί η θέση είναι δεσμευμένη για 3 χρόνια! Το ακόμα χειρότερο είναι ότι δεν εξυπηρετεί και απολύτως τίποτα εκτός από τον βασανίζει ανθρώπους. Το κάνανε δήθεν για να κρατάνε κόσμο στην παραμεθώριο κλπ. Μα γι αυτό αρκούσε απλά να γίνονται με σωστά και λογικά κενά οι μεταθέσεις. Αν υπάρχει κενό τον μεταθέτεις, αν όχι δεν τον μεταθέτεις και μένει. Εφόσον υπάρχει κενό πχ στην Αθήνα γιατί να μην πάει ο άνθρωπος σπίτι του μια ώρα νωρίτερα. Θα αφήσει ένα κενό αλλά θα καλύψει και ένα οπότε που το κακό. Διορισμός ούτως ή άλλως θα χρειαστεί απλά αυτός που ήδη ταλαιπωρήθηκε θα λυτρωθεί.