Για να μην θεωρηθεί ότι το συγκεκριμένο ζήτημα επικεντρώνεται μόνο στους νεοδιοριζόμενους, ας προστεθεί ένα ακόμη κώλυμα για:
"Όσους δεν έχουν υπηρετήσει την υποχρεωτική τους υπηρεσία στην οργανική θέση την τελευταία 3ετία" (5ετία για αυτούς με το νέο σύστημα), με εξαίρεση ίσως τους ανήκοντες σε ειδική κατηγορία.
Με αυτόν τον τρόπο:
Α) θα αποφευχθεί η κατάχρηση της δυνατότητας απόσπασης
Β) θα σταματήσουν να εξυπηρετούνται οι ήδη αποσπασμένοι επί σειρά ετών , σαν να επρόκειτο για κεκτημένο δικαίωμά τους
Γ) θα μειωθεί ο αριθμός των αιτουμένων απόσπαση, προσφέροντας την εξέταση και ικανοποίηση νέων αιτημάτων
Δ) θα επιστρέψουν οι πρώην αποσπασμένοι στην οργανική τους θέση, ώστε να την υπηρετήσουν και να αποκτήσουν έτσι και δικαίωμα μετάθεσης.
Ε) θα εξορθολογιστεί το σύστημα τοποθετήσεων και μεταθέσεων, αφού θα μειωθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ‘καταλαμβάνουν’ κάποια οργανική θέση χωρίς να την υπηρετούν
ΣΤ) θα διευκολυνθεί ο προγραμματισμός καθώς θα αποτυπώνονται έγκαιρα οι υπάρχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Πώς αλλιώς άλλωστε να δεχτεί ένας νεοτοποθετηθείς εκπαιδευτικός τον «εγκλωβισμό» του επί τριετία, όταν θα γνωρίζει ότι παράλληλα, οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν πάλι να αποσπούνται χωρίς να έχουν υπηρετήσει ποτέ, ούτε καν το ένα έτος στην οργανική τους θέση;
Για να μην θεωρηθεί ότι το συγκεκριμένο ζήτημα επικεντρώνεται μόνο στους νεοδιοριζόμενους, ας προστεθεί ένα ακόμη κώλυμα για: "Όσους δεν έχουν υπηρετήσει την υποχρεωτική τους υπηρεσία στην οργανική θέση την τελευταία 3ετία" (5ετία για αυτούς με το νέο σύστημα), με εξαίρεση ίσως τους ανήκοντες σε ειδική κατηγορία. Με αυτόν τον τρόπο: Α) θα αποφευχθεί η κατάχρηση της δυνατότητας απόσπασης Β) θα σταματήσουν να εξυπηρετούνται οι ήδη αποσπασμένοι επί σειρά ετών , σαν να επρόκειτο για κεκτημένο δικαίωμά τους Γ) θα μειωθεί ο αριθμός των αιτουμένων απόσπαση, προσφέροντας την εξέταση και ικανοποίηση νέων αιτημάτων Δ) θα επιστρέψουν οι πρώην αποσπασμένοι στην οργανική τους θέση, ώστε να την υπηρετήσουν και να αποκτήσουν έτσι και δικαίωμα μετάθεσης. Ε) θα εξορθολογιστεί το σύστημα τοποθετήσεων και μεταθέσεων, αφού θα μειωθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ‘καταλαμβάνουν’ κάποια οργανική θέση χωρίς να την υπηρετούν ΣΤ) θα διευκολυνθεί ο προγραμματισμός καθώς θα αποτυπώνονται έγκαιρα οι υπάρχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Πώς αλλιώς άλλωστε να δεχτεί ένας νεοτοποθετηθείς εκπαιδευτικός τον «εγκλωβισμό» του επί τριετία, όταν θα γνωρίζει ότι παράλληλα, οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν πάλι να αποσπούνται χωρίς να έχουν υπηρετήσει ποτέ, ούτε καν το ένα έτος στην οργανική τους θέση;