Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Τινα | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνω πως πρεπει οι διορισμοι να γινονται 100% μεσω ΑΣΕΠ,ωστε να υπαρχει αξιοκρατια για ολους.Τερμα τα προνομια για καποιους.Οι πολυτεκνοι εφοσον ανηκουν στους διοριστεους μετα απο ασεπ,ας εχουν το προνομιο να διαλεγουν την περιοχη τοποθετησης.TΕΡΜΑ οι 200 πινακες,να υπαρχει ενας και καλος.Το πιο σημαντικο ειναι να υπαρξουν πιο πολλοι μονιμοι διορισμοι και να γινουν τα γυμνασια και τα λυκεια ολοημερα επιτελους!