• Σχόλιο του χρήστη 'Κ.Κ.' | 26 Νοεμβρίου 2009, 21:53

    ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κυρία Διαμαντοπούλου, Συγχαρητήρια καταρχήν για την πρωτοβουλία της δημόσιας διαβούλευσης για την εκπαίδευση. Είμαι φιλόλογος ειδικής αγωγής με Μεταπτυχιακό Διπλωμα στις Ειδικές Ανάγκες. Προσωπικα συμφωνώ με την πρόθεση να γίνονται οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, αν και δεν αναφέρθηκε τίποτα για την Ειδική Αγωγή. Ωστόσο θα ήταν ωφέλιμο να εφαρμοστεί και στον κλάδο μας και δη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, διότι: - Το σύνολο του προσωπικού που υπηρετεί στη Ειδική Αγωγή είναι αποσπασμένοι καθηγητές που πέρα από την προυπηρεσία, δεν έχουν κα΄μιά ακαδημαική γνώση στο χώρο. Ως εκ τούτου οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνε είναι μέθοδοι πειραματισμού, στην καλύτερη περίπτωση και σίγουρα κανένα όφελος δεν επιφέρουν σε επίπεδο παρέμβασης - Αυτή τη στιγμή στα Ειδικά Σχολεία δουλεύουν άνθρωποι που παρακολούθησαν σεμινάρια, τα οποια ελάχιστα πράγματα προσφέρουν σε επίπεδο γνώσεων - Τα ειδικά σχολεία είναι η πλέον απαιτητική κατηγορία εκπαίδευσης και πρέπει αν είναι στελεχωμένη με άρτια καταρτισμένο προσωπικό και με δυνατότητες συνεχούς επιμόρφωσης. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΓΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Προτείνω: - Αξιολόγηση του προσωπικού ειδικής αγωγής με βάση τα τυπικά προσόντα. Απαραίτητα γνώση διδακτορικού ή μεταπτυχιακού - ΑΣΕΠ για όλες τις ειδικότητας αλλα σε θέματα αποκλειστικά και μόνο σχετικά με την Ειδική Αγωγή - Συνεχής επιμόρφωση μέσω προγραμμάτων επιδοτούμενων από το Υπουργείο. Οι ανάγκες των παιδιών έιναι πολλές και η επιμόρφωση αναγκαία. Είναι άδικο να πληρώνουμε 300 ευρώ και άνω για να επιμορφωθουμε. - Γενικά για την εκπαίδευση, ίσως θα ήταν ωφέλιμο να εξετάσετε και το ζήτημα της εντοπιότητας των εκπαιδευτικών όσο αφορά την τοποθέτηση τους. Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής