Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Νικόδημος | 26 Νοεμβρίου 2009, 22:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΆΛΩΝ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΟΡΚΙΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΞΗ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.Η ΛΕΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΑΜΠΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ!!!!