Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς Στελέχη Υπουργείου Παιδείας Σχετικά με τις αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις συμφωνώ ότι η επιστημονική κατάρτιση θα πρέπει να αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο. Στο κείμενο που έχει τεθεί για δημόσια διαβούλευση γίνεται αναφορά για μεταπτυχιακές σπουδές, επιμόρφωση, ξένες γλώσσες κτλ που πρέπει να κατέχει ο υποψήφιος εκπαιδευτικός για αντίστοιχες θέσεις. Ωστόσο αυτή η πρόθεση του Υπουργείου έρχεται σε αντίθεση με πρόσφατη δημοσίευση ΦΕΚ που αφορά στη μετάταξη υπαλλήλων ΔΕ και ΥΕ σε θέσεις διοικητικές στο Υπουργείο Παιδείας και σε φορείς του υπουργείου καθώς και σε γραφεία Διευθύνσεων από αλλούς φορείς που δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο της παιδείας όπως οι ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Θεωρώ ότι ένας χώρος τόσο ευαίσθητος, με τόσα προβλήματα, όπως ο χώρος της παιδείας αλλά και απαιτήσεις από τους εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να οργανωθεί και να λειτουργήσει σωστά όταν δεν τοποθετούνται οι κατάλληλα καταρτισμένοι ανθρώποι στην κατάλληλη θέση. Είμαι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εργάζομαι σε τάξη, με δεύτερο πτυχίο επίσης στον κλάδο της εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό στις ΤΠΕ, σε λίγους μήνες ολοκληρώνω και το δεύτερο μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης καθώς και επιμορφώσεις και ξένες γλώσσες. Συμπληρώνω 13 χρόνια σπουδών στο αντικείμενο της εκπαίδευσης και θεωρώ αδιανόητο, και νομίζω εκφράζω και την πλειοψηφία συναδέλφων μου, να ασκούν διοικητικό έργο στο χώρο της παιδείας απόφοιτοι ΔΕ και ΥΕ- αναρωτιέμαι σε αυτήν την περίπτωση ξεχνάμε την αξιολόγηση; Πολλοί εκπαιδευτικοί αφιερώνουμε από τον προσωπικό μας χρόνο καθώς και χρήματα για επιμόρφωση και αισθανόμαστε ότι αυτή η προσπάθεια δυστυχώς δεν αξιολογείται και δεν εκτιμάται όπως θα έπρεπε. Σας παρακαλώ να ληφθούν σοβαρά υπόψη όσα αναφέρθηκαν ώστε αυτή η γενικότερη προσπάθεια αναμόρφωσης του Υπουργείου Παιδείας να είναι ουσιαστική και εποικοδομητική και αυτό θα επιτευχθεί μόνο με αξιοκρατία.