Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων4. Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι τοποθετήσεις των νεοδιοριζόμενων, οι αποσπάσεις και οι μεταθέσεις πρέπει να γίνεται σε σχολική μονάδα και όχι σε περιοχή;Σχόλιο του χρήστη Σωτήρης | 28 Απριλίου 2011, 09:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι το σύστημα θα γίνει δαιδαλώδες αν οι μεταθέσεις/αποσπάσεις γίνονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Υπάρχουν προβλήματα με καθηγητές ειδικοτήτων με λίγες ώρες που συμπληρώνουν σε 3 σχολεία. Πού θα έχουν αυτοί οργανική; Επίσης με λειτουργικά κενά που θα μένουν για καιρό ακάλυπτα για τους λόγους που έχουν ειπωθεί. Καλώς ή κακώς το να υπάρχει μία "δεξαμενή" εκπαιδευτικών σε επίπεδο περιοχής μετάθεσης ή νομού (για περιφέρεια δεν το συζητάω) είναι βολικό. Θα πρότεινα να εξορθολογιστεί ο τρόπος διαχωρισμού των νομών σε περιοχές μετάθεσης με εκ νέου διαχωρισμό και σε περισσότερες περιοχές σε πολλές περιπτώσεις. Δεν είναι λογικό να υπάρχουν περιοχές με σχολεία που έχουν πολύ μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και μεγάλη διαφορά σε μόρια δυσμενών συνθηκών. Επίσης πρέπει το σύστημα να διέπεται από σαφήνεια και πλήρη διαφάνεια, από τη μετάθεση μέχρι και την διάθεση έστω και για μία ώρα, με αυστηρό έλεγχο και τιμωρία των υπευθύνων όταν επανηλλειμένα καταστρατηγούν το νόμο, ώστε να παύσει το βόλεμα των "ημετέρων". Καμία δυνατότητα αποφάσεων των ΠΥΣΔΕ για τις ανάγκες της υπηρεσίας χωρίς να συγκρίνονται οι ενδιαφερόμενοι με βάση τα κατά περίπτωση μόρια.