Θεωρώ το θέμα της τριετίας παράλογο από τη στιγμή που πολύς κόσμος πήρε αποφάσεις για τη ζωή του με άλλα δεδομένα και άλλη νομοθεσία.
Οι εκπαιδευτικοί, που αποκλείονται ακόμη και από το δικαίωμα της απόσπασης, είναι εκείνοι, που έχουν διοριστεί βάσει του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008, όταν ίσχυε η υποχρεωτική παραμονή στον τόπο διορισμού μόνο για ένα χρόνο. Από αυτούς, κάποιοι διορίστηκαν το 2009 με τα ίδια δεδομένα ,ενώ εκείνοι, που ¨ξέμειναν¨ για το 2010 και 2011,με το Ν3848/2010 βαπτίστηκαν πρωτοδιόριστοι με υποχρεωτική τριετή θητεία, χωρίς να νοιάζεται κανείς ότι διαλύονται οικογένειες, εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης.
Και αντί με το νέο σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων και βάσει των νέων δεδομένων στην εκπαίδευση να βρεθεί λύση στο αδιέξοδο, που βιώνουν 3000 οικογένειες πρωτοδιόριστων εκπαιδευτικών-Οι αρμόδιες Επιτροπές πρότειναν την κατάργηση της τριετίας-εμφανίζεται κώλυμα ακόμη και αποσπάσεων!
Οι αλλαγές στο χάρτη της εκπαίδευσης είναι ραγδαίες και σύντομα σε νομούς με μεγάλες πόλεις και μεγάλους μαθητικούς πληθυσμούς θα εμφανισθούν κενά σε μαζικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί,…) χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να καλυφθούν αυτά με μεταθέσεις και θα χρησιμοποιηθεί πάλι μεγάλος αριθμός αναπληρωτών.
Για πιο λόγο το Υπουργείο εμμένει, πλέον κόντρα και στις εισηγήσεις των αρμόδιων Eπιτροπών, σε ένα τιμωρητικού χαρακτήρα μέτρο, χωρίς αυτό να επιβάλλεται από την Τρόικα και χωρίς να εξυπηρετεί καμία εκπαιδευτική ανάγκη, εκτός από τον αφανισμό χιλιάδων οικογενειών.
Θεωρώ το θέμα της τριετίας παράλογο από τη στιγμή που πολύς κόσμος πήρε αποφάσεις για τη ζωή του με άλλα δεδομένα και άλλη νομοθεσία. Οι εκπαιδευτικοί, που αποκλείονται ακόμη και από το δικαίωμα της απόσπασης, είναι εκείνοι, που έχουν διοριστεί βάσει του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008, όταν ίσχυε η υποχρεωτική παραμονή στον τόπο διορισμού μόνο για ένα χρόνο. Από αυτούς, κάποιοι διορίστηκαν το 2009 με τα ίδια δεδομένα ,ενώ εκείνοι, που ¨ξέμειναν¨ για το 2010 και 2011,με το Ν3848/2010 βαπτίστηκαν πρωτοδιόριστοι με υποχρεωτική τριετή θητεία, χωρίς να νοιάζεται κανείς ότι διαλύονται οικογένειες, εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης. Και αντί με το νέο σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων και βάσει των νέων δεδομένων στην εκπαίδευση να βρεθεί λύση στο αδιέξοδο, που βιώνουν 3000 οικογένειες πρωτοδιόριστων εκπαιδευτικών-Οι αρμόδιες Επιτροπές πρότειναν την κατάργηση της τριετίας-εμφανίζεται κώλυμα ακόμη και αποσπάσεων! Οι αλλαγές στο χάρτη της εκπαίδευσης είναι ραγδαίες και σύντομα σε νομούς με μεγάλες πόλεις και μεγάλους μαθητικούς πληθυσμούς θα εμφανισθούν κενά σε μαζικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί,…) χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να καλυφθούν αυτά με μεταθέσεις και θα χρησιμοποιηθεί πάλι μεγάλος αριθμός αναπληρωτών. Για πιο λόγο το Υπουργείο εμμένει, πλέον κόντρα και στις εισηγήσεις των αρμόδιων Eπιτροπών, σε ένα τιμωρητικού χαρακτήρα μέτρο, χωρίς αυτό να επιβάλλεται από την Τρόικα και χωρίς να εξυπηρετεί καμία εκπαιδευτική ανάγκη, εκτός από τον αφανισμό χιλιάδων οικογενειών.