Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χ.Π. | 26 Νοεμβρίου 2009, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο καθένας έχει την προσωπική δραματική ιστορία να μας πει. Μόνο που έτσι δεν γίνονται αλλαγές. Γκρινιάζουμε για το σύστημα 60-40, δίνουμε ΑΣΕΠ για 480 θέσεις και τώρα που προτείνεται αλλαγή πάλι γκρινιάζουμε γιατί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν μας βολεύει. Τότε να ρωτήσετε έναν έναν τους εκπαιδευτικούς και ανάλογα με την ιστορία και το συμφέρον του καθενός να φτιάξετε έναν νόμο. Ο νόμος με τις υποπεριπτώσεις των υποπεριπτώσεων. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Όπως αγωνίστηκαν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι αγωνίζονται και αυτοι που δεν έχουν άλλη διέξοδο εκτός του ΑΣΕΠ. Γιατί των μεν ο αγώνας θεωρείται πιο σημαντικός;; Η παιδεία δεν είναι ο κατάλληλος τομέας για να ασκήσετε κοινωνική πολιτική. Σκοπός σας υποτίθεται είναι να επιλέξετε τον καλύτερο, όχι να αποκαταστήσετε διάφορες κατηγορίες που υπάρχουν μετά απο την επιλογή των ίδιων! (κι εγώ δεν έχω ακόμα παιδιά γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να τα ζήσω-θα με "αποκαταστήσετε" για να κάνω;)Είναι λυπηρό να αντιμετωπίζεται απο κάποιους το σχολείο σαν δημόσια υπηρεσία που θα "βολευτεί". Λυπηρό και μεγάλη ντροπή συγχρόνως. Μια νοοτροπία που ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ πρέπει να σταματήσει. Μέσα στους πίνακες υπάρχουν όλων των ειδών οι περιπτώσεις: --επιτυχόντες που ποτέ δεν πήγαν ωρομίσθιοι γιατί ποτέ δεν έφτασαν τα μόρια (ή γιατί πρέπει να κάνουν μια δουλειά για να ζήσουν, δεν έχουν οικογένεια να τους στηρίξει και δεν τους φτάνουν τα 300 ευρώ το μήνα!-άρα αποκλείουν την ωρομίσθια εργασία ή ΠΔΣ, εργάζονται σε κάποια δουλειά για να ζήσουν και παράλληλα διαβάζουν για ΑΣΕΠ) --επιτυχόντες (πολλάκις) που με τα μορια του ΑΣΕΠ πήγαν αναπληρωτές-σε αυτούς αξίζει η μεταβατική περίοδος, --αναπληρωτές που δεν έχουν ούτε μία επιτυχία στον ΑΣΕΠ, επαναπαυμένοι ότι θα συνεχίσουν να πηγαίνουν αναπληρωτές και τελικά θα διοριστούν. Στην τελευταία κατηγορία ανήκουν και οι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι που μαζί με τα μόρια που απέκτησαν απο την ωρομισθία-αναπλήρωση έχουν και κάτι άλλα μόρια που απέκτησαν με τους γνωστούς τρόπους: ΠΔΣ,ΟΑΕΔ κτλ κτλ.-Θα ήθελα να δω την γνώμη τους σε περίπτωση που αποφασιζόταν να διαγραφεί η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε μέσω ΠΔΣ ή άλλης διαδικασίας στην οποία η επιλογή των ατόμων έγινε με γνωστά-άγνωστα κριτήρια, χωρίς πίνακα αλλά καθαρά ψηφοθηρικα. Θα δεχόσασταν κάτι τέτοιο άραγε;; θα θεωρούσατε και τότε τους εαυτούς σας αδικημένους "που προγραμματίσατε τη ζωή σας με βάση τα δεδομένα ...κτλ" Απευθύνομαι στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων που εξαιτίας της αδικούνται και η υπόλοιποι συνάδελφοι που πήγαν ωρομίσθιοι-αναπληρωτές με αγώνα και μόνο με μόρια ασεπ.) Υπάρχουν φυσικά και οι πίνακες "μηδενικής προϋπηρεσίας" που περιλαμβάνει όλους τους υπόλοιπους, μη επιτυχόντες, μη ωρομισθίους, μη βισματούχους, κυρίως νέους πτυχιούχους που συρρέουν κάθε χρόνο κατά εκατοντάδες καθώς δεν έχει σκεφτεί κανείς το αυτονόητο, να μειώσει δηλαδή δραστικά τον αριθμό φοιτητών στις κάθε είδους φιλολο-παραγωγικές σχολές. (ΕΛΕΟΣ. Πόσοι ακόμα;;;;) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ;;;; Και ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ τι γίνεται; Χάθηκε κάπου στο δρόμο, στον υπολογισμό μορίων, μηνών κτλ κτλ. Καταλήγοντας: Ένας τρόπος διορισμού για όλους. Μια σύντομη μεταβατική περίοδος για να μην αδικηθούν όσοι είναι πολύ κοντά. Να ληφθεί όμως υπόψη και ο τρόπος που αποκτήθηκε αυτή η προϋπηρεσία... Αναβάθμιση του διαγωνιμού του ΑΣΕΠ. Ανακοίνωση της ύλης νωρίτερα, βιβλιογραφία. Κλείσιμο των φροντιστηρίων, είναι δυνατόν να επιτρέπει το Υπουργείο λειτουργία "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ" φροντιστηρίων ;;;;(ας μου εξηγήσει κάποιος τον τίτλο). ΕΛΕΟΣ με την εκμετάλλευση των πάντων και τις μπακαλοδουλειές σε αυτή τη χώρα!!! Και ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι το να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ επιτέλους όσοι εργάζονται ήδη στην εκπαίδευση γιατί έχουμε πάρει την κάτω βόλτα και πολλοί απο αυτούς απλά αλλάζουν πλευρό! ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στην πράξη απο ανεξάρτητη αρχή με σκοπό τη βελτίωση και την αναβάθμιση της παιδείας. Στις πανεπιστημιακές σχολές επιτέλους να αφιερωθεί ένας χρόνος τουλάχιστον σε παιδαγωγικά μαθήματα και διδακτική. Οσον αφορά τις συνδικαλιστικές οργανώσεις,εμένα τουλάχιστον δεν με εκπροσωπούν στο ελάχιστο, αντίθετα έχω την εντύπωση ότι κοιτάνε τα δικά τους συμφέροντα και μόνο. Άρα καλό θα ήταν να είστε σε ανοιχτή επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς ατομικά όσο είναι αυτό εφικτό. Και αυτή η ιστοσελίδα είναι ένα καλό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Και αν τελικά δεν βγάλετε άκρη με τα σχόλια σε αυτή τη σελίδα-πράγμα πολύ πιθανό- η σύμπνοια δεν είναι κάτι που μας χαρακτηρίζει,κρίνετε και αποφασίστε αυτο που είναι το πιο δίκαιο για όλους.Και αυτό που έχει απήχηση και εκτός εκπαιδευτικής κοινότητας είναι πιστεύω ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ που ισχύει και για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ο λαός σας ψήφισε γιατί προφανώς σας έχει εμπιστοσύνη οτι θα αλλάξετε κάποια πράγματα. Βάλτε πρώτα το καλό των μαθητών και του σχολείου και θα έχετε ανταπόκριση. Μην ξεκινήσετε κάτι και το αφήσετε στη μέση, μπουχτήσαμε πια με "καμένους" πρώην υπουργους παιδείας.Μην φοβάστε το κόστος αποφάσεων που θα φέρουν όφελος για το γενικό καλό. Όσο για τους συναδέλφους, έχετε και λιγη πίστη και καλή διάθεση. Οι μαθητές θα το εκτιμούσαν ιδιαιτέρως.