Εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν οικογένεια θα πρέπει, τουλάχιστον, να τους δοθεί η δυνατότητα να είναι κοντά στα παιδιά τους, ώσπου να ενηλικιωθούν, αποσπώμενοι στους δήμους όπου είναι η μόνιμη κατοικία τους. Πρέπει, επιτέλους, να παραμείνει, στοιχειωδώς, ένα δείγμα κοινωνικής πολιτικής, εφόσον είμεθα άνθρωποι και όχι ρομπότ.
Η γνώμη μου είναι ότι, με τις δυνατότητες που υπάρχουν στις ημέρες μας, μέσω του υπολογιστή , αν υπήρχε διάθεση, θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα, που συνδιάζοντας τα κενά των σχολείων με τους τόπους κατοικίας θα τοποθετούσε εξ αρχής τον κάθε εκπαιδευτικό κοντά στο σπίτι του και την οικογένειά του, με κοινωνικά κριτήρια.
Εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν οικογένεια θα πρέπει, τουλάχιστον, να τους δοθεί η δυνατότητα να είναι κοντά στα παιδιά τους, ώσπου να ενηλικιωθούν, αποσπώμενοι στους δήμους όπου είναι η μόνιμη κατοικία τους. Πρέπει, επιτέλους, να παραμείνει, στοιχειωδώς, ένα δείγμα κοινωνικής πολιτικής, εφόσον είμεθα άνθρωποι και όχι ρομπότ. Η γνώμη μου είναι ότι, με τις δυνατότητες που υπάρχουν στις ημέρες μας, μέσω του υπολογιστή , αν υπήρχε διάθεση, θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα, που συνδιάζοντας τα κενά των σχολείων με τους τόπους κατοικίας θα τοποθετούσε εξ αρχής τον κάθε εκπαιδευτικό κοντά στο σπίτι του και την οικογένειά του, με κοινωνικά κριτήρια.