Η υποχρεωτική τριετής παραμονή στον τόπο πρώτου διορισμού είναι ένα μέτρο άδικο, σκληρό και παράλογο.
ΑΔΙΚΟ επειδή εφαρμόστηκε αιφνιδιαστικά σε ανθρώπους που όταν ξεκίνησαν την προσπάθεια να διοριστούν και όταν πέτυχαν στον ΑΣΕΠ πίστευαν πως θα έχουν δικαίωμα μετάθεσης ένα χρόνο μετά την πρώτη τοποθέτηση τους.
ΣΚΛΗΡΟ γιατί δε μεριμνά για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών με οικογένειες, παιδιά, προβλήματα υγείας ούτε δείχνει κοινωνική ευαισθησία για τα τεράστια ψυχολογικά, οικογενειακά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που δημιουργεί στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους.
ΠΑΡΑΛΟΓΟ επειδή δεν εξυπηρετεί κανένα παιδαγωγικό σκοπό αφού ο εκπαιδευτικός τοποθετείται σε διαφορετική σχολική μονάδα κάθε χρονιά, ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας και έτσι δεν αναπτύσσει ουσιαστικότερους δεσμούς ούτε με τους μαθητές του ούτε με τους συναδέλφους του.
Μην επιτρέποντας ούτε την απόσπαση των εκπαιδευτικών για ΤΡΙΑ χρόνια διογκώνεται η αδικία, η σκληρότητα και ο παραλογισμός.
Γι'αυτό και διαφωνώ με το προτεινόμενο κώλυμα απόσπασης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
Η υποχρεωτική τριετής παραμονή στον τόπο πρώτου διορισμού είναι ένα μέτρο άδικο, σκληρό και παράλογο. ΑΔΙΚΟ επειδή εφαρμόστηκε αιφνιδιαστικά σε ανθρώπους που όταν ξεκίνησαν την προσπάθεια να διοριστούν και όταν πέτυχαν στον ΑΣΕΠ πίστευαν πως θα έχουν δικαίωμα μετάθεσης ένα χρόνο μετά την πρώτη τοποθέτηση τους. ΣΚΛΗΡΟ γιατί δε μεριμνά για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών με οικογένειες, παιδιά, προβλήματα υγείας ούτε δείχνει κοινωνική ευαισθησία για τα τεράστια ψυχολογικά, οικογενειακά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που δημιουργεί στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. ΠΑΡΑΛΟΓΟ επειδή δεν εξυπηρετεί κανένα παιδαγωγικό σκοπό αφού ο εκπαιδευτικός τοποθετείται σε διαφορετική σχολική μονάδα κάθε χρονιά, ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας και έτσι δεν αναπτύσσει ουσιαστικότερους δεσμούς ούτε με τους μαθητές του ούτε με τους συναδέλφους του. Μην επιτρέποντας ούτε την απόσπαση των εκπαιδευτικών για ΤΡΙΑ χρόνια διογκώνεται η αδικία, η σκληρότητα και ο παραλογισμός. Γι'αυτό και διαφωνώ με το προτεινόμενο κώλυμα απόσπασης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.