Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων1. Θεωρείτε αναγκαία τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (κοινωνικών κυρίως) και την αποτίμησή τους με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων; Αν ναι, συμφωνείτε με την αριθμητική αποτίμηση των προτεινόμενων κριτηρίων απόσπασης;Σχόλιο του χρήστη ΕΛΛΗ | 30 Απριλίου 2011, 12:56
Δεν μπορώ να καταλάβω, πώς είναι δυνατόν να συντηρούμε τόσα χρόνια ένα παράλογο σύστημα και αυτήν τη στιγμή να συζητάμε για το αν και πώς μπορούμε να το κάνουμε λίγοτερο παράλογο. 1ον Γιάτι κάποιος που θέλει να ασκήσει το επάγγελμα-λειτούργημα του εκπαιδευτικού ΠΡΕΠΕΙ να υπηρετήσει μακρία από την πόλη εντοπιότητας (κατοικίας) του; Γιατί το έχουμε δεχτεί αυτό σαν θέσφατο; Δεν θα μπορούσε να ψηφιστεί ένα μέτρο ώστε οι εκπαιδευτικοί οι ανήκοντες στην Βόρεια Ελλάδα να καλύπτουν τις ανάγκες και τα κενά ΜΟΝΟ της Βορείου Ελλάδας ή της Νότιας Ελλάδας τις ανάγκες της Νότιας και πάει λέγοντας; Αν γινόταν αυτή η ρύθμιση από την αρχή δεν κατέφευγαν όλοι στις αποσπάσεις και δεν υπήρχε αυτό το μπέρδεμα και η συνεχώς επαναλαμβανόμενη αδικία που υφίσταται αυτήν τη στιγμή. 2ον Είναι καθ'όλα άδικο ένας εκπαιδευτικός που ζεί και κατάγεται από τη Βόρεια Ελλάδα να έχει θέση σε ένα σχολείο π.χ. στην Πελοπόννησο και να λαμβάνει τα ίδια μόρια με έναν εκπαιδευτικό που ζεί και κατάγεται στην Αθήνα και έχει θέση σε ένα σχολείο στην Πελοπόννησο; Η απόσταση και τα έξοδα μετακίνησης που έχει να καλύψει ο ένας απέχουν πολύ από τα αντίστοιχα του άλλου, όπως αντίστοιχα και οι θυσίες και το ψυχικό κόστος στην προσωπική ή οικογενειακή του ζωή των δύο απέχουν πολύ.Αυτό δεν είναι λογικό και κατανοητό; Η μοριοδότηση με την παρούσα μέθοδο είναι λανθασμένη, άδικη και παράλογη και γι'αυτό και κάποιες περιοχές της Ελλάδας δεν προτιμούνται από τους εκπαιδευτικούς γιατί δεν δίνουν αρκετά μόρια. Η μοριοδότηση ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται πρωταρχικά με βάση το Π Ο Σ Ο ΑΠΕΧΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΑ Η Θ Ε Σ Η ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ Τ Ο Π Ο Κ Α Τ Ο Ι Κ Ι Α Σ ΤΟΥ. Αυτό θα έπρεπε από την αρχή να αποτελεί απαράβατη αρχή! Τόσα χρόνια δεν βρέθηκε ένας πολιτικός να το σκεφτεί και να το εφαρμόσει; Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης το γεγονός πώς γίνεται ο εκπαιδεύτικός να μην μοριοδοτείται όταν μάχεται και αγωνίζεται για την εκπαιδευτική του εξέλιξη και επιμόρφωση; Πώς είναι δυνατόν να μην παίρνει μόρία όταν κατέχει μεταπτυχικό και διδακτορικό τίτλο(όταν αυτά συμβάλλουν και στην καλύτερη απόδοσή του μέσα στην τάξη); Δηλαδή η μοριοδότηση του γίνεται μόνο με βάση τη γεωγραφία της Ελλάδας; Και σαφώς και συμφωνώ με τους συναδέλφους εκείνους που τόνισαν ότι είναι άδικο να μην μοριοδοτείται με περισσότερα μόρια η προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού. Προτείνω λοιπόν μια ΡΙΖΙΚΗ αναμόρφωση όλου του συστήματος πρωτίστως των μεταθέσεων και κατ επέκταση και των αποσπάσεων, που να βασίζεται κυρίως και πρωταρχικά στην ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ και τόπο κατοικίας του εκπαιδευτικού. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ο εκπαιδευτικός (είτε άγαμος είτε έγγαμος)να θεωρείται Ο ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!