Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι ένα κρίσιμο κομμάτι του εκπαιδευτικού πληθυσμού κατηγοριοποιείται σταδιακά,απομονώνεται,καταδικάζεται να ζήσει μακριά από το σπίτι του και αναγκάζεται να αναθεωρήσει την ιδιότητα της μονιμότητας μετέχοντας σε διαγωνισμούς ετήσιας ανανέωσης της πρόσληψης του,με συνυπολογισμό κριτηρίων,που αμφιβάλλω κατά πόσο αναδεικνύουν,το αντικειμενικό πρόβλημα του καθενός.Να συμμετέχω σε διαγωνισμό την ίδια στιγμή που κανείς άλλος μόνιμος του Δημοσίου δεν αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα,για να μαι με τους δικούς μου(η συνυπηρέτηση κατοχυρώνεται σε άλλες κατηγορίες όχι μεταξύ εκπαιδευτικών ως βασικό κριτήριο), κοντά στην οικογένεια μου, στο σπίτι μου;Οι μεταθέσεις μετρημένες,και τότε ποιός ο λόγος να με κρατούν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή υπεράριθμο,την ίδια στιγμή που θα μπορούσα να αξιοποιηθώ ανάλογα στην περιοχή μόνιμης κατοικίας μου.Και τι σημαίνει μεταπτυχιακό στη διοίκηση για να κρατά κάποιος το πρωτόκολλο ή να εκδίδει άδειες.Και κάτι άλλο.Το ΚΥΣΔΕ που ήτα υπεύθυνο και ερμήνευε τους λόγους που χε ο καθένας αποτελείται από εκλεγμένους πανελλήνια συναδέλφους και Διευθυντές Εκπαίδευσης.Χρειαζόταν και την υπογραφή του υπουργού για να αποσπάσει κάποιον.Τώρα διαπιστώσαμε το ρουσφέτι μέσα στο μηχανισμό;Και θέσαμε ως αντίποδα δικαίου την αναπηρία 67% ή το μεταπτυχιακό στη διοίκηση.Εκδικητικά για τους υπολοίπους μήπως;