1. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. μπορούν να γίνονται πρακτικές ασκήσεις φοιτητών από πανεπιστημιακά τμήματα ή Τ.Ε.Ι. κατόπιν άδειας της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. με προϋποθέσεις που αυτή θα καθορίσει. Το ίδιο ισχύει και για την άδεια εισόδου σε σχολεία για οποιονδήποτε λόγο.
2. Μπορούν να εκπονούνται προγράμματα συνεκπαίδευσης μαθητών των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. σε συστεγαζόμενα ή όμορα σχολεία γενικής εκπαίδευσης κατόπιν πράξης των δ/ντών των δύο σχολείων οι οποίες αποστέλλονται στον σχ. Σύμβουλο Ε.Α.Ε. για έγκριση.
3. Σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. τα όρια καθορίζονται με απόφαση του Δ/ντή Εκπ/σης εφ’ όσον εγγράφουν μαθητές εντός των ορίων της Δ/νσης ή με απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης εφ’ όσον εγγράφουν μαθητές εκτός των ορίων της οικείας Δ/νσης.
4. Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του προέδρου του , συγκροτείται επιτροπή η οποία θα εξετάζει τις συνάφειες των μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων με την Ειδική Αγωγή αποτελούμενη από τον σύμβουλο Α’ Ειδικής Αγωγής του Ι.Ε.Π. ως πρόεδρο, δύο μέλη Δ.Ε.Π. με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή , έναν σχολικό σύμβουλο Ε.Α.Ε. , τον Δ/ντή της Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. ή εκπρόσωπο της Δ/νσης και όταν εξετάζονται συνάφειες που αφορούν τα Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ένας εκπρόσωπος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με αυξημένα προσόντα και εμπειρία. Με πρόταση της ανωτέρω επιτροπής και απόφαση του Υπουργού Παιδείας θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις χορήγησης της συνάφειας των τίτλων με την Ειδική Αγωγή. Όλες οι συνάφειες μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων που θα κριθούν με την παραπάνω διαδικασία θα έχουν μόνιμη ισχύ.
5. Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση.
6. Όσοι εκπ/κοί της Α’/θμιας εκπ/σης έχουν οργανική θέση στην Β’/θμια εκπ/ση μπορούν να μετατίθενται στην Α’θμια εκπαίδευση με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για τους εκπ/κους της Α’/θμιας εκπ/σης.
7. Από την ψήφιση του παρόντος νόμου, όπου αναφέρεται Εκπαιδευτικό Προσωπικό,εννοείται και το Ειδικό Εκπαιδευτικό για κάθε συνέπεια (μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις, υπηρεσιακή κατάσταση κ.λπ.), εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τον παρόντα νόμο.
8. Αρμόδια συμβούλια για όλα τα θέματα της υπηρεσιακής κατάστασης του μόνιμου προσωπικού Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, είναι τα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. καθώς επίσης και για συνάφειες μεταπτυχιακών μέχρι την λειτουργία της αρμόδιας επιτροπής στο Ι.Ε.Π.
9. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις και τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους, τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση καθώς και οτιδήποτε άλλο αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία ισχύουν από την δημοσίευση του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
10. Όπου απαιτείται πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής επάρκειας, αυτό καλύπτεται και με πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος Δημοσίου Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από τους αρμόδιους φορείς, Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών, Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής καθώς και ότι προβλέπεται κάθε φορά από την ισχύουσα νομοθεσία.
11. Στην παρ. 1 του άρθρου 20 του ν.3848/2010 προστίθεται δεύτερο εδάφιο ως εξής:
«Για την επιλογή των προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ προσμετράται και η θητεία των αναπληρωτών προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ».
12. Ι) Η παρ. 24 του άρθ. 28 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Ά), καθώς και η παρ. 9 του άρθ. 11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8/Α) αντικαθίστανται ως εξής: «Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι προσλαμβάνονται για ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ένταξης σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και απασχολούνται τουλάχιστον 16 ώρες εβδομαδιαίως, λαμβάνουν τις τακτικές μηνιαίες αποδοχές πλήρους ωραρίου από την έναρξη του σχολικού έτους 2013-2014. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, συμπληρώνουν το προβλεπόμενο από το νόμο διδακτικό ωράριο εντός της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας: σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, σε ενισχυτική διδασκαλία στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σε διοικητικό έργο της σχολικής μονάδας που υπηρετούν ή σε όμορη σχολική μονάδα. Η ανωτέρω απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες. Τα παραπάνω ισχύουν και για εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης για τις δομές της ειδικής αγωγής. Τα ανωτέρω υλοποιούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
II) Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕ ΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου η Υπουργική Απόφαση πρόσληψης και η σύμβασή τους μπορεί να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου στο ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης, εφόσον το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΙΙΙ) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του εδαφίου (ΙΙ) για τη μετατροπή της σύμβασής τους σε πλήρους ωραρίου και τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά με σειρά προτεραιότητας:
α) παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ.
Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ- ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ- ΔΑΣΚΑΛΟΙ !!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ- ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ- ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
9. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις και τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους, τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση καθώς και οτιδήποτε άλλο αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία ισχύουν από την δημοσίευση του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Γενική Παρατήρηση
Τα ΕΕΓ δεν είναι σε πλήρη αντιστοιχία με κανένα σχολείο της τυπική. Ως εκ τούτου πρέπει να εκδοθούν νέα ωρολόγια προγράμματα που θα είναι σε αντιστοιχία με αυτά των γυμνασίων και των ΕΛ συνδυάζοντας τα μαθήματα γενικής παιδείας, τις ομάδες προσανατολισμού τους τομείς και τις ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο αριθμό ωρών τεχνικών μαθημάτων για την έκδοση πτυχίου και μαθημάτων γενικής παιδείας για την ισοτιμία του γυμνασίου. (ισοτιμία γυμνασίου με τις λιγότερες ώρες μαθημάτων δίνουν τα ΣΔΕ και τις αμέσως λιγότερες τα εσπερινά γυμνάσια, 25 ώρες άνα τάξη σε τρία έτη).
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Επίσημη θέση ΣΑΤΕΑ
Ως είθισται, στις Λοιπές Διατάξεις ενός νομοσχεδίου περιέχονται σημεία σοβαρά που μπορεί να τροποποιούν καίριες πλευρές του θεσμικού πλαισίου. Μία τέτοια διάταξη είναι η παράγραφος 12 περ.ΙΙ του συγκεκριμένου άρθρου, όπου οι προσλήψεις για την παράλληλη στήριξη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προκαθορίζονται ως μειωμένου ωραρίου, χωρίς να εξετάζεται η φύση και το είδος των αναγκών των μαθητών και το πως οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας θα μπορούν ίσως (παρά τα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα που καλύπτουν) να εργάζονται με πλήρες ωράριο.
Ένα άλλο καίριο σημείο είναι ότι στην περίπτωση 2 του συγκεκριμένου άρθρου δεν αναφέρεται πουθενά ο ρόλος των Συλλόγων Διδασκόντων (γενικού και ειδικού σχολείου) για την εκπόνηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης. Στην παρ.1 θα θέλαμε ακόμα να αναφέρεται ρητά, ότι για οποιαδήποτε πρακτική άσκηση φοιτητή θα πρέπει να υπάρχει η συγκατάθεση του εκπαιδευτικού της τάξης.
Ακόμα πιο σημαντική είναι η παράγραφος 4. Είναι ολοφάνερο με αυτή τη διάταξη -και γνωστό στο χώρο των εκπαιδευτικών- ότι δεν υπάρχουν αυστηρά κριτήρια στην εξέταση του περιεχομένου, τόσο των διδακτορικών, όσο και των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ΕΑΕ. Δε φτάνει ούτε η αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ (για πτυχία του εξωτερικού), ούτε το να υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό μαθημάτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Χωρίς πρακτική άσκηση με εποπτεία, χωρίς μαθήματα στο πλήθος των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών που συναντάμε στο πραγματικό σχολείο, χωρίς μαθήματα για την ιστορία και τη φιλοσοφία της ΕΑΕ και για το πως φτάσαμε σήμερα να μιλάμε για ενταξιακή/συμπεριληπτική εκπαίδευση, αλλά και για διαφοροποιημένη διδασκαλία για όλη την τάξη, πώς θα μετεκπαιδευθεί ένας εκπαιδευτικός στην ΕΑΕ, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του στο πραγματικό σχολείο; Πώς θα εκπονήσει προγράμματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέλος της ΕΔΕΑΥ;
Προσθήκη στην παράγραφο 11 του άρθρου32 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
«Επίσης το επίδομα θέσης ευθύνης του Ν. 4024/27-10-2011, αρθρ. 18, παραγρ. β), εδάφιο εε) των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ το οποίο κατά τα προβλεπόμενα της παραγρφ. 4 του Ν. 3620/2007 συνυπολογίζεται στις συντάξιμες αποδοχές των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, να συνυπολογίζεται και στις συντάξιμες αποδοχές των Αν. Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, οι οποίοι εκτελούσαν ή θα έχουν εκτελέσει μελλοντικά (αφορά σε αυτούς που θα ορισθούν από Περιφερειακούς Δ/ντές για μια διετία, δηλαδή το νομοθετικό έλλειμμα θα υφίσταται και μελλοντικά αν δεν ψηφιστεί κάποια ρύθμιση) χρέη Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ για διάστημα τουλάχιστον δυο ετών.
ειναι αδικο στην τροπολογια των μεταγραφων να εξαιρουνται οι αποφοιτοι του 2013 ειναι η πιο αδικημενοι γενια.Eιναι ανεφικτο διδυμα αδερφια να
σπουδαζουν σε διαφορετικες πολεις .
γονεας διδυμων
ΟΙ ΣΥΝΑΦΕΙΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.
ΤΟ ΙΕΠ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΙΕΠ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΜΗΜΑ Ε.Α. ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΤΟ ΙΕΠ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕΡΙ ΤΑ 2500.
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ;
KAI ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟ ΙΕΠ;
Οι συνάφειες έως τώρα δίνονταν από τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια, των οποίων θεσμοθετημένη αρμοδιότητα είναι η εξέταση των μεταπτυχιακών τίτλων (όλων) και γενικής και ειδικής σχετικά με τη συνάφειά τους με το εκπαιδευτικό έργο.
Αναρωτιέμαι:
Πώς αποφασίζεται να εκχωρηθεί μια τέτοιου είδους αρμοδιότητα σε μία Κεντρική Επιτροπή στην Αθήνα, χωρίς ενημέρωση των συνδικαλιστικών οργάνων (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ)?
Αυτό σημαίνει ότι και οι συνάφειες της γενικής πλέον θα αποφασίζονται από το ΙΕΠ?
Προσθήκη στην παράγραφο 11 του άρθρου32 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
«Επίσης το επίδομα θέσης ευθύνης του Ν. 4024/27-10-2011, αρθρ. 18, παραγρ. β), εδάφιο εε) των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ το οποίο κατά τα προβλεπόμενα της παραγρφ. 4 του Ν. 3620/2007 συνυπολογίζεται στις συντάξιμες αποδοχές των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, να συνυπολογίζεται και στις συντάξιμες αποδοχές των Αν. Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, οι οποίοι εκτελούσαν ή θα έχουν εκτελέσει μελλοντικά (αφορά σε αυτούς που θα ορισθούν από Περιφερειακούς Δ/ντές για μια διετία, δηλαδή το νομοθετικό έλλειμμα θα υφίσταται και μελλοντικά αν δεν ψηφιστεί κάποια ρύθμιση) χρέη Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ για διάστημα τουλάχιστον δυο ετών.
Είμαστε αρκετοί Αν. Προϊστάμενοι ΚΕΔΔΥ, οι οποίοι, μετά από απόφαση Περιφερειακού Δ/ντή Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, οριστήκαμε επανειλημμένες φορές για να εκτελούμε καθήκοντα Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ, αναλαμβάνοντας την όλη ευθύνη του έργου και καταβάλλοντας τις προβλεπόμενες εισφορές και κρατήσεις όσο αφορά και το επίδομα θέσης ευθύνης φυσικά. Προσωπικά εκτελώ καθήκοντα Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ από τον Ιανουάριο του 2004 έως σήμερα. Ωστόσο δεν υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη για να συνυπολογιστεί στα συντάξιμά μας το επίδομα θέσης ευθύνης. Μετά από το πολυετές έργο ευθύνης που επιτελέσαμε και επιτελούμε, θεωρούμε ότι είναι άδικο να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη, όπως έχει κάνει συνταξιούχος συνάδελφος και δικαιώθηκε στο να συνυπολογιστεί το επίδομα θέσης ευθύνης στα συντάξιμά του.
Για τους προαναφερόμενους λόγους προκειμένου να αποκατασταθεί το έλλειμμα σχετικά με τις προβλεπόμενες συντάξιμες απολαβές μας και προκειμένου να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημά μας, προτείνουμε την ακόλουθη προσθήκη στην παράγραφο 11, του άρθρου 32:
Προσθήκη στην παράγραφο 11 του άρθρου32 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
«Επίσης το επίδομα θέσης ευθύνης του Ν. 4024/27-10-2011, αρθρ. 18, παραγρ. β), εδάφιο εε) των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ το οποίο κατά τα προβλεπόμενα της παραγρφ. 4 του Ν. 3620/2007 συνυπολογίζεται στις συντάξιμες αποδοχές των Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, να συνυπολογίζεται και στις συντάξιμες αποδοχές των Αν. Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, οι οποίοι εκτελούσαν ή θα έχουν εκτελέσει μελλοντικά (αφορά σε αυτούς που θα ορισθούν από Περιφερειακούς Δ/ντές για μια διετία, δηλαδή το νομοθετικό έλλειμμα θα υφίσταται και μελλοντικά αν δεν ψηφιστεί κάποια ρύθμιση) χρέη Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ για διάστημα τουλάχιστον δυο ετών.
Η Αν. Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Σερρών
Καϊτατζή-Χουλιούμη Δ.
Ψυχολόγος
Ε, όχι και τη συνάφεια των μεταπτυχιακών να την βγάζει το ΙΕΠ!!!
Σαφώς και αυτό είναι αρμοδιότητα των υπηρεσιακών συμβουλίων.
Το πολύ πολύ να οριστεί δευτεροβάθμια επιτροπή για ενστάσεις στο ΙΕΠ και πολύ είναι πάλι!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ` ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Άρθρο 32
5. Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση.
6. Όσοι εκπ/κοί της Α’/θμιας εκπ/σης έχουν οργανική θέση στην Β’/θμια εκπ/ση μπορούν να μετατίθενται στην Α’θμια εκπαίδευση με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για τους εκπ/κους της Α’/θμιας εκπ/σης.
Για εκπαιδευτικό ΠΕ70-Δασκάλων που κατέχει οργανική θέση σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.(δομή της Β/θμιας) η έννοια της απόσπασης δεν υφίσταται,διότι δεν έχει περιθώρια να αποσπασθεί.Να πάει πού;
Ο φάκελός του βρίσκεται μεν στη Β/θμια, αλλά μέχρι εκεί.
Στο ηλεκτρονικό σύστημα της Β/θμιας (μέχρι πρότινος) δεν υπήρχε καν η επιλογή ΠΕ70. Ουσιαστικά δε φαινόμασταν πουθενά, γιατί η Β/θμια έχει επιλογή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ,αλλά δεν έχει το ΠΕ70.
Η Α/θμια από την άλλη έχει κλασικά το ΠΕ70,αλλά δεν έχει επιλογή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
Εφόσον εργαζόμαστε με το καθεστώς της Β/θμιας προτείνω να μελετηθεί σοβαρά και η εργασιακή σχέση όσον αφορά το υποχρεωτικό ωράριο εργασίας, το οποίο είναι αυτό της Α/θμιας.
Να προβλεφτεί διάταξη ώστε να μπορούμε και εμείς να αποσπαστούμε,να μετατεθούμε. Ουσιαστικά είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια δομή της Β/θμιας και υποτελείς αυτής;
Η αναφορά ότι ο διευθυντής εκπαίδευσης απόφασίζει για τις διαδικασίες που οδηγούν σε λήψη πλήρους ωραρίου μπορεί να οδηγήσει σε πελατιακές σχέσεις. Πρέπει να υπάρχει τυποποιημένη διαδικασία που να περιγράφει πλήρως τι γίνεται σε κάθε περίπτωση και ο Διευθυντής εκπαίδευσης να φροντίζει για την εφαρμογή τους και όχι να πράττει κατά το δοκούν. Οι μετατροπές συμβάσεων μειωμένου σε πλήρες ωράριο θα πρέπει να ανακοινώνονται ώστε να διατηρείται διαφάνεια σε κάθε απόφαση και άτομα που προηγούνται στους πίνακες κατάταξης να ενημερώνονται αν άτομο με κατώτερη θέση στον πίνακα κατάταξης, στην ίδια περιοχή, έλαβε περισσότερες ώρες από αυτούς ή έγινε πλήρως ωραρίου.
Kάποιες διευκρινίσεις σχετικά με το θέμα της “συνάφειας” των μεταπτυχιακών.
1. Τα μεταπτυχιακά που ήδη υπάρχουν και μοριοδοτούνται κανονικά, θα κριθούν από την αρχή? Και αν κριθούν μη συναφή, τι θα γίνει? Θα μηδενιστούν ή θα τους δοθεί η δυνατότητα να «συμπληρώσουν» με κάποιο τρόπο τα προβληματικά σημεία τους?
2. Τα μεταπτυχιακά που εκπονούνται αυτή τη στιγμή, θα έχουν τη δυνατότητα να «προσαρμόσουν» ίσως τον οδηγό σπουδών τους προκειμένου να πάρουν συνάφεια?
3. Τι σημαίνει μη «συναφές» μεταπτυχιακό? Πώς είναι δυνατόν κάποιο μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή να μην είναι συναφές με την Ειδική Αγωγή? Μήπως εννοείται κάτι άλλο, μια διάκριση δηλαδή όπως έγινε στα σεμινάρια, παλαιού και νέου τύπου, που σημαίνει και διαφορετική μοριοδότησή τους?
4. Τι σημαίνει ότι θα έχει μόνιμη ισχύ η συνάφεια? Αυτό είναι παράλογο εντελώς, δεδομένου ότι ο κάθε οργανισμός έχει το δικαίωμα να αλλάζει και να τροποποιεί τους τίτλους του και με βάση αυτό να κρίνεται. Επίσης ακόμη και ο ΔΟΑΤΑΠ σε ότι αφορά τους τίτλους εξωτερικού κρίνει πάντα τον τίτλο μόνο του καθώς και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παρήχθη. Χρειάζονται άμεσα διευκρινίσεις, δεδομένου ότι εγείρονται και πολλά νομικής φύσης ζητήματα.
Kάποιες διευκρινίσεις σχετικά με το θέμα της “συνάφειας” των μεταπτυχιακών.
1. Τα μεταπτυχιακά που ήδη υπάρχουν και μοριοδοτούνται κανονικά, θα κριθούν από την αρχή? Και αν κριθούν μη συναφή, τι θα γίνει? Θα μηδενιστούν ή θα τους δοθεί η δυνατότητα να «συμπληρώσουν» με κάποιο τρόπο τα προβληματικά σημεία τους?
2. Τα μεταπτυχιακά που εκπονούνται αυτή τη στιγμή, θα έχουν τη δυνατότητα να «προσαρμόσουν» ίσως τον οδηγό σπουδών τους προκειμένου να πάρουν συνάφεια?
3. Τι σημαίνει μη «συναφές» μεταπτυχιακό? Πώς είναι δυνατόν κάποιο μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή να μην είναι συναφές με την Ειδική Αγωγή? Μήπως εννοείται κάτι άλλο, μια διάκριση δηλαδή όπως έγινε στα σεμινάρια, παλαιού και νέου τύπου, που σημαίνει και διαφορετική μοριοδότησή τους?
4. Τι σημαίνει ότι θα έχει μόνιμη ισχύ η συνάφεια? Αυτό είναι παράλογο εντελώς, δεδομένου ότι ο κάθε οργανισμός έχει το δικαίωμα να αλλάζει και να τροποποιεί τους τίτλους του και με βάση αυτό να κρίνεται. Επίσης ακόμη και ο ΔΟΑΤΑΠ σε ότι αφορά τους τίτλους εξωτερικού κρίνει πάντα τον τίτλο μόνο του καθώς και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παρήχθη. Χρειάζονται άμεσα διευκρινίσεις, δεδομένου ότι εγείρονται και πολλά νομικής φύσης ζητήματα.
Βάση του άρθρου 32 παράγραφος 4 το ΙΕΠ θα εξετάζει τον τίτλο ως προς τη συνάφεια με την Ειδική Αγωγή. Ο τρόπος απόκτησης δεν θα λαμβάνεται υπόψην . Οι έχοντες μεταπτυχιακό από τη Βουλγαρία και λιγότερο από Ιταλία εάν ρωτηθούν ή τους δωθεί μία εργασία πάνω σε θέματα ΕΑΕ είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι θα απλά θα γνέψουν το κεφάλι και θα πουν ότι δεν ήταν στη διδαχθείσα ύλη διότι πολύ απλά το μόνο που έμαθαν ήταν το δρομολόγιο προς Σόφια κτλ. να παραλάβουν το πιστοποιητικό τους και ο δρόμος προς το ΔΟΑΤΑΠ. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Εμάνα μου ζήτησαν 12000 και θα είχα το χαρτί σε ένα χρόνο , απλά να πήγαινα να παραλάβω το χαρτί…Μα πόσο πια θα κοροιδεύουν?? Θα γίνει εξέταση όπως τα βασικά πτυχία?