1. Οι διορισμοί του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ γίνονται στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις ύστερα από προκήρυξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η επιλογή των διοριστέων γίνεται από το ΚΥΣΕΕΠ το οποίο καταρτίζει πίνακες που επικυρώνονται από τον Υπουργό και έχουν ισχύ για δύο χρόνια από την κύρωση και του τελευταίου πίνακα. Οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδου ΕΒΠ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρα 2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδάφ α,β, γ με τα κριτήρια του παρόντος άρθρου:
1. από κοινωνικά κριτήρια σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του παρόντος νόμου
2. από ακαδημαϊκά κριτήρια:
α) Ο βαθμός πτυχίου Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό άνω του δεκαπέντε (15).
β) Ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος I.E.Κ. μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό άνω του δώδεκα (12). Ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος των I.E.Κ. αναγράφεται στη βεβαίωση του ΕΟΠΠΕΠ
3. Από πραγματική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και προϋπηρεσία στον Δημόσιο (εκτός από αυτήν που έχει αποκτηθεί σε θέση αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) ή στον Ιδιωτικό Τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας και με αντικείμενο τα άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η οποία έχει αποκτηθεί μετά την κτήση του βασικού τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του παρόντος νόμου.
Όταν δεν καλύπτονται τα κενά σε δομές ΕΑΕ με διορισμό ή μετάθεση, στις κενές θέσεις αποσπώνται μέλη του ΕΒΠ.
Αν δεν είναι δυνατή η πλήρωση των θέσεων ΕΒΠ στις δομές ΕΑΕ με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση καθώς και στις περιπτώσεις μακράς απουσίας μελών του ΕΒΠ ή για την κάλυψη εξαιρετικών λειτουργικών αναγκών, προσλαμβάνονται στις θέσεις αυτές αναπληρωτές ή μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι που έχουν τα προσόντα διορισμού του κλάδου τους, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.
Τα μέλη ΕΒΠ που διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), μετατίθενται, αποσπώνται ή τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών ή σε μαθητές παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης με απώλεια ακοής ή όρασης αντίστοιχα. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.
Μέλη ΕΒΠ με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε κώφωση ή βαρυκωία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανά για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες κωφών και σε ποσοστό 30% ανά κλάδο, κατά προτεραιότητα.
Οι μεταθέσεις οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των μελών ΕΒΠ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
Το τοποθετημένο οργανικά ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ, μετατίθεται ή αποσπάται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.
Στις περιπτώσεις που μέλη του ΕΒΠ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, με πράξη του ΠΥΣΕΕΠ αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου και των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ ή των συμβούλων ΕΕΠ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΑΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΑΕ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
κύριε υπουργέ,
Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις της κ. Ζωιδάκη παραπάνω, ο μηδενισμό της προϋπηρεσίας των ΕΒΠ τη στιγμή που προσπαθούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους αποτελεί τεράστια αδικία. Επιπρόσθετα, είναι άδικο που ένας δεύτερος τίτλος δεν προσμετράτε ως κάτι πρόσθετο στην κατάταξή με βάση τα προσόντα.
Με εκτίμηση
Χρυσή
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Κύριε Υπουργέ
Σχετικά με τα κριτήρια διορισμού του ΕΒΠ προτείνω ως πιο δίκαιο:
Ακαδημαϊκά κριτήρια: οι κάτοχοι πτυχίου Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων (στα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα που ορίζει ο παρόν νόμος), οι οποίοι είναι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ κάτοχοι πτυχίου ΙΕΚ (στα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα που ορίζει ο παρόν νόμος) να μοριοδοτούνται αθροιστικά και για τα δύο αυτά πτυχία. Πιο αναλυτικά, να ισχύει η υπάρχουσα μοριοδότηση για τον βαθμό πτυχίου Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων (σε αντιστοιχία ενός «Βασικού τίτλου σπουδών») και το πτυχίο των ΙΕΚ να μοριοδοτείται με 3 μονάδες (σε αντιστοιχία «μεταπτυχιακού τίτλου»), όπως συμβαίνει και στους κλάδους εκπαιδευτικών ΕΑΕ.
Προϋπηρεσία: Σε ότι αφορά πτυχιούχους των Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων, οι οποίοι εργάζονται στην ΕΑΕ (διαθέτουν προϋπηρεσία) και επιθυμούν να προσθέσουν στα προσόντα τους ένα πτυχίο ΙΕΚ (της αντίστοιχης ειδικότητας κατά τα οριζόμενα του παρόντος νόμου) ζητώ την κατάργηση του χωρίου «η οποία έχει αποκτηθεί μετά την κτήση του βασικού τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του παρόντος νόμου» από το παρόν άρθρο, καθώς αποτελεί κατάφορη αδικία. Ειδικότερα, με το συγκεκριμένο χωρίο καταργείται η προϋπηρεσία που έχουν ήδη προσφέρει οι ΕΒΠ απόφοιτοι των Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων πριν την κατάθεση ενός επιπρόσθετου πτυχίου αντίστοιχης ειδικότητας από ΙΕΚ. Το πτυχίο των ΙΕΚ στη συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί επιπλέον εξειδίκευση των ΕΒΠ και όχι «Βασικό πτυχίο». `Ως εκ τούτου, ζητώ να συνεχίζει η προσμέτρηση της ήδη αποκτηθείσας προϋπηρεσίας των ΕΒΠ αποφοίτων των Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων, που καταθέτουν ένα πτυχίο των ΙΕΚ (της αντίστοιχης ειδικότητας), διότι συνεχίζουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον ίδιο κλάδο.
Με εκτίμηση,
Ελίνα Ζωιδάκη
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Κύριε υπουργέ,
Ζητώ να διευκρινιστεί το σημείο iii της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου «Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες».
Τι εννοείται με το χωρίο «περισσότερων των τριών τέκνων»
1. Τους τρίτεκνους και άνω ή
2. Τους πολύτεκνους
Παρακαλώ όπως διευκρινιστεί το παρών σημείο, σε όλα τα μέρη του παρόντος νόμου, προκειμένου να μην προκληθούν παρερμηνείες.
Προτείνω τα εξής:
1. Οι γονείς τριών τέκνων να μοριοδοτούνται με 1 μόριο
2. Οι γονείς τεσσάρων τέκνων και άνω να μοριοδοτούνται με 2 μόρια
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Ελένη (ΠΕ 60.50)
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Να οριστεί με σαφήνεια ο τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών ΕΒΠ .
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
– Να καθοριστεί συγκεκριμένο καθηκοντολόγιο για το ΕΒΠ στην παράλληλη στήριξη. Δημιουργούνται πολλά προβλήματα καταστρατήγησης δικαιωμάτων συναδέλφων από διευθυντές και εξαιτίας ασαφειών ή ελλείψεων των νόμων χρησιμοποιούνται σε αλλότρια καθήκοντα.
– Να διευκρινιστεί ότι στο ωράριο του ΕΒΠ είναι εκπαιδευτικές οι ώρες.
– Είναι προσωπικό που είναι απαραίτητο από την αρχή της σχολικής χρονιάς στα ΣΜΕΑΕ. Οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται άμεσα, με την αρχή της σχολικής χρονιάς. Αλλιώς δεν είναι δυνατό να λειτουργήσουν τα σχολεία. Επίσης χρειάζονται άμεσες προσλήψεις ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ σε όλη τη χώρα.
– Να μπορούν να συμμετέχουν σε επιμορφώσεις και σε προγράμματα Αγωγής υγείας ως ισότιμα μέλη της ομάδας.
– Να αρθεί και εδώ η τριετία για τις αποσπάσεις – μεταθέσεις. Είναι πολύ άδικο να υπάρχουν τόσες οργανικές θέσεις κενές και να μην είναι δυνατό να αποσπάται μόνιμο προσωπικό.
Κε Αρβανιτόπουλε δυστυχώς διορισμοί δεν γίνονται, καταντήσαμε να δουλεύουμε 6 χρονια και περισσότερα ως αναπληρώτριες!! Μας ρωτάει κανείς το καλοκαίρι μ’ενα μηδαμινο ταμείο ανεργίας αν μπορούμε να συντηρήσουμε τις οικογένειες μας;;
Πρέπει να κάνετε έναν ενιαίο πίνακα με όλες τις ΕΒΠ απ’ολη την Ελλάδα και από εκεί να γίνονται διορισμοί !! Εχουν παρα πολλά ΣΜΕΑ φοβερες ελλείψεις και τρέχουμε και δεν φτάνουμε και σαν να μην έφτανε αυτό ο τίτλος ΕΒΠ δεν μας τιμάει , πρέπει να γίνει μετονομασία τίτλου γιατί δεν είμαστε βοηθητικό προσωπικό , είμαστε η ποιο αναγκαία ειδικότητα στα ειδικά σχολεία και στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης παράλληλη στήριξη!!
Φέτος δυστυχώς έγιναν και τα 5 μηνα που πήρατε ΕΒΠ χωρίς προυπηρεσία απλά επειδή είχαν κάρτα ανεργίας και ρωτάω εγώ εμείς που παλεύουμε τόσα χρόνια ως αναπληρώτριες γιατί να εχουμε το άγχος κάθε καλοκαίρι αν δουλέψουμε;;;
Πρέπει άμεσα να γίνει πίνακας και να αρχίσετε να διορίζετε ΕΒΠ ο ρόλος μας είναι πολύ σημαντικός στα σχολεία και σε σχολεία που χρειαζονται 3 φέτος δώσατε μόνο 1 ή 2 το πολύ και αυτό είναι κατά των παιδιών που φοιτούν στα ειδικά σχολεία!!
Θα περιμένω απάντησή σας
ΕΙΡΗΝΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Θα πρεπει να υπάρχει και διευκρίνηση στο καθηκοντολογιο εβπ . εμεις μαθαίνουμε το παιδι αυτοεξυπηρετηση η ο δασκαλος αν ειναι να βοηθαμε μονο να περιμενουμε να του δειξει την διαδικασια αν ομως εμεις το μαθαινουνε οπως γινεται χρονια τώρα επιτελους να γραφτει στο καθηκοντολογιο ποιος παιρνει απο το χερι το παιδι και του μαθαινει την χρηση τουαλετας κατι τοσο βασικο για τα παιδια και για καθε ανθρωπο …
Το εβπ χρονια τωρα εχει εκπαιδευτικο εργο που το υπουργειο δεν το αναγνωρίζει ενω πληρωνομαστε ως ΔΕ εκπαιδευτικους δεν μας μοριοδοτουν με ιδια κριτήρια. Το κομματι της αυτοεξυπηρετησης ειναι ο πρωτος στοχος στην ειδικη αγωγη . Οταν παιρνεις ενα παιδι και του μαθαινεις βημα βημα μια διαδικασια αυτο πως λέγεται …. γιατι δεν μας αναγνωριζεται ως ΔΕ εκπαιδευτικους …. δεν ζηταμε λεφτα ετσι και αλλιως πληρωνομαστε ως ΔΕ …. αναγνωρισει του εργου ζηταμε .