Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 17 Απριλίου 2014, 17:00 | Dante

    Όσον αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα τις μη καθηγητικές σχολές(τεχνικές ειδικότητες) πρέπει να γίνει σαφής αναφορά στην παιδαγωγική επάρκεια- κατάρτιση που αποκτήθηκε από ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και από Μεταπτυχιακά με τίτλο Επιστήμες της Αγωγής. Επίσης, πρέπει οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας να προηγούνται στον πίνακα κατάταξης των κατόχων μόνο προϋπηρεσίας όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος στους πίνακες ειδικής αγωγής και συμβαίνει ακόμα στους πίνακες γενικής αγωγής. Τέλος, όσον αφορά τα δεύτερα μεταπτυχιακά σε διαφορετικό είδος αναπηρίας, θα έπρεπε να έχουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε καθηγητή ή με τις επιστήμες της αγωγής που αναγνωρίζεται ως παιδαγωγική επάρκεια.

  • 17 Απριλίου 2014, 16:57 | Δημήτρης

    Για ποιο λόγο στα κριτήρια κατάταξης των αναπληρωτών ειδικής αγωγής δεν υπάρχει πρόβλεψη για προσμέτρηση-μοριοδότηση του γραπτού βαθμού τους από έναν μελλοντικό διαγωνισμό εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής (ΑΣΕΠ); Ο νόμος 3848/10 για την γενική αγωγή το προβλέπει . Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου για την ειδική αγωγή γιατί δεν το προβλέπει ;

  • 17 Απριλίου 2014, 16:56 | Γιωργος

    ΔΕν καταλαβαινω γιατι γκρινιαζετε για τα μορια του μεταπυχιακου και τα μορια τις προυπηρεσιας;;;; Τα μαιμου μεταπτυχιακα απο Κυπρο-Βουλγαρια-Ιταλια τα πηρατε σε 1 χρονο μολις!!!! Και πολλη μοριοδοτηση σας δινουν!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:56 | Πασχαλίνα

    Αυτο που συμβαίνει αυτη τη στιγμή ειναι εξοργιστικο!!! Τοσα χρονια σπουδων τοσα μεταπτυχιακα διδακτορικα προυπηρεσια 15 ετών και βάλε και ειμαστε κατωτεροι του 25 χρονου που μολις τελειωσε ενα τμημα ειδικης αγωγης αντε δυο σε ολη την Ελλάδα!! Που ειναι οι Πανεπιστημιακοι να ολως των τμημάτων εν Ελλάδι να ξεσηκωθούν; Στο Πλαισιο Ευρωπαικων προσοντων που ειναι η αξιοκρατία; Οσα γραφονται για την ειδικη αγωγη απο την UNESCO που τονιζει τον μη διαχωρισμο γενικης και ειδικης κατευθυνσης που είναι στο άρθρο!! Πάμε 100 χρονια πισω γιατι κάποιοι θέλουν να μαζεψουν ψηφους για τις εκλογες που έρχονται!! Δεν θα πάμε ποτε μπροστα!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ; Ενας ξένος να διαβασει αυτο το άρθρο θα γινουμε ρεζιλι!!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:51 | Μαγδα

    Μεγάλη αδικία να προτάσσονται οι Π.Ε71..Σε καμία άλλη ακαδημαική χώρα δεν έχω ξαναδεί να προηγείται προπτυχιακός τίτλος σπουδών..Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται..ΚΡΙΜΑ τόσα χρόνια σπουδών..ΜΑς κάνουν οτι θέλουν δύο τμήματα!!!!!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:50 | georgia

    ΠΙΝΑΚΑΣ Α’
    Είναι πολύ σκληρό και άδικο από μέρους της κοινωνίας να καταργηθεί ο πίνακας Α’. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να ενταχθούμε ομαλά στην κοινωνία και να δουλέψουμε με αξιοπρέπεια, παρ’ όλες τις δυσκολίες που βιώνουμε λόγω της αναπηρίας μας.
    Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε χαμηλά στους πίνακες και έτσι, αν προσληφθούμε, θα μας στείλουν κάπου μακριά από τα σπίτια μας. Ας μας ρωτήσουν λοιπόν όλους εμάς,αν μποούμε να ζήσουμε μακρια από τους δικούς μας χωρίς καμία βοήθεια, μακριά από τους γιατρούς μας και όλους αυτούς που καθημερινά μας είναι απαραίτητοι και δίνοντάς μας για μισθό 870 ευρω!! ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ Α’. Τα άτομα με αναπηρία έχουν το δικαίωμα να ζουν με αξιοπρέπεια. Τα εμπόδια και οι δυσκολίες είναι μέρος της ζωής μας.. Στηρίξτε μας και μη μας περιθωριοποιείτε!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:42 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Απαράδεκτη η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με 0,2 μόρια/μήνα, πράγμα που σημαίνει πως 1,5 χρόνος προϋπηρεσίας ισοδυναμεί με μεταπτυχιακό. Θα έπρεπε να δοθούν είτε περισσότερα μόρια στα μεταπτυχιακά/διδακτορικά είτε να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας.

  • 17 Απριλίου 2014, 16:28 | Γεωργια

    Επιτέλους αποκαθίσταται η αδικία και προτάσσεται το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:25 | Νίκος

    Οι καθηγητές των τμημάτων Ειδικής Αγωγής είναι στην πλειοψηφία τους απόφοιτοι των ΠΤΔΕ με μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή. Επομένως αν έκαναν τα χαρτιά τους για αναπληρωτές (λέμε τώρα), θα έπαιρναν πρώτα τους 22χρονους αποφοιτους των τμημάτων τους και μετά τους ίδιους που ουσιαστικά τους τα δίδαξαν. Χμ…

  • 17 Απριλίου 2014, 16:22 | Κατερίνα Π.

    Να ισχύσει η μοριοδότηση που προβλέπει ο Ν.3848/2010 για τη γενική εκπαίδευση. Γιατί πρέπει να μοριοδοτείται διαφορετικά η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή;
    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες
    για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες
    για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά−
    δες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο−
    νάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο−
    νάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο−
    νάδες για κάθε μήνα
    Επίσης, κάποιοι διαφωνούν με τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας σε συνάρτηση με τη μοριοδότηση ενός μεταπτυχιακού, γιατί, όπως λένε δεν έχει νοήμα να εμπλουτίζει κάποιος τα προσόντα και τις γνώσεις του στην Ειδική Αγωγή με αυξημένη την μοριοδότηση προΫπηρεσίας. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως εμπλουτίζεις τα προσόντα και τις γνώσεις σου με «αγορασμένο» μεταπτυχιακό από την Ιταλία (που το πολύ να έχεις πάει 2 φορές), με μαθήματα στην ιταλική γλώσσα που δεν γνωρίζεις να μιλάς;;;

  • 17 Απριλίου 2014, 16:22 | Σπύρος

    Είναι ανάγκη να διατηρηθούν οι δύο διαφορετικοί πίνακες ( Α και Β) και οι εγγεγραμμένοι σε αυτούς να μοριοδοτούνται με βάση αυτά που προτείνονται.Δεν είναι δυνατόν να τοποθετούνται στον ίδιο πίνακα άνθρωποι με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές ανάγκες(γιατροί,νοσοκομεία κ.τ.λ.).Άλλωστε η ύπαρξη ποσόστωσης 20% είναι μικρή και στην ουσία δεν έθιγε κανένα

  • 17 Απριλίου 2014, 16:21 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Είναι λυπηρό να βλέπεις άτομα να υποστηρίζουν πως ειναι άδικη η πρόταξη των ειδικών παιδαγωγών, τη στιγμή που τόσα χρόνια (όσο δηλαδή προηγούνταν a priori οι κάτοχοι μεταπτυχιακού-διδακτορικού) δε βγάζανε άκρα, καθώς εξυπηρετούνταν τα συμφέροντα τους.
    Θέλω να σκεφτείτε το εξής απλό: Γιατί ένας πε61/πε71 με μεταπτυχιακό -και ίσως διδακτορικό- στις επιστήμες της αγωγής, να αποκλείεται παντελώς απο τη γενική εκπαίδευση και την ίδια στιγμή οι πε60/70 με μεταπτυχιακά στην Ε.Α όχι μόνο να μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις στο χώρο της Ε.Α, αλλά να διαμαρτύρονται και για τα αυτονόητα (την πρόταξη των πλέον κατάλληλα καταρτισμένων ατόμων, των ειδικών παιδαγωγών);; Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποκαθιστά επιτελους την τεράστια αδικία σε βάρος των πε61/πε71, αφού θα ισχύει ότι ακριβώς ίσχυε μέχρι σημερα και σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους!!!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:14 | βασιλικη γιαννακοπουλου

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ:
    1.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    2. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    3.ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΛΑΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

    ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • 17 Απριλίου 2014, 16:13 | Γιωτάκης Ευάγγελος

    Eφοσον αναφερομαστε σε ακαδημαικα κριτηρια καλο θα ηταν να μοριοδοτηθουν κ τα μεταπτυχιακα – διδακτορικά στο γνωστικο αντικειμενο κ τα μορια ΑΣΕΠ.

  • 17 Απριλίου 2014, 16:12 | βασιλικη γιαννακοπουλου

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ:
    1.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    2. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    3.ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΛΑΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

    ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

  • 17 Απριλίου 2014, 16:10 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Είδη ακούγεται ότι ο νόμος αντιτίθεται σε ευρωπαική νομοθεσία σχετικά με την ιεράρχηση των τίτλων σπουδών..και είναι διάτρητος!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:07 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Είναι άδικο να προηγείται η ειδικότητα ΠΕ71,61 ! Σωστή η λογική της μοριοδότησης τίτλων και προυπηρεσίας αλλά πρέπει να μπουν σε αυτή και οι ΠΕ71,61! Διαφορετικά μιλάμε για τεράστια αδικία! Σε καμία προηγμένη ακαδημαικά χώρα δεν υπάρχει νόμος που προτάσει προπτυχιακό τίτλο από master ή phD. Όπως και στα παιδαγωγικά τμήματα ειδικής αγωγής και στο μοναδικό πανευρωπαικά, τμήμα του ΠΑΜΑΚ θα πρωτοτυπήσουμε!

  • 17 Απριλίου 2014, 16:04 | Μαρία

    Αγαπητέ/ή Τ.Σ. πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου! Να θεωρείς δίκαιο να προηγείται ένας προπτυχιακός τίτλος σπουδών έναντι ενός μεταπτυχιακού! Που ακριβώς στην Ευρώπη (απ όπου αντλούμε και τα χρήματα ΕΣΠΑ) γίνεται αυτό? Απορώ!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:57 | ΣΟΦΙΑ

    Απίστευτη ΑΔΙΚΙΑ, γιατί να με πρνάει κάποιος επειδή έχει έναν προπτυχιακό τίτλο και μάλιστα απο ένα τμήμα που δεν ανήκει καν σε παιδαγωγική σχολή(εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής) ενώ εγώ έχω 5 έτη προηπυρεσία στην ΕΑΕ και 6 συνολικά έτη ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΏΝ σπουδών(μαζί με το μαστερ);

  • 17 Απριλίου 2014, 15:56 | Κώστας

    Δηλαδή απόφοιτοι ΠΤΔΕ του ’11, του 12′ κτλ. που μπηκαμε με 18.000 – 19.000 μόρια και συνεχισαμε να παλεύουμε με τις σπουδες μας στην Ειδική Αγωγή μέσω μεταπτυχιακού θα βρουμε και πάλι κλειστές τις πόρτες των σχολείων, ενώ ήδη γράφουμε 3 χρόνια ανεργίας (και έπεται και συνέχεια). Όλα αυτά γιατί γεννηθήκαμε 1 χρόνο πιο αργά από τους υπόλοιπους. Αδιάφορα το γεγονός ότι είμαστε οι αριστούχοι απόφοιτοι των ΠΤΔΕ με μεταπτυχιακή ειδκίκευση στην ΕΑ. Να χαρώ εγώ αξιοκρατία!!!
    ο,2 μόρια/μηνα προυπηρεσίας και 1+ μόρια τα σεμινάρια;;;; Εσείς μας δουλεύετε, αλλά θα μας βρείτε μπροστά σας…

  • 17 Απριλίου 2014, 15:51 | ΑΛΕΞΗΣ

    Είναι τεράστια αδικία να προηγούνται οι ειδικότητεσ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61 ανεξαρτήτως προυπηρεσίας και άλλων προσόντων. Δεν δικαιολογείται η προταιρεότητα ενός απλού προπτυχιακού τίτλου σε σχέση με έναν ανώτερό τίτλο ακαδημαικά. Μοριοδότηση όλων ανεξαιρέτως είναι η μόνη δίκαιη λύση!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:50 | μαρία

    Νομίζω πως κάτι ανάλογο πρέπει να γίνει και στους πίνακες γενικής αγωγής, με μοριοδότηση των ακαδημαϊκών προσόντων και επιπλέον προσμέτρηση των μορίων ΑΣΕΠ. Πρέπει επιτέλους να γίνει ένα ξεκαθάρισμα!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:50 | Μαρία

    H απόλυτη πρόταξη από μονή της αντίκειται στην αρχή της ισότητας, από τη στιγμή που όλοι κατά το νόμο θεωρούνται ειδικοί παιδαγωγοί. Οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ανά κατηγορία εεα και τα προγράμματα σπουδών δεν είναι νομικά θέματα.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:40 | ΕΛΕΝΗ

    Οι ΠΕ71 είναι ΙΣΑΞΙΟΙ με τους ΠΕ70.50….στα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη μάλιστα θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα οι ΠΕ70.50….μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ η πρόταξη των ΠΕ71.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:26 | ΚΩΣΤΑΣ

    Να παραμείνει η πρόταξη των μάστερ και των διδακτορικών!!!!!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:24 | ΝΙΚΟΣ

    Το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή να παίρνει παραπάνω μόρια και να μειωθει η προυπηρεσια στα μόρια είναι απαράδεκτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

    Τα σεμινάρια να μην μοριοδοτούνται καθόλου

  • 17 Απριλίου 2014, 15:23 | Ελένη

    Η κατάταξη των ΠΕ 70.50 θα γίνεται με τη σειρά που αναφέρονται τα κριτήρια i) Ακαδημαϊκά κριτήρια, ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ και iii) Κοινωνικά κριτήρια ;
    Δηλαδή: θα τοποθετούνται στον πίνακα πρώτα ΟΛΟΙ όσοι έχουν ακαδημαικά κριτήρια και μετά όσοι έχουν προυπηρεσία; Ή θα μπαίνουν όλοι μαζί σε σειρά ανάλογα με τη μοριοδότηση που παίρνουν ανεξαρτήτως κριτηρίου;

    Για παράδειγμα, θα μπορεί να προηγείται κάποιος που έχει κάνει το σεμινάριο 400 ωρών (ακαδημαικό κριτήριο), από κάποιον που μπορεί να έχει 30 μήνες προυπηρεσίας (κριτήριο προυπηρεσίας) ;;

    Παρακαλώ απαντήστε μου, γιατί είναι πολύ σημαντικό και δε βλέπω να διευκρινίζεται κάπου.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:21 | souzana siapka

    Θεωρώ οτι είναι άδικο η κατλαεγηση του πίνακα Α για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία. Πολλοί εκπαιδευτικοί θα βρεθούν χαμηλά στον ενιαίο πίνακα με αποτέλεσμα να μην προσληφθούν είτε να προσληφθούν πολύ μακριά απο τον τόπο καταγωγής τους. Αυτό θα έχει ως συνέπεια πολλοί να αρνηθούν επειδή χρειάζονται είτε κάποια υποστήριξη απο τους δικούς τους είτε τους γιατρούς που τους παρακολουθούν. Προτείνω να παραμείνουν οι πίνακες ως έχουν.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:20 | ΕΛΕΝΗ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ 0,2 ΣΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
    ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!!!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:17 | 3ΚΑΛΑ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΕ 0,2 ΜΟΡΙΑ Ο ΜΗΝΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΤΟΜΑ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
    ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΜΕΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

  • 17 Απριλίου 2014, 15:16 | Τ. Σ.

    ξεκαθαρίζω πως το πτυχίο μου είναι παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης και μεταπτυχιακό Ε.Α.

    Συμφωνώ στην πρόταξη του βασικού πτυχιού ειδικής αγωγής αφού οι συγκεκριμένοι πτυχιούχοι είναι οι κατεξοχήν εξειδικευμένοι.(Ισως να ήταν ισότιμη και η πρόταξη των διδακτορικών εκπαιδευτικών αφού έχουν δώσει ένα σημαντικό μέρος της ζωής τους στην έρευνα και μελέτη σε καλύτερη ποιότητα από το επίπεδο οποιουδήποτε προ ή μεταπτυχιακού).

    ΟΜΩΣ υπάρχει και η αντίφαση…ένας εκπαιδευτικός χωρίς ειδίκευση και εαν επί παραδείγματι έχει 3χρόνια προϋπηρεσία στην Παράλληλη Στήριξη είναι ισοδύναμος με έναν μεταπτυχιακό στην Ε.Α.. Δηλαδή όχι μόνο δεν υπάρχει προσεκτικότερη μέριμνα να διατηρείται μια ιεραρχία επιστημονικής εξειδίκευσης, πτυχίο ΕΑ-μεταπτυχιακό-εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με προϋπηρεσία, αλλά γίνεται μία εξίσωση, υπό προϋποθέσεις…αφού η εξειδίκευση λαμβάνεται μέσω της «μαθητείας»(!)

    όσοι πιστεύουμε στην επάρκεια των μεταπτυχιακών μας σπουδών πρέπει να διατυπώσουμε συλλογικά αυτή την ΑΝΤΙΦΑΣΗ, να δούμε τις ευρωπαικές ρυθμίσεις-οδηγίες, άλλωστε το ευρωπαϊκό χρήμα που στήριζει πλέον τις δομές της Ε.Α. ελέγχεται εκεί που θεσπίζεται, καθώς και πορίσματα για την εφαρμογή της Ειδικής Αγωγής, όπως του Συνήγορου του Παιδιού και να αντλήσουμε επιχείρηματα.
    ΄
    Επίσης, η αναγνώριση των προγραμμάτων 400 ωρών εως το 2014 είναι επιλεκτική και δεν εξηγεί γιατί όχι στο εξής..

    Μην ξεχνάμε ότι η διαβουλευτική δημοκρατία ενισχύει το επιχείρημα από το διάλογο και όχι το προ-αποφασίζειν ή την επιχειρηματολογική ικανότητα.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:11 | ΑΝΔΡΕΑΣ

    Η κύρια ειδικότητα στην Ειδική Φυσική Αγωγή δεν μοριοδοτείται;

  • 17 Απριλίου 2014, 15:08 | Παυλίνα Μιλτιάδου

    Απαράδεκτο να μην μοριοδοτείται στην δευτεροβάθμια(για τις τεχνικές ειδικότητες) η παιδαγωγική κατάρτιση από ΑΣΠΑΙΤΕ.

  • 17 Απριλίου 2014, 15:03 | Μαρία Βασιλείου

    Πιστεύω ότι θα έπρεπε να δίνεται περισσότερη βαρύτητα και πριμοδότηση στα Μεταπτυχιακά και στα Διδακτορικά πάνω στην Ειδική Αγωγή.
    Είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά με μόλις 3 μόρια, τα οποία είναι ασήμαντα σε σχέση με τα 0,2/μήνα της προϋπηρεσίας.
    Επίσης να υπάρχει μοριοδότηση που να λαμβάνει υπόψιν όλα τα προσόντα.
    Θα πρέπει βασική αρχή της ειδικής αγωγής να είναι άτομα με επιπλέον προσόντα εξειδίκευσης.

  • 17 Απριλίου 2014, 14:56 | Martha

    Στα ακαδημαϊκά κριτήρια των αναπληρωτών, για παράδειγμα των μαθηματικών, θα μοριοδοτείται και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό στο βασικό τίτλο σπουδών τους;

  • 17 Απριλίου 2014, 14:56 | Κωνσταντίνος

    Απλά θα ήθελα να ενημερώσω τους συναδέλφους που σχολίασαν παραπάνω πως για την απόκτηση του πτυχίου ενός ΠΕ61/ΠΕ71 είναι υποχρεωτική η πρακτική άσκηση στα σχολεία γενικής αγωγής για δυο ακαδημαϊκά εξάμηνα, όπως ακριβώς και στα παιδαγωγικά τμήματα νηπιαγωγών και δασκάλων. Επίσης το πρόγραμμα σπουδών, τουλάχιστον του ΠΤΕΑ του Βόλου, περιλαμβάνει υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα και μαθήματα υποχρεωτικής επιλογής, ακριβώς για να μπορούν να είναι αποτελεσματικοί και σε ένα Τ.Ε ή στην παράλληλη στήριξη. Σε καμία περίπτωση η εμβάθυνση δε φτάνει το επίπεδο των παιδαγωγικών τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, αλλά τουλάχιστον έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να εργαστούν στα πλαίσια που ανέφερα παραπάνω.
    Με το νομοσχέδιο που προτείνεται παραπάνω αποκαθίσταται επιτέλους μια τεράστια αδικία απέναντι στους ΠΕ61/ΠΕ71. Το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και τα 4 χρόνια σπουδών, καθιστούν σίγουρα έναν εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής καταλληλότερο να διδάξει στα συγκεκριμένα πλαίσια, από έναν εκπαιδευτικό ΠΕ60/ΠΕ70 με μεταπτυχιακό στην Ε.Α. Με την ίδια λογική ένας ΠΕ61/ΠΕ71 με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής θα έπρεπε να εντάσσεται στους πίνακες της ειδικής αγωγής ή ακόμη χειρότερα ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στη «διδακτική των μαθηματικών» να μπορεί να διοριστεί ως μαθηματικός. Αυτό που γινόταν τόσα χρόνια είναι αντίθετο στην αρχή της ισότητας. Το μόνο που διεκδικούμε είναι οι διορισμοί μόνιμων ή αναπληρωτών να γίνονται όπως ακριβώς σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους και τίποτα παραπάνω. Δε γίνεται να λειτουργούμε με δυο μέτρα και δυο σταθμά και λυπάμαι αν κάποιοι δε μπορούν να το αντιληφθούν αυτό, βάζοντας μπροστά το ατομικό συμφέρον. Από εκεί και πέρα, αν υπάρχει ανάγκη για μεγαλύτερο αριθμό εκπαιδευτικού προσωπικού, τότε με το καλό να αναλάβουν τα ηνία και οι έχοντες μεταπτυχιακό.

  • 17 Απριλίου 2014, 14:54 | Νικος

    ο αποφοιτος του ειδικης αγωγης εχει κανει και γενικη και ειδικη αγωγη σε βαθος ειδικα οταν απο τα 66 μαθηματα τα 30+περιπου ηταν ειδικη αγωγη και τα αλλα 30περιπου γενικη αγωγη με πρακτικες και στις 2 κατευθυνσεις (γενικη και ειδικη αγωγη)!!με ενα μεταπτυχιακο των 6 ή 7 μαθηματων ποσο μπορει κανεις να εχει εμβαθυνει??σιγουρα ομως με ενα μεταπτυχιακο στον αυτισμο δεν μπορεις να δουλεψεις κωφωση ή τυφλωση !!αυτο γινεται μεχρι τωρα!!στα τμηματα ειδικης εμβαθυνεις σε ολες τις μορφες εξαρχης!!σε ενα δασκαλο γενικης το μεταπτυχιακο θα τον βοηθησει να διαχειριστη καλυτερα καποια μορφη ειδικης αγωγης στην γενικη ταξη!!σιγουρα χρησιμο!!οσο για αυτους με το διδακτορικο θα μπορουν να διδαξουν αλλα παλι στον τομεα που εκαναν το διδακτορικο και οχι σε ολα!!αυτη ειναι η διαφορα!!

  • 17 Απριλίου 2014, 14:52 | Γιώργος

    Διαφωνώ κάθετα με τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας στα 0,2 μόρια/μήνα σε συνάρτηση με τη μοριοδότηση ενός μεταπτυχιακού. Εξηγείστε μου τότε σας παρακαλώ αν έχει νοήμα να εμπλουτίζει κάποιος τα προσόντα και τις γνώσεις του στην Ειδική Αγωγή όταν με την αυξημένη μοριοδότηση προυπηρεσίας εξασφαλίζει τη «θέση» του δια βίου! Όπως εύστοχα τόνισε κάποιος συνάδελφος το Μεταπτυχιακό εξισώνεται με 1,5 χρόνο εργασίας! Για ποια αξιοκρατία μιλάμε; Θεωρώ ότι αν θέλουμε να έχουμε ένα αξιοκρατικό σύστημα μοριοδότησης είναι πως η προυπηρεσία θα μπαίνει σε τρίτη μοίρα έναντι των τίτλων. Το δίκαιο θα είναι είτε να αυξηθεί η μοριοδότηση των ακαδημαϊκών τίτλων είτε να μειωθεί η μοριοδότηση της προυπηρεσίας σε 0,1 μόριο/μήνα.

  • 17 Απριλίου 2014, 14:42 | Μαρία Βασιλείου

    Πως ένας εκπαιδευτικός απόφοιτος του Βόλου ή της Μακεδονίας θεωρείται πιο »ειδικός» και ποιο »κατάλληλος» από έναν εκπαιδευτικό που έχει ολοκληρώσει 4ετείς σπουδές σε Παιδαγωγικό Τμήμα και διαθέτει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ΕΑ; Είναι δηλαδή πιο εξειδικευμένος ένας ΠΕ71-ΠΕ61 που μόλις τελείωσε τις βασικές του σπουδές από έναν συνάδελφο που κατέχει διδακτορικό και μπορούσε κάλλιστα να είναι καθηγητής του στο πανεπιστήμιο;

  • 17 Απριλίου 2014, 14:42 | ελευθερία

    Ο ΠΙΝΑΚΑΣ Α΄ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.

  • 17 Απριλίου 2014, 14:29 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνεται μια κατάταξη για κάθε έτος λήψης του πτυχίου και όχι ο απόφοιτος του 2014 να προηγείται των πτυχιούχων ΠΕ 60.50και ΠΕ70.50 της δεκαετίας 2000-2010.

  • 17 Απριλίου 2014, 13:59 | Αννα

    Εγώ δεν κατάλαβα θα μπορεί κάποιος να μπει ή να παραμείνει στον πίνακα χωρίς μεταπτυχιακό ή σεμινάρια μόνο και μόνο αν είναι πολύτεκνος ή έχει τέκνο με ειδικές ανάγκες; αν ναι είναι άδικο γιατί απο τα πολλά μόρια κοινωνικών κριτηρίων που θα πάρει καταστρατηγούνται τα ακαδημαικά (μεταπτυχιακά, προυπηρεσίες)!! (αν έχει και ακαδημαικά ο άνθρωπος μπράβο του αν δεν έχει όμως ; οι υπόλοιποι που τα έχουν δεν αδικούνται;

  • 17 Απριλίου 2014, 13:35 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ Ο ΑΣΕΠ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΕΙΤΑΙ

  • 17 Απριλίου 2014, 13:33 | Αγγελική

    Οι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή (για τους πτυχιοιύχους ΤΕΦΑΑ) 1μονάδα.

    Οι κάτοχοι ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ στην Ειδική Φυσική Αγωγή με πόσες μονάδες θα μοριοδοτηθούν;;;;;
    Γιατι δεν αναφέρονται πουθενά;!

  • 17 Απριλίου 2014, 13:27 | Aγγελική

    Εφοσον αναφερομαστε σε ακαδημαικα κριτηρια καλο θα ηταν να μοριοδοτηθουν κ τα μεταπτυχιακα στο γνωστικο αντικειμενο κ τα μορια ΑΣΕΠ.

  • 17 Απριλίου 2014, 13:23 | Σόνια

    Δεν είναι αντισυνταγματική η απόλυτη πρόταξη των ΠΕ 61/71? Για ποιο λόγο να μη μοριοδοτούνται ισάξια και αυτοί μαζί με τους υπόλοιπους? Κάτι τέτοιο συνέβαινε παλαιότερα με τα μεταπτυχιακά αν δεν κάνω λάθος, διότι δεν είμαι στο χώρο των αναπληρωτών. Επίσης, σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει με διαφορετικά κριτήρια να προσλαμβάνονται αναπληρωτές στην Α/θμια και τη Β/θμια.
    Τέλος, θα ήθελα να δοθεί περισσότερο έμφαση στην προσχολική εκπαίδευση και την πρώϊμη παρέμβαση μέσω αυτού του νομοσχεδίου.

  • 17 Απριλίου 2014, 12:14 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΑΚΗΣ

    Πιστέυω πως είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά με μόλις 3 μόρια, τα οποία είναι ασήμαντα σε σχέση με τα 0,2/μήνα της προϋπηρεσίας. Δηλαδη ένα μάστερ στην ειδική αγωγή αξίζει μόλις 1,5 χρόνο εργασίας. Πραγματικά απίστευτο. Ίσως θα έπρεπε να δοθούν περισσότερα μόρια στα μάστερ ή να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,1 μόριο/ μήνα καθώς η εξειδίκευση είναι απαραίτητη στον χώρο της Ε.Α. και οι γνώσεις δεν αποκτούνται μόνο μέσα από την πράξη. Ακόμα και για όποιον έχει προϋπηρεσία οι γνώσεις και το θεωρητικό υπόβαθρο που προσφέρει ένα μεταπτυχιακό είναι απαραίτητα.

  • 17 Απριλίου 2014, 11:50 | Γιώργος

    Τα άτομα με αναπηρία πρέπει να είναι σε άλλο πίνακα όπως είναι τώρα!! Όσοι νέοι εκδ/κοι με αναπηρία κάνουν τα χαρτιά τους φέτος με 0 προυπηρεσία ή έστω μικρή, δεν θα μπορέσουν να δουλέψουν!! Και όσοι δουλέψουν θα είναι μακρυά απο τους ανθρώπους τους που στους στηρίζουν στην αναπηρία τους…αλλά και μακρυά απο τους γιατρούς τους που τους παρακολουθούν!!! Γι’αυτό πιστεύω πρέπει να υπάρχουν δυο (2) πίνακες όπως ισχύει τώρα, ένας γενικός πίνακας και ένας με αυτούς που έχουν αναπηρία!!

  • 17 Απριλίου 2014, 11:45 | Αφροδίτη

    Θα ήθελα να συγχαρώ την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που επιτέλους αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τις προϋποθέσεις πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής αγωγής. Οι ισορροπίες έχουν κρατηθεί αφού τόσο η προϋπηρεσία όσο και τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται επαρκώς! Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες κατηγορίες όπως πολύτεκνοι, άτομα με αναπηρία κ.λ.π. Αυτό που θα ήθελα να σημειώσω είναι η δυσκολία που θα υπάρχει στη διάκριση των δυο σεμιναρίων που μοριοδοτούνται με διαφορετικό συντελεστή. Εύχομαι οι προσλήψεις για την καινούργια χρονιά να μην ξεκινήσουν Οκτώβρη!

  • 17 Απριλίου 2014, 11:34 | leo

    Παρακαλω θα επρεπε να προσμετρηθει και το μεταπτυχιακο στο αντικειμενο σπουδων αλλα και τα μορια ΑΣΕΠ.