1). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Ομοίως, οι ΠΕ11.01 τοποθετούνται σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέσεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται στον παρόντα νόμο.
2). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρούν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής και ειδικής τεχνικής-επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου.
3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
4). Οι κλάδοι ΠΕ60.50, ΠΕ70.50 και οι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας με την προέκταση « .50» μπορούν να μετατίθενται, αποσπώνται, διορίζονται με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες είτε της Γενικής είτε της Ειδικής Εκπαίδευσης.
5). α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01
β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
6) Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11.01, αποσπώνται κατά προτεραιότητα, και έπονται οι έχοντες τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
7) Οι αποσπώμενοι εκπ/κοί πρέπει να κατέχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του σχετικού άρθρου του παρόντος νόμου με διαφοροποίηση μόνο στην προϋπηρεσία.
Ειδικά για τις αποσπάσεις απαιτείται αποδεδειγμένη τριετής προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ.
8) Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), μετατίθενται και αποσπώνται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.
Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα.
Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ. Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από τηνυπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.
Στις παραπάνω θέσεις τοποθετούνται με μετάθεση ή με απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, ή ως ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ70. 50 σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του παρόντος νόμου.
Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.
Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΑΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου και των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΑΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, ή με στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.
Αγαπητή Θεοδώρα, δηλαδή εκείνο που διδάσκεις είναι » ο παλιός είναι αλλιώς»; αυτό είναι το επιχείρημα λοιπόν; TO BAΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ – ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ- :
ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΑΕ;
ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΛΗΘΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ;
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ Ε.Α.Ε. ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ;
AYTA!
Προς ολους τους συναδελφους που φερουν το επιχειρημα της ευρωπαικης ενωσης και του κοσμου ολου οπου πουθενα δεν υπαρχει σχολη ειδικης αγωγης θελω να επισημάνω οτι η εκπαιδευση στα περισσοτερα κρατη ειναι ιδιωτικη πρωτοβουλια. Οι σχολες δινουν γενικες κατευθυνσεις παρολου που οι κανονισμοι της παγκοσμιας αγορας αναζητουν την εξειδικευση και σε αυτο το σημειο μπαινουν τα μεταπτυχιακα, δηλαδη για εξειδικευση και φυσικα για περισσοτερα διδακτρα. Αλλα φυσικα καθενας μεταφραζει τα γεγονοτα οπως τον βολευει
Για να πάρεις μετάθεση στην ειδική αγωγή απαιτούνται 3 έτη.
Θα έπρεπε να απαιτούνται λιγότερα έτη για να πάρεις απόσπαση. π.χ 1 έτος, όπως ήταν στον προηγούμενο νόμο.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για δυνατότητα πρόσληψης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκπαιδευτικών που έχουν βασικό τίτλο σπουδών τόσο σε ειδικότητα της γενικής αγωγής (εν προκειμένω ΠΕ. 02) και πτυχίο στην ειδική αγωγή (απόφοιτη του ΠΤΕΑ, ΠΕ 71). Πώς είναι δυνατό να θεωρείται φιλόλογος ειδικής αγωγής (ΠΕ 02.50) ο κάτοχος σεμιναριακού τίτλου, αλλά όχι ο κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου βασικών σπουδών στην ΕΑΕ; Σε σχετική ερώτησή μου προς το ΥΠΕΠΘ (21/ 7/2011) έλαβα την απάντηση ότι υπάρχει αβλεψία του νομοθέτη ως προς αυτό και ότι θα ληφθεί σχετική μέριμνα (Αριθμ. Πρωτ. 119747/Γ6, 19/10/2011). Έκτοτε μάταια περιμένω τη διόρθωση της αβλεψίας. Με λύπη μου διαπιστώνω τη διατήρησή της και στο παρόν προσχέδιο νόμου. Αναμένω τεκμηριωμένη απάντηση στο εύλογο ερώτημά μου.
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61/71 έχουν ένα βασικό πτυχίο τεσσάρων ετών. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60,5/70,5 έχουν ή ένα βασικό πτυχίο τεσσάρων χρόνων και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο (δύο-τρία χρόνια σπουδών) ή ένα βασικό πτυχίο τεσσάρων χρόνων, πτυχίο διετούς μεταεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και απαραίτητη πενταετή προϋπηρεσία για να έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις για ΜΕΤΑ-εκπαίδευση. Με ποια λογική μπορεί να προηγηθούν οι ΠΕ61/71 στους διορισμούς και τις υπηρεσιακές μεταβολές; και οι οργανικές θέσεις γιατί από 60,5/70,5 να γίνουν 61/71. Επειδή είναι κατανοητή η αγωνία όλων, θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει μια κοινή μοριοδότηση για όλους στο πτυχίο, την μετεκπαίδευση, το μεταπτυχιακό. διδακτορικό, προϋπηρεσία……., όπως και στη γενική αγωγή.
Υπηρετώ με οργανική θέση σε Τ.Ε. και χρακτηρίζομαι με το καινούριο νομοσχέδιο ως ΠΕ70.50. Αφού όλες οι οργανικές μετατρέπονται σε ΠΕ71\61 ξαφνικά και χωρίς να το καταλάβω βρίσκομαι σε θέση που δεν μου ανήκει. Μήπως με αυτόν τον τρόπο ανοίγει η κερκόπορτα για μελλοντικές προσφυγές των ΠΕ71\61. Με το πρόθεμα ΠΕ70.50 τη δεδομένη στιγμή αισθάνομαι πως είμαι το μισό από το Τίποτα.
Οι νηπιαγωγοί με ποιο σκεπτικό να υπηρετούν στις μικρές τάξεις των δημοτικών?Δεν είναι διακριτοί οι ρόλοι δασκάλων και νηπιαγωγών?
Θα ήθελα να επισημάνω εκ νέου την αδικία που δημιουργεί η πρόταξη των ΠΕ11.01. στις μεταθέσεις παραθέτοντας ένα απλό παράδειγμα: Ο εκπαιδευτικός Α ΠΕ11.01 με 4 έτη σπουδών στα ΤΕΦΑΑ (από τα οποία το 1 αφορά στην ειδική φυσική αγωγή) χωρίς εμπειρία προηγείται του εκπαιδευτικού Β ΠΕ11.50 με 4 έτη σπουδών στα ΤΕΦΑΑ και 2 έτη μεταπτυχιακό και 3 έτη διδακτορικό στην ειδική φυσική αγωγή (σύνολο 9 έτη)και εμπειρία 7 ετών. Θα παρακαλούσα να επανεξετάσετε αυτήν την ρύθμιση η οποία προκαλεί ανισότητες στην εκπαιδευτική κοινότητα. Σας ευχαριστώ.
Ως μόνιμη στην Ειδική Αγωγή, οφείλω να υποστηρίξω ότι δε μου αρέσει καθόλου η ιδέα των κωδικών (61/71 και .50) Για μένα αποτελεί εφαλτήριο απολύσεων.
Επίσης, διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την πρόταξη των 61/71 στις μεταθέσεις! ΝΤΡΟΠΗ!
Εμείς που υπηρετούμε την ειδική αγωγή κόντα 15 χρόνια, θα βρεθούμε στις υπηρεσιακές μεταβολές πίσω από νεώτερους αποφοίτους (άσχετα αν κατά τη γνώμη μου δε θα διοριστούν ποτέ ως μόνιμοι).
Τέτοια δεδομένα ισχύουν στις γενικές μεταθέσεις και δε το ξέρουμε????
Το ίδιο ισχύει και για τους αναπληρωτές!
Οι αιρετοί μας τί κάνουν???????
Η μοριοδοτηση του ΑΣΕΠ να γίνεται σύμφωνα με τους άλλους κλάδους. Ισότητα για όλους. Να καταργηθουν τα σεναρια.
Σύμφωνα με τα παραπάνω εγκλωβίζονται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50/70.50 που κατέχουν ήδη οργανικές θέσεις στην ειδική αγωγή και που θέλουν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν σε δομές ειδικής αγωγής αφού πάντα και παντού (!) θα προηγούνται οι ΠΕ61/71.
Eφόσον οι κενές θέσεις ΠΕ60.50/70.50 μετατρέπονται αυτόματα σε ΠΕ61/71, πώς θα διεκδικούν μετάθεση ή απόσπαση;
Και αυτό πρέπει να διορθωθεί!!!! Δε μπορεί κάποιος που έχει υπηρετήσει για χρόνια στην εκπαίδευση να αντιμετωπίζεται τόσο ανάλγητα!
Απαντώντας στη Μαρίνα και στο Νίκο, θα ήθελα να πω ότι αυτά περί εμπορίου μεταπτυχιακών τίτλων είναι αυθαίρετες γενικεύσεις, ανθρώπων που δεν μπήκαν ποτέ στη διαδικασία του να διαβάζεις επί μήνες για να εισαχθείς σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στο ΠΤΔΕ Αθήνας όπου εισάγονται με διαδικασία σκληρών εξετάσεων 15-20 άτομα κάθε δύο χρόνια και για να αποκτήσεις τον τίτλο, δε χρειάζεται ένα αλλά δύο έτη σπουδών και όχι 9 μαθήματα αλλά 12 σύν 700 ώρες πρακτικής εξάσκησης και πτυχιακή εργασία. Ας μην τα απαξιώνουμε όλα επειδή κάποιοι δε θέλουν να μπουν σε τέτοιες δύσκολες διαδικασίες!!! Αλλά είναι γνωστό ότι είναι βαριά η καλογερική… Ας ενημερωθούν κάποιοι για τα προγράμματα σπουδών των μεταπτυχιακών και ακόμη καλύτερα ας μπουν στη διαδικασία αντί να μιλούν χωρίς να ξέρουν…
Συγγνώμη αλλά ποιος το σκέφτηκε αυτό; Δηλαδή ΜΟΝΟ για ένα τύπο σχολείου (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) ο κλάδος ΠΕ71 συνυπολογίζεται ως κλάδος της δευτεροβάθμιας. Τελικά αυτό το τμήμα που ανήκει; Παντού;
Στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. επιτέλους πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Αφού ανήκουν στην δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση πρέπει να διδάσκουν ΜΟΝΟ κλάδοι δευτεροβάθμιας και όχι δάσκαλοι κ.τ.λ. Ειδάλλως το σωστό είναι να μπουν και άλλες ειδικότητες στην πρωτοβάθμια πχ φιλόλογοι
Με ποιό σκεπτικό ο νομοθέτης δίνει προτεραιότητα στις υπηρεσιακές μεταβολές σε μία ομάδα εργαζομένων;Η αδικία που υπήρχε μέχρι τώρα θα πρέπει να συνεχιστεί ευνοώντας ένα κομμάτι του κλάδου;
Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ίσοι και να απολαμβάνουν ίδια δικαιώματα,μοριοδότηση για όλους όπως ισχύει στη Γενική Αγωγή.
ΘΑ έπρεπε να γνωρίζουν όσοι νομοθετούν την μεγάλη αδικία που δημιούργησε τόσα χρόνια η προτεραιότητα στις μεταθέσεις των Μεταπτυχιακών,συνάδελφοι με Μετεκπαίδευση χρειάστηκε 20 και περισσότερα χρόνια να μετατεθούν κοντά στο σπίτι τους κάτι που οι Μεταπτυχιακοί το κατάφεραν από την αρχή της καριέρας τους. Αυτό θέλουμε να συνεχιστεί ευνοώντας τωρα κάποιους άλλους;
Επίσης εκεί που χρειάζεται να εστιάσουν σε σχέση με τους συναδέλφους από τα τμήματα ειδικής είναι οι μόνιμοι διορισμοί και όχι η ομηρία με το καθεστώς των αναπληρωτών.
Tριετία για απόσπαση; και τριετία για μετάθεση; κάτι έχει γίνει λάθος εδώ!!!
Τι γίνεται με τον πίνακα ΕΝΓ+Braille;
Τριετία προκειμένου να έχεις δικαίωμα για μετάθεση; αυτό δεν μπορεί να ισχύσει άμεσα! θέλει μεταβατική περίοδο!
Παρατηρώντας τον κατάλογο των καθηγητών του τμήματος ειδικής αγωγής του Βόλου διαπιστώνει κανείς ότι το 95% είναι πτυχιούχοι τμημάτων Φιλοσοφικής και Ψυχολογίας με μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε θέματα ειδικής αγωγής. Αυτοί όλοι είναι που διδάσκουν και δίνουν πτυχίο στους αποφοίτους της σχολής! Αυτοί όλοι όμως ΔΕΝ κρίνονται ικανοί να διοριστούν σε σχολείο ειδικής αγωγής!! Προηγούνται οι φοιτητές τους!!!! Μπράβο!!! Εξαιρετική ιδέα!!
Κ. Υπουργέ
Σχετικά με την πρόταση για το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής θα ήθελα να κάνω μια βασική παρατήρηση που αφορά και σχετίζεται με τα τρία άρθρα, άρθρο 20 Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, άρθρο 21 Διορισμοί Εκπαιδευτικών ΕΑΕ και άρθρο 22 Αναπληρωτές ΕΑΕ. Η παρατήρηση εστιάζεται στο ότι είναι άκρως επιστημονικά και παιδαγωγικά απαράδεκτη και αστήρικτη η προτεραιότητα που δίνεται στους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ71 σε σχέση με τους ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 και αυτό για τους εξής λόγους:
Επιστημονικά και Παιδαγωγικά απαράδεκτη γιατί α) η λογική ότι η ειδική αγωγή αποτελεί ξεχωριστό κλάδο από τη γενική αγνοεί τις εξελίξεις (τουλάχιστον της τελευταίας εικοσαετίας) στην παιδαγωγική επιστήμη αλλά και τις κατακτήσεις του παγκόσμιου αναπηρικού κινήματος, που τονίζουν ότι οι δομές της ειδικής εκπαίδευσης πρέπει να αποτελούν κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και ότι η ειδική παιδαγωγική είναι προέκταση της γενικής.
β) Σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί βασική εκπαιδευτική αρχή ότι τα στελέχη της Ε.Α. είναι και θα πρέπει να είναι άτομα με επιπλέον προσόντα εξειδίκευσης, με μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακή ειδίκευση όπως προβλέπεται από την οργάνωση των πανεπιστημιακών σπουδών σε κάθε κλάδο. Σε όλον τον κόσμο, Ευρώπη και Αμερική η Ειδική Αγωγή είναι σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μόνο η Ελλάδα έχει αυτό το θλιβερό προνόμιο να δίνει ξεχωριστό «βασικό πτυχίο Ειδικής Αγωγής» και να λανσάρονται οι κάτοχοί του ως οι ΄πλέον κατάλληλοι’ για τη στελέχωση των ειδικών εκπαιδευτικών δομών.
γ) Ακόμη, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την όποια προσπάθεια εναρμόνισης της φιλοσοφίας του εκπαιδευτικού συστήματος με την πολιτική της ένταξης και των ίσων ευκαιριών (βλ. Σύμβαση των Δικαιωμάτων των Ατόμων με Αναπηρία 2006 την οποία η Ελλάδα κύρωσε πρόσφατα με τον ν. 4074/2012, ΦΕΚ 88/τΑ/11-4-2012, Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Unisef, 2009), Διακήρυξη Σαλαμάνκας 1994), που επιβάλλει στην πολιτεία να εκπαιδεύει παιδαγωγούς για όλους τους μαθητές.
δ) Τέλος η πολύ σύγχρονη και παιδαγωγικά προωθημένη αναφορά που γίνεται στη πρόταση του παρόντος Νόμου για δυνατότητα εναλλαγής ρόλων των εκπαιδευτικών μέσα στην ίδια αίθουσα διδασκαλίας και η πρόταση για Καθολική Σχεδίαση για Μάθηση ενισχύει την άποψη ότι είναι επιτακτική η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών με αναπηρία υπό την αιγίδα ενός ενιαίου εκπαιδευτικού πλαισίου.
Η πρόταση μας λοιπόν είναι ότι οι Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής ΠΕ70,50 και ΠΕ 60,50 πρέπει να αντιμετωπίζονται τουλάχιστον ισότιμα με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ61. Ειδάλλως, αγαπητέ Υπουργέ, βάζοντας τέτοια στεγανά ανάμεσα στην ειδική και τη γενική αγωγή, ακυρώνουμε την ενταξιακή προοπτική της Παιδείας μας με μόνους χαμένους τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΛΟ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΣΧΟΛΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!! Αλλη μια ελληνικη πατέντα!! Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΕΤΑΙ. ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΦΤΗΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ, ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΕ71, 61 ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΠΑ!!! ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ !!! ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΙ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΑΝ ΑΠΟΓΥΜΝΩΘΕΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΑ ΕΞΑΓΡΙΩΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!! Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΙΓΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ!
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ 61 ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..
ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΗ ΣΩΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ. ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ .
ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ .ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ; ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; ΔΕΝ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΑΠΛΑ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ. ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ «ΕΙΔΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ» ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ. ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΣΠΑ…
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ! ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
πως είναι δυνατόν να τοποθετούνται οι Πε71, με οποιαδήποτε σχέση, κατα προτεραιότητα μάλιστα, σε θέσεις ΕΕΕΕΚ της δευτεροβάθμιας;;;
Με αυτή τη λογική, ας τοποθετήσουν εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας στην πρωτοβάθμια, αφού, φέτος ειδικά, εξαντλήθηκαν οι πίνακες ειδικης α/θμιας.
Ισα ισα που θα είναι και επιμορφωμένοι, πάρα δάσκαλοι της γενικής που, παρόλο που δεν ξέρουν καν τον όρο ΄παράλληλη στήριξη», τοποθετούνται σε αυτή.
και μη μου πείτε ότι δε συμβαίνει ή οτι είναι υπερβολή…
23 Απριλίου 2014, 14:28 | Νικος
Οι ξένοι όμως μας χορηγούν πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ! Τότε εκεί ξεχνάμε την ελληνική λογική!
Δεν πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύρ σταθμά σχετικά με την αναγνώριση της προυπηρεσίας των εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή.
Στο άρθρο 24 παρ 5. του παρόντος νομοσχεδίου αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία του ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, κλπ μετά το διορισμό τους σε θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού, ενώ η υπηρεσία αυτή λογίζεται ως δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία.
Φρονώ ότι αυτή η πρόβλεψη πρέπει να επεκταθεί και τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ,για τυπικούς και ηθικούς λόγους.
ολοι εσεις που λετε για τις σχολες ειδικης αγωγης πηρε κανεις τον οδηγο σπουδων των 2 αυτων σχολων να τους συγκρινει με ενα μεταπτυχιακο, τα μαθηματα δηλαδη, και μετα με τους οδηγους σπουδων των τμηματων δημοτικης?? να δει τι μαθηματα γινονται στην ειδικη και τι στην γενικη και να συγκρινει???μονο για τις αλλες χωρες λετε που εχουν αλλους οδηγους σπουδων που πληρουν τις δικες τους κοινωνικες αναγκες!!!ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΝΟΜΟΥΣ UNESCO κλπ!!Πρακτικα επιχειρηματα στα ελληνικα δεδομενα προσαρμοσμενα και οχι θεωρητικα και προσαρμοσμενα στα ξενα!!!ΛΙΓΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ
μου φαινεται χαλασαμε την επενδυση που εκαναν μερικοι με τα μεταπτυχιακα τους και τωρα προβαλουν επιχειρηματα του τυπου επιμορφωση κλπ ….. πως ειναι δυνατον τα 2 τελευταια χρονια που μπλοκαραν οι πινακες της γενικης να θελουν ξαφνικα να επιμορφωθουν στην ειδικη ειναι σκανδαλο!!!μας πεισατε ενω δε θελετε να καταλαβαιτε την αδικια που επικρατουσε!!!ξερετε πολυ καλα οτι το ΠΕ προηγειται σε ολους τους κλαδους κι εδω το εκπαιδευτικο συστημα ειναι διαφορετικο απο τις αλλες χωρες!!μονο η δουλεια σας νοιαζει και ειναι λογικο αλλα οχι δουλεια εις βαρος αλλου!!!σας καταλαβαινουμε αλλα σταματηστε να απαξιωνετε ενα πτυχιο με 30+ μαθηματα στην ειδικη και να το θεωρειτε κατωτερο απο ένα μεταπτυχιακο τω 9 το πολυ μαθηματων…οταν εχω 66 μαθηματα για πτυχιο με 64 το ελαχιστο γενικης και ειδικης αγωγης και με πρακτικη και στις 2 δομες ειναι παραλογο να με προσπερασει κανεις με ενα μεταπτυχιακο του ενος ετους με απλα εισαγωγικες θεωριες στην ειδικη!!ας σοβαρευτουμε!!
μου φαινεται χαλασαμε την επενδυση που εκαναν μερικοι με τα μεταπτυχιακα τους και τωρα προβαλουν επιχειρηματα του τυπου επιμορφωση κλπ ….. πως ειναι δυνατον τα 2 τελευταια χρονια που μπλοκαραν οι πινακες της γενικης να θελουν ξαφνικα να επιμορφωθουν στην ειδικη ειναι σκανδαλο!!!μας πεισατε ενω δε θελετε να καταλαβαιτε την αδικια που επικρατουσε!!!ξερετε πολυ καλα οτι το ΠΕ προηγειται σε ολους τους κλαδους κι εδω το εκπαιδευτικο συστημα ειναι διαφορετικο απο τις αλλες χωρες!!μονο η δουλεια σας νοιαζει και ειναι λογικο αλλα οχι δουλεια εις βαρος αλλου!!!σας καταλαβαινουμε αλλα σταματηστε να απαξιωνετε ενα πτυχιο με 30+ μαθηματα στην ειδικη και να το θεωρειτε κατωτερο απο ένα μεταπτυχιακο τω 9 το πολυ μαθηματων…οταν εχω 66 μαθηματα για πτυχιο με 64 το ελαχιστο γενικης και ειδικης αγωγης και με πρακτικη και στις 2 δομες ειναι παραλογο να με προσπερασει κανεις με ενα μεταπτυχιακο του ενος ετους με απλα εισαγωγικες θεωριες στην ειδικη!!ας σοβαρευτουμε!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. ΤΙ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΟΛΗΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ;!ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΞΗ, ΑΠΛΑ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΕΦΟΣΟΝ ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ- ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΤΕ ΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ (ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ)ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΕΝΙΚΗΣ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ. ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ (ΜΕ ΠΕ71-61 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ), ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΛΟΙΦΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ Η ΑΔΙΚΙΑ ΧΡΟΝΩΝ.
ΟΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!!!
Οι μεταθέσεις, αποσπάσεις και οι τελικές τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΕΑΕ θα πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική εκπαίδευση, με σωστή μοριοδότηση προς όλους και χωρίς την πρόταξη κανενός.
Η πρόταξη των ΠΕ61, ΠΕ71 με το βασικό πτυχίο και μόνο είναι αναξιοκρατική. Η διαρκής και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πέρα από το επίπεδο της αρχικής τους εκπαίδευσης κρίνεται απαραίτητη σε Ευρωπαϊκό επίπεδο [European Agency for Development in Special Needs Education, (2012) Raising Achievement for All Learners- Quality in Inclusive Education, Odense, Denmark: European Agency for Development in Special Needs Education] αλλά στην Ελλάδα τιμωρείται.
Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να προτάσσονται στις μεταθέσεις, αποσπάσεις οι εκπ/κοί ΠΕ 61/71 έναντι των ΠΕ 60.50 και 70.50. Ένα βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή δεν υπερτερεί διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου στην ειδική αγωγή επίσης. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας τέτοιος τίτλος προκειμένου να αποκτηθεί, απαιτεί πάρα πολλή δουλειά υψηλότερου επιπέδου από εκείνη του βασικού πτυχίου που όλοι έχουμε αποκτήσει και πολλές ώρες πρακτικής εξάσκησης (700 και πλέον) επίσης σε δομές ειδικής αγωγής. Επιπλέον, η απόκτηση ενός τέτοιου τίτλου έχει κοστίσει εκτός από ατέλειωτες ώρες μελέτης στον κάτοχο και πολλά χρήματα τόσο στον ίδιο (δίδακτρα μεταπτυχιακών, αγορά βιβλίων κ.ά) όσο και στο κράτος εάν λάβει κανείς υπόψιν τις εκπαιδευτικές άδειες που τόσοι εκπ/κοί έχουν πάρει προκειμένου να τον αποκτήσουν. Δε θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποια απόσβεση όλου αυτού του κόπου, του χρόνου και του χρήματος που έχουν σπαταληθεί; Ένας κάτοχος βασικού πτυχίου θα προηγηθεί; Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής δεν υπήρχαν ανέκαθεν. Πώς θα έκανε κάποιος εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; Παντού στον κόσμο οι μεταπτυχιακές σπουδές τυγχάνουν μεγαλύτερης εκτίμησης απο τις βασικές. Εμείς για ποιο λόγο θα προτάξουμε το βασικό πτυχίο της ειδικής αγωγής, τη στιγμή που άλλωστε και στα Π.Τ γενικής υπάρχουν πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής; Από πού κι ως πού ένας νεαρός ΠΕ 61/71 θα προταχθεί έναντι ενός δασκάλου με πιθανή πολυετή πείρα και μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική αγωγή; Επιπλέον μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων. Δεν μπαίνουν όλοι στην κοπιώδη διαδικασία!
Ευχαριστώ
Η προϋπηρεσία όσων εργάστηκαν στην ειδική αγωγή ως ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 μετρούσε και στη γενική αγωγή…Τώρα η προϋπηρεσία αυτή θα μετράει μόνο στην ειδική αγωγή ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 ‘η και στον κλάδο ΠΕ70 και ΠΕ60…Θα δημιουργηθεί αναστάτωση με τους αναπληρωτές που δούλεψαν στην παράλληλη στήριξη νομίζοντας ότι η προυπηρεσία τους μετρα στη γενική αγωγή.Πρέπει να υπάρξει μέριμνα…Ευχαριστώ.
Στην παράγραφο 8 αναφέρονται τα εξής: «Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.» Εφόσον ισχύσει το ίδιο και για τις θέσεις ΠΕ 11.01 θεωρώ ότι θα πρέπει ρητά να εξασφαλίζονται και οι ήδη υπηρετούντες με οργανική θέση του κλάδου ΠΕ11.50 όπως αναφέρεται και για τους ΠΕ.60.50 και ΠΕ70.50. Διαφορετικά πρόκειται για άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών.
Ολοι οι εκπαιδευτικοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να ζηταμε διορισμούς. Οι δάσκαλοι ΠΕ 70 παλέψαμε για την ειδική αγωγή, αγαπάμε αυτό που κάνουμε. 10 χρόνια μέσα στην γενική τάξη, 10 στην ειδική τάξη, 4 βιβλία για την ειδική αγωγή είναι σωστό να σου λένε ότι διαφέρεις από έναν συνάδελφο από το τμήμα Κοινωνικής κτλ, Πώς δημιουργήθηκε το τμήμα γνωρίζεται;
Δεν πρέπει να υπάρξει προτεραιότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ71/ΠΕ61σε οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή .Για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών ΠΕ70/ΠΕ60 στα Διδασκαλεία Ειδικής Αγωγής της χώρας ξοδεύτηκαν χρήματα από το υστέρημα του Ελληνικού λαού. Πρέπει να υπάρχει ισότιμη αντιμετωπιση για όλους .
Να μην υπάρχει προτεραιότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ 61/71 σε οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή.Οι μονιμοι εκπαιδευτικοι για να φοιτησουν στα διδασκαλεια επρεπε να εχουν τουλαχιστον 5χρονια προυπηρεσια
Δίκαιη η πρόταξη των ΠΕ71. Επιτέλους αναγνωρίζεται η αξία των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής. Να προηγούνται όσοι σπούδασαν 4 χρόνια και κάναν πρακτική.
Απαράδεκτο να διορίζονται οι πε60.5 και πε 70.5ο και στον ασεπ ειδικής και γενικής. Με την ίδια λογική ένας πε71 με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά να διορίζεται και στην γενική αγωγή.
Η παράγραφος 3 του άρθρου 21 σχετικά με τη μοριοδότηση του ΑΣΕΠ έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο 4186, άρθρο 28 ,παράγραφος 2α.
Πιο συγκεκριμένα, να ισχύσει στην ειδική αγωγή ό,τι ισχύει και για την ειδική αγωγή και στη μοριοδότηση ΑΣΕΠ. και τα υπολοιπα παιδαγωγικά μεταπτυχιακά έχουν αξία.
Είναι απολύτως δίκαιο να προηγούνται οι ΠΕ71/61. Πρόκειται για κλάδο ειδικής αγωγής και από τη στιγμή που υπάρχει αντίστοιχο πανεπιστημιακό τμήμα θα πρέπει να είναι μπροστά διότι είναι οι καταλληλότεροι
Αν πραγματικά επιθυμείτε «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ να γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση» θα πρέπει άμεσα να αναθεωρήσετε την παρακάτω πρόταση «Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση. Είναι άκρως τιμωρητικό τουλάχιστον για τις αποσπάσεις να υποχρεώνεται κάποιος να παραμείνει στην οργανική του για 3 χρόνια. Είμαστε άνθρωποι και οι καταστάσεις και οι ανάγκες του καθενός μεταβάλλονται πολύ εύκολα πλέον. Ας ισχύσει λοιπον ό,τι ισχύει και στη γενική εκπαίδευση, πρόταση που εσείς ως Υπουργείο υποστηρίζεται.
Έκανα παρόμοιο σχόλιο και σε άλλο άρθρο του νόμου. Εδώ ο νόμος ορίζει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι στη Β/θμια μετατίθενται (και διορίζονται λέω εγώ) εκπαιδευτικοί Β/θμιας. Ξαφνικά κάνει τους ΠΕ71 κλάδο δευτεροβάθμιας. Αλλά συγχρόνως μπορούν και στην πρωτοβάθμια κατά προτεραιότητα. Τι πράγματα είναι αυτά;; Είναι δίκαιο και δημοκρατικό; Τότε ας ανοίξουν θέσεις και για φιλολόγους, μαθηματικούς, κτλ στην Α/θμια.
«2). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρούν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής και ειδικής τεχνικής-επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου.»
Έκανα παρόμοιο σχόλιο και σε άλλο άρθρο του νόμου. Εδώ ο νόμος ορίζει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι στη Β/θμια μετατίθενται (και διορίζονται λέω εγώ) εκπαιδευτικοί Β/θμιας. Ξαφνικά κάνει τους ΠΕ71 κλάδο δευτεροβάθμιας. Αλλά συγχρόνως μπορούν και στην πρωτοβάθμια κατά προτεραιότητα. Τι πράγματα είναι αυτά;; Είναι δίκαιο και δημοκρατικό; Τότε ας ανοίξουν θέσεις και για φιλολόγους, μαθηματικούς, κτλ στην Α/θμια.
Για ποιό λόγο θα πρέπει κάποιος να υπηρετήσει την οργανική του γ 3 χρόνια?
Ο ένας χρόνος που ισχύει στην Γενική Εκπαίδευση να ισχύσει και εδώ…
Ι Σ Ο Ν Ο Μ Ι Α θέλουμε!
Είναι πολύ δίκαιο να προηγούνται οι πε 61/71 οι οποίοι έχουν βασικές σπουδές στην γενική αλλά και στην ειδική αγωγή. Εμπειρία πολλών χρόνων μου έχει δείξει ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών ή ένα μεταπτυχιακό (εσωτερικού ή εξωτερικού) δίνει από λίγα εώς καθόλου εφόδια στον εκπαιδευτικό που θα κληθεί να διδάξει σε ένα παιδί με βαριές αναπηρίες, αυτισμό, νοητική καθυστέρηση κτλ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πε 70,50 /60,50 δεν έχουν καμία πρακτική εξάσκηση με μαθητές με ειδικές ανάγκες μέχρις ώτου διοριστούν σε κάποιο σχολείο και… πελαγώσουν..
Καλά τα επιπλέον προσόντα αλλά είναι μόνο βιβλιογραφία.
Αρχίστε να σκέφτεστε με κριτήριο τους μαθητές και την ποιοτική εκπαίδευση και όχι με κριτήριο να «πιάσουμε» μία θέση στην εκπαίδευση χωρίς να μπορούμε να προσφέρουμε ουσιαστικά.
Τα σχέδια νόμου για την ειδική αγωγή δεν γίνονται κάθε μέρα, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ με γνώμονα την καλύτερη εκπαίδευση για τους μαθητές μας.
Είμαι απόφοιτος Ειδικής Αγωγής του Παν/μιου Θεσσαλίας, εργάζομαι 11 χρόνια στην ειδική αγωγή και έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από το Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας (αυτά για αυτούς που θα σπεύσουν να σκεφτούν ότι μιλώ από συμφέρον).
Πρόκειται για πλήρη αναξιοκρατία και υποβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών. Η διαρκής και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πέρα από το επίπεδο της αρχικής τους εκπαίδευσης κρίνεται απαραίτητη σε Ευρωπαϊκό επίπεδο [European Agency for Development in Special Needs Education, (2012) Raising Achievement for All Learners- Quality in Inclusive Education, Odense, Denmark: European Agency for Development in Special Needs Education] αλλά στην Ελλάδα τιμωρείται.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ!ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71 ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ 12ΕΤΟΥΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΗ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕ71 ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ;ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η΄ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΟ Η΄ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΙΑΤΡΟ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ;
ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71. ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ! Ο ΝΟΜΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71 ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Κ.Τ.Λ.ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΚΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ!
Απαράδεκτη η πρόταξη των συναδέλφων εκπαιδευτικών ΠΕ71\ΠΕ61 κατά τη διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών.Υποτίθεται ότι πάει να λύσει προβλήματα και δημιουργεί τεράστιες αδικίες στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν για τόσα χρόνια στις δομές ΕΑΕ.Τέτοιου είδους προτεραιότητα δεν πρέπει να υπάρξει.
Σύμφωνα με το άρθρο 22 παρ.2 του παρόντος νομοσχεδίου «Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος», ενώ στο άρθρο 21 παρ.2 «Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου».
Από τη μία διαχωρίζονται οι κλάδοι και από την άλλη, ξαφνικά, οι ΠΕ 71 εντάσσονται στη δευτεροβάθμια! Είναι απαραίτητο να διαχωριστούν οι δύο κλάδοι!! Κανένας πρωτοβάθμιος σε δομές δευτεροβάθμιας και το αντίστροφο!! Κανένας δευτεροβάθμιος σε δομές πρωτοβάθμιας!! Γινόταν μέχρι τώρα, αλλά οφείλεται να το διαχωρίσετε!! Αλλιώς να επιτρέψετε πρόσβαση και σε δευτεροβάθμιους σε δομές ειδικής αγωγής της πρωτοβάθμιας.
Τα λέει όλα:
Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.
Ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση —– τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.!
Να καταργηθει το πλαφον της 3ετους προυπηρεσιας(ειναι γελοιο να προσλαμβανονται σε ΣΜΕΑΕ ωρομισθιοι απο τους πινακες γενικης αγωγης χωρις κανενα αλλο προσον κ να μην μπορουν να μετατεθουν μονιμοι με σεμιναριο στην ειδικη αγωγη ή προυπηρεσια 1 ή δυο ετων!)Πως ακριβως γινεται η αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου μ αυτον τον τροπο;;;;
Είναι τεράστια αδικία να προηγούνται οι κάτοχοι ειδικότητας ΠΕ71, ΠΕ61. Δεν υπάρχει καμία λογική και δημιουργεί πολύ μεγαλύτερες αδικίες απο αυτές που υποτίθεται ότι προσπαθεί να λύσει!
Να μην υπάρχει προτεραιότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ 61/71 σε οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή. Θα πρέπει ισάξια να μοριοδοτούνται όπως και οι υπόλοιποι.
Κάτι τέτοιο γινόταν και με τα μεταπτυχιακά στο προγενέστερο νόμο και φυσικά ήταν άδικο. Γιατί να γίνει επανάληψη μίας τέτοιας απαράδεκτης πρόταξης με τους ΠΕ 61/71? Πραγματικά δεν κατανοώ το σκεπτικό του νομοθέτη.
Επίσης, δε θα πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια για τις τοποθετήσεις στην Α/θμια και τη Β/θμια Εκπαίδευση.
Ευχαριστώ και καλό Πάσχα σε όλους.