1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ προσλαμβάνεται ΕΒΠ.
2. Το ΕΒΠ ασκεί καθήκοντα φροντίδας των μαθητών και βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης στις ΣΜΕΑΕ. Στο ΕΒΠ καταβάλλονται οι αποδοχές και οι πάσης φύσεως πρόσθετες αμοιβές και αποζημιώσεις που καταβάλλονται στο εκπαιδευτικό Προσωπικό κατηγορίας ΔΕ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
1.Αλλαγή ονομασίας της ειδικότητας
2.Πτυχίο : Δικαίωμα για αναβάθμιση του πτυχίου μας, συμμετοχή μας σε επιμορφωτικά σεμινάρια
3.Ωράριο ΕΒΠ : Να γίνει διευκρίνιση ότι είναι 30 εκπαιδευτικές ώρες, εφόσον το έργο μας έχει χαρακτηριστεί εκπαιδευτικό
4.ΣμεΑ : Άμεση στελέχωση όλων των ΣμεΑ με επαρκή προσωπικό. Αυτή τη στιγμή παρατηρούνται φαινόμενα όπου συνάδελφοι πρέπει να στηρίξουν 50-60 παιδιά και μονάδες οπού υπολειτουργούν γι αυτόν ακριβώς το λόγο. Πρόσληψή τους απο την αρχή της χρονιάς με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των μονάδων
5.Παράλληλη στήριξη : να συνταχθεί καθηκοντολόγιο για τους συνοδούς παράλληλης στήριξης
6.Αναπληρωτές : οι προσλήψεις να γίνονται μόνο μέσω του Υπουργείου Παιδείας
7.Μονιμοποίηση : εφόσον οι ανάγκες για ΕΒΠ είναι μεγάλες, θα πρέπει να γίνουν διορισμοί. Πόσα χρόνια θα πρέπει ακόμα να είμαστε αναπληρωτές;Εγώ είμαι ήδη 8 και κάποιοι περισσότερο..
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
1.Είναι αναγκαίο το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό να μετονομαστεί.Να αποκτήσει Λεκτικό Κλάδου Ομαδοποιημένης Ειδικότητας π.χ Κοινωνικοί Επιμελητές καθώς και να αποδοθεί Κωδικός Κλάδου Ειδικότητας.
2.Δικαίωμα στην παιδαγωγική επιμόρφωση της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε,σε όλα τα προγράμματα και τα επιμορφωτικά σεμινάρια.
3.Στελέχωση των Ειδικών Σχολείων με μόνιμο προσωπικό.
4.Καθηκοντολόγιο για την Παράλληλη Στήριξη
5.Να διευκρινιστεί ξεκάθαρα ότι το ωράριο είναι 30 ώρες διδακτικές.
Είναι επιτακτική ανάγκη να μετονομαστεί ο κλάδος Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού,διότι ο τίτλος από μόνος του δημιουργεί παρερμηνείες όσον αφορά το ρόλο του μέσα στο σχολείο(χρησιμοποιείται συνήθως για ειδικότητες όπως επιστάτες,προσωπικό καθαριότητας κ.λ.π).Σύμφωνα με τα ισχύοντα στην εκπαίδευση υπάρχει ειδικότητα με τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα(Τ.Ε βοηθών βρεφοκόμων -παιδοκόμων)ως ισχύει για εκπαιδευτικούς Δ.Ε.Εφόσον θεωρείται μέλος του ΕΕΠ θα πρέπει να καταργηθεί ο ξεχωριστός κλάδος ΕΒΠ και να τοποθετηθεί ως ειδικότητα ΤΕ ή ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ στο ΕΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζεται και το πραγματικό έργο αλλά και τονώνεται το εργασιακό ηθικό της ειδικότητας .
1 Να διευκρινιστει οτι οι ώρες του ΕΒΠ είναι εκπαιδευτικές , σύμφωνα τον νόμο στον οποίο το έργο μας έχει χαρακτηριστεί εκπαιδευτικό.
2 Να έχουμε το δικαίωμα να συμμετέχουμε στα προγράμματα Αγωγής Υγείας της Α/θμιας κ Β/θμιας εκπαίδευσης.
Δεν νοείται να μπορεί να συμμετέχει για παράδειγμα ο Γεωπόνος και ο Μαθηματικός και οχι το ΕΒΠ το οποίο είναι καθόλα αρμόδιο για την ατομική υγιεινή και Αυτόνομη διαβίωση των μαθητών.
3 Να συνταχθεί καθηκοντολόγιο του ΕΒΠ συνοδων της παράλληλης στήριξης ώστε να αποφευχθουν τα πολύ σοβαρά φετινά προβλήματα.
4 Πρέπει να λυθεί επίσης και το πρόβλημα του να μην στελεχώνονται οι σμεα με ΕΒΠ , να υπάρχουν σχολεία με 50 και 60 μαθητές και μόνο με ένα ΕΒΠ και άλλες μονάδες να μην έχουν ούτε ένα.
Και απο την άλλη πλευρά να δίνονται οι πενταπλάσιες πιστώσεις στη παράλληλη στήριξη και να υπάρχουν περιπτώσεις να είναι 2 συνοδοί για ένα παιδί ( ιδιωτική κ μεσω εσπα ) και περιπτώσεις που το ΕΒΠ ήταν απλά για να βγάζει τον μαθητή στο διάλειμμα και στο τέλος να εκτελεί χρέη γραμματειακής υποστήριξης.
Είναι επιτακτική ανάγκη να μετονομαστεί ο κλάδος Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού,διότι ο τίτλος από μόνος του δημιουργεί παρερμηνείες όσον αφορά το ρόλο του μέσα στο σχολείο(χρησιμοποιείται συνήθως για ειδικότητες όπως επιστάτες,προσωπικό καθαριότητας κ.λ.π).Σύμφωνα με τα ισχύοντα στην εκπαίδευση υπάρχει ειδικότητα με τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα(Τ.Ε βοηθών βρεφοκόμων -παιδοκόμων)ως ισχύει για εκπαιδευτικούς Δ.Ε.Εφόσον θεωρείται μέλος του ΕΕΠ θα πρέπει να καταργηθεί ο ξεχωριστός κλάδος ΕΒΠ και να τοποθετηθεί ως ειδικότητα ΤΕ ή ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ στο ΕΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο αναγνωρίζεται και το πραγματικό έργο αλλά και τονώνεται το εργασιακό ηθικό της ειδικότητας και γίνεται ξεκάθαρος ο ρόλος της στο γενικό σχολείο αλλά και στις ΣΜΕΑ χωρίς τις συνήθεις παρεξηγήσεις όσον αφορά το ρόλο του μέσα στο σχολείο.
Το καθηκοντολόγιο να παραμείνει ως έχει καθώς καλύπτει όλες τις παραμέτρους . Επίσης πρέπει να οριστεί μια αναλογία ΕΒΠ – παιδιών καθώς στις ΣΜΕΑ υπάρχει μεγάλος αριθμός παιδιών που χρειάζεται επιτακτική φροντίδα.
Πρέπει να ξεκαθαριστεί ο βοηθητικός εκαιδευτικός του ρόλος γιατί από τη σύσταση του κλάδου μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει προβλήματα σε τυχόν υπηρεσιακές μεταβολές (π.χ μετατάξεις).Για ποιον λόγο ο ειδικός βοηθός δεν μπορεί να κάνει μετάταξη σε ανώτερο κλάδο ,ενώ κατέχει πτυχίο εκπαιδευτικού?Είναι 25-30 ώρες στην τάξη την εβδομάδα συμμετέχοντας ουσιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το συγκεκριμένο προσωπικό θα πρέπει να τοποθετείται στις σχολικές μονάδες με την έναρξη της σχολικής περιόδου και όχι 1-2 μήνες μετά γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα παιδιά να μένουν σπίτι μέχρι να τοποθετηθεί.
Πρέπει να γίνουν άμεσα μόνιμοι διορισμοί ΕΒΠ .
Είναι αναγκαίο να συνταχθεί ένα καθηκοντολόγιο ξεκάθαρο που να καλύπτει και τους προσληφθέντες ως συνοδούς παράλληλης στήριξης.Τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι πολλά και αυτό παρεμποδίζει αλλά και καταπίεζει το έργο μας. Επίσης θα θέλαμε να διευκρινιστεί το ωράριο του ΕΒΠ. Μιλάμε για ώρα εκπαιδευτική, ωριαία ή οτι βολεύει την εκάστοτε κατάσταση?
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΙΕΚ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛ .ΤΑ ΙΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΕΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΕΛ ΛΟΓΩ ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΕΚ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΙΕΚ Κ ΜΕΤΕ ΤΕΛ. Κ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΑΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ .ΠΡΩΤΑ ΤΕΙ ,ΜΕΤΑ ΙΕΚ Κ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛ.κ καθωσ να εξεταστει η καταργηση των πτυχιων επλ.
Κε Αρβανιτόπουλε είναι επιτακτική ανάγκη να συνταχτεί ενιαίος πίνακας ΕΒΠ για όλη την Ελλάδα και μέσω αυτού να γίνονται διορισμοί ή να υπάρχει από κάθε περιοχή ένας πίνακας !!
Εχουμε καταλήξει να είμαστε αναπληρώτριες 6 χρόνια και παραπάνω , σκεφτείτε λίγο το καλοκαίρι μ’ενα μηδαμινό ταμείο αν μπορούμε να ανταπεξέλουμε !!Θεωρώ τραγικο να ξεπερνάει κανείς τα 6 χρόνια και να παλεύει με το άγχος του θα δουλεψω δεν θα δουλέψω!! Ας σταματήσει αυτό επιτέλους και ας δείτε λίγο και την δική μας ειδικότητα η οποια θεωρώ πως είναι η σημαντικότερη στα ΣΜΕΑ!!
Επίσης είναι άδικο να εχουμε 30 ώρες συνέχεια άσχετο αν δουλεύουμε στα σχολεια πολλά χρόνια , χρειαζονται 2 ΕΒΠ για κάθε ΣΜΕΑ και υπαρχουν και σχολεια που χρειαζονται και 3 και 4 με πολύ βαριά περιστατικά, δυστυχως φετος έγιναν και τα προγραματα κοινωφελούς εργασίας και μας έκαναν μεγάλη ζημιά!!
Ως προς τα σχολεία γενικής εκπαίδευσης υπάρχει το εξής πρόβλημα δεν υπαρχει καθηκοντολόγιο μας και δεν ξέρουν τι ακριβώς πρέπε να κάνουμε!! Το 30 ωρο θα πρέπει να είναι διδακτικό ξεπερνάμε κατά πολύ τις ώρες που δουλεύουμε οι περισσότερες!!
Να γινει άμεσ μετονομασία του τίτλου από ειδικό βοηθητικό προσωπικό συμβουλευτικό προσωπικό΄ή κοινωνικοί παιδαγωγοί αμεα η ότι άλλο εσείς θέλετε ο τίτλος από μόνος του υποβιβάζει το έργο μας!!
Η ειδικότητά μας είναι η ποιο σημαντική δώστε της την αξία που της αρμόζει!!
θα περιμένω την απάντηση σας
ΕΙΡΗΝΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
1. ΤΟ ΕΒΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΦΟΥ Η ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΠ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΠΟΤΕ ΘΥΜΙΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ 2.ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ (ΩΡΑΡΙΟ-ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
3.ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ Η ΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ(ΕΤΟΣ),Ο ΒΑΘΜΟΣ, ΓΝΩΣΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ H BRAILLE KAI ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΚΗΡΎΞΗ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ .
4.ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ -ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ Κ.Λ.Π 5.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 1999 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΕΚ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΙΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ .ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ -ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ . ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ .ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΙΑ ΜΟΝΟΓΟΝΕΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ..( ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ )ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΑ
ΤΟ ΕΒΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΦΟΥ Η ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΠ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ….
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΕΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΒΠ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΙΔΙΚΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ Η ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ?ΜΠΟΡΕΙ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ?
ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΒΠ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΟΓΟΥΣ.
ΤΕΛΟΣ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΒΠ. ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΙΕΚ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΟΛΩΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΑΝΕΣ.
α)Το καθηκοντολόγιο όπως έχει ήδη αναφερθεί ειναι ελλιπές με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση και ανισότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες.
β)Ειναι επιτακτική η ανάγκη να αναπροσαρμοστούν τα τυπικά προσόντα πρόσληψης. Μεχρι κ τη σχολική χρονιά 2013-2014 προσλαμβάνονταν κ απόφοιτοι λυκείου με κατεύθυνση βρεφονηπιοκομιας χωρίς εξειδίκευση στην ειδική αγωγή τη στιγμή που οι απόφοιτοι των ΙΕΚ με κατεύθυνση ημερήσιας φροντιδας παιδιων με ειδικές ανάγκες εντασσονταν στον ιδιο πινακα χωρις προτεραιότητα.
γ)Να μην ενταχθεί ξανά η ειδικότητα ΕΒΠ στα κοινωφελή προγράμματα εργασίας του ΟΑΕΔ καθως ευτελιζεται ο ρόλος του εργαζόμενου. Οι προσλήψεις να γινονται μόνο μεσω του πινακα αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας.
Θεωρω απαραδεκτο το γεγονος οτι δεν προκηρυσσονται μονιμες θεσεις για το εβπ και οτι καθε χρονο οι θεσεις καλυπτονται σχεδον 1 μηνα μετα την εναρξη του σχολικου ετους. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ειτε οι μαθητες να μην ερχονται ειτε τη θεση του εβπ να την καλυπτουν οι ιδιοι οι γονεις. Επισης, ειναι απαραδεκτο να στελεχωνουν 2 και 3 σχολεια με μονο μια θεση εβπ παρολο που αυτο πρακτικα ειναι αδυνατο (μιλαω εκ πειρας καθως φετος καλουμαι να καλυψω 3 σχολεια συγχρονως!)
AMEΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΒΠ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΜΕΑΕ! ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ Η ΠΡΑΞΗ!!!
1. Να συνταχθεί καθηκοντολόγιο για το ΕΒΠ , το οποίο προσλαμβάνεται για την παράλληλη στήριξη ως συνοδοί.
Έχουν καταγραφεί πολλά προβλήματα λειτουργίας από τους συναδέλφους ΕΒΠ , όσο αφορά το καθηκοντολόγιο και τον ρόλο τους στην παράλληλη στήριξη.
Επίσης έχουν καταγραφεί πολλά περιστατικά , στα οποία υπήρχε ιδιωτική συνοδός από τους γονείς και όταν προσλήφθηκε μέσω ΕΣΠΑ ΕΒΠ οι γονείς αρνήθηκαν να σταματήσουν την ιδιωτική συνοδό με αποτέλεσμα είτε να υπάρχουν 2 συνοδοί για ένα παιδί , είτε το ΕΒΠ να εκτελεί χρέη διοικητικά , είτε να υποχρεώνεται να αναλάβει άλλο μαθητή από αυτόν που είχε προσληφθεί να συνοδεύει.
Σε πολλές περιπτώσεις έχει ζητηθεί από ΕΒΠ να βοηθούν και να κάνουν εφημερίες , ενώ δεν τους δίνουν το δικαίωμα να παρευρίσκονται στις συνελεύσεις του Συλλόγου Διδασκόντων.
Για όλα τα παραπάνω προβλήματα , κρίνεται αναγκαία η σύνταξη καθηκοντολογίου για το ΕΒΠ της παράλληλης στήριξης , για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για να μπορεί συνάδελφος να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για το μαθητή χωρίς να παρεμποδίζεται το έργο του.
2. Να διευκρινιστεί ότι το ωράριο του ΕΒΠ, είναι έως 30 εκπαιδευτικές ώρες ,όσες και οι ώρες λειτουργίας του σχολείου, τόσο στις ΣΜΕΑ ,όσο και για το προσωπικό το οποίο εργάζεται στην παράλληλη στήριξη .
Ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και το καθηκοντολόγιο του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑ , κάνει λόγο για ίση μεταχείριση και ίσα δικαιώματα .
Δεν θεωρούμε ίση μεταχείριση να είναι οι ώρες ωριαίες μόνο για το ΕΒΠ , το οποίο σύμφωνα με τον νόμο ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και είναι μέλη του κλάδου ΕΕΠ.
Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται ανισότητες και εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων .
3. Σύμφωνα με τον Ν. για το Νέο Λύκειο το ΕΕΠ/ΕΒΠ έχει δικαίωμα στη παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων , παρακαλούμε να συμπεριληφθεί η συμμετοχή μας στα ΤΠΕ και να δημιουργηθεί Α΄φάση ΤΠΕ επιμόρφωσης , για τον λόγο ότι μέχρι πρότινος δεν είχαμε το δικαίωμα συμμετοχής , με αποτέλεσμα να μην μας έχει δοθεί η ευκαιρία επιμόρφωσης μας .
Σε δομές με μαθητικό πληθυσμό που δεν αυτοεξυπηρετείται είναι ανεπίτρεπτο να μην διορίζεται εγκαίρως το προσωπικό ημερήσιας φροντίδας.Με τον τρόπο αυτό η λειτουργία των σχολικών μονάδων είναι δυσλειτουργική και ανέφικτη.
Επιτακτική η ανάγκη για άμεση στελέχωση με ΕΒΠ.
Θεωρώ απαραίτητο το διορισμό μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ μόνιμου βοηθητικού προσωπικού ΔΕ οδηγών και ΔΕ συνοδών σχολικών λεωφορίων σε όσα σχολεία απαιτείται.