1. Για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και των ΣΜΕΑΕ προβλέπεται ΕΕΠ. Η άσκηση των καθηκόντων τους δύναται να επεκτείνεται και στους μαθητές των συστεγαζόμενων ή γειτονικών ΣΜΕΑΕ, όταν δεν υπάρχουν αντίστοιχες ειδικότητες και εφόσον έχουν καλυφθεί οι ανάγκες των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση της άσκησης των καθηκόντων τους γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΕΕΠ, στο οποίο υποβάλλονται οι σχετικές αιτιολογημένες εισηγήσεις του σχολικού συμβούλου της ΕΑΕ ή του σχολικού συμβούλου ΕΕΠ της αντίστοιχης ειδικότητας.
2. Οι ανήκοντες στους κλάδους ΕΕΠ και το ΕΒΠ των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕΔΔΥ δύνανται να αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την ισχύουσα κάθε φορά για το εκπαιδευτικό προσωπικό διαδικασία.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Με εκτίμηση,
Πούλιου Αργυρώ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ
Δεν έχουν συσταθεί οργανικές θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ στα ΕΕΓ και ΕΕΛ (και πρώην ΤΕΕ Α΄ και Β΄ Βαθμίδας). Με αποτέλεσμα να μην μπορούν να μετατεθούν στις ΣΜΕΑΕ αυτές μόνιμο προσωπικό ενώ το επιθυμούν. Είναι ευκαιρία σε αυτό τον νόμο το κράτος να διορθώσει αυτή την παράλειψη.
Προτείνεται για τη στελέχωση των ΕΕΓ και ΕΕΛ να συσταθούν οι οργανικές θέσεις
α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23
β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30.
γ) μία (1) θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
δ) μία (1) θέση Φυσικοθεραπευτή κλάδου ΠΕ28
ε) μία (1) θέση Εργοθεραπευτή κλάδου ΠΕ29
στ) μία (1) θέση Θεραπευτή του Λόγου κλάδου ΠΕ26 ή ΠΕ21
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
. Για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και των ΣΜΕΑΕ προ−
βλέπεται ΕΕΠ. Η άσκηση των καθηκόντων τους δύναται
να επεκτείνεται και στους μαθητές των συστεγαζόμε−
νων ή γειτονικών ΣΜΕΑΕ, όταν δεν υπάρχουν αντίστοι−
χες ειδικότητες και εφόσον έχουν καλυφθεί οι ανάγκες
των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση της
άσκησης των καθηκόντων τους γίνεται με απόφαση
του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα
από πρόταση του ΠΥΣΕΕΠ, στο οποίο υποβάλλονται
οι σχετικές αιτιολογημένες εισηγήσεις του σχολικού
συμβούλου της ΕΑΕ και του σχολικού συμβούλου ΕΕΠ
της αντίστοιχης ειδικότητας.
Πολλές φορές όταν σε ΣΜΕΑΕ υπηρετεί μόνιμο ΕΕΠ και ΕΒΠ, στηριζόμενοι οι Δ/ντές στο «εφόσον έχουν καλυφθεί οι ανάγκες των σχολείων στα οποία υπηρετούν» και στην καλή πρόθεση του κάθε υπαλλήλου,
πολλά Ειδικά Νηπιαγωγεία που είναι συστεγαζόμενα δεν υποστηρίζονται από το ΕΕΠ και ΕΒΠ. Προτείνω η τοποθέτηση σε οργανική θέση, να γίνεται έτσι ώστε να είναι υποχρεωτική η στήριξη του συστεγαζόμενου σχολείου με συγκεκριμένο ωράριο, ώστε όλοι οι μαθητές να δέχονται την εκπαίδευση που δικαιούνται.
Είμαι Φυσικοθεραπευτής πολλά χρόνια ιδιώτης και τα τελευταία χρόνια σε ειδικά σχολεία.
Η ειδικότητα ΠΕ 28 φυσικοθεραπείας 1).πρέπει να είναι από τις πρωτεύοντες άσχετα αν ζητάν ή όχι οι διευθυντές των σχολείων, και να μην είναι στην κρίση του ΠΥΣΕΕΠ, πόσοι θα τοποθετηθούν…αλλά φίξ…κάθε ειδικό σχολείο να έχει έναν φυσικοθεραπευτή..
2)οι προτάσεις από τις αξιολογήσεις των φυσικοθεραπευτών(ποια και πόσα παιδιά χρήζουν φυσικοθεραπείας) να είναι κριτήριο, αν χρειάζεται ένα σχολείο τοποθέτηση φυσικοθεραπευτή ή όχι.Δεδομένου ότι αρκετά παιδιά με αναπηρία έχουν αρκετά κινητικά και μυοσκελετικά προβλήματα
Μέχρι τώρα αυτό γίνονταν ανάλογα με πόσα παιδιά είναι σε αναπηρικό καροτσάκι,…αγνοώντας όλα τα άλλα παιδιά με κινητικά προβλήματα..((πρέπει να είναι κάποιο παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο για να χρήζει φυσικοθεραπείας??τι γίνεται με τα άλλα παιδιά?
3) είναι αδιανόητο τα Κεδδυ να μην στελεχώνονται από τους ειδικούς της κίνησης(φυσικοθεραπευτές).
4) Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΕΠ ΕΒΠ να έρχονται ονομαστικά από το υπουργείο για την αντίστοιχη περιφέρεια για να μην μπορεί να αυθαιρετεί καμιά περιφέρεια.
5) Η αξιολόγηση των ειδικοτήτων ΕΕΠ να μην γίνεται από τον Σύμβουλο ειδικής αγωγής ((ΓΙΑΤΊ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙς Π.Χ. Φυσικοθεραπείας, λογοθεραπείας, κ.τ.λ))ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΕΙ ΤΗΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Είναι ανάγκη να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην πλήρη στελέχωση με οργανικές θέσεις ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στις ΕΔΕΑΥ σε όλη την Ελλάδα με έμφαση στην περιφέρεια. Επίσης κρίνεται σκόπιμο να στελεχωθούν οι συμβουλευτικοί σταθμοί νέων και με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς για την αποτελεσματική λειτουργία τους. Θεοδώρα ΠΕ23
Οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (Σ.Σ.Ν.) θα μπορούσαν και θα έπρεπε να στελεχωθούν με Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους. Αν μη τι άλλο είναι οι μοναδικοί εξειδικευμένοι επααγγελματίες που μπορούν να ασκήσουν συμβουλευτική υποστήριξη…
Οι ΠΕ22 δεν υπήρξαν ποτέ στην πράξη και πολύ σωστά έφυγε ο κλάδος.
Ο επαγγελματικός προσανατολισμός γίνεται από μέλη του διδακτικού και όχι του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και με βάση συγκεκριμένες διατάξεις και προσόντα σε όλη την γενική και επαγγελματική εκπαίδευση.
Η ύπαρξη του ΠΕ22 ήταν μνημείο φωτογραφικών διατάξεων! Με αυτές μπορούσαν δάσκαλοι/νηπιαγωγοί να πάνε για ΣΕΠ στο ΕΕΛ!
Ήμαρτον!!!
Τί έγινε η ειδικότητα ΠΕ22 Επαγγελματικών Συμβούλων; Είναι βασική και απαραίτητη. Γιατί εξαφανίστηκε;
Για ποιό λόγο δεν αναφέρετε την ειδικότητα πε22 Επαγγελματικών Συμβούλων. Μήπως πιστεύετε οτι οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν έχουν ανάγκη απο τις υπηρεσίες ειδικευμένων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού;Κάτι τέτοιο εκτός απο άδικο είναι και απάνθρωπο προς τα πρόσωπα με αναπηρία!
Kατερίνα δεν είναι έτσι! το 20% ήταν πολύ καθώς ο πίνακας Α ήταν μόνον το 5% του συνολικού αριθμού (δηλ. του Α και του Β μαζί). Άρα διορθώνεται μία -επί σειρά ετών- αδικία.
Τώρα υπάρχει και κάτι ακόμη: τα 3 μόρια ίσως αποδειχτούν πολλά και τελικά μπει όλος ο Α επάνω από τον Β!!!!
Στη γενική εκπ/ση δεν μοριοδοτείται η αναπηρία, ούτε υπήρχε ποτέ πίνακας Α. Τι είναι δηλαδή η ΕΑΕ; Ένας χώρος όπου όλοι πρέπει να βρίσκουν δουλειά; ή κάποιοι θεωρούν ότι δικαιωματικά ο χώρος τους ανήκει;
Kαι δεν προχωρώ σε ποιοτική ανάλυση των διαφόρων αναπηριών και το πώς αυτές κατανέμονταν στα διάφορα ειδικά σχολεία κλπ (κωφός μαθηματικός για Τ.Ε., κινητικά ανάπηρος γυμναστής σε ΕΕΕΕΚ κλπ)
Η κατάργηση του πίνακα Α και η πριμοδότηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία άνω του 67 % με 3 τρία μόνο μόρια, αντί για 20% των διορισμών αναπληρωτών που ίσχυε, αποτελεί προσβολή προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες! Ουσιαστικά τους εκπαραθυρώνει και τους οδηγεί στην ανεργία! Ο πολιτισμός μιας χώρας κυρίαρχα αποδεικνύεται από την αντιμετώπιση του κράτους προς τους ανάπηρους! Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτό αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση! Ντροπή και μόνο ντροπή!
Κάλλιστα θα μπορούσαν να στελεχωθούν με αναπληρωτές όπως μάλιστα προβλέπεται και από όλους τους νόμους.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΕΠ ΣΤΙΣ ΕΔΕΑΥ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ …. (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ)