1. Στις έδρες των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων Νομών και Διαμερισμάτων ιδρύονται ΚΕΔΔΥ που αποτελούν αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες και υπάγονται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕΔΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας. Τα ΚΕΔΔΥ αξιολογούνται ανά έτος για τη διαπίστωση του βαθμού επίτευξης των σκοπών τους.
2. Στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις και Διαμερίσματα ιδρύονται τα παρακάτω ΚΕΔΔΥ:
Α` Αθήνας με έδρα την Αθήνα , Β` Αθήνας με έδρα τη Νέα Ιωνία Αττικής, Γ` Αθήνας με έδρα το Αιγάλεω Αττικής, Δ` Αθήνας με έδρα τον Άλιμο Αττικής, Ανατ. Αττικής με έδρα το Κορωπί Αττικής, Δυτικής Αττικής με έδρα την Ελευσίνα, Α` Πειραιά με έδρα τον Πειραιά, Β` Πειραιά με έδρα τη Β` Διοικητική Περιφέρεια Πειραιά, Αιτωλοακαρνανίας με έδρα το Μεσολόγγι, Αρκαδίας με έδρα την Τρίπολη, Αργολίδας με έδρα το Ναύπλιο, Άρτας με έδρα την Άρτα, Αχαΐας με έδρα την Πάτρα, Βοιωτίας με έδρα τη Λιβαδειά, Γρεβενών με έδρα τα Γρεβενά, Δράμας με έδρα τη Δράμα, Δωδεκανήσου: α) Ρόδου με έδρα τη Ρόδο, β) Καλύμνου με έδρα την Κάλυμνο, γ) Κω με έδρα την Κω, Έβρου με έδρα την Αλεξανδρούπολη, Εύβοιας με έδρα τη Χαλκίδα, Ευρυτανίας με έδρα το Καρπενήσι, Ζακύνθου με έδρα τη Ζάκυνθο, Ηλείας με έδρα τον Πύργο, Ημαθίας με έδρα τη Βέροια, Ηρακλείου Κρήτης με έδρα το Ηράκλειο, Α` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Θέρμη, Β` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Σταυρούπολη, Θεσπρωτίας με έδρα την Ηγουμενίτσα, Ιωαννίνων με έδρα τα Ιωάννινα, Καβάλας με έδρα την Καβάλα, Καρδίτσας με έδρα την Καρδίτσα, Καστοριάς με έδρα την Καστοριά, Κέρκυρας με έδρα την Κέρκυρα, Κεφαλληνίας με έδρα το Αργοστόλι, Κιλκίς με έδρα το Κιλκίς, Κοζάνης με έδρα την Κοζάνη, Κορινθίας με έδρα την Κόρινθο, Κυκλάδων:
α) Σύρου με έδρα τη Σύρο, β) Νάξου με έδρα τη Νάξο, Λακωνίας με έδρα τη Σπάρτη, Λάρισας με έδρα τη Λάρισα, Λασιθίου Κρήτης με έδρα τον Άγιο Νικόλαο, Λέσβου:
α) Μυτιλήνης με έδρα τη Μυτιλήνη, β) Λήμνου με έδρα τη Μύρινα, Λευκάδας με έδρα τη Λευκάδα, Μαγνησίας με έδρα το Βόλο, Μεσσηνίας με έδρα την Καλαμάτα, Ξάνθης με έδρα την Ξάνθη, Πέλλας με έδρα την Έδεσσα, Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, Πρέβεζας με έδρα την Πρέβεζα, Ρεθύμνου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο, Ροδόπης με έδρα την Κομοτηνή, Σάμου με έδρα τη Σάμο, Σερρών με έδρα τις Σέρρες, Τρικάλων με έδρα τα Τρίκαλα, Φθιώτιδας με έδρα τη Λαμία, Φλώρινας με έδρα τη Φλώρινα, Φωκίδας με έδρα την Άμφισσα, Χαλκιδικής με έδρα τον Πολύγυρο, Χανίων με έδρα τα Χανιά και Χίου με έδρα τη Χίο. Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, ορίζονται ως ΚΕΔΔΥ Περιφέρειας τα Α` Αθήνας και Α` Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.
3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):
ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
ΠΕ03.50 – Μαθηματικών
ΠΕ26 ή ΠΕ21 – Λογοθεραπευτών
ΠΕ24 – Παιδοψυχιάτρων ή ΠΕ35 – Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία
ΠΕ23 – Ψυχολόγων
ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών
ΔΕ – Διοικητικών
Οι οργανικές θέσεις του ν. 2817/2000 άρθρο 2 παράγραφος 4, όπως ισχύει, μεταφέρονται στα ΚΕΔΔΥ του παρόντος άρθρου και το ΕΠ, το ΕΕΠ και το ΔΠ τοποθετείται στα αντίστοιχα ΚΕΔΔΥ.
Στα ΚΕΔΔΥ τοποθετούνται με απόσπαση, μετάθεση, πρόσληψη, διορισμό μόνο ειδικότητες που μετέχουν στις διαγνωστικές ομάδες. Παραμένουν στη θέση τους όσοι κλάδοι υπηρετούν ήδη στα ΚΕΔΔΥ με οργανική θέση.
4. Για τους μόνιμους διορισμούς ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και για την επιλογή Προϊσταμένων με τετραετή θητεία των ΚΕΔΔΥ, το ΚΥΣΕΕΠ συνεδριάζει υπό την προεδρία του Προέδρου του ΚΥΣΕΕΠ, αναπληρούμενο από τον Αντιπρόεδρο του ίδιου Συμβουλίου, τη συμμετοχή ενός σχολικού συμβούλου ΕΑΕ με τον αναπληρωτή του, επίσης σύμβουλο ΕΑΕ, τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, αναπληρούμενο από τον αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και τα δύο αιρετά μέλη ΕΕΠ αναπληρούμενα από τα αναπληρωματικά αιρετά μέλη ΕΕΠ. Με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί αμέσως μετά την δημοσίευση του παρόντος νόμου θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις επιλογής Προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ με θητεία μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής.
Δεν μπορεί να μετέχει στην διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή. Ως κριτήρια θα ορίζονται επιστημονικά-παιδαγωγικά, υπηρεσιακά (προϋπηρεσία, διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια) και η προσωπικότητα-γενική συγκρότηση του υποψηφίου.
Όταν δεν καλύπτονται οι θέσεις με επιλογή από το ΚΥΣΕΕΠ, ορίζεται αναπληρωτής προϊστάμενος με διετή θητεία από τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, με πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΕΕΠ), ύστερα από προκήρυξη ενδιαφέροντος.
Ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων στα ΚΕΔΔΥ μοριοδοτείται ως διδακτική εμπειρία σε ΣΜΕΑΕ. Ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ ασκεί καθοδηγητικό έργο και έχει τις διοικητικές και πειθαρχικές αρμοδιότητες για το προσωπικό που υπηρετεί οργανικά σε αυτό. Αν ο προϊστάμενος κατέχει οργανική θέση στο ΚΕΔΔΥ, όπου τοποθετείται, τότε αναπληρώνεται στα καθήκοντα της ειδικότητας του. Τον προϊστάμενο κωλυόμενο ή απόντα αναπληρώνει εκπαιδευτικός ή μέλος του ΕΕΠ, ο οποίος ορίζεται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης από τους
υπηρετούντες οργανικά στο ΚΕΔΔΥ, ύστερα από εισήγηση του ΠΥΣΕΕΠ.
5. Τα ΚΕΔΔΥ συνεργάζονται με τα Κέντρα Κοινωνικής Υποστήριξης και Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ).
6. Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της Περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΔΥ των Νομών που ανήκουν στην Περιφέρεια.
7. Σε περιπτώσεις απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και νησιωτικών περιοχών καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που θα κριθεί αναγκαίο, ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής μπορεί να συνάπτει συμβάσεις έργου με ιδιώτες της ειδικότητας ΠΕ24 και ΠΕ35.
8. Κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα ΚΕΔΔΥ λαμβάνεται μέριμνα να μην τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί με την ίδια εξειδίκευση στην ΕΑΕ στο ίδιο ΚΕΔΔΥ, ώστε να επιτυγχάνεται η κάλυψη όλων των κατηγοριών ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Ο χρόνος της απόσπασης των εκπαιδευτικών και των μελών του ΕΕΠ στα ΚΕΔΔΥ υπολογίζεται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση.
9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και το ΔΠ που ανήκαν οργανικά στα ΚΔΑΥ της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2817/2000 και της παραγράφου 1α του άρθρου 2 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267 Α`), τοποθετούνται αυτοδικαίως στα αντίστοιχα ΚΕΔΔΥ του παρόντος άρθρου και οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
παράγραφος 3
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε «»
3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):
ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
ΠΕ03.50 – Μαθηματικών
1. «ΠΕ05.50 – Γαλλικών»
1. «ΠΕ06.50 – Αγγλικών»
1. «ΠΕ07.50 – Γερμανικών»
… Σύντομη Τεκμηρίωση
1 είναι όλοι απόφοιτοι φιλολογίας και μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Μέλος της επιτροπής αξιολόγησης των ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να είναι και οι ΠΕ11.01, διότι η συμβολή τους κρίνετε απαραίτητη για την ανίχνευση κινητικών διαταραχών και κινητικών καθυστερήσεων σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Οι ΠΕ11.01 μπορούν να συμβάλουν τόσο στην έγκαιρη διάγνωση κινητικών καθυστερήσεων όσο και στο σχεδιασμό προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης. Παρακαλούμε όπως επανεντάξετε τους ΠΕ11.01 στη διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης των ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
1ον) «1. Στις έδρες των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων Νομών και Διαμερισμάτων ιδρύονται ΚΕΔΔΥ….»
ΣΧΟΛΙΟ: Τα ΚΕΔΔΥ έχουν ιδρυθεί με το νόμο 3699/2008. Πως είναι δυνατόν να ιδρύεται κάτι το οποίο έχει ήδη ιδρυθεί;
2ον) «…Για τους μόνιμους διορισμούς ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και για την επιλογή Προϊσταμένων με τετραετή θητεία των ΚΕΔΔΥ, το ΚΥΣΕΕΠ συνεδριάζει υπό την προεδρία….,… και τα δύο αιρετά μέλη ΕΕΠ αναπληρούμενα από τα αναπληρωματικά αιρετά μέλη ΕΕΠ.
ΣΧΟΛΙΟ: Πως αποφασίζει για ΕΕΑ (εκπαιδευτικούς ένα συμβούλιο όπως το ΚΥΣΕΕΠ, στο οποίο δεν μετέχουν αιρετά μέλη του κλάδου;
3ον)… «Δεν μπορεί να μετέχει στην διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή….»
ΣΧΟΛΙΟ: Για ποιο λόγο και ποιους εξυπηρετεί κάτι τέτοιο, πέραν της άνισης μεταχείρισης και της αδιαφάνειας στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης; Θα πρέπει να αλλάξει ως ακολούθως: «Προϊστάμενοι των ΚΕΔΔΥ επιλέγονται εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ, οι οποίοι έχουν τα προσόντα τοποθέτησης ή υπηρετούν οργανικά σε αυτά και τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ. Για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί επιλογής στελεχών εκπαίδευσης».
Εξάλλου, σύμφωνα με το παρόν άρθρο «ο Προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ ασκεί καθοδηγητικό έργο και έχει τις διοικητικές και πειθαρχικές αρμοδιότητες για το προσωπικό που υπηρετεί οργανικά σε αυτό».
4ον) «Ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων στα ΚΕΔΔΥ μοριοδοτείται ως διδακτική εμπειρία σε ΣΜΕΑΕ.»
ΣΧΟΛΙΟ: Γιατί παίζουμε με τις λέξεις;; Απλά και συγκεκριμένα πρέπει να αλλάξει ως εξής: «Ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων στα ΚΕΔΔΥ είναι διδακτική προϋπηρεσία και μοριοδοτείται για την επιλογή σε θέσεις στελεχών εκπαίδευσης». Όλα τα άλλα δημιουργούν ασάφειες, υποδηλώνουν σκοπιμότητες και πυροδοτούν παρερμηνείες ή ερμηνείες κατά περίπτωση, εγείρουν ενστάσεις και απασχολούν τη διοίκηση της εκπαίδευσης με διαρκείς παροχές εξηγήσεων.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
τροποποιήθηκαν οι ειδικότητες του εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού που μπορούν να εργαστούν στο ΚΕΔΔΥ και αποκλείστηκαν oi παρακάτω κλάδοι απαραίτητοι στον τομέα της διάγνωσης, ανίχνευσης και υποστήριξης οι οποίοι και πρ΄ςπςι να ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΎΝ.
ΠΕ28 – Φυσικοθεραπευτών
ΠΕ11.01 Καθηγητών Φυσικής Αγωγής
ΠΕ29 – Εργοθεραπευτών
ΠΕ22 – Επαγγελματικών Συμβούλων
ΠΕ31– Εξειδικευμένο είτε στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των τυφλών είτε στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών είτε στην ελληνική νοηματική γλώσσα των κωφών είτε στη γραφή Braille των τυφλών.
Η είσοδος των ΠΕ61/71 στα ΚΕΔΔΥ είναι άστοχη και αντιεπιστημονική. Η Διάγνωση και φυσικά η διαφοροδιάγνωση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού.
Κατέχοντας μόνο γνώσεις ειδικής αγωγής ο αξιολογητής δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος. Η κάθε αξιολόγηση και επαναξιολόγηση του παιδιού και η πρόταση για τη σχολική δομή, προυποθέτει καλή γνώση της δομής και του σχολικού προγράμματος της γενικής τάξης.
Δεν είναι δυνατόν να γίνει σωστή διάγνωση και πρόταση φοίτησης εαν δεν υπάρχουν αυτές οι γνώσεις.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα.
Οι ΠΕ61/71 μπορούν να είναι χρήσιμοι στη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων αλλά για τις υπόλοιπες δομές χρειάζονται επιπλέον γνώσεις που κατέχουν μόνο οι πτυχιούχοι γενικής παιδείας που έχουν αποκτήσει εξειδίκευση.
Αυτές οι διαφορές πρέπει να γίνουν κατανοητές από το νομοθέτη.
Έχω οργανική θέση σε ΚΕΔΔΥ από το 2006 (βάσει ν.2817), είμαι πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο αναγνωρισμένης συνάφειας με την ειδική αγωγή, 4 μεταδιδακτορικά στην ειδική αγωγή και 407 σε μάθημα ειδικής αγωγής στο Α.Π.Θ. Είναι δυνατόν να στερούμαι του δικαιώματος να συμμετέχω στη διεπιστημονική ομάδα λόγω πτυχίου και να έχω οργανική θέση στο ΚΕΔΔΥ?
Το συγκεκριμένο σημείο της παραγράφου 3 μπορεί να αλλάξει ως εξής:
«Παραμένουν στη θέση τους ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ όσοι κλάδοι υπηρετούν ήδη στα ΚΕΔΔΥ με οργανική θέση»
Δεν είναι δυνατό να υπηρετεί κάποιος σε μια Υπηρεσία και να μην έχει το δικαίωμα εξέλιξης (επιλογής ως Προϊστάμενος). Είναι προδήλως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (ίσα εργασιακά δικαιώματα)!!!
Θα πρέπει ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ υπηρετούν στα ΚΕΔΔΥ να έχουν δικαίωμα επιλογής ως Προϊστάμενοι
Δεν είναι παράλογο να υπηρετούν σε ΚΕΔΔΥ καθηγητές Φυσικής Αγωγής και Φυσικοθεραπευτές ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ;;; Πρέπει να πληρώνεις εξωτερικούς;
το συγκεκριμένο σημείο της παραγράφου 3 μπορεί να αλλάξει ως εξής:
«Παραμένουν στη θέση τους ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ όσοι κλάδοι υπηρετούν ήδη στα ΚΕΔΔΥ με οργανική θέση»
Στο προσωπικό των ΚΕΔΔΥ να προστεθούν:
ΠΕ11.50 ή ΠΕ11.01 – Φυσικής Αγωγής
και
ΠΕ28 – Φυσικοθεραπευτών
Συμφωνώ με προηγούμενο σχόλιο ως προς τη σύνθεση του ΚΥΣΕΕΠ, κυρίως ως προς τα αιρετά μέλη. Πώς θα βαθμολογηθούν οι εκπαιδευτικοί από τους αιρετούς των ΕΕΠ, οι οποίοι ήδη έχουν ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με τα μέλη και ψηφοφόρους τους; Είναι ισοτιμία αυτή; Και για να πάμε παρακάτω, υπάρχει προσωπικό του ΕΕΠ που δεν έχει δει το σχολείο ούτε με το κυάλι. Από την προϋπηρεσία του όμως στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ.έχει αποκτήσει την κατάλληλη εκπαιδευτική υπηρεσία για να διεκδικήσει τη θέση του προϊσταμένου. Με ποιες γνώσεις θα καθοδηγήσει τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων;
Στο 3 αναφέρονται οι ειδκότητες που υπάρχουν στα ΚΕΔΔΥ.
Η ιατρική ειδικότητα του ΩΡΛ-Ακουολόγου είναι απαραίτητη για τα παιδιά με προβλήματα ακοής και υπάρχει στις ομάδες που αποφασίζουν για την εκπαιδευτική αντιμετώπιση και την επιπλέον τεχνολογική υποστήριξη που μπορεί να απαιτείται ανάλογα με την περίπτωση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα FM συστήματα (assistive technology) που είναι απαραίτητα παράλληλα με τα ακουστικά βαρηκοίας για την πρόσβαση του παιδιού με βαρηκοία στις πληροφορίες που περιέχει η ομιλία του εκπαιδευτικού και των συμμαθητών του/της.
https://www.gallaudet.edu/clerc_center/information_and_resources/info_to_go/educate_children_(3_to_21)/individualized_education_program.html
Η επιλογή Προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ θα γίνεται από το ΚΥΣΕΕΠ στο οποίο συμμετέχουν και τα δύο αιρετά μέλη ΕΕΠ. Δεδομένου ότι υποψήφιοι για τις θέσεις προϊσταμένων σε ΚΕΔΔΥ είναι όχι μόνο μέλη ΕΕΠ αλλά σε πολύ μεγάλο ποσοστό και εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, πώς είναι δυνατό να συμμετέχουν αιρετοί εκπρόσωποι μόνο του ΕΕΠ; Η επιλογή θα παραβιάζει εξ’ ορισμού την αρχή της αμεροληψίας, αφού οι αιρετοί εκπρόσωποι εξαρτώνται από την ψήφο των μελών του κλάδου τους. Υπήρξαν ήδη σοβαρά προβλήματα σε επιλογές αναπληρωτών προϊσταμένων από τα ΠΥΣΕΕΠ. Θα πρέπει να βρεθεί λύση, γιατί είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν προσφυγές και ακύρωση της διαδικασίας επιλογής.
Δεν ειναι δυνατό να μετρά η υπηρεσία ως διδακτική αφού αφενός για τα μέλη του ΕΕΠ η υπηρεσία είναι παντα εκπαιδευτική (και στις ΣΜΕΑΕ) αφετέρου σε ποιόν τύπο ΣΜΕΑΕ θα μετρά ως διδακτική; Πρέπει απλά να μετρά τόσο για το ΕΕΠ όσο και για τους εκπαιδευτικούς, ως εκπαιδευτική.
καλό θα ήταν στα κεδδυ να υπάρχει μόνιμο προσωπικο. Επειδή αυτό όμως δε γίνεται, και πιθανόν δε θα γίνει ποτέ, θα πρέπει οι αναπληρωτες, εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικο, να τοποθετούνται εγκαίρως!!
Δεν είναι δυνατόν να γίνονται προσλήψεις το Δεκέμβριο όπως φέτος, είναι απαράδεκτο!!
Επίσης, στο κεδδυ θα πρέπει πραγματικά να ισχύσει η αναπλήρωση του ατόμου που φευγει με απόσπαση. Πως είναι δυνατόν να αξιολογησει ένας πχ φιλόλολος ένα μαθητή δημοτικού και το αντίστροφο;;
Γιατί θα πρέπει να σκεφτούμε ότιμ οι διαγνώσει που γίνονται ακολουθούν και χαρακτηρίζουν το μαθητή, οπότε θα πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν με εγκυρότερο τρόπο.
Η επολογη των προισταμενων στα ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να γινεται με ιδιαιτερα αυστηρά κριτήρια. Πέρα απο τα τυπικά προσόντα θα πρεπει να περνάνε απο τεστ προσωπικότητας.Ειναι το άτομο που θα πρέπει να συνεργαστεί με ολα τα σχολεια του νομου απο νηπιαγωγεία μεχρι λύκεια! Θα πρέπει να διαθέτει βαθια γνωση σε θεματα ειδικής εκπαιδευσης,ευαισθησία αλλά και ιδιαιτερες ικανότητές στην επιλυση διαφόρων προβληματων.
Είναι απαραίτητο να προστεθεί στις ειδικότητες οι οποίες τοποθετούνται και υπηρετούν στα ΚΕΔΔΥ, βάσει του «3.Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):»
και η ειδικότητα ΠΕ31 Εξειδικευμένου στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών, καθώς η εκπαίδευση των ατόμων με Τύφλωση ή/και Προβλήματα Όρασης, η οποία λείπει σήμερα, είναι καθοριστικής και πρωτευούσης σημασίας για την ψυχοσωματική ανάπτυξη και ανεξαρτητοποίηση του ατόμου.
Στο 13 3. είναι σημαντικό να προστεθεί και οι ειδικότητες εργοθεραπευτών και επισκεπτών υγείας.
Πώς είναι δυνατή η ισότιμη αναζήτηση παιδοψυχιάτρων , με παιδιάτρους με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία;Αρμόδιοι βάσει εκπαίδευσης είναι οι Παιδοψυχίατροι.
Ειδικότερα για την οργάνωση των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. απαραίτητο θα ήταν, λόγω της ιδιαιτερόυητας της υπηρεσίας, να προηγούνται οι ανήκοντες οργανικά στην υπηρεσία ως προς την επιλογή των προϊσταμένων, αφού γνωρίζουν τις ανάγκες και τις αδυναμίες του χώρου της ειδικής αγωγής. Με αυτό τον τρόπο δεν χάνεται πούτιμος χρόνος ως προς τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών.
Γιατί οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04.50 δεν μπορούν να συμπεριληφθούν στην στελέχωση των ΚΕΔΔΥ όπως οι εκπαιδευτικοί ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50?