1. Όργανα διοίκησης κάθε ΣΜΕΑΕ είναι ο διευθυντής, ο υποδιευθυντής και ο σύλλογος προσωπικού.
2. Στα μονοθέσια και διθέσια νηπιαγωγεία και στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά, τη διοίκηση ασκεί προϊστάμενος που ορίζεται με διετή θητεία από τους έχοντες οργανική θέση σε αυτά εκπαιδευτικούς. Ο ορισμός τους γίνεται με την ίδια διαδικασία που ισχύει και στη γενική εκπαίδευση και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις τοποθέτησης σε ΣΜΕΑΕ.
3. Οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στα ΤΕ συμμετέχουν ισότιμα με τους άλλους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας στη διαδικασία επιλογής υποδιευθυντών της.
4. Διευθυντές των ΣΜΕΑΕ επιλέγονται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν τα προσόντα τοποθέτησης σε θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού αυτών και τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ. Για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Η επιλογή τους γίνεται από τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΑΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται από τα αρμόδια συμβούλια επιλογής στελεχών και ΠΕ μέλη ΕΕΠ όλων των κλάδων τα οποία υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ με δεκαετή τουλάχιστον αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία και οι οποίοι έχουν ασκήσει ειδικά εκπαιδευτικά καθήκοντα επί οκτώ τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΑΕ αντίστοιχη της υπό κάλυψης θέσης ή ΚΕΔΔΥ.
5. Οι υποδ/ντές στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ορίζονται και τοποθετούνται με θητεία σύμφωνα με τα οριζόμενα κάθε φορά στη σχετική νομοθεσία εφ’ όσον το σχολείο έχει 6 τμήματα και τουλάχιστον 24 μαθητές.
6. Όπου συστεγαζόμενες σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης λειτουργούν υπό ενιαία διεύθυνση, εφ’ όσον ο αριθμός των μαθητών ανά σχολική μονάδα ξεπεράσει τους 30, τότε υποχρεωτικά ορίζεται δεύτερος υποδιευθυντής για την εποπτεία της σχολικής μονάδας κατώτερης βαθμίδας.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
στηριζω τις θεσεις των Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΜΕΑΕ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Άρθρο 12 παράγραφος 4
Να διαγραφεί το τέλος η φράση «ή ΚΕΔΔΥ»
ώστε να έχει την παρακάτω μορφή
«Για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΑΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται από τα αρμόδια συμβούλια επιλογής στελεχών και ΠΕ μέλη ΕΕΠ όλων των κλάδων τα οποία υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ με δεκαετή τουλάχιστον αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία και οι οποίοι έχουν ασκήσει ειδικά εκπαιδευτικά καθήκοντα επί οκτώ τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΑΕ αντίστοιχη της υπό κάλυψης θέσης.»
Δεν μπορεί να ισοψηφίζεται η υπηρεσία στην αντίστοιχη ΣΜΕΑΕ της υπό κάλυψη θέσης με το ΚΕΔΔΥ, αφού δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Αν παραμείνει ως έχει με το ΚΕΔΔΥ, τότε πρέπει αντίστοιχα να ισχύσει το ίδιο και για το εκπαιδευτικό προσωπικό όπου η τριετία μπορεί να έχει γίνει σε όλες τις δομές της ΕΑΕ (δηλαδή Τ.Ε., Παράλληλη Στήριξη, ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ)
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Τρία χρόνια διδακτική εμπειρία στην Ειδική Αγωγή είναι η τελευταία από τις προϋποθέσεις ( ελάχιστος χρόνος) για να μπορεί κάποιος να καταλάβει θέση εκπαιδευτικού Ειδικής αγωγής. Και η έκπτωση αυτή είναι συνέπεια της έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής , δεν μπορεί να ισχύει το ίδιο και για την κάλυψη θέσης Διευθυντή ΣΜΕΑ.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Για να εκλεγεί κάποιος Διευθυντής ΣΜΕΑ απαιτείται εκτός από εξειδίκευση, επιπλέον εμπειρία στην υπό κάλυψη θέση τουλάχιστον 6 ετών.
Σχετικά με τους σχολικούς συμβούλους συμφωνώ με τον Γρηγόρη, και οι Σχολικοί Σύμβουλοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης είναι απαραίτητο να έχουν διδακτική, παιδαγωγική ή και διοικητική εμπειρία σε ειδικά σχολεία τουλάχιστον 6 ετών και όχι μόνο σε τμήματα ένταξης ή ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Θέλει περισσότερη προϋπηρεσία για να γίνει κάποιος διευθυντής σε ΣΜΕΑΕ. Σωστά για το ΕΕΠ προβλέπει 8ετή εκπαιδευτική και κατ’ αντιστοιχία θα έπρεπε να προβλέπει αν όχι το ίδιο, τουλάχιστον πενταετή διδακτική για το ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
Εκείνο όμως που πρέπει να φύγει είναι το «η ΚΕΔΔΥ».
Πώς γίνεται να μην έχει πατήσει κάποιος σε Ειδικό σχολείο και να γίνει εκεί διευθυντής; αυτό αντίκειται στη γενική νομοθεσία περί ανάγκης ύπαρξης προϋπηρεσίας στον «τύπο του σχολείου».
Γιατί να μην δεν χρίζονται Υποδιευθυντές και αναπληρωτές και μόνο μόνιμοι??
Μαρία,
είναι γενικός νόμος ότι για να γίνεις διευθυντής πρέπει να έχεις υπηρετήσει επί τριετία (μου φαίνεται και πολύ λίγο ότι είναι) στον τύπο του σχολείου.
Θεωρείς ότι κάποιος που διδάσκει 8 χρόνια σε Τ.Ε. μπορεί να σταθεί σε ένα ΕΕΓ, ΕΕΛ, ΕΕΕΕΚ όταν δεν έχει καν δει πώς αυτό λειτουργεί;
όταν δεν γνωρίζει την ειδική επαγγελματική εκπαίδευση;
έχει καμμία σχέση το ένα με το άλλο;
Άλλωστε κανείς δεν έχει αναιρέσει την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σου στο Τ.Ε. ως ειδικής αγωγής.
Τώρα αν θέλεις να γίνεις διευθύντρια σε κάποιο ειδικό σχολείο, πρέπει τότε να φροντίσεις να πας τουλάχιστον με απόσπαση ώστε να το δεις εκ των έσω και όχι ακαδημαϊκά.
Ευχαριστώ
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣ ΚΑΚΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΤΡΙΕΤΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΣΜΕΑΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΘΕΣΗ Δ/ΝΤΗ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΜΗΜΑΤΑ ΦΟΙΤΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΥΨΗΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΟΚΤΑΕΤΗ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΜΕ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Δ/ΝΤΗΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΜΕΑΕ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΕΕΕΚ ΩΣ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΜΕΑΕ), ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΤΡΙΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ Σ ΤΑ ΕΕΕΕΚ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
α) Συμφωνώ με την Έφη, όσον αφορά τις σχολικές μονάδες με περισσότερους απο 30 μαθητές – όσο περισσότεροι είναι οι μαθητές τόσο μεγαλύτερες είναι και οι ανάγκες για διευθέτηση προβλημάτων. Μια πρόταση της μορφής » ανά 30 μαθητές να υπάρχει ενας υποδιευθυντής σε μονάδες ΣΜΕΑΕ με πολλούς μαθητές» θα ήταν πιο αποτελεσματική από αυτό που προτείνεται.
β) Υπηρετώντας 3 χρόνια ως Υποδιευθυντής στο ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Πάτρας με 100+ μαθητές και σε 2 ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΑ ΚΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 7 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, με ομάδα διοίκησης έναν Διευθυντή και έναν Υποδιευθυντή, θεωρώ ότι τέτοιες συνθήκες εκπαίδευσης και εργασίας θα πρέπει να εκλείψουν καθώς είναι επικίνδυνες για την ασφάλεια των μαθητών και εξαντλητικές για τους εργαζόμενους. Τέτοιες μονάδες είναι αδύνατο να διοικηθούν από έναν διευθυντή (δεν μπορεί να βρίσκεται και στα 2 κτήρια ταυτόχρονα). Προτείνω να δωθεί λύση με την νομοθεσία για να σταματήσουν οι υπεκφυγές και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών και η ομαλότερη λειτουργία αυτών των μονάδων.
Πρόταση:
«Αν μια μονάδα ΣΜΕΑΕ μεγαλώσει τόσο, ώστε να είναι αδύνατη η συστέγαση όλων των μαθητών στο ίδιο κτήριο, τότε να χωρίζεται η μονάδα σε 2 ανεξάρτητες ΣΜΕΑΕ και να διοικείται αυτόνομα η κάθε μια με το δικό της διευθυντή. Για τα ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Α και Β Βαθμίδας (ΕΕΓ & ΕΕΛ) είτε να χωριστεί σε ξεχωριστό ΕΕΓ και σε ξεχωριστό ΕΕΛ, είτε να γίνει 1ο και 2ο ΕΕΓ και ΕΕΛ.» (νομίζω ότι η 1η είναι οικονομικότερη λύση).
Μιχαλόπουλος Απόστολος
Υποδιευθυντής ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Πάτρας Α & Β Βαθμίδας
Θα ηθελα να αναφερθω στο σημειο που αφορα την ενιαια διευθυνση οταν συστεγαζονται δυο σχολεια δευτεροβαθμιας Ε.Α :θεωρω οτι το σωστο θα ηταν να εχουν ενιαια διευθυνση οταν ο αριθμος των μαθητων ατου καθε σχολειου ειναι κατω απο 30.Οταν το καθε σχολειο εχει πανω απο 30 μαθητες θα πρεπει να ειναι κανονικα δυο οι διεθυνσεις.Δηλαδη το αντιστροφο απο αυτο που εχει γραφτει στο νομοσχεδιο και θεωρω οτι αυτο ειναι το λογικο.Περισσοτεροι μαθητες, περισσοτερες αναγκες.
Ευχαριστω
Συμφωνώ με τουν Γρηγόρη και πιστεύω ότι θα έπρεπε το όριο για Δ/ντή να είναι τα 6 (ακόμη και τα 8 που παλαιότερα ήταν τα χρόνια για τον βαθμό Α) καθώς ειδικά στην επαγγελματική ειδική αγωγή τα πράγματα είναι σύνθετα και οι ανάγκες πολλαπλές!
Η υπηρέτησή μου ως Δ/ντή Εκπαίδευσης, ως Σχολικού Συμβούλου, ως Δ/ντή σχ. μονάδος καθώς και η ενασχόλησή μου με την ειδική αγωγή και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, θεωρώ τα παρακάτω ως απαραίτητα για την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη διοίκηση των ΣΜΕΑΕ.
Οι Δ/ντές των ΣΜΕΑΕ πρέπει να έχουν υπηρετήσει τουλάχιστον 6 έτη σε ειδικά σχολεία και όχι σε τμήματα ένταξης και παράλληλες στηρίξεις ή ακόμα και ΚΕΔΔΥ γιατί με τρία μόνον έτη δεν έχουν καταφέρει να αποκτήσουν την εμπειρία αλλά και δεν έχουν αντιμετωπίσει πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες.
Θεωρώ βασικό κριτήριο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπειρία στην αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων μαθητών, γιατί προσφέρει σε συνάρτηση με τη γνώση, σφαιρική και εμπεριστατωμένη άποψη για τη σωστή παιδαγωγική – διδακτική αντιμετώπιση και υποστήριξη όλων των «ειδικών» περιπτώσεων και καταστάσεων που θα προκύπτουν κατά την εκτέλεση του παιδαγωγικού και διοικητικού του έργου του Δ/ντή ΣΜΕΑΕ.
Επιπλέον και οι Σχολικοί Σύμβουλοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης είναι απαραίτητο να έχουν διδακτική, παιδαγωγική ή και διοικητική εμπειρία από υπηρέτηση σε ειδικά σχολεία τουλάχιστον 6 ετών και όχι μόνο σε τμήματα ένταξης ή ΚΕΔΔΥ.
ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΜΕΑΕ Π.Ε.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΜΟΝΑΔΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΑNEΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΥSCHOOL.
ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΚΑΘΩΣ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ Ή ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΝΑΔΑ.
ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΨΑΧΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΟΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΡΕΝΤΖΗ ΥΡΩ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Τοποθέτηση Υποδιευθυντή Ολοήμερου
Παρακαλώ να λάβετε σοβαρά υπόψη σας την αναγκαιότητα τοποθέτησης Υποδιευθυντή Ολοήμερου προγράμματος ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών που φοιτούν.Φέτος στο Ειδικό Δημοτικό Ζακύνθου λειτουργεί ολοήμερο με 21 μαθητές χωρίς υπεύθυνο.
Πρέπει να λάβετε μέριμνα ώστε οι κανόνες λειτουργίας των Ειδικών ολοήμερων να διαφοροποιηθούν από αυτούς των «κανονικών» λόγω τελείως διαφορετικών συνθηκών (πχ για την φροντίδα σίτισης των 21 παιδιών είναι απαραίτητοι 5-6 άνθρωποι).
Παναγιώτης Κλάδης
Δ/ντής Ειδ. Δημ. Ζακύνθου