Άρθρο 32: ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

     Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην γενική εκπαίδευση άτομα με αναπηρία 67% και πάνω ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 5% κατά προτεραιότητα, σε κάθε κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:16 | Πάσχου Παναγιώτα

    Συμφωνω με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:44 | Αναστασία Σταματούδη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:23 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:23 | Ραφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:10 | Νίκη Ραφτοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:55 | Anastasia

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:52 | ΤΣ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:00 | zoi

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:00 | ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΔΑΚΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:29 | ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:10 | Κωνσταντινος

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:09 | ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:01 | ΙΟΥΛΙΑ ΤΖΑΜΠΑΖΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:28 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:01 | Καλύβα Αικατερίνη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:52 | ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:21 | Α.Β.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:20 | Μαρια

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.-

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:13 | Σέβη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:11 | Γκαράνη Κωνσταντίνα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:28 | Εύα Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:01 | Πεγιά Ραφαέλα

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:26 | Κατερίνα Σαρακατσιάνου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:33 | ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΙΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:27 | Πετρούλα Τζιόλα -Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής-ΠΕ 71

    http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:06 | Σειταριδου Ειρηνη

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:36 | ΤΣΙΝΙΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:31 | ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:57 | Δέσποινα Τζιόλα – Δασκάλα Ειδικής Αγωγής Π.Ε 71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:53 | ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:45 | Ιωάννα Θεοχάρη

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:19 | ΚΙΖΙΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:01 | Τόκα Δήμητρα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:23 | Ποτουριδης Γιώργος

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:54 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:16 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !

    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 09:49 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΝΤΖΑΡΗ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 08:57 | Zoi Tsiaouskoglou

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 23:36 | ΒΑΣΩ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 11:20 | ΑΘΗΝΑ ΠΛΙΤΣΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 01:46 | Τζένη

    Για τα ΑμεΑ με 67% και άνω αναπηρία, το ποσοστό πρόσληψης αναπληρωτών στη γενική εκπαίδευση να διαμορφωθεί στο 10%

  • Το άνοιγμα των προσλήψεων εκπαιδευτικών με αναπηρία στη Γενική Εκπαίδευση επί της αρχής του κρίνεται θετικά. Στη διάταξη του παρόντος νομοσχεδίου το κατά προτεραιότητα ποσοστό καθορίζεται στο 5%. Ζητούμε το ποσοστό αυτό να προσδιοριστεί στο 10% όπως είχε συμφωνηθεί σε συναντήσεις των εκπροσώπων της Ε.Σ.ΑμεΑ με τη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

    Επίσης και στη διάταξη του άρθρου 32 ζητούμε για λόγους αρχής να απαλειφθεί η φράση «η αναπηρία δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο», δεδομένου ότι αντίκειται σε Διεθνείς Συμβάσεις και Ευρωπαϊκές Διακηρύξεις για τα δικαιώματα των ατόμων με ψυχική αναπηρία και εν γένει με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 21:41 | ANTONIOS

    ΘΕΜΑ: Επανεξέταση του άρθρου 22 στο νέο-προτεινόμενο νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή.
    Στο παραπάνω άρθρο η παράγραφος 4α ουσιαστικά αναιρεί το περιεχόμενο των παραγράφων 3α και 3β. Στην παράγραφο 3α αναφέρεται η δημιουργία 4 πινάκων ( 2 για τους ΠΕ71 , ΠΕ 70.50 και 2 για τους ΠΕ61 , ΠΕ 60.50) ,και στην παράγραφο 3β αναφέρεται ότι προτάσσεται θεωρητικά το 10% των εκπαιδευτικών με αναπηρία άνω των 67% ανά πίνακα.
    Στην παράγραφο 4α αναγράφεται ότι στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 .

    ΑΡΑ, οι εκπαιδευτικοί της ΠΕ 70.50 πρακτικά ΔΕΝ θα προσληφθούν καθώς δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ η εξάντληση του πίνακα της ΠΕ 71.Η μόνη πρόσληψη γι αυτούς θα είναι στην παράλληλη στήριξη, όπως έγινε φέτος, στην οποία όμως δεν είχαν δικαίωμα πρόσληψης οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία 67% και άνω τη στιγμή που είναι ικανοί να διδάξουν σε κανονικό τμήμα και έχουν καταθέσει όλα τα απαιτούμενα πιστοποιητικά.
    Μ’ αυτόν τον τρόπο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ της ΠΕ70.50 έμειναν αδιόριστοι.

    Γι όλα τα παραπάνω ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
    1. Την ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ με 67% αναπηρία και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 και των εκπαιδευτικών του πίνακα ΠΕ 71 με τη δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα. Μ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα μείνουν αδιόριστοι οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και συγχρόνως ικανοποιούνται και εκπαιδευτικοί του πίνακα ΠΕ71.
    2. Την δυνατότητα πρόσληψης όλων των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και στην παράλληλη στήριξη.

    Είναι άδικο οι λίγοι εκπαιδευτικοί με αναπηρία των 67% και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 να μένουν αδιόριστοι και αβοήθητοι από την πολιτεία, ενώ μέχρι πέρυσι προσλαμβάνονταν στην ειδική αγωγή.

    ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ να γίνει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ των παραπάνω για να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ οι προαναφερόμενες αδικίες στους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ του πίνακα της ΠΕ70.50.

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 21:25 | Κώστας

    Γιατί υπάρχει απαλλαγή στα αμεα από την υποχρεωτική στράτευση και ταυτόχρονα διορίζονται κατά προτεραιότητα? Θα στερήσουν θέσεις από τους συναδέλφους που αγωνίστηκαν να συγκεντρώσουν μόρια. Όλοι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, δεν γίνεται να μοιράζουν τα ποσοστά παραβιάζοντας τους πίνακες. Το ποσοστό 65% είναι χαμηλό, πως θα εξασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν μαϊμού πιστοποιητικά? Γιατί να γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς από τι στιγμή που υπάρχει γραπτός διαγωνισμός ασεπ και μόρια προϋπηρεσίας πρέπει να δουλεύουν με την σειρά του πίνακα αναπληρωτών!!! Το 25% δεν μπορεί να επηρεάζει τη ζωή όλων των υπολοίπων. Κάθε χρόνο προτάσσονται όλο και περισσότεροι τώρα θα προσλαμβάνουν και 5% από όλες τις υπόλοιπες αναπηρίες.
    Υπάρχουν περιφέρειες που προσλαμβάνουν 0, 1,2 αναπληρωτές σε α,β,γ,δ,ε,…,ω φάση όποτε παίζει καθοριστικό ρόλο για τη ζωή όλων των υπολοίπων που κάθε χρόνο θα πρέπει να μετακομίζουν όσα μόρια κι αν συγκεντρώσουν.
    Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις με μόνιμη αναπηρία 65% ίδιες υπάρχουν ελαφρά περιστατικά και βαριά ακόμη και με την ίδια διάγνωση.
    Τι θα γίνει με τις περιπτώσεις που δεν είναι ίδιοι αμεα αλλά έχουν αδέλφια , γονείς? Κουτσοί στραβοί, κουνέλες όλοι στο υπουργείο παιδείας… Αφού το κράτος θέλει να τους βοηθήσει ας τους πάρουν στα υπόλοιπα υπουργεία, τα στρατόπεδα είναι περισσότερα από τα σχολεία ας τους φορτώσουν εκεί.

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 17:54 | ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 21:15 | Δημήτρης

    Είναι απαράδεκτο!!!
    Αρχικά εισάγονται χωρίς πανελλήνιες στα ΑΕΙ, τους χαρίζουν τα πτυχία από οίκτο για την κατάσταση της υγείας τους, δεν πρέπει να δουλεύουν κατά προτεραιότητα!!! τι να τα κάνουν άλλωστε τα χρήματα του αναπληρωτή αφού δεν πληρώνουν κανένα φόρο ή έχουν φοροελαφρύνσεις μειωμένα τιμολόγια, δωρεάν μεταφορά , αναπηρική σύνταξη + το επίδομα στο άτομο που τους προσέχει. Αν είναι άξιοι να δουλέψουν όταν έρθει η σειρά τους , τώρα αν δεν προλάβουν ας αφήσουν τους υπόλοιπους μήπως και μπορέσουν να πάρουν σύνταξη! Δεν μπορεί να υπάρχει διάκριση με κριτήριο την υγεία!
    Δεν πρέπει να μένουν άνεργοι όσοι έχουν επιτυχίες ασεπ ,μόρια προϋπηρεσίας και όσοι περιμένουν χρόνια να δουλέψουν, πρέπει να αποφασίζουν και την περιοχή που θα τοποθετηθούν. υπάρχουν οι πίνακες αναπληρωτών πρέπει να περιμένουν και οι ανάπηροι την σειρά τους να μην προτάσσονται ούτε να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα.

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 20:53 | ΣΠΥΡΟΣ

    Είναι θετικό το άνοιγμα της γενικής εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ.Εναρμονίζεται με την υπόλοιπη Ευρώπη και με το νόμο 2643/98 που ισχύει γενικά στο δημόσιο .Το ποσοστό πρέπει να ανέλθει στο 10%,όπως ζήτησε η ΕΣΑμεΑ

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 18:10 | κοσμας

    οι εκπαιδευτικοι αμεα ειναι αξιοι ανθρωποι που εχουν παρει κανονικα το πτυχιο τους και πολλοι απο αυτους εχουν μεταπτυχιακο. απλα το παρον αρθρο τους δινει τη δυνατοτητα να δουλεψουν κατα προτεραιοτητα (για μενα θα επρεπε να ειναι 10% οπως ελεγε το προηγουμενο νομοσχεδιο)στις περιοχες που ζουν. αλλοι εχουν σοβαρα κινητικα προβληματα κ αλλοι σοβαρα προβληματα υγειας. απο πλευρας γνωσεων δεν εχουν να ζηλεψουν σε τιποτα τους υπολοιπους συναδελφους. θα θεωρησω απλα παραλληρημα πιο πανω σχολιο «Αν θέλει απλώς να υπηρετεί σε ένα γραφείο της δευτεροβάθμιας υπάρχουν τόσα γραφεία στη Βουλή, σε υπουργεία που οι αρμοδιότητες είναι ελάχιστες»
    αυτο που ζητανε τα αμεα ειναι να δουλεψουν κοντα στο σπιτι τους. ετσι κι αλλιως ειναι σε διαφορα μερη της ελλαδος και δε δημιουργειται προβλημα.
    δυστυχως η αγνοια στην ελλαδα δημιουργει ρατσιστικες τοποθετησεις.
    ας σταθουμε στο υψος μας.

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 18:08 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 16:34 | Ρίτσα

    Γιατί να μην προσλαμβάνονται από τους πίνακες της ειδικής μόνο; Γιατί επιβαρύνετε και άλλο τους πίνακες της γενικής αγωγής; 20% πολύτεκνοι και τρίτεκνοί, 5% ειδική αγωγή. Σε ποιον άλλο δημόσιο τομέα υπάρχουν αυτά τα ποσοστά; Και αν γίνει ασεπ και εφαρμοστεί ο 3848 πώς θα προσλαμβάνονται οι συνάδελφοι με το 5%. Κάτι τέτοιο δεν αναφέρει ο 3848. Μας διαλαλείτε όλη αυτή την περίοδο ότι θα προκηρύξετε ασεπ. Κάποιοι από εμάς διαβάζουμε αν και είμαστε ήδη επιτυχόντες του ασεπ. Αλήθεια γιατί πρέπει να ξαναμπούμε σε αυτό το μαρτύριο; Για να βλέπουμε να διορίζονται συνάδελφοι άλλων κατηγοριών. Αν θέλετε να βοηθήσετε τους συγκεκριμένους συναδέλφους μπορείτε να τους απορροφήσετε σε άλλους τομείς του κράτους. Αν το ποσοστό του 5% νιώθει αδύναμο να αντιμετωπίσει τις εξετάσεις του ασεπ τότε σημαίνει ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει και τα προβλήματα της τάξης. Αν θέλει απλώς να υπηρετεί σε ένα γραφείο της δευτεροβάθμιας υπάρχουν τόσα γραφεία στη Βουλή, σε υπουργεία που οι αρμοδιότητες είναι ελάχιστες. Αφήστε επιτέλους εμάς που θέλουμε, που αξίζουμε να εργαστούμε με αξιοκρατία. Κινδυνεύουμε να γίνουμε και εμείς η κατηγορία του 5% με τα όσα περνάμε καθημερινά.