Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην γενική εκπαίδευση άτομα με αναπηρία 67% και πάνω ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 5% κατά προτεραιότητα, σε κάθε κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.
Άρθρο 32: ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- 148 ΣχόλιαΆρθρο 01:Έννοιες – Σκοπός
- 128 ΣχόλιαΆρθρο 02: Οργάνωση και στόχοι της Ε.Ε.
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 03: Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- 155 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς
- 117 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαδικασία διάγνωσης
- 185 ΣχόλιαΆρθρο 06: Φοίτηση
- 96 ΣχόλιαΆρθρο 07: Θέματα μαθητών με κώφωση, τύφλωση και αυτισμό
- 66 ΣχόλιαΆρθρο 08: Προσβάσιμα Διδακτικά Βιβλία
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 09: Σχολικές μονάδες
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 10: Αποτύπωση Στοιχείων ΕΕ
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 11: Εποπτεία σχολικών μονάδων
- 85 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διοίκηση ΣΜΕΕ
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΥ
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 14: Επιλογή Σχολικών Συμβούλων ΕΕ και Συμβούλων ΕΕΠ
- 78 ΣχόλιαΆρθρο 15: Θέματα οργάνωσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 16: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 19: Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε. και Ε.Ε.Π
- 180 ΣχόλιαΆρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Ε.)
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 21: Διορισμοί εκπαιδευτικών Ε.Ε. Υπηρεσιακές μεταβολές
- 555 ΣχόλιαΆρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 23: Τυπικά Προσόντα Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές ΕΕΠ .
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διορισμοί ΕΒΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 26: Υπηρεσιακά Συμβούλια
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 27: Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 28: Αμοιβές, επιδόματα, δαπάνες μετακίνησης
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ίδρυση ΣΜΕΕ στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 30: Υπαγωγή σχολικών μονάδων Ειδικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Ιδρύματος Προστασίας Απροσαρμόστων Παίδων Κρήτης στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 31: Θέματα Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 32: ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 33:
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 34: Εξουσιοδοτικές Διατάξεις
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 35: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 36: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Δεκεμβρίου 2014, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Δεκεμβρίου 2014, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
57 Σχόλια 3565 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Συμφωνω με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.-
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Για τα ΑμεΑ με 67% και άνω αναπηρία, το ποσοστό πρόσληψης αναπληρωτών στη γενική εκπαίδευση να διαμορφωθεί στο 10%
Το άνοιγμα των προσλήψεων εκπαιδευτικών με αναπηρία στη Γενική Εκπαίδευση επί της αρχής του κρίνεται θετικά. Στη διάταξη του παρόντος νομοσχεδίου το κατά προτεραιότητα ποσοστό καθορίζεται στο 5%. Ζητούμε το ποσοστό αυτό να προσδιοριστεί στο 10% όπως είχε συμφωνηθεί σε συναντήσεις των εκπροσώπων της Ε.Σ.ΑμεΑ με τη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.
Επίσης και στη διάταξη του άρθρου 32 ζητούμε για λόγους αρχής να απαλειφθεί η φράση «η αναπηρία δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο», δεδομένου ότι αντίκειται σε Διεθνείς Συμβάσεις και Ευρωπαϊκές Διακηρύξεις για τα δικαιώματα των ατόμων με ψυχική αναπηρία και εν γένει με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.
ΘΕΜΑ: Επανεξέταση του άρθρου 22 στο νέο-προτεινόμενο νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή.
Στο παραπάνω άρθρο η παράγραφος 4α ουσιαστικά αναιρεί το περιεχόμενο των παραγράφων 3α και 3β. Στην παράγραφο 3α αναφέρεται η δημιουργία 4 πινάκων ( 2 για τους ΠΕ71 , ΠΕ 70.50 και 2 για τους ΠΕ61 , ΠΕ 60.50) ,και στην παράγραφο 3β αναφέρεται ότι προτάσσεται θεωρητικά το 10% των εκπαιδευτικών με αναπηρία άνω των 67% ανά πίνακα.
Στην παράγραφο 4α αναγράφεται ότι στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 .
ΑΡΑ, οι εκπαιδευτικοί της ΠΕ 70.50 πρακτικά ΔΕΝ θα προσληφθούν καθώς δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ η εξάντληση του πίνακα της ΠΕ 71.Η μόνη πρόσληψη γι αυτούς θα είναι στην παράλληλη στήριξη, όπως έγινε φέτος, στην οποία όμως δεν είχαν δικαίωμα πρόσληψης οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία 67% και άνω τη στιγμή που είναι ικανοί να διδάξουν σε κανονικό τμήμα και έχουν καταθέσει όλα τα απαιτούμενα πιστοποιητικά.
Μ’ αυτόν τον τρόπο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ της ΠΕ70.50 έμειναν αδιόριστοι.
Γι όλα τα παραπάνω ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
1. Την ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ με 67% αναπηρία και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 και των εκπαιδευτικών του πίνακα ΠΕ 71 με τη δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα. Μ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα μείνουν αδιόριστοι οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και συγχρόνως ικανοποιούνται και εκπαιδευτικοί του πίνακα ΠΕ71.
2. Την δυνατότητα πρόσληψης όλων των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και στην παράλληλη στήριξη.
Είναι άδικο οι λίγοι εκπαιδευτικοί με αναπηρία των 67% και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 να μένουν αδιόριστοι και αβοήθητοι από την πολιτεία, ενώ μέχρι πέρυσι προσλαμβάνονταν στην ειδική αγωγή.
ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ να γίνει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ των παραπάνω για να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ οι προαναφερόμενες αδικίες στους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ του πίνακα της ΠΕ70.50.
Γιατί υπάρχει απαλλαγή στα αμεα από την υποχρεωτική στράτευση και ταυτόχρονα διορίζονται κατά προτεραιότητα? Θα στερήσουν θέσεις από τους συναδέλφους που αγωνίστηκαν να συγκεντρώσουν μόρια. Όλοι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, δεν γίνεται να μοιράζουν τα ποσοστά παραβιάζοντας τους πίνακες. Το ποσοστό 65% είναι χαμηλό, πως θα εξασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν μαϊμού πιστοποιητικά? Γιατί να γίνεται διαχωρισμός ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς από τι στιγμή που υπάρχει γραπτός διαγωνισμός ασεπ και μόρια προϋπηρεσίας πρέπει να δουλεύουν με την σειρά του πίνακα αναπληρωτών!!! Το 25% δεν μπορεί να επηρεάζει τη ζωή όλων των υπολοίπων. Κάθε χρόνο προτάσσονται όλο και περισσότεροι τώρα θα προσλαμβάνουν και 5% από όλες τις υπόλοιπες αναπηρίες.
Υπάρχουν περιφέρειες που προσλαμβάνουν 0, 1,2 αναπληρωτές σε α,β,γ,δ,ε,…,ω φάση όποτε παίζει καθοριστικό ρόλο για τη ζωή όλων των υπολοίπων που κάθε χρόνο θα πρέπει να μετακομίζουν όσα μόρια κι αν συγκεντρώσουν.
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις με μόνιμη αναπηρία 65% ίδιες υπάρχουν ελαφρά περιστατικά και βαριά ακόμη και με την ίδια διάγνωση.
Τι θα γίνει με τις περιπτώσεις που δεν είναι ίδιοι αμεα αλλά έχουν αδέλφια , γονείς? Κουτσοί στραβοί, κουνέλες όλοι στο υπουργείο παιδείας… Αφού το κράτος θέλει να τους βοηθήσει ας τους πάρουν στα υπόλοιπα υπουργεία, τα στρατόπεδα είναι περισσότερα από τα σχολεία ας τους φορτώσουν εκεί.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Είναι απαράδεκτο!!!
Αρχικά εισάγονται χωρίς πανελλήνιες στα ΑΕΙ, τους χαρίζουν τα πτυχία από οίκτο για την κατάσταση της υγείας τους, δεν πρέπει να δουλεύουν κατά προτεραιότητα!!! τι να τα κάνουν άλλωστε τα χρήματα του αναπληρωτή αφού δεν πληρώνουν κανένα φόρο ή έχουν φοροελαφρύνσεις μειωμένα τιμολόγια, δωρεάν μεταφορά , αναπηρική σύνταξη + το επίδομα στο άτομο που τους προσέχει. Αν είναι άξιοι να δουλέψουν όταν έρθει η σειρά τους , τώρα αν δεν προλάβουν ας αφήσουν τους υπόλοιπους μήπως και μπορέσουν να πάρουν σύνταξη! Δεν μπορεί να υπάρχει διάκριση με κριτήριο την υγεία!
Δεν πρέπει να μένουν άνεργοι όσοι έχουν επιτυχίες ασεπ ,μόρια προϋπηρεσίας και όσοι περιμένουν χρόνια να δουλέψουν, πρέπει να αποφασίζουν και την περιοχή που θα τοποθετηθούν. υπάρχουν οι πίνακες αναπληρωτών πρέπει να περιμένουν και οι ανάπηροι την σειρά τους να μην προτάσσονται ούτε να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα.
Είναι θετικό το άνοιγμα της γενικής εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ.Εναρμονίζεται με την υπόλοιπη Ευρώπη και με το νόμο 2643/98 που ισχύει γενικά στο δημόσιο .Το ποσοστό πρέπει να ανέλθει στο 10%,όπως ζήτησε η ΕΣΑμεΑ
οι εκπαιδευτικοι αμεα ειναι αξιοι ανθρωποι που εχουν παρει κανονικα το πτυχιο τους και πολλοι απο αυτους εχουν μεταπτυχιακο. απλα το παρον αρθρο τους δινει τη δυνατοτητα να δουλεψουν κατα προτεραιοτητα (για μενα θα επρεπε να ειναι 10% οπως ελεγε το προηγουμενο νομοσχεδιο)στις περιοχες που ζουν. αλλοι εχουν σοβαρα κινητικα προβληματα κ αλλοι σοβαρα προβληματα υγειας. απο πλευρας γνωσεων δεν εχουν να ζηλεψουν σε τιποτα τους υπολοιπους συναδελφους. θα θεωρησω απλα παραλληρημα πιο πανω σχολιο «Αν θέλει απλώς να υπηρετεί σε ένα γραφείο της δευτεροβάθμιας υπάρχουν τόσα γραφεία στη Βουλή, σε υπουργεία που οι αρμοδιότητες είναι ελάχιστες»
αυτο που ζητανε τα αμεα ειναι να δουλεψουν κοντα στο σπιτι τους. ετσι κι αλλιως ειναι σε διαφορα μερη της ελλαδος και δε δημιουργειται προβλημα.
δυστυχως η αγνοια στην ελλαδα δημιουργει ρατσιστικες τοποθετησεις.
ας σταθουμε στο υψος μας.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Γιατί να μην προσλαμβάνονται από τους πίνακες της ειδικής μόνο; Γιατί επιβαρύνετε και άλλο τους πίνακες της γενικής αγωγής; 20% πολύτεκνοι και τρίτεκνοί, 5% ειδική αγωγή. Σε ποιον άλλο δημόσιο τομέα υπάρχουν αυτά τα ποσοστά; Και αν γίνει ασεπ και εφαρμοστεί ο 3848 πώς θα προσλαμβάνονται οι συνάδελφοι με το 5%. Κάτι τέτοιο δεν αναφέρει ο 3848. Μας διαλαλείτε όλη αυτή την περίοδο ότι θα προκηρύξετε ασεπ. Κάποιοι από εμάς διαβάζουμε αν και είμαστε ήδη επιτυχόντες του ασεπ. Αλήθεια γιατί πρέπει να ξαναμπούμε σε αυτό το μαρτύριο; Για να βλέπουμε να διορίζονται συνάδελφοι άλλων κατηγοριών. Αν θέλετε να βοηθήσετε τους συγκεκριμένους συναδέλφους μπορείτε να τους απορροφήσετε σε άλλους τομείς του κράτους. Αν το ποσοστό του 5% νιώθει αδύναμο να αντιμετωπίσει τις εξετάσεις του ασεπ τότε σημαίνει ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει και τα προβλήματα της τάξης. Αν θέλει απλώς να υπηρετεί σε ένα γραφείο της δευτεροβάθμιας υπάρχουν τόσα γραφεία στη Βουλή, σε υπουργεία που οι αρμοδιότητες είναι ελάχιστες. Αφήστε επιτέλους εμάς που θέλουμε, που αξίζουμε να εργαστούμε με αξιοκρατία. Κινδυνεύουμε να γίνουμε και εμείς η κατηγορία του 5% με τα όσα περνάμε καθημερινά.