1.Οι μεταθέσεις των μελών του ΕΕΠ γίνονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του ΚΥΣΕΕΠ, σε κενές οργανικές θέσεις. Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων ΕΕΠ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρα 2 και 3.
Η παράγραφος 1.β του άρθρου 3 του ν. 3848/2010 για τους κατά σειρά επιτυχόντες των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων ΕΕΠ του παρόντος νόμου, αντικαθίσταται ως εξής:
« i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
α. Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β. Οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στον κλάδο τους με συνάφεια στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία ( μόνο για τον κλάδο ΠΕ-23) μοριοδοτούνται με έξι (6) μονάδες.
γ. Οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με συνάφεια στην ΕΕ μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες.
δ.Οι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στον κλάδο τους με συνάφεια στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία ( μόνο για τον κλάδο ΠΕ-23)μοριοδοτούνται με τέσσερις (4) μονάδες.
ε. Οι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών με συνάφεια στην ΕΕ μοριοδοτούνται με δύο (2) μονάδες.
στ. Οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην Ε.Ε. που υλοποιείται από εποπτευόμενο ίδρυμα του ΥΠΑΙΘ (Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό Κέντρο), μοριοδοτούνται με μια (1) μονάδα.
Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
– να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την Ε.Ε. και αν πρόκειται για ερευνητικό κέντρο (εποπτευόμενο από το Υπουργείο Παιδείας) να έχει εμπειρία στην ΕΕ μέσα από την υλοποίηση σχετικών εκπαιδευτικών έργων και δημοσιεύσεων καθώς και διεθνή αναγνώριση.
-Η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΕ ή ΚΕΔΥ.
-Τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.
-Τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
-Τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενο τους είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.
Το Δ.Σ. του ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων κατόπιν εισήγησης του γραφείου Γ΄ ειδικής εκπαίδευσης.
ζ. Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:
1)είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στον ίδιο κλάδο και στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
2 ) είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ) και ε) δε μοριοδοτούνταιι το στ) και ζ)
3) είναι κάτοχος των κριτηρίων στ) και ζ) μοριοδοτείται άπαξ μόνο για το στ) του παρόντος άρθρου.
4)Ο μεταπτυχιακός τίτλος στην Ψυχολογία και στη μουσικοθεραπεία ως τυπικό προσόν διορισμού για τους υποψηφίους, οι οποίοι περιλαμβάνονται στον πίνακα του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ36 αντίστοιχα δεν μοριοδοτείται.
ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΕ και ΚΕΔΥ
Η προϋπηρεσία σε ΣΜΕΕ και ΚΕΔΥ για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες. iii) Κοινωνικά κριτήρια
α) Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και μέχρι 80% και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για να επιτελέσουν το έργο τους σύμφωνα με τα καθήκοντά τους και τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα,μοριοδοτείται με τρεις (3) μονάδες.
β) Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ογδόντα τοις εκατό (80%) και άνω και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για για να επιτελέσουν το έργο τους σύμφωνα με τα καθήκοντά τους, και τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτείται με τέσσερις (4) μονάδες.
γ) Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010 μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.
δ) Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας, που έχουν εκδοθεί πριν την 01-09-2011 από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των Νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και εφ’ όσον έχει υποβληθεί αίτηση στο ΚΕΠΑ, γίνονται δεκτές για επ’ αόριστον χρήση εφ’ όσον πρόκειται για επ’ αόριστον γνωματεύσεις ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.
ε) Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με δυο (2) μονάδες.
στ) Η ύπαρξη τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα.
2. Όταν δεν καλύπτονται τα κενά σε ΣΜΕΕ και ΚΕΔΥ με διορισμό ή μετάθεση, στις κενές θέσεις αποσπώνται μέλη του ΕΕΠ.
3. Αν δεν είναι δυνατή η πλήρωση των θέσεων ΕΕΠ στις ΣΜΕΕ και τα ΚΕΔΥ με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου, καθώς και στις περιπτώσεις μακράς απουσίας μελών του ΕΕΠ ή για την κάλυψη εξαιρετικών λειτουργικών αναγκών, προσλαμβάνονται στις θέσεις αυτές προσωρινοί αναπληρωτές που έχουν τα προσόντα διορισμού του κλάδου τους, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους και από κοινωνικά κριτήρια. Μόνο για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα οριζόμενα ποσοστά αναπηρίας του παρόντος άρθρου, μπορούν να μην χαρακτηρίζονται ως επ’ αόριστον. Η πρόσληψη τους γίνεται από τους πίνακες αναπληρωτών ΕΕΠ που συντάσσονται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων και μέχρι να γίνει αυτό, εξακολουθούν να προσλαμβάνονται από τους πίνακες που τηρούνται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Στις θέσεις αυτές και εφόσον οι ανάγκες των ΣΜΕΕ και των ΚΕΔΥ δεν δικαιολογούν πρόσληψη με πλήρες ωράριο, προσλαμβάνονται ωρομίσθιοι που έχουν τα προσόντα διορισμού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και με ανώτατο όριο ωρών το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου των νεοδιόριστων του κλάδου τους. Τα μέλη ΕΕΠ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων των υποψήφιων προσωρινών αναπληρωτών ΕΕΠ των κλάδων που απαιτείται να κατέχουν ΑΣΠΑΙΤΕ (Παιδαγωγική επάρκεια), εγγράφονται στους πίνακες και οι έχοντες τα τυπικά προσόντα του κλάδου τους που δεν κατέχουν όμως την απαιτούμενη Παιδαγωγική επάρκεια. Οι υποψήφιοι με Παιδαγωγική επάρκεια των συγκεκριμένων κλάδων προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων προσωρινών αναπληρωτών του κλάδου ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών που απαιτείται να κατέχουν Παιδαγωγική επάρκεια προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές κάτοχοι πτυχίου Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου πτυχίου της αλλοδαπής. Οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα ανωτέρω προσόντα εγγράφονται στους πίνακες του κλάδου ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών ύστερα από τους υποψήφιους που διαθέτουν τα προσόντα της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267).
4.Η προϋπηρεσία του ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΕ όλων των βαθμίδων, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ή επαγγελματικά εργαστήρια ή εργαστήρια αυτόνομης διαβίωσης στο Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (πρώην Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος) και στο κέντρο Ψυχικής Υγιεινής ή στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας, με αποκλειστικό αντικείμενο τα άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, μετά το διορισμό τους σε θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εφόσον αυτή διανύθηκε στο αντικείμενο του κλάδου διορισμού τους. Προϋπηρεσία με μειωμένο ωράριο αναγνωρίζεται με αναγωγή στο υποχρεωτικό ωράριο απασχόλησης κατά περίπτωση. Αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια για την αναγνώριση των προϋπηρεσιών του ΕΕΠ και ΕΒΠ, οι οποίες δεν εμπίπτουν στην περίπτωση του άρθρου 28 του ν. 4024/2011 όπως αυτός ισχύει, είναι τα ΠΥΣΕΕΠ.
5.Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις, οι μετατάξεις και οι τοποθετήσεις όλων των μελών ΕΕΠ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
6. Το τοποθετημένο οργανικά ΕΕΠ στις ΣΜΕΕ και τα ΚΕΔΥ, μετατίθεται ή αποσπάται εφόσον έχει συμπληρώσει διετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.
7. Στις περιπτώσεις που μέλη του ΕΕΠ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΕ, με πράξη του ΠΥΣΕΕΠ αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΕ, σε ΚΕΔΥ, ή με παροχή στήριξης μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.
Απαραίτητη προϋπόθεση πρόσληψης σε ΣΜΕΕ Κωφών και Βαρηκόων για όλους τους κλάδους ΕΕΠ , είναι η γνώση της Eλληνικής Νοηματικής Γλώσσας και σε ΣΜΕΕ τυφλών και αμβλυώπων για όλους τους κλάδους ΕΕΠ η γνώση της Γραφής Βraille, που πρέπει να αποδεικνύονται από σχετικά πιστοποιητικά.
ΑΡΘΡΟ 24: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1) O ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΤΥΧΙΟ), ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΞΑΝΑ Η ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
2) Ο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΩΣ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Ή ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ή ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
3) ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
4) ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ, Ή ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΤΕ Ως ΔΕΥΤΕΡΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΙΤΕ ΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
5) Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ – ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ
6) ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΥΠΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
7) ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΝΓ Ή ΕΓΒ Ή / ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η πιστοποιημένη ετήσια επιμόρφωση δεν αφορά στα μέλη του ΕΕΠ διότι αυτά διαθέτουν βασικές σπουδές στην ειδική αγωγή, ωστόσο προτείνεται η μοριοδότηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ.
Κατά άρθρο προτάσεις του ΠΣΛ
Άρθρο 24 §ζ: Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα. Αναγνωρίζεται η συμμετοχή σε προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ
Στηριζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στην παράγραφο 7: Στις περιπτώσεις που µέλη του ΕΕΠ κρίνονται υπεράριθµοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΕ, κλπ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ με ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ θα κρίνονται οι υπεράριθμοι??.
Προτείνω, επειδή πρόκειται για ΕΕΠ (δηλαδή ασχολείται και με τους μαθητές και με τις οικογένειες τους) ο αριθμός των 30 παιδιών να αντιστοιχεί σε μία ειδικότητα ΕΕΠ.Δηλαδή σε ΣΜΕΕ 60 μαθητών να αντιστοιχούν πχ δύο ΚΛ.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Ίδια μοριοδότηση εεπ και εβπ όπως και το σεμινάριο 400 ωρών του 2010 γιατί δεν το αναγνωρίζει στο εβπ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Το παρόν νομοσχέδιο ορίζει ένα ποσοστό προτεραιότητας 10% για όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά αφήνει εκτός προτεραιότητας το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό καθώς και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό με αναπηρία.
Από τη στιγμή που το κράτος αναγνωρίζει τις δυσκολίες που μια αναπηρία επιβάλλει στο κάθε άτομο και δικαίως ορίζει προτεραιότητα 10% στους ΑμεΑ εκπαιδευτικούς, εμείς το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό με αναπηρία που αντιμετωπίζουμε τις ίδιες ακριβώς δυσκολίες αιτούμαστε να έχουμε ισότιμη με τους εκπαιδευτικούς μεταχείριση.
Στο σημείο αυτό να προσθέσω, ότι σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς, δικαιούμαστε να δηλώσουμε προτιμήσεις σε μόνο μια περιφέρεια της Ελλάδος, γεγονός που σημαίνει πως οι θέσεις εργασίας που μας αντιστοιχούν είναι κατά πολύ λιγότερες.
Τέλος, να τονίσω πως η κατάργηση του Πίνακα Α’, οδήγησε σε κάθετη πτώση των προσλήψεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού με αναπηρία. Πιο συγκεκριμένα, κατά το σχολικό έτος 2013-2014 είχαν προσληφθεί συνολικά 50 μέλη Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π με αναπηρία (αφού το ποσοστό προτεραιότητας επί των προσλήψεων ήταν 20%) και φέτος προσλήφθηκαν μόλις 23 συνολικά άτομα των ειδικοτήτων αυτών σε όλη την χώρα (μείωση σε ποσοστό άνω του 50%, καθώς δεν υπήρχε ουδεμία προτεραιότητα, παρά μόνο μοριοδότηση της αναπηρίας με 3-4 μόρια). Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τις τραγικές συνέπειες της κατάργησης του πίνακα Α’. Συνεπώς, ζητούμε να ισχύσει και για μας ό,τι και για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή το 10% επι των προσλήψεων σε κάθε κλάδο ταυτόχρονα με τα 3-4 μόρια και δεδομένου ότι δεν έχουμε το δικαίωμα προσλήψεων στη Γενική Αγωγή ως κλάδος, αιτούμεθα την αύξηση του ποσοστού σε 15% επί των προσλήψεων, ώστε να απορροφηθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός ΑμεΑ Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Όχι στην μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου.
Ο βαθμός πτυχιού σε καμία περίπτωση δε σχετίζεται με την ποιότητα της επιστημονικής γνώσης, ούτε αποδεικνύει μεγαλύτερη καταβολή προσπάθειας καθώς:
-πρώτον, προκύπτει αποκλειστικά από τη επίδοση στις γραπτές εξετάσεις των ακαδημαϊκων εξαμήνων.
-δεύτερον, υπάρχουν πτυχία ψυχολογίας που αποκτήθηκαν σε ιδιωτικά πανεπιστημία και επειτά από την καταβολή του ανάλογων διδάκτρων.
Είναι κρίμα, ενώ προσπαθούμε να προάγουμε στα σχολεία μας ανθρωποκεντρική και δίκαιη παιδεία, την ίδια στιγμή να αυτοαναιρούμε την ίδια μας την προσπάθεια προάγοντας την βαθμοθηρία και την»αριστολαγνεία».
(Διευκρινίζω προς διασκέδαση κάθε δυσπιστίας,ότι το πτυχίο μου έχει βαθμολογηθεί με «Λίαν Καλώς»)
Ευχαριστώ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Πρέπει να μοριοδοτείται και η προϋπηρεσία των ΕΕΠ σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, εφόσον βέβαια αποδεικνείεται ότι παρέχουν υπηρεσίες σε ΑμεΑ. Είναι αδιανόητο, κάποιος που δούλεψε σε ΣΜΕΕ ή σε ΚΕΔΔΥ, να παίρνει μόρια, ενώ κάποιος άλλος που υπηρέτησε σε ιδιωτικές δομές που ασχολούνται με πολύ βαριά περιστατικά,(τυφλοί,παραπληγία,αυτισμός,βλέπε ΑΜΥΜΩΝΗ,ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΠΑΣΤΙΚΩΝ,ΕΛΕΠΑΠ κ.λ.π),να μην μοριοδοτείται.
H εξαίρεση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα στερείται λογικής και αποτελεί άνιση μεταχείριση.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Πάρα πολύ σωστό να μην προσμετράται η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα διότι είχαν γίνει μεγάλες αδικίες με αποκτημένες προυπηρεσίες που δεν ήταν καν στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Ήταν απαραίτητο να γίνει αυτό!!
Επίσης τα μεταπτυχιακά με συνάφεια στην ειδική πρέπει να πάρουν μεγαλύτερη μοριοδότηση και όχι μόνο 2 μόρια. Στους εκπαιδευτικούς μοριοδοτείται με 4. Γιατί στο ΕΕΠ μόνο με 2?
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Η μοριοδότηση προσόντων θα πρέπει να γίνεται αθροιστικά. Πρέπει επιτέλους και σε αυτή τη χώρα να υπάρχουν και κάποια κίνητρα για τη συνεχή εξέλιξη των επαγγελματιών. Όσοι έχουν δύο και τρεις τίτλους προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών θα πρέπει επιτέλους να αξιοποιηθούν από το κράτος.
Παρακαλώ, να εξετάσετε τη δυνατότητα μόνιμου διορισμού, όλων των ειδικοτήτων με 30μηνη προϋπηρεσία. Ο χώρος της ειδικής αγωγής χρειάζεται μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, επειδή είναι ευαίσθητος χώρος και τα παιδιά έχουν ανάγκη από μια σταθερότητα στα πρόσωπα με τα οποία συναναστρέφονται. Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς, τόσο λόγω καθυστέρησης ξεκινήματος των μαθημάτων, όσο και λόγο εναλλαγής καινούργιων προσώπων, δημιουργείται αναστάτωση στους μαθητές και ανασφάλεια, τα οποία εκδηλώνονται με διάφορους τρόπους.Κάθε ειδικότητα στην προσπάθειά της να μάθει τους μαθητές χάνει πολύτιμο χρόνο και αυτό έχει αντίκτυπο στη μαθησιακή, συναισθηματική και κοινωνική εξέλιξή τους. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ευαισθησία με την οποία θα αντιμετωπίσετε τα θέματα της ειδικής αγωγής.
Όλα τα τυπικά προσόντα πρέπει να προσμετρούνται και η μοριοδότηση να γίνεται αθροιστικά.
Θα πρέπει να μοριοδοτείται και ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος! Σπουδές, συναφείς με την ειδική εκπαίδευση, προσθέτουν επιπλέον δεξιότητες, αυξάνουν την τεχνογνωσία και αναπτύσσουν επαγγελματικά το άτομο!
Να υπάρξει πρόβλεψη για το διορισμό ΕΕΠ και ΕΒΠ τουλάχιστον με 12μηνη προϋπηρεσία, αν όχι με 30μηνη! Όπως άλλωστε ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.
Άρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές Μεταβολές ΕΕΠ
Βλέπε πρότασή μας στο άρθρο 22
Επιπλέον αναφέρουμε ότι κατά τη πρόσληψη αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε σχολείο κωφών θα πρέπει να προηγείται πρώτα ο κωφός/βαρήκοος και έπειτα οι υπόλοιποι.
Ο λόγος είναι ότι εξαιτίας της πολιτικής στην Παιδεία που άσκησαν οι Κυβερνήσεις της χώρας εδώ και πολλά χρόνια δεν δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές των ειδικών σχολείων κωφών και βαρηκόων να μάθουν την Αγγλική Γλώσσα (η οποία είναι προαπαιτούμενο σε πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα) με αποτέλεσμα οι ακουόντες να έχουν πάντα το προβάδισμα στους πίνακες επιτυχόντων λόγω του μεταπτυχιακού τίτλου που διαθέτουν ενώ πολλοί κωφοί/βαρήκοοι έχουν μόνο το πτυχίο και κανένα μεταπτυχιακό. Από τη στιγμή που η πολιτική στην Παιδεία εφαρμόστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, πρέπει να δοθεί η αναγκαία «διόρθωση» στο εν λόγω θέμα.
ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Ορθά έχει αφαιρεθεί η μοριοδότηση προϋπηρεσίας του ιδιωτικού τομέα. Πώς ακριβώς θα εξακριβωθεί εάν ο υποψήφιος είχε στο αντικείμενό του και ΑμΕΑ;
Όχι στη μοριοδότηση προϋπηρεσίας του ιδιωτικού τομέα. Πώς ακριβώς θα εξακριβωθεί εάν ο υποψήφιος είχε στο αντικείμενό του και ΑμΕΑ;
Ορθά λοιπόν έχει αφαιρεθεί η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα.
θεωρώ οτι είναι άδικο το να μη δίνεται στο ΕΕΠ/ΕΒΠ με αναπηρία ποσοστό 10% επι των προσλήψεων, όπως δίνεται στους εκπαιδευτικούς.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!
Αναφορικά με το Σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή, Θα ήθελα να επισημάνω ότι για τους αναπληρωτές ΕΕΠ/ ΕΒΠ ΑμΕΑ ΔΕΝ προβλέπεται το 10% επί των προσλήψεων, όπως προβλέπεται για τους αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς ΑμΕΑ.
«Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:
1)είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στον ίδιο κλάδο και στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.»
Βρίσκω σωστή τη διάταξη αυτή, θεωρώντας ότι θα ισχύει σωρευτικά, δηλαδή ΚΑΙ στον ίδιο κλάδο ΚΑΙ στο ίδιο αντικείμενο. Ας τονίσουμε εδώ ότι μπορεί εντός του ίδιου μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών να υπάρχουν κατευθύνσεις που θα έχουν διαφορετικό αντικείμενο. Υπάρχει δηλαδή η περίπτωση να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο ίδιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα αλλά το ένα να μην είναι απαραίτητα συνέχεια του άλλου, να έχουν δηλαδή διαφορετικό αντικείμενο. Στην περίπτωση αυτή είναι άδικο να μην μοριοδοτηθούν και τα δύο. Γι’ αυτό και θεωρώ ότι πρέπει να ισχύει σωρευτικά για να μην μοριοδοτηθεί ο υποψήφιος και στα δύο.
Καλησπέρα.Παρακαλώ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Γιατί στο «Άρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές ΕΕΠ» αναφέρεται πως σε ό,τι αφορά στα Ακαδημαϊκά κριτήρια: Οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στον κλάδο τους με συνάφεια στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία ( μόνο για τον κλάδο ΠΕ-23) μοριοδοτούνται με έξι (6) μονάδες, ενώ οι λοιποί κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με συνάφεια στην ΕΕ μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες. Γιατί τα συναφή διδακτορικά διπλώματα των υπολοίπων κλάδων-εκτός του ΠΕ-23- να μοριοδοτούνται μόνο με 3 μονάδες και όχι με 6, όπως ο κλάδος ΠΕ-23; Γιατί να μην υπάρχει ισότιμη μεταχείριση των μελών του ΕΕΠ ως προς τα ακαδημαϊκά τους κριτήρια;
Ευχαριστώ
Η μοριοδότηση της κατοχής δεύτερου πτυχίου πάνω στην ειδική αγωγή πιστεύω ότι θα έπρεπε να συμπεριληφθεί στο παραπάνω άρθρο. Για την κτίση βασικού τίτλου σπουδών χρειάζονται 4 έτη και όταν αυτά έχουν να κάνουν με την ειδική αγωγή προσδίδουν γνώση πάνω σέ αυτό το αντικείμενο η οποία μπορεί να βοηθήσει την εκάστοτε ειδικότητα που δουλεύει στην ειδική αγωγή με βάση το πρώτο πτυχίο της.
Επίσης, ως προς τις ειδικότητες του ΕΕΠ η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας ( με μέγιστο τα 3 μόρια) στον ιδιωτικό τομέα με ΑΜΕΑ αποτελεί σημαντικό εφόδιο εμπειρίας και εκτός των άλλων διαχωρίζει αυτούς που έχουν δουλέψει στο αντικείμενο αυτό με κάποιον που δεν έχει δουλέψει καθόλου.
Ευχαριστώ πολύ!