1. Για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΕ προσλαμβάνεται ΕΒΠ.
Άρθρο 18: Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
- 148 ΣχόλιαΆρθρο 01:Έννοιες – Σκοπός
- 128 ΣχόλιαΆρθρο 02: Οργάνωση και στόχοι της Ε.Ε.
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 03: Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- 155 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς
- 117 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαδικασία διάγνωσης
- 185 ΣχόλιαΆρθρο 06: Φοίτηση
- 96 ΣχόλιαΆρθρο 07: Θέματα μαθητών με κώφωση, τύφλωση και αυτισμό
- 66 ΣχόλιαΆρθρο 08: Προσβάσιμα Διδακτικά Βιβλία
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 09: Σχολικές μονάδες
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 10: Αποτύπωση Στοιχείων ΕΕ
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 11: Εποπτεία σχολικών μονάδων
- 85 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διοίκηση ΣΜΕΕ
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΥ
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 14: Επιλογή Σχολικών Συμβούλων ΕΕ και Συμβούλων ΕΕΠ
- 78 ΣχόλιαΆρθρο 15: Θέματα οργάνωσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 16: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 17: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 19: Σύσταση νέων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε. και Ε.Ε.Π
- 180 ΣχόλιαΆρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Ε.)
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 21: Διορισμοί εκπαιδευτικών Ε.Ε. Υπηρεσιακές μεταβολές
- 555 ΣχόλιαΆρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 23: Τυπικά Προσόντα Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές ΕΕΠ .
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 25: Διορισμοί ΕΒΠ και Υπηρεσιακές μεταβολές
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 26: Υπηρεσιακά Συμβούλια
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 27: Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 28: Αμοιβές, επιδόματα, δαπάνες μετακίνησης
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 29: Ίδρυση ΣΜΕΕ στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 30: Υπαγωγή σχολικών μονάδων Ειδικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Ιδρύματος Προστασίας Απροσαρμόστων Παίδων Κρήτης στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 31: Θέματα Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 32: ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 33:
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 34: Εξουσιοδοτικές Διατάξεις
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 35: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 36: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Δεκεμβρίου 2014, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Δεκεμβρίου 2014, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
60 Σχόλια 3565 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Συμφωνω με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η αυτοεξυπηρέτηση, καθημερινής διαβίωσης το Α και το Ω στην Ειδική Αγωγη κάθε μέρα γίνονται οι ίδιες διαδικασίες μέχρι την κατάκτηση του στόχου. Μας πληρώνετε ως εκπαιδευτικους κατηγορίας ΔΕ να γίνεται η μοριοδότηση όπως και στους εκπαιδευτικους
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις προτάσεις του ΣΑΤΕΑ.-
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Αντικαθιστάτε τον εκπαιδευτικό ΕΕ με ΕΒΠ. Να διαχωριστούν τα καθήκοντα τους. Ο εκπαιδευτικός προσφέρει διδακτικό έργο. Ο ρόλος του ΕΒΠ είναι άλλος. Δε μπορεί να αναλαμβάνει «δημιουργικές δραστηριότητες» και «εκπαιδευτικά καθήκοντα». Δε γίνεται η παρουσία του ενός να αποκλείει την παρουσία του άλλου στην παράλληλη στήριξη!
Να αντικατασταθεί το «2.Το ΕΒΠ ασκεί καθήκοντα φροντίδας των μαθητών και βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης στις ΣΜΕΕ» με το εξής:
Το ΕΒΠ ασκεί καθήκοντα φροντίδας των μαθητών και βοηθητικό έργο με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης στις ΣΜΕΕ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Πρέπει να διευκρινιστει η παράγραφος 2 του αρθρου αναφορικά με το διαλλειμα των ΕΒΠ για να αποφευχθουν παρεξηγήσεις, ειναι ασαφές και θα πρέπει εξαρχης να οριζεται ώρα διαλλείματος και να διαμορφώνεται στο πρόγραμμα του σχολείου.
θΕΩΡΏ ΠΩΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΟΣ Ε.Β.Π. ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩς ΠΟΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟ ΤΟΥ,ΠΡΑΓΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ Ε.Β.Π. ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ…
ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
Μετα απο πολλες καταγγελιες και καταγραφη παραπονων για ανιση μεταχειριση και καταπατηση
καθηκοντων και δικαιωματων του εβπ συνοδων
ειναι απαραιτητο και αναγκαιο να υπαρχει καθηκοντολογιο εβπ συνοδων στη παραλληλη στηριξη.
Όπως και να διευκρινισθουν οι ωρες ως εκπαιδευτικες τη στιγμη που βαση νομων τους οποιους πιστευω οτι δεν χρειαζεται να τους αναφερω γιατι τους γνωριζετει, ειμαστε ισα μεληστον συλλογο διδασκοντων και ασκουμε βοηθητικο εκπαιδευτικο εργο.
Επισης πολλες Διευθυνσεις Εκπαιδευσης δεν μας δινουν το δικαιωμα να συμμετεχουμε στα Προγραμματα
Σχολικων Δραστηριοτητων οπως Αγωγης Υγειας το οποιο εχει απολυτη συναφεια με το αντικειμενο μας στα σχολεια.
Με γνωμονα την ιση μεταχειριση ζηταμε το δικαιωμα συμμετοχης στα Εκπαιδευτικα προγραμματα και το δικαιωμα στην επιμορφωση.
Ζηταμε επισης το δικαιωμα συμμετοχης στην ασπαιτε..ειμαστε οι μοναδικοι ΔΕ που δεν συμμετεχουμε.
Τελος να διευκρινισθεί στο συγκεκριμενο αρθρο οτι το
δεκαλεπτο διαλειμμα αναφερεται στο εβπ παραλληλης στηριξης και οχι σε σμεε,γιατι στις σμεε δεν εχουμε ευθυνη ενος παιδιου μονο και εχουμε
συγκεκριμενο προγραμμα.
Περιμενω για τις απαραιτητες τροποποιησεις του αρθρου.
Ελπίζω το νέο Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Εκπαίδευση και ποιο συγκεκριμένα τα Άρθρα 18 και 25 που αφορούν το ΕΒΠ να κάνουν ξεκάθαρο τον Κλάδο Προσωπικού στον οποίο ανήκει ο/η υπάλληλος δηλαδή στον εκπαιδευτικό.
Μετά τιμής,
Βασιλική Παπαδιαμάντη.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
1.Επιτακτικη αναγκη να αλλαξει ο κανονισμος,ο οποιος εγινε 1 ΕΒΠ προς 50 μαθητες, γιατι τα ΕΕΕΕΚ και οι ΣΜΕΑ εχουν πλεον μεγαλο αριθμο μαθητων με πολλαπλες αναπηριες και ειναι δυσκολο για το ΕΒΠ να ανταπεξελθει στο εργο του.
2..Να δημιουργηθεί καθηκοντολόγιο παράλληλης στηριξης.Υπάρχουν αρκετές ασάφειες ως προς τις σχέσεις μας με το μαθητή,τους γονείς και τον σύλλογο διδασκόντων με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται το έργο μας.
3.Άμμεση πρόσληψη ΕΒΠ με την έναρξη της σχολικής χρονιάς,είναι απαράδεκτο να μένουν τα παιδιά στο σπίτι !
4Συμμετοχή σε όλα τα επιμορφωτικά σεμινάρια και στην παιδαγωγική κατάρτιση της Α.ΣΠΑΙ.ΤΕ. Να έχουμε το δικαίωμα να συμμετέχουμε στα προγράμματα Αγωγής Υγείας της Α/θμιας κ Β/θμιας εκπαίδευσης, εξαλλου ειναι στο αντικειμενο εργασιας μας.
5.: Να γίνει διευκρίνιση ότι είναι 30 εκπαιδευτικές ώρες, εφόσον το έργο μας έχει χαρακτηριστεί εκπαιδευτικό
6 Όσον αφορά τις προσλήψεις, όσοι αναπληρωτές ΕΒΠ έχουν συμπληρώσει 30 μήνες προυπηρεσία στις ΣΜΕΑΕ να διορίζονται αυτοδίκαια ως μόνιμο προσωπικό και να προτάσεται η προυπηρεσία σε θέση αναπληρωτή ΣΜΕΑΕ.
Εκπαιδευση των καθηγητων για τον ρολο του ειδικου βοηθητικου προσωπικου, καλυτερη μοριοδοτηση για το ειδικο βοηθητικο προσωπικο που εχει παιδια ΑΜΕΑ και τοποθετηση περισσοτερου προσωπικου στις ειδικες δομες.
Η Ε.Σ.ΑμεΑ. προτείνει να προστεθεί παράγραφος με την οποία θα προβλέπεται η στελέχωση των γενικών και ειδικών σχολείων προσχολικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχολικούς νοσηλευτές όταν στις σχολικές μονάδες φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή χρόνια πάθηση, οι οποίοι λόγω της αναπηρίας /πάθησής τους και μετά από εμπεριστατωμένη και αιτιολογημένη γνωμάτευση του θεράποντος ιατρού χρήζουν την υποστήριξη σχολικού νοσηλευτή κατά τη διάρκεια και του σχολικού ωραρίου.
Ενημερωτικά σας αναφέρουμε ότι Ιδιαίτερα προβλήματα παρουσιάζονται στη φοίτηση των μαθητών που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 ή ινσουλινοεξαρτώμενο, ειδικά κατά την παιδική ηλικία και στα πρώτα χρόνια εμφάνισης της πάθησης τους. Η παρακολούθηση του μαθητή με ινσουλινοεξαρτώμενο διαβήτη η και άλλων χρόνιων παθήσεων, ειδικά στα χρόνια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η αντιμετώπιση προβλημάτων που απορρέουν από την φαρμακευτική τους ή θεραπευτική αγωγή (π.χ. υπογλυκαιμικών κρίσεων) απαιτεί την παρουσία σχολικού νοσηλευτή.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Θεωρώ επιβεβλημένη την πρόσληψη τόσο οδηγών όσο και συνοδών σχολικών λεωφορείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως μέρος του ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για τη μεταφορά των μαθητών εντός αστικών περιοχών. Ειδικά για τους συνοδούς, η πρόσληψή τους θα πρέπει να συνοδεύεται από σεμινάριο κάποιων ωρών πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής. Είναι απαράδεκτο το ότι η δουλειά αυτή διεκπεραιώνεται κατά καιρούς είτε από πεντάμηνες και εξάμηνες προσλήψεις διαφόρων τύπων είτε από υπαξιωματικούς των ενόπλων δυνάμεων.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!