1. Για τη στελέχωση των ΚΕΔΥ και των ΣΜΕΕ προβλέπεται ΕΕΠ. Η άσκηση των καθηκόντων τους επεκτείνεται και στους μαθητές των συστεγαζόμενων ΣΜΕΕ, όταν δεν υπάρχουν αντίστοιχες ειδικότητες. Η επέκταση της άσκησης των καθηκόντων τους γίνεται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ΕΕ ή του σχολικού συμβούλου ΕΕΠ της αντίστοιχης ειδικότητας.
2. Οι ανήκοντες στους κλάδους ΕΕΠ και το ΕΒΠ των ΣΜΕ.Ε. και των ΚΕΔΥ δύνανται να αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την ισχύουσα κάθε φορά για το εκπαιδευτικό προσωπικό διαδικασία.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Κρίνεται απαραίτητη η συμμετοχή του λογοθεραπευτή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης
Άρθρο 17 §1: Για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και των ΣΜΕΑΕ και των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης προβλέπεται η συμμετοχη ΕΕΠ.
Στηριζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις ξεκάθαρα τοποθετημένες θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α !
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Οργανικές Θέσεις ΠΕ23 – Ψυχολόγων και ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών σε ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως τις ΣΜΕΕ!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις προτάσεις του ΣΑΤΕΑ.-
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α ! !
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ οτι είναι πολύ άδικο αυτό που έγινε με τους δασκάλους ΠΕ 70.50 με αναπηρία γενικότερα,ειδικά δε με αυτούς που έχουν 8,50 ή 9 μόρια και όχι….10. Πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για κωφά άτομα που θα εργαστούν σε σχολεία κωφών και βαρηκόων όπου θα διδάξουν σε παιδιά κωφά (και μόνο).Ποιός άλλος θα ανταποκρινόταν καλύτερα από έναν όμοιό τους ο οποίος θα αποτελούσε και πρότυπο γι’ αυτά (όπως ειπώθηκε ήδη).
ΘΕΜΑ: Επανεξέταση του άρθρου 22 στο νέο-προτεινόμενο νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή.
Στο παραπάνω άρθρο η παράγραφος 4α ουσιαστικά αναιρεί το περιεχόμενο των παραγράφων 3α και 3β. Στην παράγραφο 3α αναφέρεται η δημιουργία 4 πινάκων ( 2 για τους ΠΕ71 , ΠΕ 70.50 και 2 για τους ΠΕ61 , ΠΕ 60.50) ,και στην παράγραφο 3β αναφέρεται ότι προτάσσεται θεωρητικά το 10% των εκπαιδευτικών με αναπηρία άνω των 67% ανά πίνακα.
Στην παράγραφο 4α αναγράφεται ότι στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 .
ΑΡΑ, οι εκπαιδευτικοί της ΠΕ 70.50 πρακτικά ΔΕΝ θα προσληφθούν καθώς δεν θα υπάρξει ΠΟΤΕ η εξάντληση του πίνακα της ΠΕ 71.Η μόνη πρόσληψη γι αυτούς θα είναι στην παράλληλη στήριξη, όπως έγινε φέτος, στην οποία όμως δεν είχαν δικαίωμα πρόσληψης οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία 67% και άνω τη στιγμή που είναι ικανοί να διδάξουν σε κανονικό τμήμα και έχουν καταθέσει όλα τα απαιτούμενα πιστοποιητικά.
Μ’ αυτόν τον τρόπο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ της ΠΕ70.50 έμειναν αδιόριστοι.
Γι όλα τα παραπάνω ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:
1. Την ίση αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ με 67% αναπηρία και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 και των εκπαιδευτικών του πίνακα ΠΕ 71 με τη δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα. Μ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα μείνουν αδιόριστοι οι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και συγχρόνως ικανοποιούνται και εκπαιδευτικοί του πίνακα ΠΕ71.
2. Την δυνατότητα πρόσληψης όλων των εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ του πίνακα ΠΕ70.50 και στην παράλληλη στήριξη.
Είναι άδικο οι λίγοι εκπαιδευτικοί με αναπηρία των 67% και άνω του πίνακα της ΠΕ 70.50 να μένουν αδιόριστοι και αβοήθητοι από την πολιτεία, ενώ μέχρι πέρυσι προσλαμβάνονταν στην ειδική αγωγή.
ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ να γίνει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ των παραπάνω για να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ οι προαναφερόμενες αδικίες στους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ του πίνακα της ΠΕ70.50.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Να παραμείνει ο πίνακας Α στα άτομα με αναπηρία ή να πάρουν πολύ περισσότερη μοριοδότηση.
Το παρακάτω απόσπασμα έχει παρθεί από ανώνυμη επιστολή συναδέλφου ΕΕΠ αμεα που δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτωβρίου 2014 σε blog που πραγματεύεται θέματα ειδικής αγωγής (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/10/blog-post_87.html). Το αναπαράγω κι εγώ με τη σειρά μου καθώς θεωρώ ότι με πολύ γλαφυρό τρόπο η συνάδελφος παρουσιάζει την αγωνία των εκπαιδευτικών αμεα αλλά και την αξιοπρέπεια με την οποία αγωνίζονται.
«Τα λόγια είναι τόσο φτωχά για να παρουσιάσουν την αγωνία των συναδέλφων με αναπηρία, μια αγωνία που φτάνει στα πρόθυρα του πόνου, ψυχικού, αλλά σε πολλές περιπτώσεις και σωματικού. Άνθρωποι καταρρέουν, αρρωσταίνουν, υποτροπιάζουν, παλινδρομούν σκεφτόμενοι ότι δεν υπάρχει αύριο γι’αυτούς. Χτυπούν τη πόρτα του Υπουργείου, το οποίο κωφεύει προκλητικά απέναντι στις βροντερές φωνές των συναδέλφων που ζητούν το αυτονόητο δικαίωμα στην εργασία, ένα δικαίωμα που κατοχυρώνεται σε διεθνείς συμβάσεις και σε νόμους, αλλά κανείς από τους καλοντυμένους κύριους δεν τολμά να το αναγνωρίσει, απωθώντας το με περίσσιο θράσος, προς όφελος των συμφερόντων τους.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στον εαυτό μας να πέσει, δεν πρέπει να αφήσουμε τον συνάδελφο να καταθέσει τα όπλα, δεν πρέπει να αφήσουμε το συνάδελφο να βουλιάξει με μόνο συνοδοιπόρο την όποια μορφή αναπηρίας του. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας σπρώξει στο πάτο και να μας εξαφανίσει από την ωραιοποιημένη του ζωή. Είμαστε εδώ και θα το φωνάζουμε, θα διεκδικούμε και θα απαιτούμε τα αυτονόητα. Γιατί, κε Υπουργέ σήμερα είμαι εγώ ανάπηρος, αύριο μπορεί να είναι το παιδί σου. Η αναπηρία είναι ένα βήμα μπροστά μας, κι όσο κι αν εθελοτυφλείς, μπορεί να σου χτυπήσει αύριο τη πόρτα, αλλά σε αυτή δεν θα μπορέσεις να τη κλείσεις κατάμουτρα, όπως έκανες σε εμάς. Η αναπηρία θα μπει με το «έτσι θέλω» στη ζωή σου, χωρίς άδεια εισόδου και χωρίς διαπραγματεύσεις.»
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!
Θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική παράλειψη το γεγονός ότι το ΕΕΠ που είναι αμεα δεν μπαίνει με ποσόστωση 10% όπως άλλες χρονιές αλλά απλά δίνονται κάποια μόρια που υποτίθεται ότι συνεπικουρούν. Επίσης αναρωτιέμαι γιατί στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής προβλέπεται υποχρεωτική ποσόστωση για αμεα 10% ενώ στο ΕΕΠ όχι. Αυτό αποτελεί μεγάλη αδικία και δυσκολεύει σημαντικά την πρόσβαση στην εργασία για τα άτομα με ειδικές ανάγκες που κατ αυτό τον τρόπο δεν προστατεύονται καθόλου. Προς ενημέρωσή σας υπάρχουν αξιολογότατοι επιστήμονες ΕΕΠ, που με τρομερές θυσίες(λόγω των περιορισμών της αναπηρίας τους) έχουν καταφέρει να σπουδάσουν, να επιμορφωθούν πάνω στην ειδική αγωγή, που διαθέτουν αξιόλογα μεταπτυχιακά και επαγγελματική εμπειρία αλλά που κινδυνεύουν να μείνουν εκτός εργασίας καθώς πετάγονται στον καιάδα με μόνη παρηγοριά τα 3 μόρια κοινωνικού κριτηρίου. Η ένταξη των επιστημόνων αυτών στους ενιαίους πίνακες αποτελεί σοβαρό πρόσκομμα και κώλυμα που σε πολλές περιπτώσεις δεν επιλύεται και που σίγουρα θα τους στοιχίσει μια θεση εργασίας λόγω των φυσικών περιορισμών που προκύπτουν(μετακίνησης για παράδειγμα) από την αναπηρία τους.
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΕΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΕ
ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ Α