1. Η στελέχωση των ΣΜΕΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην Ε.Ε, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν μετεκπαιδευθεί στην ΕΕ υποχρεούνται να υπηρετήσουν σε ΣΜΕΕ για μια τριετία τουλάχιστον.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙς ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις ξεκάθαρα τοποθετημένες θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α !
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η ανάθεση του Μαθήματος Αισθητικής Αγωγής στα ΕΕΕΕΚ να γίνεται και σε ΠΕ32 – Θεατρολόγων.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θεσειςτου ΣΑΤΕΑ.-
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α. !!!!!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω στις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τισ θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η εισαγωγή καλλιτεχνικού προσωπικού (θεατρολόγοι και καλλιτεχνικών) στα σχολεία ειδικής αγωγής.
Το σεμινάριο είναι αδικία να μην μετρά. Τόσα χρόνια δούλευαν αρκετοί μόνο με σεμινάρια και αφού απέκτησαν μεγάλη προυπηρεσία προηγούνται στους πίνακες. Και αφού το υπουργείο παιδείας τα αναγνώριζε αυτά τα σεμινάρια ας τα μοριοδοτεί κιόλας. Από δω και στο εξής ας μην μοριοδοτεί τα καινούρια που θα γίνονται. θεωρώ ότι όλοι οι αναγνωρισμένοι από το υπουργείο παιδείας τίτλοι πρέπει να μοριοδοτούνται.
Το νομοσχέδιο κατά την γνώμη μου, πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσει τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο σώρο της Ειδικής Αγωγής.
τα τελευταία χρόνια υπάρχουν δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής, απόφοιτοι στγκεκριμένων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, (Μακεδονίας, Βόλου, στα ΤΕΦΑΑ ειδικότητα προσαρμοσένης Φυσικής Αγωγής κ.λ.π.).
Πιστεύω ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να προσλαμβάνονται αυτοί, οι εκπαιδευτικοί και μόνο αν δεν υπάρχον από αυτούς, να προσλαμβάνονται δ΄σκαλοι οι οποίοι έχουν παρακουήσει την επιμόρφωση ή κάποια σεμινάρια.
Δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη στελέχωσης των ΣΜΕΕ. Αντίθετα υπάρχουν εκπαιδευτικοί Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, οι οποίοι πρέπει απαραίτητα να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τις ΣΜΕΕ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Με την παρουσα μορφη του συγκεκριμμενου νομοσχεδιου συντελειται αδικια οσον αφορα τους κατοχους μεταπτυχιακου και διδακτορικου τιτλου. Πρωτον διοτι εφοσον καποιος κατεχει και μεταπτυχιακο και διδακτορικο, μετραν μονο τα μορια του διδακτορικου ενω στην περιπτωση κατοχου μεταπτυχιακου και σεμιναριου, μετραν και οι δυο μοριοδοτησεις. Επιπλεον, τα προηγουμενα χρονια εργαζοντουσαν οσοι ειχαν απλως σεμιναριο. Με την προυπηρεσια που εχουν συγκεντρωσει δεν μπορει να τους συναγωνιστει καποιος κατοχος μεταπτυχιακου η διδακτορικου. Ειναι λοιπον αδικια να εργαζονται στον ιδιο κλαδο ατομα με λιγοτερα προσοντα (σεμιναριο) ενω ατομα με περισσοτερα (μεταπτυχιακο η διδακτορικο ) να ειναι πιο πισω στους πινακες με αποτελεσμα να μην εργαστούν ποτε παρότι ειναι σαφως καλυτερα καταρτισμενοι. Πρόταση λοιπον ειναι να ισχυσει οτι ισχυε με τον νομο Διαμαντοπουλου δηλαδη σε καθε κλαδο να προσλαμβανονται πρωτοι οι κατοχοι διδακτορικου, επειτα οι κατοχοι μεταπτυχιακου και τελος οσοι εχουν απλα ενα σεμιναριο. Αναμεσα στους εχοντες τα ιδια προσοντα η προυπηρεσια να καθοριζει τη τελικη σειρα καταταξης.