1. Όργανα διοίκησης κάθε ΣΜΕΕ είναι ο διευθυντής, ο υποδιευθυντής και ο σύλλογος προσωπικού.
2. Στα μονοθέσια και διθέσια νηπιαγωγεία και στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά, τη διοίκηση ασκεί προϊστάμενος που ορίζεται με διετή θητεία από τους έχοντες οργανική θέση σε αυτά εκπαιδευτικούς. Ο ορισμός τους γίνεται με την ίδια διαδικασία που ισχύει και στη γενική εκπαίδευση και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις τοποθέτησης σε ΣΜΕΕ.
3. Οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στα ΤΕ συμμετέχουν ισότιμα με τους άλλους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας στη διαδικασία επιλογής υποδιευθυντών της.
4. Διευθυντές των ΣΜΕΕ επιλέγονται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν τα προσόντα τοποθέτησης σε θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού αυτών και τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ. Για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Η επιλογή τους γίνεται από τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται από τα αρμόδια συμβούλια επιλογής στελεχών και ΠΕ μέλη ΕΕΠ όλων των κλάδων τα οποία υπηρετούν σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ με δεκαετή τουλάχιστον αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία και οι οποίοι έχουν ασκήσει ειδικά εκπαιδευτικά καθήκοντα επί οκτώ τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ.
5. Οι υποδιευθυντές στις ΣΜΕΕ ορίζονται και τοποθετούνται με θητεία σύμφωνα με τα οριζόμενα κάθε φορά στη σχετική νομοθεσία εφ’ όσον το σχολείο έχει 6 τμήματα και τουλάχιστον 24 μαθητές. Στα ολοήμερα ειδικά σχολεία, οι υποδιευθυντές ορίζονται υπεύθυνοι της λειτουργίας τους, όπου αυτά υφίστανται.
6. Όπου συστεγαζόμενες σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης λειτουργούν υπό ενιαία διεύθυνση, εφ’ όσον ο αριθμός των μαθητών ανά σχολική μονάδα ξεπεράσει τους 30, τότε υποχρεωτικά ορίζεται δεύτερος υποδιευθυντής για την εποπτεία της σχολικής μονάδας κατώτερης βαθμίδας.
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Άρθρο 12: Διοίκηση ΣΜΕΕ
προσθήκη της φράσης που είναι μέσα σε “”
Σελ 27 στο pdf
4. Διευθυντές των ΣΜΕΕ επιλέγονται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν τα προσόντα τοποθέτησης σε θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού αυτών και τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ «ή ΤΕ». Για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Η επιλογή τους γίνεται από τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Σύντομη Τεκμηρίωση
Αφού η προϋπηρεσία σε τμήματα ένταξης λογίζεται ως προϋπηρεσία στην Ειδική Εκπαίδευση πρέπει να υπολογίζεται και για την θέση του δ/ντη.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟ Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ
Η πρόταση μου είναι η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Τεκμηρίωση
Δώστε τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς με 3 χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική εκπαίδευση αλλά με υψηλά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, δημοσιεύσεις, υψηλή αξιολόγηση) να μπορούν να αιτηθούν να γίνουν διευθυντές.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Η προϋπηρεσία για τους υποψήφιους διευθυντές σε ΣΜΕΑΕ να αντικατασταθεί με «3ετή προϋπηρεσία», αντί για «5ετή προϋπηρεσία», όπως άλλωστε ισχύει μέχρι σήμερα στην ειδική αγωγή.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σήμερα στην ειδική αγωγή, με πολυετή προϋπηρεσία στην γενική εκπαίδευση, και η εμπειρία τους αυτή πρέπει να συνυπολογίζεται στην διοίκηση του σχολείου.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Δικαιολόγηση
Πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να ενταχθούν στην ειδική αγωγή άτομα με πολλά προσόντα (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, άριστη αξιολόγηση) που μπορεί να μην έχουμε 5 έτη στην ειδική αγωγή αλλα μέχρι 3 έτη.
Τα χρόνια υπηρεσίας είναι ενα κριτήριο μιας προηγούμενης εποχής. Σημασία έχει τι προσόντα έχεις και πόσο υψηλά θα αξιολογηθείς.
Στην παράγραφο 4 του άρθρου 12 να τροποποιηθεί το «και τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ» σε «και τουλάχιστον 5ετή εκπαιδευτική υπηρεσία σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ»
και να προστεθεί
«Όπου στις ίδιες διατάξεις προβλέπεται εκπαιδευτική ή διδακτική υπηρεσία σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ, υπολογίζεται η υπηρεσία των υποψηφίων σε ΚΔΑΥ ή ΚΕΔΔΥ ή ΚΕΔΥ, σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ ή ΣΜΕΕ, σε Τμήματα `Ενταξης, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, σε προγράμματα διδασκαλίας στο σπίτι ή στις εκπαιδευτικές δομές Ε.Ε. που προβλέπονται στην περίπτωση β` της παραγράφου 7 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου.»
Αιτιολόγηση
Τα 5 χρόνια σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ είναι μεγάλο διάστημα και θα δημιουργήσει πρόβλημα στα σχολεία, αυτό θα μπορούσε να ισορροπήσει αν η προϋπηρεσία διευκρινιζόταν ότι είναι εκπαιδευτική υπηρεσία και ως τέτοια να περιλαμβάνει και τις υπόλοιπες δομές τις ΕΕ όπως αυτό προβλέπεται από την υπάρχουσα νομοθεσία.
Επίσης κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε συμβατότητα με τον Ν.3848/2010 όπως αυτός τροποποιήθηκε από το άρθρο 56 του Ν.3966/2011 που περιέχει την παραπάνω πρόβλεψη.
Να προστεθεί πριν την παράγραφο 6. το εξής
«Όπου συστεγάζονται ΣΜΕΕ της ίδιας βαθμίδας (Ειδικό Γυμνάσιο-Ειδικό Λύκειο ή ΕΕΓ-ΕΕΛ) δύναται να τελούν υπό κοινή διοίκηση με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»
ή με όποιο άλλο τρόπο νομίζετε να δίνει την δυνατότητα κοινής διοίκησης ώστε η παράγραφος 6 που υπονοεί ότι υπάρχει μια τέτοια περίπτωση να έχει αντίκρισμα.
Υπάρχουν διευθυντές με πάνω από πέντε έτη προυπηρεσίας στην ειδική αγωγή άσχετοι με το αντικείμενο.Τρίβουν τα χέρια τους,επειδή θα αποκλειστούν άτομα με περισσότερα τυπικά προσόντα(μεταπτυχιακά ,διδακτορικά)και μεγαλύτερη προυπηρεσία από αυτούς, αλλά στη γενική εκπαίδευση. Κανουν πόλεμο νεύρων σε όσους τολμούν να πλησιάσουν στο σχολείο τους επειδή φοβούνται για τη θέση τους. Πρέπει να ξαναγίνουν αυτοί; Άρα πρέπει να παραμείνει τριετής η προυπηρεσία και όχι πενταετή.
Για την επιλογή στη θέση των Διευθυντών ΣΜΕΑΕ πρέπει οι εκπαιδευτικοί να έχουν τις προϋποθέσεις για επιλογή Διευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (οκταετή εκπαιδευτική υπηρεσία σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού και επι πενταετία τουλάχιστον να έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) και να έχουν τα προσόντα τοποθέτησης και διορισμού σε θέσεις προσωπικού των ΣΜΕΑΕ, ή να υπηρετούν με οργανική θέση στις ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ και να έχουν υπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΥ.
Η προϋπηρεσία των υποψήφιων Διευθυντών πρέπει να παραμείνει στα 3 έτη(όπως είναι και το προσόν τοποθέτησης και διορισμού σε θέσεις προσωπικού ΣΜΕΑΕ με τον ισχύοντα νόμο.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Δηλαδή, να ζητάει 5ετη διδακτική προυπηρεσία στην εκπαίδευση (ειδική και γενική) και 3ετή διδακτική προυπηρεσία στην ειδική εκπαίδευση.
Η προϋπηρεσία για υποψήφιους διευθυντές πρέπει να παραμείνει στα 3 έτη, όπως προβλέπει το άρθρο 10 στην παράγραφο 4, του νόμου 3699/2008 της ειδικής αγωγής που ισχύει σήμερα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σήμερα στην ειδική αγωγή, με πολυετή προϋπηρεσία στην γενική εκπαίδευση, και η εμπειρία τους αυτή είναι πολύτιμη στην διοίκηση του σχολείου.
Η Παρ. 4 που ορίζει ότι για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται μέλη ΕΕΠ
με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν δεκαετή τουλάχιστον αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία και οκτώ τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΕ ή ΚΕΔΥ συνιστά αρνητική διάκριση σε βάρος του ΕΕΠ αφού για τους εκπαιδευτικούς προβλέπονται λιγότερα έτη προϋπηρεσίας για την κάλυψη των ανωτέρω θέσεων. Προτείνεται να ισχύσει για το ΕΕΠ ότι και για τους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τα έτη προϋπηρεσίας και την κάλυψη θέσης ευθύνης ώστε να υπάρχει ισότιμη αντιμετώπιση των στελεχών της εκπαίδευσης.
Να γίνει αντικατάσταση της φράσης «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές της παραγράφου 4 του άρθρου 12, με τη φράση «τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία» όπως προβλέπει η παράγραφος 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή. Θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα με τους ήδη υπηρετούντες διευθυντές σε ΣΜΕΑΕ οι οποίοι έχουν συμπληρωμένα τα 3 έτη στην ειδική αγωγή, όχι όμως τα 5.
Η τουλάχιστον πενταετής προϋπηρεσία πρέπει να είναι προϋπόθεση για κάλυψη θέσης ευθύνης σε σχολική μονάδα ΣΜΕΕ όπως συμβαίνει σε όλους τους τύπους σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης(Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ κτλ) και επιπλέον πρέπει να συντρέχει και η προϋπόθεση υπηρέτησης σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων.
TA 5έτη προΰπηρεσίας για υποψήφιους Διευθυντές να ξαναγίνουν 3έτη, όπως προέβλεπε ο παλιός νόμος.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές πρέπει να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Για δύο λόγους :
1. πριμοδοτούνται κατά κύριο λόγο οι εμπειρικοί εκπαιδευτικοί χωρίς υψηλά τυπικά προσόντα στην ειδική αγωγή.
2. θα υπάρξει έλλειψη υποψηφίων και άδικη αντιμετώπιση, αφού η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν απασχολείται πλήρως στην ειδική αγωγή ( λίγες ώρες ) 5 έτη = 10 έτη υπηρεσίας
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!
Συμφωνώ με τον κ. Νίκο Ράπτη.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 12 και συγκεκριμένα η φράση «τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία» για τους υποψήφιους διευθυντές να αντικατασταθεί από «3ετή προϋπηρεσία» όπως προέβλεπε η παρ. 4 του άρθρου 10 του νόμου 3699/2008 για την ειδική αγωγή.
Πώς γίνεται να οριστεί υποδιευθυντής σε ΣΜΕΕ με 6 τμήματα και 24 μαθητές όταν το άρθρο 6 ορίζει καταμερισμό τμημάτων με 5-8 μαθητές. δηλ 5Χ6=30 μαθητές τουλάχιστον.Να προσδιοριστεί το κατώτερο όριο στους 3 μαθητές ανά τμήμα.