1. Σε κάθε ΣΜΕΕ και σε κάθε σχολική μονάδα που εφαρμόζει συνεκπαίδευση ή λειτουργούν Τμήματα Ένταξης, προγράμματα πρώιμης παρέμβασης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι ή παράλληλης στήριξης, της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης, με ευθύνη του διευθυντή της, καταγράφονται, εισάγονται στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και, όποτε επέλθει μεταβολή επικαιροποιούνται, στοιχεία που αφορούν την Ε.Ε όπως:
α) τα τμήματα που εφαρμόζεται ΕΕ, τα ωρολόγια προγράμματα ΕΕ που εφαρμόζονται,
β) τους μαθητές ΕΕ (κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη ενότητα), το μητρώο κάθε μαθητή με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τον εξοπλισμό Υποστηρικτικών Τεχνολογιών που χρησιμοποιούν, το τύπο προσβάσιμων βιβλίων που χρησιμοποιούν,
γ) το εκπαιδευτικό προσωπικό, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό ΕΕ (μόνιμοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι) που λειτουργούν στη σχολική μονάδα, το υποχρεωτικό ωράριο του προσωπικού ΕΕ και οι κενές θέσεις προσωπικού ΕΕ,
δ) τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας που σχετίζονται με την εφαρμογή της ΕΕ,
ε) τις προβλεπόμενες εκθέσεις που συντάσσει, οι οποίες υποβάλλονται με τυποποιημένο τρόπο ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος ΕΕ και
στ) την σύσταση και τις δραστηριότητες της ΕΔΕΑΥ με βάση τις κατά το νόμο αρμοδιότητές της καθώς και την ηλεκτρονική υποβολή των εκθέσεών της.
2. Σε κάθε ΚΕΔΥ με ευθύνη του προϊσταμένου του καταγράφονται, εισάγονται στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και, όποτε επέλθει μεταβολή επικαιροποιούνται, στοιχεία που αφορούν:
α) το προσωπικό (μόνιμοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι) όλων των κατηγοριών ή ειδικοτήτων του ΚΕΔΥ, το υποχρεωτικό ωράριο του προσωπικού και οι κενές θέσεις προσωπικού,
β) τις δραστηριότητες του ΚΕΔΥ με βάση τις κατά το νόμο αρμοδιότητές του,
γ) τις εκθέσεις που συντάσσει, οι οποίες υποβάλλονται με τυποποιημένο τρόπο ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος και
δ) τις υποδομές και τον εξοπλισμό του ΚΕΔΥ.
3. Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΕ και οι σύμβουλοι ΕΕΠ με ευθύνη τους καταγράφουν και εισάγουν στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, και όποτε επέλθει μεταβολή επικαιροποιούν, στοιχεία που αφορούν:
α) τις δραστηριότητές με βάση τις κατά το νόμο αρμοδιότητές τους και
β) τις εκθέσεις που συντάσσουν οι οποίες υποβάλλονται με τυποποιημένο τρόπο ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος ΕΕ.
4. Στο επίπεδο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, με ευθύνη του Διευθυντή της, ελέγχεται η εφαρμογή και η ορθότητα των στοιχείων των προηγουμένων παραγράφων 1 και 2 του παρόντος άρθρου. Οι Διευθυντές των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τη συνολική ευθύνη υλοποίησης και οριστικοποίησης των δεδομένων των προηγουμένων παραγράφων 1, 2, και 3 του παρόντος άρθρου.
5. Την ευθύνη ελέγχου όσων συμμετέχουν στη διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων, την τυποποίηση των στοιχείων του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που αφορά την ΕΕ, τον καθορισμό των ημερομηνιών υποχρεωτικής επικαιροποίησης των στοιχείων των προηγουμένων παραγράφων του παρόντος άρθρου, της επεξεργασίας των στοιχείων όπου υπάρχει ανάγκη, του καθορισμού των διαβαθμίσεων πρόσβασης στα δεδομένα του πληροφοριακού συστήματος ΕΕ και τη διασύνδεσή του με άλλα πληροφοριακά συστήματα έχει η Διεύθυνση ΕΕ της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σε ότι αφορά το εκπαιδευτικό προσωπικό ΕΕ την ευθύνη έχουν οι αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού.
6. Επίσης υποχρεωτική είναι η ηλεκτρονική καταγραφή από τους υπόχρεους όλων των δεδομένων όλων των μαθητών στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών βάσει του βαθμού προσβασιμότητας για τον καθένα και με τις προϋποθέσεις που θα καθορίσει η Διεύθυνση ΕΕ της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις προτάσεις του ΣΑΤΕΑ.-
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α και γι αυτό το άρθρο
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Αποτύπωση του μαθητικού δυναμικού της χώρας που του παρέχεται η ειδική εκπαίδευση, επομένως, καταγραφή των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά πλαίσιο (χαρτογράφηση).
Εξασφάλιση και αποτύπωση των υλικοτεχνικών υποδομών και του εποπτικού υλικού και να υπάρχει και να ενημερώνεται υποχρεωτικά σε κάθε σχολείο για κάθε μαθητή με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το προσωπικό του portfolio.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση).
Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού.
Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τισ θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΚΑ:
Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση).
Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού.
Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!
Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση).
Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού.
Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Σχόλιο των ΣΑΤΕΑ στο άρθρο 10
Θεωρούμε σημαντικό να υπάρξει μια πλήρης καταγραφή των μαθητών σύμφωνα με την Αναπηρία ή/και Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη, η οποία θα μπορεί να αξιοποιηθεί και συνολικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό και το ποσοστό ανά είδος Αναπηρίας ή/και Ειδικής Εκπαιδευτικής Ανάγκης των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (χαρτογράφηση).
Ακόμη, θα πρέπει να καταγράφονται τα μέσα, τα υλικά και γενικότερα η υλικοτεχνική υποδομή της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να αντικαθίστανται όσα από τα μέσα και τα υλικά έχουν υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και να εξοπλίζονται πλήρως οι σχολικές μονάδες με τον απαραίτητο εξοπλισμό ΕΑΕ, ανάλογα με το μαθητικό τους δυναμικό και τις ανάγκες αυτού.
Θεωρούμε απαραίτητο, εκτός από τις κεντρικές εκθέσεις για την εκπαιδευτική αξιολόγηση κάθε μαθητή και τη λειτουργία κάθε δομής να υπάρχει στη σχολική μονάδα και ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο portfolio για κάθε μαθητή που δέχεται ΕΕ, στο οποίο να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το ιστορικό, η γνωμάτευση, οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, το εξατομικευμένο/διαφοροποιημένο πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε κάθε μαθητή, καθώς και ενδεικτικές εργασίες. Ο φάκελος αυτός θα πρέπει να είναι προφυλαγμένος και να είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών του σχολείου, του ΚΕΔΥ, της ΕΔΕΑΥ και της οικογένειας.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!