1. Οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες της παρ. 2 του άρθρου 21 με βάση το άθροισμα των μονάδων, τις οποίες συγκεντρώνουν σύμφωνα με την κατά το άρθρο 24 αποτίμηση των ακόλουθων κριτηρίων:
α) επιστημονική συγκρότηση,
β) διοικητική και διδακτική εμπειρία,
γ) διοικητική και εκπαιδευτική επάρκεια και
δ) προσωπικότητα και γενική συγκρότηση.
2. Τα κριτήρια επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης της παρ. 3 του άρθρου 21 είναι η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, η επιστημονική συγκρότησή του, η διοικητική και διδακτική εμπειρία, η ικανότητα του να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιδεικνύει συνεργατικότητα και να επιλύει προβλήματα, ιδίως διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά και λειτουργικά, η συνεισφορά του στη δημιουργία κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος, η συμμετοχή του στο σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων, καθώς και οι ικανότητες διοίκησης ή/ και οργάνωσης εκπαιδευτικών ή παιδαγωγικών δράσεων.
Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
Άρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Περιφερειακές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)
- 187 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Όργανα διοίκησης των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 350 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.
- 1.128 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών
- 206 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- 217 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 237 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογής
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
- 567 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αρμόδια όργανα και διαδικασία επιλογής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Συμβούλια επιλογής
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Χρόνος και διαδικασία υποβολής αιτήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης
- 256 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απαλλαγή στελεχών της εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αναπλήρωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής – σκοπός και γενικές αρχές
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Αξιολογητές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Έκθεση αξιολόγησης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Συμβουλευτική συνέντευξη
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ενστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Όργανα εξέτασης ενστάσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Eξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μεταβατικές και λοιπές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Έναρξη ισχύος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Συλλογικός προγραμματισμός και ανατροφοδοτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Ομάδες εκπαιδευτικών και ομάδες σχολείων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Θέματα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Μαρτίου 2018, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Μαρτίου 2018, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
88 Σχόλια 4429 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Η υψηλού επιπέδου γλωσσομάθεια θα έπρεπε να είναι αυτονόητη για τα στελέχη εκπαίδευσης.
Σημαντική είναι και η μοριοδότηση συμμετοχής σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα (όπως περιβαλλοντικά, πολιτιστικά, ευρωπαϊκά κλπ)
ΣΑΕΠ
Κατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, στο τιθέμενο ερώτημα αρμόζει, κατά
την ομόφωνη γνώμη του Τμήματος, η απάντηση ότι ο μεταπτυχιακός ή διδακτορικός
τίτλος σπουδών, για τον οποίο προσκομίζεται βεβαίωση επαγγελματικής ισοδυναμίας
από το Σ.Α.Ε.Π., όχι, όμως, και βεβαίωση ισοτιμίας από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., μπορεί να
ληφθεί υπόψη και να αξιολογηθεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του
υπαλλήλου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 4 του ν. 4024/2011._
δεν είναι δυνατη η παρερμηνεια του
ΣΑΕΠ
<>
Δεν νομίζω ότι είναι δυνατή η παρερμηνεία του.
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!!!!
Οι συναφείς τίτλοι στις συναφείς θέσεις!Είναι αδικαιολόγητο να δίνονται ίδια μόρια σε μεταπτυχιακά που δεν έχουν καμιά συνάφεια με τις θέσεις διοίκησης. Να δίνονται αυξημένα μόρια αναλόγως της θέσης που διεκδικείται, π.χ. μεταπτυχιακό διοίκησης να μοριοδοτείται περισσότερο από τα άλλα για θέση διοίκησης.Παρομοίως μεταπτυχιακά εκπαιδευτικών θεμάτων, ειδικής αγωγής κ.α. να υπερτερούν για αντίστοιχες θέσεις έναντι άσχετων με την θέση.
Που αλλού στην σύγχρονη Ευρώπη έχουν την ίδια αξία, ένα επίκαιρο μεταπτυχιακό διοίκησης νέων γνώσεων, με ένα «αρχαίο» 20-25 χρόνων αδιάφορου γνωσιολογικά θέματος με την διοίκηση της εκπαίδευσης και των Σχολείων;
Ακόμη, να ελεγχθούν τα ξένα μεταπτυχιακά, ότι έγινε εξάλλου και με τα πτυχία από το εξωτερικό.
Διδασκαλείο: όχι πάνω από 1 μόριο! είναι παρελθόν, δεν ήταν για όλους, αντίκειται σε κάθε ισότητα έναντι όλων των άλλων. Να πάει όπως και η μοριοδότηση των επιμορφώσεων 0,5 για κάθε έτος, σύνολο 1 για τα δύο του έτη!
Αναγνώριση των επτά ετών του ιδιωτικού τομέα άμεσα.
Οι υποδιευθυντες να επιλέγονται όπως όλα τα στελέχη εκπαίδευσης και όχι με πρόταση του συλλόγου διδασκόντ
ΠΡΟΤΑΣΗ: Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ+τυπικά προσόντα + διδακτικά χρόνια+ συνέντευξη
Τα τυπικά προσόντα είναι σωστό που έχουν «ταβάνι» 9 μονάδες αλλά θα πρέπει να μοριοδοτούνται καθαρά με τα χρόνια σπουδών χωρίς συμψηφισμούς. Δηλαδή δεν είναι σωστό αν κάποιος έχει δύο μεταπτυχιακά διαφορετικά (π.χ. 1)επιστήμες αγωγής 2) διοίκηση σχολικών μονάδων) να πάρουν 5 μονάδες. Όπως είναι άδικο κάποιος με μεταπτυχιακό και Μαράσλειο να συμψηφιστεί σε 4,5 μονάδες. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΤΥΧΊΑ. Με αυτή την λογική να συμψηφιστεί και το διδακτορικό με το Μαράσλειο σε 7,5 μόρια. Το κάθε πτυχίο θα πρέπει να μοριοδοτείται με τα χρόνια σπουδών. π.χ. Διδακτορικό 4 μόρια, μεταπτυχιακό 2, Μαράσλειο 2, ΣΕΛΔΕ 1 κ.τ.λ.
Επίσης θα πρέπει να μοριοδοτείται η επιμόρφωση στα πανεπιστήμια που είναι λιγότερο των 9 μηνών (π.χ. 6, 4 μηνών)
Συγγραφικό έργο δεν είναι μόνο τα σχολικά εγχειρίδια. Θα πρεπει να μοριοδοτηθούν και βιβλία που έχουν συνάφεια με την εκπαίδευση και έχουν και βιβλιογραφικές αναφορές.
Διδακτική υπηρεσία είναι ΜΟΝΟ μέσα στην τάξη. Δεν είναι διδακτική υπηρεσία ούτε υπεύθυνοι Αγωγή υγείας, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων ούτε σχολικοί σύμβουλοι που έρχονται για δέκα λεπτά στη τάξη.
Το προαπαιτούμενο της ξένης γλώσσας (Β2) θα πρέπει να απαληφθεί για πολλούς και διάφορους λόγους
ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΖΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ.
ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΦΟΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΛΠ.
ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
– Αναγνώριση της προϋπηρεσίας Προϊσταμένου σχολικής μονάδας ως διοικητικής.
– Κατάργηση της 1 μονάδας για κάθε έτος πέραν της υποχρεωτικής δεκαετούς διδακτικής. Είναι υπερβολική κ ξέρουμε που θα οδηγήσει.
– Μοριοδοτηση ολων των πτυχίων με το σύνολο των μορίων.
– Γιατί περιορισμός στην επιλογή μιας περιφέρειας;;;;;
– Δεν μπορείτε να καταργείτε αναδρομικά την διδακτική υπηρεσία σε θέσεις ευθύνης π.χ Υπευθύνων Αγώνα Υγείας, ΚΠΕ, Σχολικών Δραστηριοτήτων, κ.α.
–
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων πρέπει θα να λαμβάνει τουλάχιστον την ίδια μοριοδότηση με το μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων για την επιλογή στελεχών. Δε μπορεί κάποιος να έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση επιχειρήσεων και να μπορεί να διοικεί επιχείρηση και να μη μπορεί να διοικήσει μια σχολική μονάδα.
Η καθιέρωση 2 θητειών maximum είναι θετική ρύθμιση και δεν αντίκειται στο Σύνταγμα. Παλιότερα που είχαμε σχολικούς συμβούλους, όσοι έμπαιναν μάζευαν προϋπηρεσία και γινόντουσαν ισόβιοι. Και η ισοβιότητα γεννά ασυδοσία. Γι’αυτό και οι σχολικοί σύμβουλοι ήταν αργόμισθοι.
ΤΑ έξι έτη maximum είναι πολύ σωστή και συνταγματική ρύθμιση. Και όσοι απερχόμενοι σχολικοί σύμβουλοι ή διευθυντές έχουν συμπληρώσει το όριο δεν θα πρέπει να έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για Συντονιστές.
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ξεκινούν από τη σχολική τάξη και να καταλήγουν σε αυτήν. Η θέση του Συντονιστή πρέπει να αφορά μόνο ένα οριοθετημένο διάστημα της πορείας ενός εκπαιδευτικού.
Σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει θητεία και πλαφόν. Μόνο εδώ και στην Αλβανία υπάρχουν ισόβια στελέχη, όπως οι σχολικοί σύμβουλοι. Ο νέος νόμος καταργεί αυτό το χάλι και προσπαθεί να εκσυγχρονίσει το εκπαιδευτικό σύστημα.
1) Κατάργηση του αντισυνταγματικού νόμου περι 2 θητειων και προαπαιτούμενο την ξενη γλώσσα Β΄επιπέδου
2) κατάργηση της οροφής 9 μοριων διοτι ετσι αποκλειετε τους καλυτερους συναδελφους που κοπιασαν να σπουδάσουν και ειναι οι καλύτεροι.
3) Να μετραει και η απόσπαση στά ΑΕΙ σαν διδακτική προυπηρεσία στην τάξη που πράγματι ειναι και μάλιστα ανωτάτου επιπέδου.
4) Μοριοδότηση στο συγγραφικό εργο συναφους με τις σπουδές του βασικού πρυχιου.
5) Συνάφεια των μεταπτυχιακών σπουδων με το Βασικό πτυχιο.
Είμαι περισσότερο επιστήμονας αν έχω επάρκεια επιπ. 1 στα Βουλγάρικα ή Ρουμάνικα από το αν έχω Διδακτορικό.Οφθαλμοφανές ότι πρέπει να καταργηθεί.
Θα πρέπει να λαμβάνεται ως διδακτική προϋπηρεσία η διδακτική εμπειρία των νηπιαγωγών σε παιδικους σταθμούς είτε ιδιωτικού είτε δημοσίου δικαίου. Όταν αποδεικνύεται η συνάφεια του έργου, δηλαδή νηπιαγωγός σε νήπια και προνήπια, γιατί να υπάρχει θέμα με τη συνάφεια του φορέα; Μιλώντας με όρους λογικής και ουσίας και όχι τυπικότητας, η εμπειρία μετριέται με τη συνάφεια του έργου. Οι νηπιαγωγοί που προσλήφθηκαν σε παιδικούς σταθμούς ως ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ επιτελούσαν διδακτικό έργο και θα πρέπει να ληφθεί επιτέλους σοβαρά υπόψη, ειδικά την εποχή που έχουν ενοποιηθεί οι ασφαλιστικοί φορείς και που αυξήθηκαν τα όρια συνταξιοδότησης. Είναι δίκαιο. Ευχαριστώ!
Πρέπει επιτέλους να καθαρίσει το τοπίο με τα μεταπτυχιακά. Να δοθεί συνάφεια. Υποψήφια στελέχη διοίκησης να μοριοδοτούνται με το ανώτερο αν το μεταπτυχιακό έχει σχέση με την διοίκηση και λιγότερο για κάθε λογής τίτλους που δεν έχουν καμιά σχέση.
Επίσης το «Διδασκαλείο» να μοριοδοτείται ως επιμόρφωση. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους νεότερους και για τις άλλες ειδικότητες να μοριοδοτείται τόσο. Είναι άδικο για κάθε υποψήφιο Διευθυντή (Σχολείου,Διεύθυνσης,ή Περιφέρειας) που δεν το έχει. Εξάλλου όταν γινότανε, το δικαίωμα της μισθοδοσίας και της ταυτόχρονης απουσίας απ το Σχολείο, από μόνα τους ήταν προκλητικότατα έναντι όλων των άλλων δημοσίων υπαλλήλων που πιθανόν θα ήθελαν να επιμορφωθούν-μετεκπαιδευτούν. Όχι και μοριοδότηση!
ΔΕΝ μπορεί η συνέντευξη να έχει 15 και να μπορεί να ανατρέψει όλα τα προσόντα !!! Πρέπει να γίνεται ΠΡΙΝ την μοριοδότηση των «αντικειμενικών»
. Θετικό αν οι Περιφερειακοί Δ/ντές επιλεγούν αξιοκρατικά και με θητεία και πάψουν να είναι μετακλητοί και με κομματικά κριτήρια.
Να μειωθούν τα μόρια της συνέντευξης στα 5, αν θέλουμε μείωση της κομματικής παρέμβασης και όχι μια συνέντευξη 30 λεπτών να λαμβάνει όσα μόρια δίνουν 15 χρόνια πανεπιστημιακών σπουδών.
Πρέπει να αυξηθούν τα μόρια των πτυχίων στα 12, γιατί αυτός που έχει διδακτορικό, μεταπτυχιακό και δεύτερο πτυχίο, λαμβάνει 9 μόρια όπως και αυτός που θα έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό. Δηλαδή ένα πανεπιστημιακό πτυχίο δεν θα παίρνει κανένα μόριο όταν ένα άρθρο παίρνει; Άδικο.
Η αξιολόγηση εκ των κάτω των Συντονιστών Δ.Ε. πρέπει να γίνεται από τους καθηγητές ειδικότητας που είναι οι άμεσοι αποδέκτες των δυνατοτήτων και της προσφοράς τους, με συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο και όχι από τους Δ/ντές σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης. Επίσης οι εκπαιδευτικοί που θα είναι υποψήφιοι συντονιστές να έχουν αξιολόγηση από τους μαθητές τους, για να υπάρχει ισότητα στην διαδικασία, διαφορετικά θα είναι αντισυνταγματικό, λόγω της ανισότητας στα κριτήρια.
Να συμπεριληφθεί και η μοριοδότηση των βιβλίων με επιστημονικά χαρακτηριστικά, όπως και στο παρελθόν και όχι μόνο των άρθρων.
Η αξιολόγηση εκ των κάτω, των νυν Προϊσταμένων παιδαγωγικής καθοδήγησης και Περιφερειακών, να γίνεται από τους νυν Συμβούλους και Δ/ντές εκ/σης.
Οι Συντονιστές και οι Δ/ντές εκ/σης να μπορούν να είναι υποψήφιοι σε τρεις περιφέρειες, για να τοποθετηθούν και στην επαρχία στελέχη υψηλών προσόντων.
ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ
• Άρθρα 23 & 24. Η επαγγελματική αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, καθώς και η δίκαιη μεταχείριση κατά την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, θα πρέπει να εξαρτώνται από την αμερόληπτη και ισόρροπη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων επιλογής. Π.χ. καθένα από τα κριτήρια: α) επιστημονική συγκρότηση, β) διοικητική και διδακτική εμπειρία, γ) διοικητική και εκπαιδευτική επάρκεια και δ) προσωπικότητα και γενική συγκρότηση, θα πρέπει να αποτιμάται με το 25% της συνολικής βαθμολογίας. Αποφεύγοντας τα άκρα, δημιουργείται αίσθημα δικαιοσύνης στους πολίτες. Επιπλέον, αποφεύγεται η πολιτική μομφή ότι ευνοείται κάθε φορά διαφορετική ομάδα πολιτών, ενώ στην ουσία καμιά ομάδα δε νιώθει δικαιωμένη. Παράλληλα, η ισόρροπη αποτίμηση των κριτηρίων ενισχύει το αίσθημα της αμεροληψίας, της νομικής και πολιτικής σταθερότητας, αλλά και της εμπιστοσύνης στην πολιτεία, πάνω στην οποία οι πολίτες βασίζουν το χτίσιμο της μελλοντικής τους σταδιοδρομίας. Η πραγματική και πλήρης απεικόνιση όλων των κριτηρίων και όλης της προϋπηρεσίας των μελλοντικών στελεχών (αντί του ± 0,25 έως 4 χρόνια) και η ισότιμη αποτίμησή τους, ενισχύει την εμπιστοσύνη αυτή. Αντίθετα, αμερικανικής προέλευσης στέρηση δικαιώματος υποψηφιότητας με το πέρας δύο θητειών (και χωρίς αιτιολογική βάση, όπως η αξιολόγηση), προσκρούει σε συνταγματικές διατάξεις για ισότητα ευκαιριών και αξιοκρατική επαγγελματική ανάπτυξη. Μπορεί δε να αποβεί και αναποτελεσματική.
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕΠ
• Οι Υπεύθυνοι ΣΕΠ αφιερώνουν διδακτικές ώρες μέσα σε σχολεία σε ενημερώσεις και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες. Με άλλα λόγια, ασκούν διδακτικό έργο σε σχολικές μονάδες. Άλλωστε, αυτό είναι καταγεγραμμένο στα ημερολόγια που διατηρούν στην υπηρεσία τους και υπογράφονται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Να αναγνωρίζεται η διδακτική προϋπηρεσία/εμπειρία στο σύνολο των ετών.
α. Δεν μπορεί ένας προηγούμενος νόμος (του 2012) για μια θέσης ευθύνης (π.χ. των υπευθύνων ΠΕ, ΑΥ, ΠΘ,ΣΔ) να προβλέπει την υπηρεσία σε αυτήν και ως διδακτική και μετά από 6 χρόνια να καταργείται αυτό αναδρομικά! Αλλά να γίνονται αποδεκτά μέχρι 2 χρόνια (δηλ. είναι χαριστικό αυτό;) Πρόκειται για διάταξη άδικη, παράλογη και παράνομη (αν είμαστε ευνομούμενο κράτος).
β. Εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ευνοική η 20ετής διδακτική προυπηρεσία και να μην ισοσταθμίζεται ακόμα και με πολύ αυξημένα τυπικά προσόντα. (δηλ. η 2η δεκάδα διδακτικών ετών είναι σημαντικότερη από μεταπτυχιακά, διδακτορικό, κλπ. σπουδές-προσόντα;)
γ. Η προγενέστερη επαγγελματική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα σε συναφές επιστημονικό αντικείμενο (εκτός της διδακτικής), η οποία με πρόσφατο νόμο αναγνωρίστηκε μερικώς (μέχρι 7 χρόνια), γιατί δεν μοριοδοτείται και δεν υπάρχει πουθενά ως αθροιζόμενο προσόν; Σε πολλές θέσεις ευθύνης – διοίκησης θεωρώ πως είναι σημαντικότερη της μονομερούς διδακτικής/ δημοσιουπαλληλικής εμπειρίας. Άλλωστε είχε ειπωθεί ρητά πως δε θα μετράει «οικονομικά», αλλά μόνο για κρίσεις για ανάληψη θέσεων ευθύνης!!!
δ. Δεν προσμετρώνται πουθενά πολλά «δευτερεύοντα» τυπικά προσόντα, όπως παρακολούθηση σεμιναρίων, συνεδρίων, κλπ. Με βάση των αριθμό των ωρών (και αθροιζόμενες οι ώρες) θεωρώ πως θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη, όπως σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα.
ε. Για θέσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων β/θμιας πολλές ειδικότητες στην πράξη αποκλείονται από πολλά μικρομεσαία σχολεία (αποτελούν την πλειοψηφία στην περιφέρεια), λόγω του όρου πως θα πρέπει να καλύπτει πλήρες ωράριο ο Δ/ντής στο σχολείο του. Δε θα μπορούσε δηλ. να συμπληρώνει 1-2 ώρες σε όμορο ή συστεγαζόμενο σχολείο; Ή μήπως δεν είναι κατάλληλος για δντής μικρού σχολείου, ενώ είναι καταλληλότατος (απευθείας) για μεγάλο σχολείο; Πρόκειται για μια ακόμα αρνητική διάκριση σε βάρος πολλών ειδικοτήτων με λίγες ώρες, που συχνά είναι με διάθεση σε 2-3 σχολεία, δεν έχουν οργανικές θέσεις, δεν μπορούν να γίνουν υποδιευθυντές, κλπ..
Η μοριοδότηση των κριτηρίων δεν αντιστοιχεί με τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων που έχουν τα στελέχη της εκπαίδευσης. Δεν μπορεί ένας Διευθυντής Εκπαίδευσης να μοριοδοτείται με τον ίδιο τρόπο με ένα Συντονιστή Εκαπιδευτικού έργου ή ενός Διευθυντή σχολικής μονάδας. Πιστέυω ότι υπάρχει νομικό πρόβλημα στην ισοπεδωμένη μοριοδότηση.
στην αναγνώριση των τίτλων ως προς τη μοριοδότηση των δε γίνεται καμιά αναφορά για την αναγνώριση από ΣΑΕΠ. Είναι σε ισχύ ο νόμος για την αναγνώριση από ΣΑΕΠ. Γιατί μοριοδοτείται τόσο ψηλά το διδασκαλείο αφού δεν υπάρχει πια.
Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού που ασκούν διοικητικό έργο, δεν πρέπει να λαμβάνουν μόρια για αυτό;
Είναι γνωστό αλλά και από όλους αποδεκτό ότι οι διαθέτοντες τίτλους μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών έχουν μπει δε διαδικασίες αναζήτησης υλικού (άρθρων ή βιβλίων) από την ξένη βιβλιογραφία.
Είναι δηλαδή χρήστες κάποια γλώσσας σε ικανοποιητικό επίπεδο (στα πλαίσια των υποχρεώσεών τους στις σπουδές τους). Αν κάποιοι δεν μπήκαν σε διαδικασία να πάρουν ένα Lower (B2), επειδή είναι μεγάλοι σε ηλικία ή άλλοι προσωπικοί τους λόγοι, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να γράψουν ή να διαβάσουν ικανοποιητικότατα σε μια ξένη γλώσσα.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ η προϋπόθεση της Β2 ξένης γλώσας για συμμετοχή σε θέσεις ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ.
Ευχαριστώ θερμά.
Κύριε Υπουργέ,
δεν πρέπει να είναι προϋπόθεση για θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου η κατοχή Β2 γλωσσομάθειας.
Όλοι οι υποψήφιοι για θέσεις Συντονιστών έχουν μάστερ και διδακτορικά που σημαίνει ότι έχουν μπει σε διαδικασίες αναζήτησης ξένης βιβλιογραφίας.Όλοι μπορούν να χειριστούν θέματα ξένης βιβλιογραφίας ικανοποιητικότατα. Η κατοχή πιστοποιητικού Β2 σε αγγλική, γαλλική, ιταλική, γερμανική, ρωσική ή άλλη γλώσσα τι περισσότερο θα προσφέρει στον υποψήφιο για θέση Συντονιστή. Η κατοχή των τίτλων μάστερ και διδακτορικών δεν αποκτήθηκαν με διαδικασίες που απαιτούσαν συστηματική χρήση ξένης βιβλιογραφίας.
Πρέπει να μην είναι προϋπόθεση λοιπόν η κατοχή πιστοποιητικού Β2.
Να προσμετράται στην μοριοδότηση για όποιους έχουν τίτλους γλωσσομάθειας αλλά να μην αποτελεί προϋπόθεση.
Ευχαριστώ θερμά.
Να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά ισότιμα ακόμα και αν είναι προσόν διορισμού και να μην αποκλείονται οι καθηγητές πληροφορικής και ξένων γλωσσών από τα μόρια της πιστοποιημένης γνώσης στις ΤΠΕ και στις ξένες γλώσσες αντίστοιχα ,αλλιώς να μην μοριοδοτείτε κανένας.
Πιστεύω από τα πτυχία πρέπει να μοριοδοτούνται μόνο τα σχετικά με την εκπαίδευση και όχι όλα τα απίθανα δεύτερα πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά που κυκλοφορούν. Επίσης να μοριοδοτούνται ελάχιστα τα δεύτερα πτυχία πανεπιστημίου ( που χρησιμεύει πχ το πτυχίο Λογιστικής ή Βρεφονηπιοκόμου ή Αισθητικής στην Διοίκηση ενός σχολείου;)ενώ πιστεύω ότι πρέπει να μοριοδοτούνται μόνο το ένα σχετικό με την θέση του στελέχους μεταπτυχιακό και το ένα σχετικό με τη θέση διδακτορικό διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος οι θέσεις να καλυφθούν από άτομα ανίκανα για το έργο που θα επιτελέσουν.
Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών ή / και εννεάμηνης διάρκειας μοριοδοτείται με 0,5 μονάδες.
Προτείνω την μοριοδότηση και του ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ – Ι.Ε.Κ., επίπεδο 5, όπου απαιτούνται 2,5 έτη σπουδών και το οποίο αποκτάται με Πανελλήνιες εξετάσεις.
Η πιστοποίηση γνώσης Ξένης Γλώσσας δεν αποτελεί προϋπόθεση (και σωστά) ούτε για τα μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων. Υπάρχουν πολλοί πανεπιστημιακοί που δεν έχουν τίτλους ξένης γλώσσας. Με το παρόν Σχέδιο αποκλείονται όσοι υποψήφιοι Συντονιστές (Σχ. Σύμβουλοι) δεν έχουν πιστοποίηση. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι Σχ. Σύμβουλοι έχουν διδακτορικό. Επομένως μπορούν να επιλεγούν σε θέσεις μελών ΔΕΠ όχι όμως ως Συντονιστές. Επίσης, η μοριοδότηση της διδασκαλίας σε ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι 1 μόριο, όσο και η πιστοποίηση ΤΠΕ. Δηλ. το αυτόνομο διδακτικό έργο στην τριτοβάθμια εκπ/ση όσα χρόνια και με ότι συνεπάγεται (διδασκαλία σε ενήλικες, συγγραφή σημειώσεων, γνώση, εμπειρία, επίβλεψη πτυχιακών κλπ.) ισούται με την μιας ώρας εξέταση και πιστοποίηση ΤΠΕ.
Θέλω να πιστεύω ότι και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για παράβλεψη.
Στα κριτήρια επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να διορθωθεί, για λόγους ισότητας και ισοτιμίας, η μοριοδότηση της γνώσης χρήσης των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσα. Θα πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση αυτών των τυπικών αλλά και ουσιαστικών προσόντων αλλά όχι να μοριοδοτούνται επιπλέον εις βάρους αυτών που έχουν τις γνώσεις αυτές από τα βασικά πτυχία.
Συνεχίζει να αγνοείται και να μην μοριοδοτείται για την επιλογή στελεχών η αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, ενώ θεωρείται προσόν για εγγραφή στο μητρώο στελεχών και την κάλυψη θέσεων ευθύνης (Γενικών ή Ειδικών Γραμματέων, κλπ) μέσω ΑΣΕΠ. Σκοπεύει η ηγεσία του Υπουργείου να κάνει κάτι ως προς αυτό;
Θεωρώ απαράδεκτο στα σταθερά κριτήρια επιστημονικής κατάρτισης, να δίνονται μόρια σε οποιοδήποτε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Παραδείγματα των τελευταίων κρίσεων των δ/ντών σχολείων αρκετά. Μεταπτυχιακό στην » οδική βοήθεια» , στην «αγιογραφία» κτλ πριμοδοτήσανε και γίνανε δ/ντες άτομα που δεν έχουν σχέση με διοίκηση.Κάνετε μια έρευνα για το πόσα σχολεία λειτουργούν σήμερα άψογα. Ελάχιστα. Δυστυχώς. Μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολείων , ναι, να πάρει 10 μόρια…..Προτείνω τα υπολοιπα μεταπτυχιακά, διδακτορικά να παίρνουν ελάχιστα μόρια και όχι πάντως περισσότερα απ την εμπειρία. Θυμίζω ότι στους προηγούμενους νόμους , η διοικητική εμπειρία έπαιρνε μόρια όσο ένα προφισενσυ.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Καταθέτω τα πολλά πτυχία μου, γίνομαι δ/ντής, διαλύω το σχολείο, έρχονται οι επόμενες κρίσεις, ξανακαταθέτω τα πτυχία μου και ξαναγίνομαι δ/ντης. Τέλεια!!!!!
Θα πρέπει τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά με αντικείμενο την εκππαίδευση και την διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων , να έχουν αυξημένη μοριοδότηση σε σχέση με αυτά στη θεολογία ή τη γεωγραφία ή οπουδήποτε άσχετο με τη οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων…
Α). Ένας απόφοιτος σχολής ΕΜΠ πενταετούς φοίτησης στο μισθολόγιο το τελευταίο δεν έχει καμιά διαφορά με τους 3-ετής, 4-ετής απόφοιτους σχολών (εξωτερικού και εσωτερικού). Παλιά δινόταν ένα ΜΚ επιπλέον. Άρα όλοι οι τίτλοι το ίδιο είναι; Στο νομοσχέδιο που παίζουν ρόλο τα έτη σπουδών σαν μοριοδότηση; (διαφορετικά μόρια τα διαφορετικά χρόνια)
Β) Το καλοκαίρι ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο που θεωρεί κάποια πτυχία ως «ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (Ιntegrated Μaster) «. Με βάση το Ν.4485/2017 και το άρθρο 46 το πτυχίο όλων των Τμημάτων του Γ.Π.Α, ΕΜΠ κ.α. αναγνωρίζεται ως integrated master και σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό σύστημα Προσόντων το ΓΠΑ, ΕΜΠ κατατάσσεται στο πεδίο 7. (στο εξωτερικό ο όρος είναι ότι έχεις «Two qualifications in one.» (δύο προσόντα σε ένα τίτλο))
Τί γίνεται με αυτό; Πώς μοριοδοτούνται τα πτυχία αυτά στο παρών νομοσχέδιο; Πώς θα γίνουν κρίσεις χωρίς αναφορά σε αυτά τα θέματα; Μάλλον θα γίνουν ενστάσεις.
Παρακαλούμε να μοριοδοτηθεί 1)το διδακτικό έργο στη ΕΣΔΔΑ
2)ή συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης εγχειριδίων του Ι.Ε.Π. ή του
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.) ή αντίστοιχου φορέα κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σας ευχαριστούμε πολύ
Προσοχή !!
Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων πρέπει να έχουν τη δυνατότητα μετά τις δύο θητείες να θέσουν υποψηφιότητα για άλλη σχολική μονάδα.
Κυρίες,οι
Για να είναι η μοριοδότηση δίκαιη και αξιόπιστη θα πρέπει να συμπεριλάβει τα εξής:
Α. Το δεύτερο ίδιο προσόν να μοριοδοτείται κατά το ήμισυ. π.χ 2 πτυχία= 4,5 ή 2 μεταπτυχιακά= 5,25 κτλ
Β. Η Μετεκπαίδευση να μοριοδοτείται κατά το ήμισυ όταν συνυπάρχει με άλλο προσόν. π.χ. πτυχίο + μετεκπαίδευση = 4,5, μεταπτυχιακό + μετεκπαίδευση = 5
Γ. Τρία προσόντα (πλην διδακτορικού) = 6 ή 6,5
Ευχαριστώ
Σχετικά με τη μοριοδότηση των πτυχίωνΓιατί το πτυχίο μεταπτυχιακού επιπέδου
και το πτυχίο διδασκαλίου συμψηφίζονται σε 4,5?Γιατί η έκπτωση? Το σύνολο των σπουδών είναι σχεδόν 5 έτη!
1.Δεν λαμβάνεται υπόψη ή διοικητική εμπειρία των προϊσταμένων των ολιγοθεσιων. 2.Τα Διδασκαλεία έχουν καταργηθεί απαράδεκτη η μοριοδότηση με 3 το λιγότερο με 1,5.επισης το δεύτερο πτυχίο άν δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση να μοριοδοτείται με λιγότερα μορια.
Ένσταση: Απαραδεκτη εξίσωση διδασκαλειου με τα μεταπτυχιακά. Το διδασκαλείο είναι μετεκπαίδευση.
Το διδακτορικο η μεταπτυχιακό στη διοίκηση πρέπει να μοριοδοτείται ξεχωριστά.
Ή υπερβολική πριμοδότηση των χρόνων υπηρεσίας, 1 έτος μετά τα 10 έτη δεν βοηθά στην ανανέωση.
Τα κριτήρια επιλογής θα πρέπει να αφορούν μάχιμους εκπαιδευτικούς και όχι όσους αποτελούν το πρόβλημα το οποίο προσπαθεί να εξαλείψει ο νέος νόμος. Όσοι έχουν υπηρετήσει ως σχολικοί σύμβουλοι θα πρέπει να αποκλειστούν από τις διαδικασίες επιλογής, διότι έχουν συμπληρώσει το ανώτατο όριο παραμονής σε παρόμοια θέση(6 έτη) και τυχόν επιλογή τους θα ήταν αντίθετη με το γράμμα και το πνεύμα του νόμου. Τον τελευταίο καιρό ο θεσμός του σχολικού συμβούλου είχε παρακμάσει και οι τέως σχολικοί σύμβουλοι δεν πατούσαν στην εργασία τους. Απλά επειδή είχαν ελεύθερο χρόνο, συσσώρευαν «χαρτιά» για να διατηρήσουν τις αργόμισθες θέσεις τους και τον μισθό τους. Τώρα, οι τέως σχολικοί σύμβουλοι θα πρέπει να επιστρέψουν στις σχολικές αίθουσες(αρκετά «άραξαν») και τις θέσεις των συντονιστών να καταλάβουν άξιοι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα αφήσουν την σχολική τάξη για 3 ή 6 το πολύ έτη για να προσφέρουν στην εκπαίδευση και όχι για να γίνουν ισόβια αργόμισθα «στελέχη εκπαίδευσης» που νοιάζονται μόνο να παίρνουν τον μισθό τους χωρίς να εργάζονται. Αυτές οι παθογένειες και αυτό το χάλι με τους έως σχολικούς συμβούλους πρέπει να τελειώσουν οριστικά για το καλό της εκπαίδευσης.
Αναφορικά με τα κριτήρια επιλογής διευθυντών και υποδιευθυντών σχολείων είναι ουσιώδες να επισημανθεπί το εξής:
Στο εξωτερικό, όπως και στην Κύπρο η θέση του υποδιευθυντή είναι σημαντική,με αυξημένες ευθύνες, καθώς η εμπειρία στη θέση αυτή θεωρείται προϋπόθεση για να θέσεις υποψηφιότητα για διευθυντής σχολικής μονάδας. Στην Κύπρο πρέπει στα σχολεία της Π.Ε. να έχεις υποχρεωτική υπηρεσία 2 ετών, ενώ της δευτεροβάθμιας 4 ετών, καθώς πρέπει να υπηρετήσεις ως Υποδιευθυντής Β και Α (2 έτη ανά βαθμό). Σημαντική επισήμανση, επίσης, είναι το γεγονός πως η επιλογή των υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων γίνεται, ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες με τους διευθυντές και όχι μέσω των συλλόγων διδασκόντων και των τοπικών συμβουλίων.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να κατανοήσουμε σε αυτή τη χώρα πως για να φτάσεις να υπηρετείς ως διευθυντής σχολικής μονάδας, πρέπει πέραν των γνώσεων και των αντικειμενικών προσόντων, να έχεις και διοικητική εμπειρία ως υποδιευθυντής πρώτα. Τα κριτήρια που επιλέγονται οι υποδιευθυντές στα σχολεία από τους συλλόγους διδασκόντων είναι…με μια στοιχειώδη ευγένεια ΦΑΙΔΡΑ και, κυρίως, έχουν να κάνουν με το ποιός/α μας είναι αρεστός/η.
H μοριοδιότηση των τυπικών προσόντων βελτιώθηκε αρκετά. Θεωρώ όμως λάθος το γεγονός πως μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας ξεπερνά κατά πολύ τη μοριδότηση σε θέσεις ευθύνης. Ειδικά στους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου η μοριοδότηση της εμπειρίας σε θέσεις σχολικών συμβούλων έχει καρατομηθεί.
Η εμπειρία σε θέσεις ευθύνης σε όλο τον κόσμο μοριοδοτείται. Βεβαίως να μοριοδιτηθεί και η διδακτική εμπειρία αλλά όχι παραπάνω από τις θέσεις ευθύνης και τα τυπικά προσόντα.
Φοβάμαι πως με αυτό το σχέδιο νόμου θα έχουμε στελέχη γερόντων
Στο νέο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί από τον υπουργό παιδείας, κο Γαβρόγλου
σας αναφέρω τους προβληματισμούς μου και τις αντιθέσεις μου:
1.εξίσωση μοριοδότησης των Παιδαγωγικών πτυχίων της ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ (ΑΣΠΑΙΤΕ) με τις πιστοποιήσεις και βεβαιώσεις της ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ.
Λάβαμε το πτυχίο μας μετά από παρακολούθηση μαθημάτων 5 ημερών την εβδομάδα για 6 ώρες καθημερινά, για 1 χρόνο. Ώρες παρακολούθησης, διδασκαλίες, πτυχιακή, μαθήματα εξετάσεις κλπ. Μοριοδοτείται σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο με 0,5 μόρια. Είναι άδικο για τους εξής λόγους:
α. Είναι τίτλος πτυχίου και όχι πιστοποίηση (αναγράφεται στο πτυχίο: Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών)(αργότερα εκδόθηκαν πιστοποιήσεις,βεβαιώσεις κλπ με διαφορετικούς τρόπους εισαγωγής στη σχολή και μαθημάτων ).
β. Με διαφορετικές διαδικασίες έγινε η εισαγωγή στη σχολή (απαιτούνταν προσόντα) με αποτέλεσμα πολλοί να μην κατάφεραν να εισαχθούν λόγω έλλειψης προσόντων και θέσεων.
γ. οι ώρες των μαθημάτων, ο αριθμός των μαθημάτων, οι διδασκαλίες η πτυχιακή κλπ αναφέρονται σε άλλο αριθμό ects, από ότι στις πιστοποιήσεις κια στις βεβαιώσεις.
δ, γνωρίζαμε ότι θα πάρουμε παιδαγωγικό πτυχίο και όχι πιστοποίηση.
Αξιολογείται το παιδαγωγικό πτυχίο από την ΠΑΤΕΣ και τις πιστοποιήσεις από την ΠΑΤΕΣ το ίδιο, γι αυτό και η μοριοδότηση είναι κοινή σε 0,5. Δε λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετικότητα των διαδικασιών εισαγωγής, το σύνολο των ωρών των μαθημάτων, τον αριθμό των μαθημάτων που αναφέρονται σε διαφορετικές μονάδες (ects) και τον τίτλο (πτυχίο). Θεωρούν τον τίτλο (αναγράφεται από τη σχολή ως πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών) ως πιστοποίηση, δίνοντας 0,5 μόρια.
και
β. στην αναγνώριση των τίτλων ως προς τη μοριοδότηση των δε γίνεται καμιά αναφορά για την αναγνώριση από ΣΑΕΠ. Είναι σε ισχύ ο νόμος για την αναγνώριση από ΣΑΕΠ.
Κάθε φορά θα πρέπει να συζητάμε γι αυτά αυτά που ισχύουν.
Με εκτίμηση
Αγαπητοί,
ο προβληματισμός μου έχει σχέση με το παιδαγωγικό πτυχίο της ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ. Έτσι αναγράφεται στον τίτλο.
Έλαβα το πτυχίο μετά από παρακολούθηση μαθημάτων 5 ημερών την εβδομάδα για 1 χρόνο με ώρες παρακολούθησης, διδασκαλίες, πτυχιακή, μαθήματα, εξετάσεις κλπ. Μοριοδοτείται με 0,5 μόρια. Είναι άδικο για τους εξής λόγους:
α. Είναι τίτλος πτυχίου και όχι πιστοποίηση (αναγράφεται στο πτυχίο: Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών)(αργότερα εκδόθηκαν πιστοποιήσεις,βεβαιώσεις κλπ με διαφορετικούς τρόπους εισαγωγής και μαθημάτων)
β. Με διαφορετικές διαδικασίες έγινε η εισαγωγή στη σχολή (απαιτούνταν προσόντα)
γ. οι ώρες των μαθημάτων, ο αριθμός των μαθημάτων, οι διδασκαλίες η πτυχιακή κλπ αναφέρονται σε άλλο αριθμό ects.
Πιθανώς αξιολογείτε το πτυχίο από την ΠΑΤΕΣ και τις πιστοποιήσεις από την ΠΑΤΕΣ το ίδιο, γι αυτό και η μοριοδότηση είναι κοινή σε 0,5. Δε λάβατε υπόψη σας τη διαφορετικότητα των διαδικασιών εισαγωγής, το σύνολο των ωρών των μαθημάτων, τον αριθμό των μαθημάτων που αναφέρονται σε διαφορετικές μονάδες (ects) και τον τίτλο (πτυχίο). Θεωρήσατε τον τίτλο ως πιστοποίηση και δώσατε 0,5 μόρια.
Θα πρέπει να εξεταστεί και να επαναπροσδιοριστεί η μοριοδότηση του 0,5.
με εκτίμηση
Καλησπέρα.
Η μοριοδότηση του Μεταπτυχιακού με 3,5 μονάδες για τους υποψηφίους διευθυντές είναι σωστή.
Θα πρέπει όμως τα μεταπτυχιακά με αντικείμενο την εκππαίδευση και την διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων να έχουν αυξημένη μοριοδότηση.
Δεν είναι σωστό για μια θέση διοικητική όπως είναι ο διευθυντής σχολικής μονάδας να έχουν την ίδια μοριοδότηση – βαρύτητα ένα μεταπτυχικό στην ειδικότητα με ένα μεταπτυχιακό στην διοίκηση ή στην εκπαίδευση.
Επίσης το θέμα με τις δύο θητείες των διευθυντών πιστεύω ότι είναι αντισυνταγματικό και θα υπάρξει μεγάλη κινητοποίηση.
Γιατί δεν αποτιμώνται θέματα όπως:
-ο συντονισμός εθνικών θεματικών δικτύων
-η διοργάνωση πανελλήνιων διαγωνισμών και προγραμμάτων
-το λοιπό συγγραφικό έργο (με ποια λογική μοριοδοτούνται ως συγγραφικό έργο ΜΟΝΟ τα σχολικά εγχειρίδια;). Τα λοιπά βιβλία (επιστημονικά) που έχει εκδώσει ένας εκπαιδευτικός δεν μετρούν; Προφανώς μπορούν να μπουν φίλτρα (π.χ. να μην είναι αυτοέκδοση), προτείνω όμως να διευρυνθούν οι περιπτώσεις αυτής της κατηγορίας.
1)Το ίδιο λάθος επαναλαμβάνεται με τον τρόπο μέτρησης της δεκαετίας της προϋπηρεσίας.
Για κάθε έτος προβλέπεται πάνω από τα 10 έτη ένα μόριο για κάθε έτος ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ προϋπηρεσίας.
Οι ισόβιοι διευθυντές που τοποθετούνται διαρκώς στη θέση ΠΑΡΑΝΟΜΑ, άδικα και παράλογα παίρνουν το ένα μόριο κατ΄έτος ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ προϋπηρεσίας ενώ το διδακτικό τους ωράριο ( στα 12θ) είναι μόλις 8 ώρες. Άρα τους αντιστοιχεί μόλις το 1/3 του 1 μορίου δηλ 0,3 μόρια κατ’ έτος αφού το ΠΛΗΡΕΣ ωράριο στην πρωτ/μια είναι 24ωρο.
Επίσης ΠΑΡΑΝΟΜΟ επειδή παίρνουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ διπλή μοριοδότηση ΚΑΙ από διδακτικό ωράριο όπως ΚΑΙ από τη θέση στη θητεία τους ως διευθυντές.
2) Μεγαλύτερο λάθος βεβαίως να λογίζεται το β’ πανεπιστημιακό πτυχίο ως προσόν αφού συχνά δεν έχει σχέση με τα διδακτικά αντικείμενα του σχολείου. Άρα μεγαλύτερο λάθος να μετράει και 3 ολόκληρα μόρια. Μέγιστο θα έπρεπε να είναι το 1 μόριο και εφόσον σχετίζεται με διδακτικά αντικείμενα στα σχολεία.
3) Δεν αναφέρεται πουθενά ότι λογίζεται ως διοικητική προϋπηρεσία η θέση του Προϊσταμένου σχολ. μονάδας τόσο για τις θέσεις στα νηπιαγωγεία, όσο βεβαίως και για τα ολιγοθέσια σχολεία. Είναι βέβαιο ότι αποτελεί ξεκάθαρα διοικητική προϋπηρεσία χωρίς αμφιβολία και μάλιστα υπό δυσμενέστερους όρους.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ! Καλώς ίσχυε στις προηγούμενες κρίσεις και κακώς δεν αναφέρεται τώρα.
4) Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να μοριοδοτούνται 2 μεταπτυχιακά ταυτόχρονα πτυχία ίδιας αξίας είναι και είναι ΛΑΘΟΣ…να λογίζονται επί δυο.
5) Το πτυχίο ΑΕΙ των ΠΤΔΕ που έχει προέρθει από εξομοίωση σαφώς πρέπει να μετριέται ως δεύτερο πτυχίο αφού έχει γίνει κανονικά και νόμιμα με εξετάσεις. Πώς μπορεί να μετράει των ΤΕΙ και να μη μετράει της εξομείωσης ως δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ αφού ΕΙΝΑΙ.
Ως προς τα κριτήρια επιλογής και το τι θεωρειται διδακτικη προύπηρεσία. Θα πρέπει να λαβετε υπόψει την προυπηρεσία των νηπιαγωγών σε παιδικους σταθμούς δημοσίου δικαίου. Η προυπηρεσία αυτή (ειχαμε στους παιδικους σταθμούς νήπια και προνήπια), θεωρείται μόνο εκπαιδευτική και όχι διδακτική. Εννοείται ότι επιτελούσαμε και διδακτικό έργο και θα πρέπει να ληφθεί υπόψει η προϋπηρεσία μας στους παιδικους σταθμούς και ως διδακτική.
Ευχαριστώ!
Στην αναγνωριση τιτλων, δεν αναφερεται η αναγνωριση τιτλων απο ΣΑΕΠ. η αναγνωριση τιτλων απο ΣΑΕΠ ειναι νομος του κρατους και εχει ισχυ. Για ποιον λογο δεν αναγραφεται η αναγνωριση τιτλων μεσω ΣΑΕΠ.
Ας εναρμονιστουμε με τους κανονες του κρατους.