Άρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξεις

1. Η περίπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 82 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114), αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Προϊστάμενοι Εκπαίδευσης:
βα) Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, εννιακόσια (900) ευρώ.
ββ) Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πεντακόσια πενήντα (550) ευρώ.
βγ) Οργανωτικοί Συντονιστές των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), τετρακόσια πενήντα (450) ευρώ.
βδ) Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, τετρακόσια (400) ευρώ.
βε) Προϊστάμενοι των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και Προϊστάμενος του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τριακόσια πενήντα (350) ευρώ.
βστ) Διευθυντές Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων, Ειδικών Λυκείων, Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων, Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων και Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), τριακόσια (300) ευρώ. Εφόσον τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια διαθέτουν τουλάχιστον εκατόν είκοσι (120) μαθητές και οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) τριάντα (30) μαθητές, τριακόσια πενήντα (350) ευρώ.
βζ) Προϊστάμενοι των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διακόσια ενενήντα (290) ευρώ.
βη) Διευθυντές Γυμνασίων, Επαγγελματικών Σχολών, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), Δημόσιων Ι.Ε.Κ., Ειδικών Γυμνασίων, Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων, τετραθέσιων και άνω γενικών και ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων, καθώς και Εργαστηριακών Κέντρων, διακόσια πενήντα (250) ευρώ. Εφόσον τα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης διαθέτουν τουλάχιστον εκατόν είκοσι (120) μαθητές και οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε. τριάντα (30) μαθητές, τριακόσια (300) ευρώ.
βθ) Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων, Εργαστηριακών Κέντρων, Σ.Δ.Ε. και Δημόσιων Ι.Ε.Κ., Υπεύθυνοι Τομέων Εργαστηριακών Κέντρων, Προϊστάμενοι των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.), εκατόν πενήντα (150) ευρώ.
βι) Προϊστάμενοι Μονοθέσιων, Διθέσιων και Τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων, Νηπιαγωγείων και Παιδικών Σταθμών, εκατό (100) ευρώ.»
2. Η ισχύς της προηγούμενης παραγράφου ως προς το επίδομα θέσης ευθύνης που καταβάλλεται στους Οργανωτικούς Συντονιστές των ΠΕ.Κ.Ε.Σ., τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τους Προϊσταμένους των ΚΕ.Σ.Υ. και Κ.Ε.Α. αρχίζει από την επιλογή και τοποθέτησή τους σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Έως τη λήξη της θητείας τους σύμφωνα με τις παρ. 11 και 12 του άρθρου 19, οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι Προϊστάμενοι των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και οι υπεύθυνοι των Κ.Π.Ε. λαμβάνουν το επίδομα θέσης ευθύνης που προβλέπεται στην περίπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 4354/2015, όπως ισχύει κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

  • 26 Μαρτίου 2018, 11:22 | ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου – Παιδαγωγική Ομάδα

    Άρθρο 20, §1

    Οι Προϊστάμενοι των Κ.Ε.Α. απαιτείται να έχουν αυξημένα προσόντα και αυξημένη εκπαιδευτική και διδακτική υπηρεσία, ενώ εκ της θέσεώς τους έχουν αυξημένα εκπαιδευτικά, επιμορφωτικά, επιστημονικά και διοικητικά καθήκοντα και παράλληλα ασκούν οικονομική διαχείριση. Για όλους τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να αντιμετωπιστούν δικαιότερα μισθολογικά και ανάλογα με τις προϋποθέσεις που περιγράφονται για την κατάληψη της θέσης και τουλάχιστον με επίδομα ίσο με της περίπτωσης βη.
    Επιπλέον θα πρέπει να προβλεφθούν και μισθολογικά κίνητρα για τα μέλη των ΠΟ των ΚΕΑ, τα οποία έχουν αυξημένα προσόντα και αυξημένα καθήκοντα, ώστε τα ΚΕΑ να στελεχώνονται με ικανούς και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς.

  • 26 Μαρτίου 2018, 10:38 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ

    Τα επιδόματα θέσης είναι εξαιρετικά χαμηλά σε σύγκριση με τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση. Ο εκπαιδευτικός σχεδόν δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στα έξοδα, αν βρίσκεται εκτός της περιοχής μόνιμης κατοικίας του.

  • 26 Μαρτίου 2018, 02:10 | Κ.Χ.

    Δεν γίνεται καμία αναφορά στα Εσπερινά σχολεία και ιδιαίτερα στα Εσπερινά γυμνάσια με Λυκειακές τάξεις

    Οι διευθυντές αυτών των σχολείων έχουν
    1)να διαχειριστούν και τις δύο βαθμίδες (Γυμνάσιο και Λύκειο)
    2)Τις ιδιαιτερότητες του μαθητικού δυναμικού. Είναι κυρίως σχολεία εργαζόμενων μαθητών με μεγάλο εύρος ηλικιών, από 15 ετών και άνω, ακόμη και 60 ετών και διαφορετικότητα ως προς την καταγωγή τους (Ρομά, Ελληνικής, Αλβανικής κ.α. καταγωγής). Ένας επιπλέον ρόλος του Δ/ντή πέραν των άλλων είναι και η επίτευξη της αρμονικής συνύπαρξης όλων και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα ανεξαρτήτως ηλικίας, φυλής και θρησκείας.
    3)Δεν υπάρχουν υποδιευθυντές παρόλο που λειτουργούν κατ’ ελάχιστον με 7 τμήματα (3 στο γυμνάσιο και 4 στο λύκειο)
    4)Δεν υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη και όλος ο όγκος της γραφειοκρατίας διεκπεραιώνεται από τον Δ/ντή .

    Λόγω τις ιδιαιτερότητας αυτών των σχολείων θα πρέπει να αντιμετωπιστούν μισθολογικά όπως και τα ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια-λύκεια. Να έχουν υποδιευθυντή ή γραμματειακή υποστήριξη, καθώς και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση Ενηλίκων.

  • 26 Μαρτίου 2018, 00:19 | ΕΝΕΛΕΑ

    Άρθρο 20
    Μισθολογικές διατάξεις
    ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΑΛΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΠΑΡ’ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 4186, ΤΟ ΠΕΡΙΕΚΟΨΑΝ…

  • 25 Μαρτίου 2018, 23:22 | Κώστας Κ

    Εάν θέλετε μείωση κόστους, μειώστε τα επιδόματα και αυξήστε τον αριθμό των στελεχών!

  • 25 Μαρτίου 2018, 21:47 | Αναστάσης

    Πρέπει το κριτήριο των 120 μαθητών να εφαρμοστεί και για την τοποθέτηση υποδιευθυντή στο σχολείο και όχι τα 9 τμήματα που ισχύουν τώρα ως προϋπόθεση.

  • 25 Μαρτίου 2018, 19:26 | konstantinoskap

    Το επίδομα του Διευθυντή Δ.ΙΕΚ πρέπει να είναι το ίδιο με του Διευθυντή Λυκείου και του Διευθυντή Επαγγελματικού Λυκείου και Εργαστηρίων Ειδικής Εκπαίδευσης.

  • 25 Μαρτίου 2018, 18:43 | anna

    παρ.2, εδάφιο βθ: εντύπωση προκαλεί η οικονομική υποβάθμιση των Προϊσταμένων ΚΕΑ με το επίδομα των 150€, σε σχέση με τις προϋποθέσεις επιλογής τους και με το διδακτικό, παιδαγωγικό, διοικητικό έργο που προσφέρουν.Επομένως, είναι απαραίτητο να αρθεί η αδικία και το επίδομα θέσης να εναρμονιστεί με αυτό των υπολοίπων στελεχών εκπαίδευσης αντίστοιχης κατηγορίας (Προϊστάμενοι ΚΕΣΥ).

  • 24 Μαρτίου 2018, 15:50 | Λ.Θ.

    Το επίδομα Δ/ντών θα πρέπει να είναι αυστηρά συνδεδεμένο με τον αριθμό των μαθητών που φοιτούν (πραγματικά) στο Σχολείο και τον αριθμό των υφισταμένων εκπαιδευτικών, τους οποίους διοικεί. Κι ο έλεγχος των πραγματικά φοιτούντων μαθητών (κι όχι των εγγεγραμμένων) γίνεται καθημερινά από το απουσιολόγιο του myschool…

  • 23 Μαρτίου 2018, 23:57 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΡΙΜΑΛΑΣ

    Τα επιδόματα αυτά δεν μπορούν να γίνουν δεκτά από τις ΔΟΥ διότι χρειάζεται να μπουν σε νόμο του Υπ. Οικονομικών. Αλήθεια ποιοί σκέφτηκαν να βάλουν σε νόμο του Παιδείας τα επιδόματα; προφανώς το παρόν δεν έχει πάει σε νομικούς συμβούλους.

  • 23 Μαρτίου 2018, 19:43 | Βασιλειος Στεφανιδης

    Οι Διευθυντές των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων που είναι Γυμνάσια ΚΑΙ Λύκεια ,έχουν διπλές υποχρεώσεις από αυτούς που είναι Διευθυντές μόνο σε Γυμνάσιο ή μόνο σε Λύκειο .Το ίδιο και οι Υποδιευθυντές . Πρέπει επομένως γι’αυτά τα σχολεία οι Διευθυντές να πληρώνονται όπως οι του Λυκείου 350 ευρώ και οι Υποδιευθυντές με 200 ευρώ.
    Γενικότερα με την γραφειοκρατία που διέπει τα σχολεία (και που ακόμη και με τους καινούριους νόμους δεν μειώνεται αλλα αυξάνεται ) και επειδή δεν υπάρχουν Γραμματείς , οι Υποδιευθυντές επωμίζονται με πολύ γραφική εργασία + τις Διδακτικές ώρες που έχουν. Πρέπει να μειωθούν οι ώρες των Υποδιευθυντών τουλάχιστον κατά 4 ώρες

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:40 | Καραθανάση Άννα

    Μεγάλη αδικία στο επίδομα προϊσταμένων νηπιαγωγείων και Προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δημοτικών Σχολείων.

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:08 | ΟΛΓΑ

    Το επίδομα των 150 ευρώ για τους Προϊσταμένους ΚΠΕ/ΚΕΑ (όσο δηλαδή παίρνει και ένας υποδιευθυντής σχολείου) δε συνάδει ούτε με τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια μοριοδότησης της θέσης ούτε και με το εύρος των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών των Κ.Ε.Α. Εφόσον οι Προϊστάμενοι Κ.Ε.Α.

    α)ανήκουν στην κατηγορία με τις πιο υψηλές προδιαγραφές διεκδίκησης της θέσης (δώδεκα εκπαιδευτικά έτη και δέκα διδακτικά),

    β)προΐστανται εκπαιδευτικών υπηρεσιών που υποστηρίζουν το σύνολο των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας του νομού τους – και επιπλέον άλλων νομών και της τοπικής κοινωνίας – και παρέχουν όχι μόνο διδακτικό έργο αλλά επιπλέον επιμορφωτικό, συγγραφικό, ερευνητικό και καινοτόμο έργο και

    γ)εποπτεύονται ιεραρχικά όπως και οι Προϊστάμενοι ΚΕΣΥ από τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπ/σης (διοικητικά) και το ΚΕΠΕΣ (επιστημονικά και παιδαγωγικά),

    είναι δίκαιο και αναγκαίο το επίδομα θέσης να εναρμονιστεί οπωσδήποτε με αυτό των υπολοίπων στελεχών εκπαίδευσης της ίδιας κατηγορίας (δώδεκα εκπαιδευτικά έτη και δέκα διδακτικά, με διοικητική και επιστημονική-παιδαγωγική υπαγωγή στα ΠΕΚΕΣ)και οπωσδήποτε όχι λιγότερο από το χαμηλότερο της κατηγορίας αυτής, δηλαδή τα τριακόσια πενήντα (350) ευρώ (όπως οι Προϊστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ.).

  • 23 Μαρτίου 2018, 11:08 | Ιωάννης Κ.

    Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου δεν μπορεί να υπολείπονται μισθολογικά του Διευθυντή εκπαίδευσης. Το μήνυμα που δίνεται από τη διαφοροποίηση των επιδομάτων είναι εξόχως αρνητικό. Δίνεται προτεραιότητα στη διοίκηση και’όχι στην επιστημονική καθοδήγηση. Προτεραιότητα στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα. Αυτή η διαχρονική παθογένεια είναι μία από τις βασικές αιτίες της κρίσης στην εκπαίδευση. Το σ/ν θα πρέπει να ανατρέψει αυτή τη στερεοτυπική άποψη.

  • 23 Μαρτίου 2018, 10:12 | Όλα σε ένα

    Σε ένα νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τι δουλειά έχει να προσδιορίζονται οι αμοιβές των Διευθυντών-Υποδιευθυντών ΙΕΚ; Όλα στο «χαντάκι» σύμφωνα με το γνωστό ανέκδοτο. Οι διευθυντές και υποδιευθυντές ΙΕΚ, ανήκουν στην ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ εκπαίδευση και θα πρέπει να διέπονται από τους κανόνες που θα θεσπίζονται ειδικά για αυτήν.
    Αφήστε τα «όλα σε ένα» και επικεντρωθείτε σε κάθε κατηγορία εκπαίδευσης ξεχωριστά για να πάμε μπροστά. Οι ιδιαιτερότητες της κάθε βαθμίδας, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τόσο για την μοριοδότηση όσο και για την μισθολογική εξέλιξη ή τις αποδοχές.
    Όταν στα επαρχιακά ΙΕΚ, υπάρχουν μόνο Διευθυντές ή/και Υποδιευθυντές, και αναλαμβάνουν επ’ ώμου όλες τις εργασίες, από το πρωτόκολλο μέχρι και την έκδοση πτυχίων, δεν μπορεί να έχουν το ίδιο επίδομα θέσης ευθύνης με τον διευθυντή του Γυμνασίου, ο οποίος έχει στην διάθεσή του 40 καθηγητές, 5 άτομα γραμματεία και δύο υποδιευθυντές.
    Είναι ξεκάθαρη η υποβάθμιση που δέχεται το ΙΕΚ τα τελευταία χρόνια. Κλείστε το επιτέλους, αφού δεν έχετε σκοπό να το στηρίξετε. Όλα τα άλλα είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε»

  • 23 Μαρτίου 2018, 10:09 | Ηλίας

    Ο Προϊστάμενος ΚΕΑ εφόσον προΐσταται σε τουλάχιστον τέσσερις (4) εκπαιδευτικούς και σε συνδυασμό α) με τις αυξημένες αρμοδιότητες που αποκτά το ΚΕΑ ( αρμοδιότητες Υπευθύνων Δ/νσεων, υποστήριξη προγραμμάτων σχολείων, ευρωπαϊκά προγράμματα κλπ)και β) τις αυξημένες προϋποθέσεις επιλογής (ανώτερες και από Διευθυντή σχολείου…) όπως είναι τα 10 έτη διδακτικής σε σχολικές μνάδες και 12 έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας, θα έπρεπε σαφώς να αμείβεται με το επίδομα τουλάχιστον του Διευθυντή τετραθέσιων και άνω γενικών και ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων δηλαδή με τουλάχιστο 250 ευρώ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:39 | Χάρης Ζ.

    Το επίδομα των Διευθυντών των 12/θ και άνω Δημοτικών Σχολείων με 300-400 μαθητές είναι δυνατόν να είναι 250 ή 300 ευρώ; Ίσα κι όμοια με 4/θ Δημ. Σχολείου των 40 μαθητών; Καλύτερα να παραιτηθούμε όλοι κ. Υπουργέ, για να πουλάμε στραγάλια στο παζάρι. Εκεί τουλάχιστον θ’ αναγνωρίζεται το Έργο μας… Είναι δυνατόν να έχεις υπό την εποπτεία σου 300 μαθητές, να καταχωρείς (με αποκλειστική σου ευθύνη στο myschool) 300 μαθητές, να συντάσσεις και να υπογράφεις για 300 μαθητές, να φροντίζεις κτιριακά θέματα, οικονομικά, εκπαιδευτικά, διδακτικά κλπ. για 300 μαθητές και να αμείβεσαι όμοια με 4/θ σχολεία ή λιγότερο από τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 30 μαθητών, που θα παίρνουν 300 ευρώ. Δώστε 300 ή 400 ευρώ στα 4/θ και στις ΣΜΕΑΕ, αλλά τουλάχιστον δώστε 401 ευρώ στα 12/θ και άνω. Ή καλύτερα για να είστε πιο αντικειμενικός, ορίστε με αυστηρά αναλογικά, μαθηματικά κριτήρια τις αμοιβές των διευθυντών.
    Π.χ. 4/θ-6/θ = 250 ευρώ, 6/θ-8/θ = 300 ευρώ, 8/θ-10/θ = 350 ευρώ, 10/θ-12/θ = 380 ευρώ κλπ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:19 | Θ.Λ.

    Το επίδομα των Υποδιευθυντών των Μειονοτικών Σχολείων, οι οποίοι ασκούν το ίδιο έργο με αυτό των Διευθυντών των Μειονοτικών Σχολείων, δεν μπορεί να είναι μικρότερο. Μάλιστα, έχουν και ασκούν εκ του νόμου, περισσότερα καθήκοντα. Πώς γίνεται λοιπόν να πληρώνονται λιγότερο;

  • 22 Μαρτίου 2018, 20:02 | Νότης Ιερεμίας

    Νομίζω τα επιδόματα πρέπει να αναπροσαρμοστούν έτσι,ώστε να τηρούν την ιεραρχία, την ευθύνη και τα προσόντα.
    Περιφερειακός Διευθυντής: 900
    Δ.Π.Ε./ΔΔΕ: 550
    Οργανωτικός συντονιστής:550
    Συντονιστές: 500
    Τα υπόλοιπα όπως προτείνονται

  • 22 Μαρτίου 2018, 18:50 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Οι Συντονιστές πρέπει να έχουν επίδομα ΙΔΙΟ με τους Διευθυντές Διευθύνσεων

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:00 | EYTYXIOS

    Το επίδομα θέσης των Συντονιστών πρέπει να είναι τουλάχιστον το ίδιο με των Δ/ντών εκ/σης, αφού μέχρι τώρα τουλάχιστον και περισσότερα τυπικά προσόντα είχαν και έχουν το σπουδαιότατο όλων έργο, της επιμόρφωσης των εκπ/κών.

  • 22 Μαρτίου 2018, 00:10 | ΜΑΡΙΑ

    Αύξηση του επιδόματος των υποδ/ντων και μείωση του ωραρίου τους..Στα μεγάλα λύκεια, χωρίς γραμματεία, κάνουν όλη τη δουλειά ενώ οι Δ/ντές αναλώνονται με τις δημόσιες σχέσεις…

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:03 | Ελισάβετ

    Το επίδομα των 100 ευρώ της κατηγορίας Β1 μεγάλη αδικία για τη δουλειά που γίνεται και τις ευθύνες των προισταμένων νηπιαγωγείων κι ολιγοθέσιων δημοτικών. Θα πρέπει να διορθωθεί.

  • 21 Μαρτίου 2018, 19:04 | Α.Κ.

    Να αυξηθεί το επίδομα θέσης ευθύνης των προισταμένων των νηπιαγωγείων και φυσικά να μειωθεί ο διδακτικός τους χρόνος.

  • 21 Μαρτίου 2018, 18:37 | Θανάσης

    Άρθρο 20 «μισθολογικές διατάξεις»
    Είναι άδικο οι Διευθυντές Δημοσίων ΙΕΚ να λαμβάνουν επίδομα χαμηλότερο από το Διευθυντή Λυκείου και ΕΠΑΛ . Τα ΙΕΚ είναι μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση επιπέδου 5 με περισσότερες ευθύνες, όπως πρακτική άσκηση, μαθητεία, επίβλεψη μαθημάτων εκτός ΙΕΚ κ.α.

  • 21 Μαρτίου 2018, 15:38 | ΜΑΡΙΑ ΠΕΒΕΡΑΤΟΥ

    Να αυξηθεί το επίδομα θέσης ευθύνης των προισταμένων των νηπιαγωγείων και φυσικά να μειωθεί ο διδακτικός τους χρόνος.

  • 21 Μαρτίου 2018, 14:19 | ΕΚ

    Ελπίζω να ισχύσει το επίδομα θέσης για Υποδιευθυντές ΔΙΕΚ, κάτι που δεν υφίσταται δηλαδή μέχρι στιγμής…

  • 21 Μαρτίου 2018, 12:34 | Παπαδάκης Ιωάννης

    Τα εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ) είναι εκείνες οι
    υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης, που καλούνται να προωθήσουν να οργανώσουν και να υποστηρίξουν την πειραματική διδασκαλία στην εκπαίδευση. Οι υπεύθυνοι των ΕΚΦΕ, επιλέγονται με υψηλά επιστημονικά κριτήρια και γενικά έχουν αυξημένα προσόντα. Καθοδηγούν τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν φυσικές επιστήμες στο Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο και συχνά έχουν και συνεργάτες και είναι οι άμεσοι
    προϊστάμενοι τους. Είναι επίσης πρωτοφανές, να υπάρχει, σε μια ιεραρχική δομή και οικονομική διαφοροποίηση μεταξύ υφισταμένου – προϊσταμένου.
    Αν επιθυμούμε η θέση υπευθύνου του ΕΚΦΕ να συνεχίζει να είναι ελκτική σε ικανούς εκπαιδευτικούς, πρέπει να υπάρχουν οπωσδήποτε αντισταθμιστικές αμοιβές. Το κύρος που προσδίδει η θέση αυτή δεν είναι αρκετό. Από την ίδρυση των ΕΚΦΕ, οι υπεύθυνοι ΕΚΦΕ έπαιρναν επίδομα ίσο με εκείνο του υποδιευθυντή. Με το τελευταίο μισθολόγιο το επίδομα αυτό θέσης καταργήθηκε και με την παρούσα πρόταση νόμου, δεν επανέρχεται.
    Πρόταση: Να θεσμοθετηθεί ξανά επίδομα θέσης για τους υπευθύνους των ΕΚΦΕ.

  • 21 Μαρτίου 2018, 12:15 | Στέλεχος

    Επειδή βλέπω ότι κάποιοι αναφέρονται σε επίδομα θέσης ευθύνης σε ΔΙΕΚ, αυτό που έχω να πω είναι ότι οι δομές αυτές, έπρεπε ήδη να είχαν καταργηθεί!!
    Διέπονται από θολό καθεστώς λειτουργίας και δεν έχουν να προσφέρουν απολύτως τίποτα!!

  • 21 Μαρτίου 2018, 10:15 | Δημήτρης

    Δεν είναι σωστό ο Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων να αναπληρώνει τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, δηλαδή να προΐσταται ανώτερων από αυτόν στελεχών. Επί πλέον, το επίδομα από 150 ευρώ ανεβαίνει στα 290, δηλαδή μόνο 10 ευρώ κάτω από το επίδομα λυκειάρχη, κάτι που επίσης το θεωρώ αδικαιολόγητο.

  • 21 Μαρτίου 2018, 10:00 | Γιώργος

    Το επίδομα για την κατηγορία βι δηλ. 100€ αδικεί αυτούς που εμπίπτουν σ’ αυτή την κατηγορία και ουσιαστικά απαξιώνει το έργο τους το οποίο είναι σχεδόν αντίστοιχο σε όγκο δουλειάς με αυτό των διευθυντών μεγαλύτερων σχολείων. Θα έπρεπε να αμείβονται τουλάχιστον με το επίδομα του υποδιευθυντή.

  • 20 Μαρτίου 2018, 20:22 | ΚΕΔ

    Είναι άδικο οι Διευθυντές Δημοσίων ΙΕΚ να λαμβάνουν επίδομα χαμηλότερο από το Διευθυντή Λυκείου και ΕΠΑΛ . Ο Διευθυντής Λυκείου λαμβάνει 350 ευρώ μεικτά και Διευθυντής ΙΕΚ-δομής μεταδευτεροβάθμιας στάθμης επιπέδου 5 λαμβάνει 300 ευρώ μεικτά (ότι λαμβάνει και ο Διευθυντής Γυμνασίου) και δουλεύει και τον Ιούλιο με άπειρες ευθύνες.
    Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.
    Ο Διευθυντής ΙΕΚ με κάτω από 09 τμήματα σπουδαστών λαμβάνει μόνο 250 ευρώ μεικτά .
    Για την άρση της αδικίας αυτής που εγκαταστάθηκε από τότε που καταργήθηκε ο ΟΕΕΚ θα πρέπει αξιοκρατικά και πάλι όπως επί ΟΕΕΚ ένας Διευθυντής ΙΕΚ με πάνω από 09 τμήματα σπουδαστών να λαμβάνει 490 ευρώ μεικτά και με πάνω από 18 τμήματα 590 ευρώ μεικτά αν θέλουμε να έχουμε δίκαιο σύστημα επιδομάτων ευθύνης και επίτευξης στόχων.
    Μην ξεχνάμε ότι και το 5ο εξάμηνο σπουδών το διαχειρίζεται και είναι παιδαγωγικά υπεύθυνος ο Διευθυντής ΙΕΚ και έχει άλλο ένα ΙΕΚ έτσι πάνω του συν τις προστριβές που υπάρχουν με τις επιχειρήσεις και τους σπουδαστές σε αυτό το εξάμηνο.
    Επίσης για την δύσκολη απογευματινή βάρδια των ΙΕΚ υπήρχαν ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις- προβλέψεις για υπερωρίες των στελεχών.
    Όλα καταργήθηκαν μόλις έκλεισε ο ΟΕΕΚ και η απαξίωση των Διευθυντών ΙΕΚ παγιώθηκε με ευθύνη της Πολιτείας.

  • 20 Μαρτίου 2018, 16:10 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ

    να αυξηθει το επιδομα θεσης των προισταμενων νηπιαγωγειων και φυσικα να μειωθει το διδακτικο τους ωραριο.

  • 20 Μαρτίου 2018, 15:16 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ

    Θεωρώ πως το επίδομα θέσης των Διευθυντών ΙΕΚ τους αδικεί. Αφενός γιατί διευθύνουν δομές Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης μεταδευτεροβάθμιου επιπέδου κι αφετέρου επειδή ο φόρτος εργασίας τους και οι ευθύνες είναι μεγάλες μιας και αποστολή τους είναι να καταρτίσουν υποψήφιους για την αγορά εργασίας, και να διαχειριστούν το προσωπικό των ΙΕΚ από την επιλογή τους για διδασκαλία σε μαθήματα αντίστοιχα της ειδικότητάς τους, έως την καθημερινή τους δραστηριότητα στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και του Οδηγού Σπουδών της κάθε ειδικότητας, στα πλαίσια του Κανονισμού λειτουργίας των ΙΕΚ. Επίσης διαχειρίζονται τους Πρακτικά Ασκούμενους Καταρτιζόμενους, διάσπαρτους σε κάθε είδους επιχειρήσεις. Τέλος διαχειρίζονται τις προμήθειες γραφικής ύλης και εκπαιδευτικών υλικών, μια ευαίσθητη διαχείριση ιδίως λόγω οικονομικού κλίματος.
    Από τα 490€ μικτά που λάμβαναν ως επίδομα επί ΟΕΕΚ, έπεσαν στα 250€ μικτά το 2011. Θεωρώ ότι θα πρέπει να λαμβάνουν ως βάση, τουλάχιστον το επίδομα του διευθυντή λυκείου, δηλ. 300€ μικτά.

  • 20 Μαρτίου 2018, 13:41 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Συμφωνώ κι εγώ σχετικά με το επίδομα θέσης των προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. Ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και το επίδομα θέσης δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τα υπόλοιπα στελέχη. Το επίδομα θέσης τουλάχιστον στα 400 ευρώ όπως και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού έργου.

  • 20 Μαρτίου 2018, 09:50 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Οι προϊστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ. αδικούνται διότι ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και το επίδομα θέσης δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τα υπόλοιπα στελέχη. Προτείνω το επίδομα θέσης τουλάχιστον στα 400 ευρώ όπως και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού έργου.

  • 20 Μαρτίου 2018, 01:34 | DK

    Είναι άδικο οι Διευθυντές Δημοσίων ΙΕΚ να λαμβάνουν επίδομα χαμηλότερο από το Διευθυντή Λυκείου και ΕΠΑΛ . Ο Διευθυντής Λυκείου λαμβάνει 350 ευρώ μεικτά και Διευθυντής ΙΕΚ-δομής μεταδευτεροβάθμιας στάθμης επιπέδου 5 λαμβάνει 300 ευρώ μεικτά (ότι λαμβάνει και ο Διευθυντής Γυμνασίου) και δουλεύει και τον Ιούλιο με άπειρες ευθύνες.
    Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.
    Ο Διευθυντής ΙΕΚ με κάτω από 09 τμήματα σπουδαστών λαμβάνει μόνο 250 ευρώ μεικτά .
    Για την άρση της αδικίας αυτής που εγκαταστάθηκε από τότε που καταργήθηκε ο ΟΕΕΚ θα πρέπει αξιοκρατικά και πάλι όπως επί ΟΕΕΚ ένας Διευθυντής ΙΕΚ με πάνω από 09 τμήματα σπουδαστών να λαμβάνει 490 ευρώ μεικτά και με πάνω από 18 τμήματα 590 ευρώ μεικτά αν θέλουμε να έχουμε δίκαιο σύστημα επιδομάτων ευθύνης και επίτευξης στόχων.
    Μην ξεχνάμε ότι και το 5ο εξάμηνο σπουδών το διαχειρίζεται και είναι παιδαγωγικά υπεύθυνος ο Διευθυντής ΙΕΚ και έχει άλλο ένα ΙΕΚ έτσι πάνω του συν τις προστριβές που υπάρχουν με τις επιχειρήσεις και τους σπουδαστές σε αυτό το εξάμηνο.
    Επίσης για την δύσκολη απογευματινή βάρδια των ΙΕΚ υπήρχαν ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις- προβλέψεις για υπερωρίες των στελεχών.
    Όλα καταργήθηκαν μόλις έκλεισε ο ΟΕΕΚ και η απαξίωση των Διευθυντών ΙΕΚ παγιώθηκε με ευθύνη της Πολιτείας.

  • 20 Μαρτίου 2018, 01:00 | Δημήτρης

    Σε σχολεία με λιγότερους από 120 μαθητές οι Διευθυντές/ντριες αδικούνται μισθολογικά σχετικά με αυτούς που είναι σε μεγαλύτερα σχολεία, αφού δεν έχουν υποδιευθυντές, ούτε γραμματεία και όλος ο όγκος γραφειοκρατικής εργασίας περνά από αυτούς. Επίσης ο αριθμός των υποχρεωτικών διδακτικών ωρών του διευθυντή/ντριας δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τις 4-5 διδακτικές ώρες.

  • 19 Μαρτίου 2018, 22:41 | tasos

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ 120 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑ 120 ΕΥΡΩ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΕΣΥ

  • 19 Μαρτίου 2018, 10:39 | Σάββας

    Οι διευθυντές (δημοτικών) σχολείων με αριθμό μαθητών μεγαλύτερο από 120 (δηλαδή των 12/θέσιων) και οι προϊστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ. αδικούνται διότι ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και τα επιδόματα θέσης δυσανάλογα μικρά σε σχέση με τα υπόλοιπα στελέχη. Προτείνω το επίδομα για τη θέση του διευθυντή σε σχολείο με αριθμό μαθητών μεγαλύτερο από 120, να διαμορφωθεί στα 350 ευρώ και του προϊσταμένου Κ.Ε.Σ.Υ. στα 400 ευρώ.

  • 19 Μαρτίου 2018, 08:20 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Το επίδομα για την κατηγορία βι δηλ. 100€ αδικεί αυτούς που εμπίπτουν σ’ αυτή την κατηγορια και ουσιαστικά απαξιώνει το έργο τους το οποίο είναι σχεδόν ισάξιο σε όγκο δουλειάς με αυτό των διευθυντών μεγαλύτερων σχολείων. Θα έπρεπε να αμοίβονται τουλάχιστον με το επίδομα του υποδιευθυντή.

  • 19 Μαρτίου 2018, 00:34 | Μάκης

    Υπάρχουν σχολεία με 500 περίπου μαθητές και 22 τμήματα. Πώς είναι δυνατόν ένας Δ/ντής και ένα Υπ/ντής σε τόσα μεγάλα σε πληθυσμό μαθητών και να πέρνουν το ίδιο επίδομα με συνολικό αριθμό μαθητών 120;

  • 19 Μαρτίου 2018, 00:18 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Το επίδομα θέσης διευθυντή σχολικής μονάδας δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 290 ευρώ που είναι και το επίδομα Προϊσταμένου εκπ/κων θεμάτων. Συχνά και μάλιστα στα μικρά σχολεία ο διευθυντής επωμίζεται πολλά, διότι δεν δικαιολογείται θέση υποδιευθυντή ούτε και γραμματέα. Να λάβετε υπόψη δε και τις περιπτώσεις των διευθυντών Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις για τους οποίους ισχύει ότι για τους διευθυντές των Γυμνασίων, ενώ οι ευθύνες αφορούν και Γυμνάσιο και Λύκειο.

  • 18 Μαρτίου 2018, 23:56 | Χρήστος

    Το επίδομα προϊσταμένων νηπιαγωγείων και μονοθέσιων δημοτικών είναι πολύ χαμηλό για τη δουλειά που γίνεται. Κυρίως στα νηπιαγωγεία η δουλειά είναι σχεδόν ίδια με τα πολυθέσια δημοτικά και το διδακτικό ωράριο πλήρες! Προτείνω αύξηση του επιδόματος για να μειωθεί η αδικία που υφίστανται οι προϊστάμενοι. τα 100 ευρώ μικτά (περίπου 70 ευρώ καθαρά) είναι μεγάλη αδικία.

  • 18 Μαρτίου 2018, 18:18 | Κωνσταντίνος

    Καλά τα λέω ο Νίκος Σεμερτζόγλου τα εργαστήρια υπολειτουργούν και βάζουμε ubundu λειτουργικό σύστημα για να δουλεύουν με λιγότερους πόρους (μνήμη, cpu κλπ). Σε λίγο καιρό οι μαθητές θα μας πάρουν με τις πέτρες, τα εργαστήρια είναι αρχαία.

  • 18 Μαρτίου 2018, 16:13 | ΑΥΡΑ

    Επίδομα να καταβάλλεται ακέραιο στους διευθυντές σχολείων υπό την προϋπόθεση ότι παρέχουν και διδακτικό έργο στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος της σχολικής μονάδας που διευθύνουν.

    Η διαφορά μεταξύ των επιδομάτων διευθυντών – υποδιευθυτών σχολείων αδικεί σημαντικά τη διδακτική και διοικητική προσφορά των δεύτερων.

  • 18 Μαρτίου 2018, 10:05 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    20(βι). Σε ποιους προϊσταμένους παιδικών σταθμών αναφέρεται το άρθρο;;

  • 18 Μαρτίου 2018, 09:50 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    Δεν αντιλαμβάνεστε την αδικία να παίρνουν επίδομα μόλις 100€ οι προϊστάμενοι ολιγοθεσίων δημοτικών και νηπιαγωγείων έχοντας και μεγάλο φόρτο διοικητικών εργασιών και πλήρες ωράριο;;;;

  • 17 Μαρτίου 2018, 12:50 | Παλιός καθηγητής

    Με τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις που περιγράφονται η περίπτωση (βγ) θα πρέπει να έχει αμοιβή 900€, οι δε περιπτώσεις (βδ) και (βε) 550€.

  • 17 Μαρτίου 2018, 10:57 | Νίκος Σεμερτζόγλου

    Προφανώς θα μιλήσω για το κομμάτι που με αφορά και γνωρίσω εκ’ των έσω καθώς είμαι στέλεχος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ τα τελευταία χρόνια.
    Η οργάνωση των σχολικών μονάδων είναι τέτοια ώστε να χρήζει ανάλογης τεχνικής στήριξης, η οποία δεν μπορεί να γίνει από τους εκπαιδευτικούς τάξης οι οποίοι είναι επιφορτωμένοι με πολλές αρμοδιότητες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπουργού). Βέβαια ούτε οι ΔΔΕ, ΔΠΕ είναι στελεχωμένες με στελέχη για την τεχνική στήριξη.
    Το ερώτημα που γεννάται είναι ποιοι θα αναλάβουν αυτή τη στήριξη. Αν υποθέσουμε ότι θα αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας, για να κινηθεί η αγορά, αυτό θα κοστίσει στους δήμους πολλαπλάσια σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς με θητεία οι οποίοι πληρώνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, άρα δεν υπάρχει καμία επιπρόσθετη επιβάρυνση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι δήμοι δεν έχουν λεφτά για πετρέλαιο, που θα βρουν λεφτά για την εξυπηρέτηση όλων των σχολείων. Το 2ο σενάριο είναι να ζητάνε οι εκπαιδευτικοί χρήματα από τους γονείς των μαθητών για την επισκευή και συντήρηση των Η/Υ συστημάτων. Θεωρεί σωστό η ηγεσία να πέσει άλλο εάν βάρος στον οικογενειακό προυπολογισμό;
    Όσον αφορά τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μπορεί εύκολα όποιος θέλει να αναζητήσει τα στατιστικά στην ετήσια έκθεση λειτουργίας και να σχηματίσει ιδία άποψη. Παρόλο που τα νούμερα καταδεικνύουν ένα μικρό κομμάτι της πραγματικότητας.
    Φυσικά όλες οι, προς κατάργηση, δομές έχουν να καταδείξουν παρόμοιο έργο, το οποίο είναι μετρήσιμο από τους εκπαιδευτικούς της τάξης και από τους γονείς.