1. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίοι κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος δεν έχουν ολοκληρώσει όλες τις υποχρεώσεις που απαιτούνται από το πρόγραμμα σπουδών για τη λήψη πτυχίου, εντάσσονται αυτοδίκαια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5. Οι φοιτητές εντάσσονται στα Τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, σύμφωνα με την αντιστοιχία της παρ. 1 του άρθρου 6, με την επιφύλαξη των επόμενων εδαφίων. Οι φοιτητές του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, οι φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων με έδρα τα Γρεβενά του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και οι φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων με έδρα την Κοζάνη του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5. Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.
2. Η εκπαιδευτική λειτουργία των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, φοιτητών, οι οποίοι συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.. Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. συνεχίζονται έως την ολοκλήρωση του προγράμματος από εγγεγραμμένους έως και την έναρξη ισχύος του παρόντος φοιτητές, οι οποίοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Πανεπιστημίου.
3. Για τη διεξαγωγή των εκπαιδευτικών και εξεταστικών διαδικασιών και την πρακτική άσκηση των φοιτητών, αρμόδια είναι τα μέλη Δ.Ε.Π. που προέρχονται από τα αντίστοιχα Τμήματα Τ.Ε.Ι. και οι οποίοι συνεχίζουν να ασκούν τα ανατεθειμένα σε αυτούς διδακτικά καθήκοντα στο Τμήμα προέλευσης, σε προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, καθώς και όσα τους ανατεθούν με απόφαση των οργάνων του Τμήματος του Πανεπιστημίου στο οποίο εντάσσονται. Σχετικές αρμοδιότητες μπορεί να ανατίθενται και σε άλλα μέλη Δ.Ε.Π. του Ιδρύματος.
4. Για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων σπουδών, την παροχή τίτλων σπουδών, την έκδοση πιστοποιητικών και πάσης φύσεως βεβαιώσεων, καθώς και τη χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε αποφοίτους των Τμημάτων αυτών αρμόδια είναι τα όργανα των αντίστοιχων, σύμφωνα με την παρ. 1, Τμημάτων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
5. Οι προπτυχιακοί φοιτητές που εξετάζονται επιτυχώς στα απαιτούμενα για τη λήψη πτυχίου υποχρεωτικά και μαθήματα επιλογής του πρώτου κύκλου σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους, έχουν τη δυνατότητα με αίτηση, που καταθέτουν στη γραμματεία του Τμήματος στο οποίο εντάσσονται σύμφωνα με την παρ. 1, αντί να ορκιστούν και να λάβουν πτυχίο Τ.Ε.Ι. σύμφωνα με την παρ. 2, να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών του αντίστοιχου Τμήματος Πανεπιστημίου και να λάβουν πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Η αίτηση υποβάλλεται έως τις 15-9-2019, διαφορετικά μέσα σε εξήντα (60) ημέρες από την ανάρτηση της βαθμολογίας στο τελευταίο μάθημα και είναι δυνατόν να ανακληθεί με νέα αίτηση του ενδιαφερομένου που υποβάλλεται το αργότερο έξι (6) μήνες μετά την κατάθεση της αρχικής δήλωσης. Τα επιπλέον μαθήματα καθορίζονται με πράξη του Προέδρου του Τμήματος, ύστερα από σχετική απόφαση της Συνέλευσης Τμήματος, η οποία εγκρίνεται από τη Σύγκλητο και με την οποία γίνεται αντιστοίχιση μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. με μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος του Πανεπιστημίου. Η απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, του προηγούμενου εδαφίου, με τους πρόσθετους όρους λήψης πτυχίου Πανεπιστημίου, εκδίδεται έως την 30-6-2019 και σε κάθε περίπτωση πριν από την υποβολή της αίτησης από τους φοιτητές. Δεν αντιστοιχείται με μάθημα και δεν λαμβάνεται υπόψη για τη λήψη του πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης η πρακτική άσκηση, εκτός αν περιλαμβάνεται πρακτική άσκηση και στο αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος του Πανεπιστημίου. Για τα μαθήματα που ολοκλήρωσε επιτυχώς ο φοιτητής και την πρακτική άσκηση, που δεν λαμβάνονται υπόψη για τη λήψη του πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, χορηγείται σχετική βεβαίωση παρακολούθησης.
6. Οι φοιτητές που κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 έχουν υπερβεί τη διάρκεια των εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά τέσσερα (4) εξάμηνα, έχουν μόνο το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τον πρώτο κύκλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι..
Με ποιο σκεπτικό αποκλειονται οι φοιτητές Στεφ απο το άρθρο 5; Σε μια κοινωνια που πρεσβευει την ισότητα, την απροσκοπτη συμμετοχή στην παιδεία, δεν ειναι δυνατον να αποκλειονται νέοι απο τη δυνατοτητα μορφωσης. Καλο θα ηταν οι αρμόδιοι να επανεξετασουν το ζητημα.
Κύριε Λεονταρίδη,
78 μαθήματα δεν έχετε στο τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού. Για πέντε εξάμηνα έχετε από 6 υποχρεωτικά μαθήματα, δύο εξάμηνα από 5 υποχρεωτικά και το τελευταίο εξάμηνο την πρακτική άσκηση και την πτυχιακή εργασία σας. Μιλάμε για 40 υποχρεωτικά μαθήματα + πτυχιακή + πρακτική. Σύνολο 240 ECTS.
Στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΔΜ απαιτούνται 55 μαθήματα και η διπλωματική εργασία για την απόκτηση διπλώματος. Σύνολο 300 ECTS.
Στην ερώτησή σας για το πόσα ακόμη πρέπει να μάθετε πια, θα απαντήσω πολλά. Ένας μηχανικός δεν σταματάει ποτέ να μαθαίνει και να εξελίσσεται. Σε αυτή τη φάση της ζωής σας πρέπει να χαίρεστε να σας μαθαίνουν καινούρια πράγματα άνθρωποι που γνωρίζουν πολύ βαθύτερα ένα αντικείμενο και όχι να αγανακτείτε.
Αν όντως επιθυμείτε πολύ να γίνετε διπλωματούχος μηχανικός και το καταλάβατε τώρα υπάρχει και ο δρόμος των κατακτήριων εξετάσεων.
H ζήτηση διαμορφώνει και τις βάσεις των σχολών και το επίπεδο του ΤΕΙ ΔΜ είναι υψηλότερο από πολλά άλλα Ιδρύματα της χώρας.
Είναι ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ !!! όταν σε άλλα Τμήματα του ίδιου ΤΕΙ να αναβαθμίζονται εκτός από την ΣΤΕΦ (Μηχανικοί)
Έχω διδαξει στα ΤΕΙ Λάρισας
Επειδή βλέπω οτι οι φοιτητές της ΣΤΕΦ διαμαρτύρονται και θέλουν να γίνει «οτι και στις άλλες συγχωνεύσεις» να πω το εξής
ΚΑΝΕΝΑΣ από το ΤΕΙ Λάρισας δεν θα πάρει 5ετες διπλωμα μηχανικού από τον Βόλο
Όποιος θέλει μπορεί να συνεχίσει σε 4ετες τμήμα «Περιβάλλον και ενέργεια» που καμία σχέση δεν έχει με αυτό που σπούδασαν
όσοι λοιπόν ζητάτε τα ίδια με αυτά που έγιναν αλλού να ξέρετε τι έγινε αλλού…
Καλύτερα να είστε πιο ρεαλιστές και να ζητήσετε για παράδειγμα κατακτήριες εξετάσεις με πολύ αυξημένα ποσοστά και αναγνώριση κάποιων (όχι όλων των ) μαθημάτων
Εναλλακτικά μπορεί να δημιουργηθεί ενα πανεπιστημιακό αντίστοιχ τμήμα ¨περιβάλλον και ενέργεια» και για εσάς αν το πραγματικό ζήτημα είναι απλά ένα πτυχίο που να λέει πανεπιστήμιο αντί για ΤΕΙ και όχι γνώσεις που να ανταποκρίνονται σε διπλωματούχο μηχανικό (δεν αρκεί ο αριθμός των μαθημάτων ονομαστικά να είναι ο ίδιος …)
Να γίνει στην ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Δ.Μ οτι και στη ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Λάρισας!
Αλλιώς πρόκεται για μεγάλη αδικιά προς τη Λάρισα!!!!!
Σε κανένα νόμο αλλά ούτε και σε αυτόν δεν αναφέρεται η αντιστοίχηση(;), το μέλλον στην αγορά εργασίας των πτυχίων των αποφοίτων των ΤΕΙ
Οι φοιτητές πρέπει να εντάσσονται αυτόματα στο ίδιο ή συναφές Τμήμα. Συνεπώς να διορθωθεί ως εξής:
Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στο ίδιο ή συναφές Τμήμα της Πολυτεχνικής Σχολής, με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5.
για όσους πάρουν πτυχίο ΤΕΙ στεφ ( μηχ. Μηχ ή βιομ. Σχεδ. κ.τ.λ) και δεν θα παρακολουθήσουν τα επιπλέον μαθήματα ( που θα δούμε πόσα & ποια θα ειναι) τι προβλέπεται να γίνει ?. Τι ισχύ θα έχει αύριο ένα πτυχίο ΤΕΙ? πάει θα το πήρε το ποτάμι? Θα μπορεί κάποιος που ήδη έχει ένα πτυχίο ΤΕΙ να το αναβαθμίσει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΌ ??? Εγώ είμαι του βιομηχανικού σχεδιασμού και έχω 78 μαθήματα, είναι περισσότερα και από μηχανολόγου… Είναι λίγα? Οι του πανεπιστημίου πόσα έχουν? Πόσα πρέπει ακόμα να μάθω πια? ΈΛΕΟΣ. Γιατί κάποιων σχολών ΤΕΙ ίδιας ειδικότητας να μετατραπούν αυτόματος σε ΑΕΙ & του Βιομηχανικού Σχεδιασμού όχι? Νομίζετε πως είναι εύκολη σχολή? Όχι είναι από τις δυσκολότερες που υπάρχουν. Εύχομαι εσείς που θα αποφασίσετε για μένα χωρίς εμένα να είστε δίκαιοι & αντικειμενικοί ώστε να μη με ταλαιπωρισετε άλλο, γιατί κύριοι, δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.
1 Μαρτίου 2019, 09:50 | Διδάσκων
Μία πρόταση βελτίωσης για το Άρθρο 9 που αφορά τους Φοιτητές της ΣΤΕΦ είναι να γίνει μια αντιστοίχιση των μαθημάτων που διδάχθηκαν στο ΤΕΙ και ποια απο αυτά θα μπορούσαν να αναγνωριστούν απο το Πολυτεχνικό Τμήμα, ότι δηλαδή θα συνέβαινε και για κάποιον που θα περνούσε με κατατακτήριες, και να ανακοινωθεί η λίστα με τα υπόλοιπα μαθήματα του Πολυτεχνικού Τμήματος που θα πρέπει να παρακολουθήσουν (κάποια απο αυτά ίσως και εκ νέου) για να πάρουν Δίπλωμα απο την Πολυτεχνική Σχολή. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρξει άδικη μεταχείριση ως προς τους φοιτητές της ΣΤΕΦ, στερώντας μόνο απο αυτούς την δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο νέο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, και ταυτόχρονα θα εξασφαλιστεί η ομοιομορφία, το επίπεδο σπουδών και ίση μεταχείριση όλων των φοιτητών των Πολυτεχνικών Τμημάτων.
Μια πολύ καλή θέση ,πρόταση που το υπουργείο θα πρέπει να την επεξεργασθεί.
Οι μοναδικοί φοιτητές που θα μείνουν εκτός Πανεπιστημίου είναι της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ ΚΟΖΑΝΗΣ! Τόσα χρόνια οι γονείς μας πλήρωναν χωρίς λόγω για να πάρουμε ένα πτυχίο που δεν θα αναγνωρίζεται καν στην Ελλάδα; Για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Δεν μιλάμε απλά για το ότι δεν θα μπούμε στο Πανεπιστήμιο αλλά για το ότι το πτυχίο θα είναι από σχολή που δεν θα υπάρχει πια! Δεν θα υπάρχουν δικαιώματα!Κύριε Γαβρόγλου είναι πολύ σοβαρό αυτό που γίνεται! Προς αποκατάσταση αυτής της αδικίας μην ψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο! Κρίνεται το μέλλον μας!
Αίσχος και ντροπη απορω αν εχετε σκεφτει εστω και μια φορα πως εχουν καταφερει οι γονεις τοσο χρονια σπουδων να πληρωνουν τοσα τα εξοδα τα δικα μας οσο και τους φορους και εχει η Ελλαδα. Με λιγα λογια μας προοθειτε να παμε στο εξωτερικο να σπυδασουμε και να βρουμε μια δουλεια οπου εκει θα ειναι αναγνωρισιμο το πτυχιο μας. πραγματικα θελω πολλα να πω αλλα πρεπει να κρατησουμε ενα επιπεδο τουλαχιστον απο την μερια την δικια μας κατι το οποιο δεν κρατουν καποιοι αλλοι. το αισχος και ντροπη ειναι πολυ λιγα σε αυτα που θελω να πω. Ευχαριστω ΕΛλαδα που με εχεις στηριξει και με στηριζεις ακομα ας γελασουμε. η ιδια η χωρα μου δεν με θελει στον τοπο της
Κατ’αλλα ζουμε σε μια χωρα οπου δημιουργηθηκε ο πολιτσομος. Κριμα πολυ κριμα γιαυτο που θα υποστουν οι φοιτητες της Στεφ. Τωρα ειμαστε εμεις αυριο θα ειναι αλλοι φοιτητες με τα ιδια δικαιωματα. ΝΤΡΟΠΗ
Οι μοναδικοί φοιτητές που θα μείνουν εκτός Πανεπιστημίου είναι της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ ΚΟΖΑΝΗΣ! Τόσα χρόνια οι γονείς μας πλήρωναν χωρίς λόγω για να πάρουμε ένα πτυχίο που δεν θα αναγνωρίζεται καν στην Ελλάδα; Για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Δεν μιλάμε απλά για το ότι δεν θα μπούμε στο Πανεπιστήμιο αλλά για το ότι το πτυχίο θα είναι από σχολή που δεν θα υπάρχει πια! Δεν θα υπάρχουν δικαιώματα!Κύριε Γαβρόγλου είναι πολύ σοβαρό αυτό που γίνεται! Προς αποκατάσταση αυτής της αδικίας μην ψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο! Κρίνεται το μέλλον μας!
Kε υπουργε! Εν τελει το αρθρο 9, στο κοματι που αφορα την ΣΤΕΦ του ΤΕΙΔΜ και αναφερει <>δηλ.οτι οι φοιτητές των σχολών μηχανικών δεν μπορούν να πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο από τα όμοια ή αντίστοιχα τμήματα του πανεπιστημίου ενω ολοι οι άλλοι θα μπορούν,ειναι προταση των καθηγητων του ΠΔΜ και ΤΕΙ την οποια υοθετειται , ειναι αμιγως αποφαση του υπουργειου ή προταση του ΕΜΠ και του ΤΕΕ την οποια υιοθετειται;
Θα πρεπει να το εξηγησετε.Αφορα το μελλον μας.Θα πρεπει να ξερουμε τι συμβαινει, προκειμενου να αποφασισουμε αν θα συνεχισουμε τις σπουδες μας στην ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ,με βαση τις συνθηκες που δημιουργειτε και την σαφεστατη απαξιωση και υποβαθμηση της που επιχειρειται.
Για παραδειγμα οσον αφορα το νεο τμημα της πολυτεχνικης σχολης «Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών» οι Φοιτητές των τμημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της πολυτεχνικης σχολης του ΠΔΜ υπολείπονται ΕΝΤΕΛΩς σε γνώσεις Ηλεκτρικών Μηχανών και Κινητηρίων Συστημάτων, Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, Παραγωγής Μεταφοράς και Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας κλπ επειδη δεν τα εχουν διδαχθει, και τα οποία ειναι καθαρά βασικά μαθήματα σε σχολές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών,οχι μονον πολυτεχνικων σχολων αλλα και τμηματων ΣΤΕΦ ηλεκτρολογων μηχανικων ΤΕ.
Επωμενως ως προς τι ο αποκλεισμος της ΣΤΕΦ απο την δυνατοτητα να αναβαθμισουν το πτυχιο τους απο ΤΕ.σε Πανεπιστημιακο; Τι σκοπιμοτητες εξυπηρετει;
Αιτημα μας να μη προβειται σε τετοια ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ αδικια ως προς την ΣΤΕΦ.
Δεν υπαρχει προηγουμενο
Μία πρόταση βελτίωσης για το Άρθρο 9 που αφορά τους Φοιτητές της ΣΤΕΦ είναι να γίνει μια αντιστοίχιση των μαθημάτων που διδάχθηκαν στο ΤΕΙ και ποια απο αυτά θα μπορούσαν να αναγνωριστούν απο το Πολυτεχνικό Τμήμα, ότι δηλαδή θα συνέβαινε και για κάποιον που θα περνούσε με κατατακτήριες, και να ανακοινωθεί η λίστα με τα υπόλοιπα μαθήματα του Πολυτεχνικού Τμήματος που θα πρέπει να παρακολουθήσουν (κάποια απο αυτά ίσως και εκ νέου) για να πάρουν Δίπλωμα απο την Πολυτεχνική Σχολή. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρξει άδικη μεταχείριση ως προς τους φοιτητές της ΣΤΕΦ, στερώντας μόνο απο αυτούς την δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο νέο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, και ταυτόχρονα θα εξασφαλιστεί η ομοιομορφία, το επίπεδο σπουδών και ίση μεταχείριση όλων των φοιτητών των Πολυτεχνικών Τμημάτων.
Τμήμα Γεωπονίας και τετραετή προγράμματα σπουδών
Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι το Τμήμα Γεωπονίας θα έχει τετραετές πρόγραμμα σπουδών. Όλες οι Γεωπονικές Σχολές της χώρας έχουν πενταετή προγράμματα σπουδών που οδηγούν σε intergrated master. Το τμήμα Γεωπονίας της Φλώρινας θα είναι το μοναδικό με τετραετές πρόγραμμα σπουδών; Ποιός ο λόγος να σπουδάδει κάποιος Γεωπονική στην ακριτική Φλώρινα και να πάρει πτυχίο που δε θα είναι ισότιμο με το πτυχίο των άλλων Γεωπονικών τμημάτων;;;
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Αυτή τη στιγμή στο τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων υπάρχουν 4 κατευθύνσεις α)Φυτικής Παραγωγής, β)Ζωικής Παραγωγής γ) Αγροτικής Οικονομίας και δ) Ποιοτικού Ελέγχου Τροφίμων. Στο σχέδιο νόμου οι φοιτητές των τριών πρώτων κατευθύνσεων θα μπορούν να συνεχίσουν, εάν το θελήσουν, στο πανεπιστημιακό τμήμα ενώ οι φοιτητές της τέταρτης κατεύθυνσης θα πρέπει να πάρουν πτυχίο ΤΕΙ. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι φοιτητές της κατεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου Τροφίμων θα μπορούν να παρακολουθήσουν το τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής. Επίσης η λειτουργία του τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής προσδιορίζεται στο ακαδημαικό έτος 2020-2021. Έως τότε οι περισσότεροι φοιτητές της κατεύθυνσης Ποιοτικού Ελέγχου Τροφίμων θα έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη και δε θα μπορούν να ενταχθούν στο νέο τμήμα παρά μόνο με κατατακτήριες εξετάσεις. Αυτό δεν είναι άδικο; Γιατί δεν παρέχονται οι ίδιες ευκαιρίες σε όλους τους φοιτητές. Πολλοί φοιτητές θέλουν να παρακολουθήσουν το νέο τμήμα αλλά αυτό δεν είναι δυνατόν με υποχρεωτική «αργία» ενός έτους και με την ανάλογη οικονομική επιβάρυνση της οικογένειας.
Είναι δυνατόν μεταπτυχιακοί φοιτητές της ίδιας «φουρνιάς», να χωρίζονται σε παλιούς και νέους;;;
Έτσι πριμοδοτείτε όσους καθυστερούν ίσως και εσκεμμένα, δίνοντάς τους πτυχίο πανεπιστημίου και τιμωρείτε όσους τελείωσαν έγκαιρα.
Απόλυτα άνιση μεταχείριση που έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα της Ελλάδας και απαιτείται ΑΜΕΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗ για όλες τις συγχωνεύσεις που πρόκειται να γίνουν.
Είναι δυνατόν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του ίδιου ακριβώς μεταπτυχιακού προγράμματος που μάλιστα ξεκίνησε το ίδιο ακαδημαϊκό έτος να χωρίζονται σε παλιούς και νέους;;;;;
Έτσι τιμωρούνται οι συνεπείς που τελείωσαν έγκαιρα με πτυχίο τει και πριμοδοτούνται με πτυχίο πανεπιστημίου, αυτοί που για οποιονδήποτε λόγο έχουν καθυστερήσει.
Είναι αδιανόητο και δεν έγινε ποτέ φοιτητές, ειδικά μεταπτυχιακοί της ίδιας «φουρνιάς» να έχουν αυτή την άνιση μεταχείριση, που έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Απαιτείται άμεση ρύθμιση για όλες τις συγχωνεύσεις που πρόκειται να γίνουν.
ΝΙΚΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ)
28 Φεβ 2019 07:29
«Η πρόταση νόμου για τη συνέργεια του ΤΕΙ με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας χαίρει της απόλυτης αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας της περιοχής».
Αυτό τονίζει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοινωθέν
Δηλαδη Κε Υπουργε οι καθηγητες (καθε βαθμιδας) της ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ συμφωνησαν ή συμφωνουν με το »θαψιμο» της ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ αφου επιλεκτικα (Αρθρο 9 του νομοσχεδιου συγχωνευσης) αποκλειει παντελως την ΣΤΕΦ μονον ,και οχι τις λοιπες σχολες του ΤΕΙΔΜ ,απο την οποια δυνατοτητα ή προοπτικη να λαβουν οι φοιτητες Πανεπιστημια κο πτυχιο;;
Αν γωριζετε η ΣΤΕΦ TEIΔΜ ηταν και ειναι ο πυλωνας και με πολλες περγαμηνες ,της τεχνολογικης εκπαιδευσης στην βορειο Ελλαδα και οχι μονο.
Εσεις κε Υπουργε ( ως ακαδημαικος δασκαλος και υπουργος ) ,ειμαστε σχεδον βεβαιοι οτι ,κατανοειτε πληρως το θεμα,και θα παρακαμψετε τα ελεεινα μικροσυμφεροντα των οποιονδηποτε ,και θα αποκαταστησετε την νομιμοτητα και ισοτητα μεταξυ των σχολων του ΤΕΙΔΜ οσον εφορα την ενταξη τους στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας.
Θα πρεπει κε Υπουργε να τροποποιησετε αμμεσα το αρθρο 9 του νομοσχεδιου στο κομματι που αφορα την ΣΤΕΦ ,προκειμενου και οι φοιτητες της ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΠΤΥΧΙΟ
Υπαρχουν πολλοι απλοι και νομιμοι τροποι να γινει αυτο χωρις να θιγονται οι λοιποι φοιτητες του ΠΔΜ ή του ΤΕΙ ,αρκει να το θελετε.
Η διάταξη που στην ουσία απαγορεύει την δυνατότητα συνέχισης των σπουδών στο πανεπιστήμιο, εί πρόταση του Πρύτανη , όπως ακούγεται να λέει σε συνέντευξή του. Αν είναι δυνατόν να ακούγονται τέτοιες σκέψεις από ακαδημαϊκούς που βρέθηκαν σε τέτοιες θέσεις. Δεν θέλει να δώσει ούτε ευκαιρία για την συνέχιση των σπουδών , με κανέναν τρόπο ούτε ακόμη και αν κάποιος έχει τα προσόντα. Κύριε Υπουργέ τροποποιήστε το άρθρο , δίνοντας την δυνατότητα αν θέλουν οι πτυχιούχοι των ΣΤΕΦ και φυσικά αν μπορούν να συνεχίζουν για την λήψη πτυχίου πενταετών σπουδών. Κάντε το σωστό ,το δίκαιο, ολοκληρώστε την αναβάθμιση παρακάμπτοντας ιδέες του 1970 . Ο άριστος δεν κινδυνεύει από »υποβάθμιση» γιατί είναι πάντα »άριστος»
Αδιανόητο άρθρο και πολύ υποβαθμισμενο για τις σχολές της ΣΤΕΦ, δεν βοηθάει καθόλου, αντιθέτως χειροτερεύει την κατάσταση για το μέλλον των παιδιών.
Από την στιγμή που αποφασίσατε να κάνετε αυτό το μεγάλο βήμα για τις σχολές της τρίτοβαθμιας εκπαίδευσης καλό θα ήταν να υπάρχουν ισάξια δικαιώματα για όλους.
Μην δυσκολεύετε ακόμα πιο πολύ το μέλλον των παιδιών!!
Καλησπέρα
Εγώ όπως και πολλοί ακόμα συνάδελφοι θα ήθελα να αναφερθώ στην σχολή ΣΤΕΦ.
Σε περίπτωση που φοιτητές από αυτές τις σχολές θα θελήσουν πτυχίο από
το καινούριο πανεπιστήμιο τι πρέπει να κάνουν, από την αρχή εισαγωγικές
εξετάσεις;Και τι, έστω ότι τις έκαναν και πέρασαν στο αντίστοιχο τμήμα που φοιτούσαν αλλά στο καινούριο ίδρυμα, πόσα είναι τα έτη που πρέπει να παρακολουθήσουν, 5; Και πώς καθορίζεται; Πρέπει να σχηματιστεί άρθρο το οποίο
να καθορίζει π.χ ότι απόφοιτοι από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ σε περίπτωση που διεκπαιρεώσουν και προαχθούν σε αντίστοιχο τμήμα με αυτό, δηλαδή πολυτεχνείο Μ.Μηχανικών να τους δοθεί πόσα είναι τα έτη σπουδών για την προσκόμιση του νέου πτυχίου. Δεν γίνεται τα υπόλοιπα τμήματα να αναγνωρίζονται
εις μέρη αντάξια και τα τμήματα ΣΤΕΦ, τόσο κατώτερα από αυτά του πολυτεχνείου
και να χρειαστεί να ξανά παρακολουθήσουν ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών
της καινούριας σχολής, που βάση της ήταν η ήδη υπάρχων του ΤΕΙ. Ακόμα,
να διευκρινιστεί τι θα απογίνουν φοιτητές από τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Πολυτεχνικής Σχολής σε περίπτωση
που θελήσουν προσκόμιση του καινούριου τίτλου σπουδών.
Πρέπει να δοθούν ευκαιρίες στους φοιτητές ΣΤΕΦ- Πολυτεχνείου να μπορέσουν να προσκομίσουν το πτυχίο με τον νέο τίτλο, συνυπολογίζοντας το πρόγραμμα
σπουδών που έχουν ήδη παρακολουθήσει.
Άμεση λήψη αποφάσεων για τη διασφάλιση των αποφοίτων. Να παρέχεται ισοτιμία των παλιών με τα νέα πτυχία, όπως έχει γίνει μέχρι τώρα σε όλες τις συγχωνεύσεις ή νέες ονοματοδοσίες τμημάτων. Δεν μπορεί να διαφέρει ο νέος με τον παλιό απόφοιτο, αποτελεί αδικία, ασυνέχεια και πρόκληση. Το ίδιο πρέπει να γίνει με όλα τα ΤΕΙ. Εάν δεν ληφθεί η απαραίτητη μέριμνα για τους αποφοίτους προφανώς η κυβέρνηση δεν είναι έτοιμη για ένα τέτοιο μεγάλο βήμα και πρέπει να επανεκτιμηθούν όλοι οι παράμετροι.
Κατάφωρη αδικία, υποτίμηση και αδιαφορία για τους ήδη φοιτούν τες στις ΣΤΕΦ. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την άδικη, ρατσιστική αντιμετώπιση των φοιτητών των ΣΤΕΦ. Άλλα ισχύουν για τις ΣΤΕΦ των υπολοίπων πανεπιστημίων και στην Κοζάνη επειδή κάποιοι για να μην χάσουν αξιώματα, δικαιώματα και τίτλους διαμορφώνουν όρους που δυστυχώς το Υπουργείο τους ανέχεται.Κυρίες-οι της κυβέρνησης απαιτούμε και έτσι είναι το σωστό να ισχύσουν στην Κοζάνη ότι και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Παρακάμψετε τα απολιθώματα που ακόμη και σήμερα , όπως φαίνεται ελέγχουν και καθορίζουν το μέλλον χιλιάδων νέων. Ακούστε τους νέους !!!
Οπως και στα προηγούμενα έτσι και στο παρον νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμια πρόβλεψη για τους αποφοίτους. Επιτέλους οι του υπουργειου να αντιληφθούν τη σοβαρότητα του προβλήματος που δημιουργούν στους αποφοίτους και να προβλεφθεί άμεσα διαδικασία ισοτιμισης των πτυχιων των αποφοίτων με τα νέα πτυχία.
Η ΣΤΕΦ κατά την γνώμη μου πρέπει εξαρχής να ενσωματωθεί στο πανεπιστήμιο. Οτι εφαρμόστηκε στα υπόλοιπα ΤΕΙ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΑ στην υπόλοιπη χώρα έτσι να γίνει και εδώ. Είναι άδικο και υποτιμητικό.Πρέπει να αλλάξει το άρθρο για λόγους ισονομίας.
Τα οριζόμενα στην κατακλείδα της παρ.1 του εν λόγω άρθρου καταδεικνύουν δυστυχώς ότι οι φοιτητές της ΣΤΕΦ δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα ούτε με τους φοιτητές των υπολοίπων Σχολών του ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας, αλλά ούτε και με τους φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων άλλων ΤΕΙ που συγχωνεύθηκαν με Πανεπιστήμια (πχ ΤΕΙ Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης -Κ.Μακεδονίας-Αν.Μακεδονίας & θράκης).Είναι απορίας άξιον γιατί συνέβη αυτό. Η μη δυνατότητα λήψης πτυχίου Πανεπιστημίου, με πρόσθετους φυσικά όρους, μόνο για τους φοιτητές της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας τούς υποβαθμίζει εντελώς άδικα,άκριτα και ατεκμηρίωτα.Πρέπει λοιπόν στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου να δοθεί σε όλους τους φοιτητές του ΤΕΙ η δυνατότητα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5. Καθετί διαφορετικό αποτελεί κατάφωρη ανισότητα,καταπάτηση του δικαιώματος ισότιμης συμμετοχής στη δημόσια παιδεία,ενώ πιθανώς εγείρει και νομικά ζητήματα.
Για τους φοιτητές της ΣΤΕΦ προτείνω να υπάρξουν καταρκτήριες με αυξημένα ποσοστά.
Σε καμία συνένωση μέχρι τώρα δεν υπάρχει η απευθείας συνέχεια των σπουδών σε πολυτεχνικό τμήμα (5 έτη)
Στο Θεσσαλίας που αναφέρθηκε δεν συνέχισαν στις πολυτεχνικές σχολές αλλά όποιος θέλει σε ένα γενικό τμήμα «ενέργειας και περιβάλλον».
κανείς δεν παίρνει δίπλωμα μηχανικού
Δεν είναι δυνατόν οι απόφοιτοι από ΠΑΔΑ και Διεθννες (πρώην ΤΕΙ Θεσσαλονίκης να παίρνουν πτυχιο από 4 ετή σπουδές και του ΤΕΙ Δ.Μ δίπλωμα μηχανικού!
Οπότε προτείνω ή καταρκτήριες εξετάσεις με αυξημένα όμως ποσοστά ή κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε στον Βόλο
Πως είναι δυνατόν οι ΣΤΕΦ άλλων ΤΕΙ να εντάσσονται στα πανεπιστήμια διαφορετικά από το ΤΕΙ Κοζάνης ???? Υπάρχει προηγούμενο. Η Κρήτη πως κατόρθωσε , ακόμη και νέο πανεπιστήμιο να δημιουργήσει. ‘Άλλη Ελλάδα, άλλα ήθη, άλλες δυνατότητες, τι συμβαίνει , τι συμφέροντα εξυπηρετούνται, σε ποιους ικανοποιήσαμε το ΄΄ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ΄΄. Όλοι να έχουν την δυνατότητα για αναβάθμιση, αν τα καταφέρουν είναι άλλο και άλλο είναι το ΄΄ΈΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΊΣΑΜΕ΄΄ που είπε ο Κ Γκανάτσιος. Δημοκρατικά πρέπει οι ήδη φοιτούν τες να έχουν δικαίωμα επιλογής. Κύριε Υπουργέ μην μην αδικήσετε τους φοιτητές της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ μην ακούσετε τους προκατειλημμένους !!! Τροποποιήστε άμεσα τον νόμο.
Καμία προκατάληψη, καμία εμπάθεια μην επιτρέψετε να γίνει από τους ΄΄ΑΡΙΣΤΟΎΧΟΥΣ». Ο άριστος δεν χρειάζεται συστήματα και κυκλώματα!!!!!
Είναι άδικο , ρατσιστικό να γίνεται τέτοια κατάφωρη αδικία σε βάρος των Μηχανικών της ΣΤΕΦ. εκτιμώ ότι πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα απόκτησης του πτυχίου από τους ήδη φοιτητές του ΤΕΙ. Είναι άδικο να στερείτε το δικαίωμα της προσπάθειας. Αδικία σε όλο της το εύρος.Αν έτσι ικανοποιούνται κόμπλεξ ανωτερότητας ορισμένων , τότε καλή σας επιτυχία !!!!
θα πρέπει να γινει διόρθωση για τους φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2. και να προστεθεί και παρ. 5.
Δεν μπορει η ιδιες ειδικότητες στο ΠΑΜΑΚ και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας να μπορούν να διαλέξουν πιο τίτλο θα πάρουν και στο
Δυτικης Μακεδονιας υποχρεωτικά τίτλο ΤΕΙ. θα υπαρχή νομικά θέμα γιατί αναφερόμαστε στις ιδιες ειδικότητες.
Απίστευτη αδικία. Πιο ανισονομία από αυτή που γίνεται με τους φοιτητές της ΣΤΕΦ δεν υπάρχει. Είναι οι μόνοι που δεν μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σύμφωνα με την παράγραφο 5 και να πάρουν αν θέλουν ανώτερο πτυχίο. Πρέπει ο υπουργός και όσοι έγραψαν αυτό το νομοσχέδιο να το αλλάξουν επειγόντως. Είναι ξεκάθαρο λάθος. Αν δεν αλλάξει τότε σημαίνει ότι υπάρχει κάτι πονηρό και μεμπτό από πίσω. Δεν μπορεί σε φοιτητές του ίδιου ιδρύματος να δίνεις άλλες ευκαιρίες και σε κάποιους τίποτα. Αλλαγή ΤΩΡΑ.
Τα πτυχία Ανώτατης Εκπαίδευσης που έχει απονείμει ως σήμερα το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας επιπέδου 6 στο Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων με 4 έτη σπουδών και 240 ETCS δεν είναι λογικό και δίκαιο να αντιστοιχιστούν με τα πτυχία που θα απονέμονται μετά τη συγχώνευση; Δεν μπορεί να διαγράφονται μονομιάς οι χιλιάδες αποφοίτων σαν να μην υπήρξαν ποτέ! Τι ίσχυσε σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν και πως διασφαλίζεται η ισότητα μεταξύ των πολιτών που επιτάσσει το Σύνταγμα;
Και αν δεν αναγνωρίζονται ως ισότιμοι οι απόφοιτοι πως αναγνωρίζονται ως ισότιμοι οι καθηγητές τους του ΤΕΙ με τους καθηγητές του πανεπιστημίου, αφού όλη η ακαδημαϊκή τους εξέλιξη ως καθηγητές ανώτατης εκπαίδευσης απεικονίζεται στα πτυχία που απένειμαν ως τώρα και στους αποφοίτους τους.
Παρακαλώ,
το οριο ν+2 για την ένταξη σε ΠΕ των φοιτητών, ειναι διοτι ανω των ν+2, δε θεωρείσαι ενεργός φοιτητής.
όμως ένας μερικής φοίτησης έχει όριο το ν+4, γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψει για μας?
με τιμή
ΣΣ
Ως πτυχιούχος ΤΕΙ Διεθνούς Εμπορίου της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας από το έτος 2007, δεν αναφέρεται πουθενά στο παρόν νομοσχέδιο για το τι θα γίνει σε αυτήν τη περίπτωση που Χιλιάδες πτυχιούχοι στην Ελλάδα, όπως και εγώ, βρισκόμαστε στο πουθενά με τα πτυχία ΤΕΙ μας να μην έχουν απολύτως καμία αξία αφού η σχολή μας καταργήθηκε από Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου και γίνεται Σχολή Οικονομικών Επιστημών, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη για σύνδεση των παλαιών αποφοίτων ΤΕΙ και του νέου Πανεπιστημιακού τμήματος, όταν είμαστε εργαζόμενοι ήδη στη βιομηχανία της χώρας και έχοντας λάβει πολύτιμη εργασιακή και διδακτική εμπειρία από το 2007 το έτος κτήσης του βασικού μας πτυχίου ΤΕΙ.
Προτείνω αυτή η σύνδεση να γίνει με βάση την επαγγελματική και διδακτική εμπειρία των παλαιών αποφοίτων και το χρόνο από τη κτήση του βασικού πτυχίου ΤΕΙ, αντικαθιστώντας το επιπλέον έτος φοίτησης μόνο για τους παλαιούς αποφοίτους ΤΕΙ.
Δεν ζητούμε ελεημοσύνη αλλά το δίκαιο.
Με εκτίμηση
Αργύριος Κ.
Πτυχιούχος ΤΕΙ Διεθνούς Εμπορίου
Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.
2. Η εκπαιδευτική λειτουργία των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, φοιτητών, οι οποίοι συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι
Έχουμε καθαρά συνταγματική ανισότητα.
ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ.Δεν είναι δυνατόν να είμαστε οι μόνοι που δεν θα μπορούμε να αναβαθμίσουμε το πτυχίο ενω έχουν ηδη γίνει συγχωνεύσεις τει μηχανικών με το αντοιστιχο του πανεπηστημιου.Θα πρεπει να γινει με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5
Μεγαλη ΑΔΙΚΙΑ για τους φοιτητες ΣΤΕΦ.Αναρωτιεμαι γιατι τετοια εξαιρεση ,ειναι η μονη σχολη που στους φοιτητες δεν δινεται η ευκαιρια να παρουν πτυχιο ΠΕ.Αυτη ειναι η ισονομια και οι ισες ευκαιριες για ολους;Κατα τη γνωμη μου αυτο πρεπει να αλλαξει και να εχουν ολοι οι φοιτητες την ιδια αντιμετωπιση και οχι να τους πεταμε εξω σαν να ειναι αναξιοι να λαβουν πτυχιο πολυτεχνειου;και στο κατω-κατω δεν θα τους δοθει χαριστικα αλλα θα παρουν και αλλα μαθηματα!!! Απαραδεκτο!!!!!!
Ως αποφοιτος του τμηματος Βιομηχανικου Σχεδιασμου από τη πρώτη σειρα το 1996 , στηριζοντας μάλιστα το τμήμα με την απασχόληση μας στον ιδιωτικό τομέα (βιομηχανιες κ βιοτεχνικες μοναδες) αναρωτιεμαι γιατι δεν υπαρχει πρόβλεψη για συνδεση των παλαιων αποφοιτων και του νέου πολυτεχνικου τμήματος.
Πόσο μάλλον όταν είμαστε εργαζόμενοι ήδη στη βιομηχανια της χώρας και έχοντας λαβει πολυτιμη εμπειρια , εκπαιδεύουμε πολλές φορές συναδελφους των πολυτεχνικων σχολων στα πρωτα τους βήματα.
Προτεινω αυτή η συνδεση να γίνει με βάση την επαγγελματικη εμπειρια των παλαιων αποφοιτων και το χρόνο από τη κτήση πτυχίου αντικαθιστώντας το επιπλέον έτος φοίτησης μόνο για τους παλαιούς αποφοίτους.
Θα είναι σχεδόν αδύνατο να φοιτήσουν ξανα παλαιοί απόφοιτοι ένα επιπλέον έτος μακρια απο τοπο διαμονής τους.
Στην αρχη της φοιτησης μας μετακινηθηκαμε με ότι συνεπαγεται αυτο σε κόστη για εμας και τις οικογενειες μας..
Αλλά σήμερα έχουμε χτίσει μια καριέρα και απασχολούμαστε ήδη οι περισσότεροι στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Εαν δεν υπάρξει σχετική πρόβλεψη χιλιάδες πτυχία αποφοίτων βιομηχανικού σχεδιασμού μένουν χωρίς ακαδημαϊκό αντίκρισμα.
Επομένως χρειάζεται να γίνει μια τέτοια πρόβλεψη είτε αναγνωρίζοντας ένα επιπλέον έτους σπουδών βάσει της επαγγελματικής εμπειρίας του κάθε αποφοίτου ή τουλάχιστον με ένα πρόγραμμα εξ’αποστασεως εκπαίδευσης και απονομής του νέου τίτλου σπουδών.
Κάθε άλλη ρύθμιση θα δημιουργεί ανισότητες προφανώς αντισυνταγματικές σε σχέση με την αρχή της ισονομίας δημιουργώντας αδιέξοδα.
Δεν γίνεται 19 χρόνια μετά τη κτήση πτυχίου να μετασχηματίζεται ολόκληρη σχολή και να μην υπάρχει ούτε αναφορά! και μια σοβαρή μέριμνα για τους παλαιούς αποφοίτους.
Φοιτήσαμε ενισχύοντας τη σχολή καταβάλλοντας σημαντικά υλικά και όχι μόνο κόστη.
Τη καταστήσαμε αναγνωρίσιμη στον επαγγελματικό στίβο με δική μας προσπάθεια.
Στηρίξαμε τις τοπικές κοινωνίες οικονομικά και όχι μόνο.
Αναμένουμε τουλάχιστον ίση μεταχείριση.
Είναι πρωτότυπο πραγματικά μετά από 16 χρόνια αγώνα στον ιδιωτικό τομέα που δεν χαρίζεται σε κανένα να δημιουργούνται ξανά και αναδρομικά προσκόμματα στην εξέλιξη μας.
Έχουμε να αντιμετωπιζουμε ακόμη τη διαφορά διπλωματουχου κ πτυχιουχου και τα ψυχολογικα κοινωνίας και εργοδοτών για να αποδείξουμε την αξία μας.
Τουλάχιστον μεριμνήστε για το ύστερα.
Άρθρο 9.
»Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.»
Οι φοιτητές των σχολών μηχανικών δεν μπορούν να πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο από τα όμοια ή αντίστοιχα τμήματα του πανεπιστημίου. Όλοι οι άλλοι ναι μπορούν.
ΠΙΟ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ.
Καλησπέρα σας !
Δεν αναφέρεται πουθενά στο παρόν νομοσχέδιο για τους τόσους φοιτητές που αυτή τη στιγμή εκτελούν το πρόγραμμα σπουδών του πολυτεχνείου τους, τι θα <>.
Το τμήμα μηχανικών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών της πολυτεχνικής σχολής μετονομάζεται σε ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών υπολογιστών, δίχως οι ενεργοί φοιτητές να έχουν δικαίωμα στην μετονομασία ; αν θα μπορούμε να επιλέξουμε μαθήματα για την απόκτηση αυτού του τίτλου η αν το τροποποιημένο πρόγραμμα σπουδών επηρεάσει και όσους σπουδάζουν αυτή τη στιγμή ;
Με εκτίμηση
Η ΣΤΕΦ κατά την γνώμη μου πρέπει εξαρχής να ενσωματωθεί στο πανεπιστήμιο. Οτι εφαρμόστηκε στα υπόλοιπα ΤΕΙ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΑ στην υπόλοιπη χώρα έτσι να γίνει και εδώ. Είναι άδικο και υποτιμητικό.Πρέπει να αλλάξει το άρθρο για λόγους ισονομίας.
Ισοτίμιση πτυχίων όλων των παλαιών πτυχιούχων.
Χιλιάδες πτυχιούχοι βρίσκονται στο πουθενά με τα πτυχία τους να μην έχουν απολύτως καμία αξία αφού η σχολή τους καταργήθηκε.
Δεν ζητούμε ελεημοσύνη αλλά το δίκαιο .
Ειμαι φοιτητΗς (α’ εξαμηνο ) της σχολης ΣΤΕΦ του ΤΕΙ ΔΜ τμημα Ηλεκτρολογων μηχανικων ΤΕ
ΠΡΩΤΟ
Άρθρο 9.
»Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.»
2. Η εκπαιδευτική λειτουργία των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, φοιτητών, οι οποίοι συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.. Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών των Τμημάτων του Τ.Ε.Ι. συνεχίζονται έως την ολοκλήρωση του προγράμματος από εγγεγραμμένους έως και την έναρξη ισχύος του παρόντος φοιτητές, οι οποίοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Πανεπιστημίου.
Οι φοιτητές του ΤΕΙ των σχολών μηχανικού (ΣΤΕΦ)δεν μπορούν να πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο από τα όμοια ή αντίστοιχα τμήματα του πανεπιστημιου.ενω οι λοιποι φοιτητες του ΤΕΙ μπορούν;;
ΠΙΟ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ.
ΔΕΥΤΕΡΟ
Τα τμηματα της πολυτεχνικης σχολης του ΠΔΜ θα περιεχουν φοιτητες δυo ταχυτητων;
ΠΧ
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
θα περιεχει ταυτοχρονα και τους πρωην Φοιτητες της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Ηλεκτρολογων μηχανικων ΤΕ,τετραετους φοιτησης
καθως και τους νεοεισαγομενους για το ακαδημαικο 2019-2020 πενταετους φοιτησης;;
Και θα απονεμει ταυτοχρονα πτυχια δυο ταχυτητων;;
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
Αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.»
ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5
Θα προβλεφθεί επιτέλους στο νομοσχέδιο αντιστοίχηση/ισοτίμηση των πτυχιούχων? Σε ανάλογες περιπτώσεις στο πρόσφατο παρελθόν πάντα υπήρχαν και ήταν αυτόματες. Βλ. πανεπιστημιοποιήσεις των βιομηχανικών σχολών, της Πάντειου σχολής, της Χαροκόπειου σχολής, παιδαγωγικών ακαδημιών κλπ.Αν δεν προβλεφθούν τέτοιου είδους διαδικασίες υποβαθμίζετε τα πτυχία τόσων χιλιάδων πτυχιούχων τα οποία πλέον δε θα έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας.
Στό άρθρο 09, στην παράγραφο 5 δεν διευκρινέζεται με ξεκάραρο τρόπο πως θα είναι εφικτό κάποιος που είναι τελειόφοιτος στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας να λάβει πτυχίο πολυτεχνείου με «κάποια»(?) μαθήματα παραπάνω . Αν το επίπεδο του ΤΕΙ ειναι αρκέτο έτσι ώστε να λάβεις με 10-15 μαθήματα παραπάνω πτυχίο πολυτεχνείου γιατί να γίνει με αυτό τον τρόπο αδικώντας τους φοιτητές του πολυτεχνείου και όχι με τον μέχρι τώρα τρόπο (κατατακτήριες εξετάσεις και αναγνώριση κάποιων μαθημάτων).
Ένας φοιτήτής πολυτεχνείου έστω οτι αποφοιτεί με βαθμό πτυχίου 6. Ένας άλλος φοιτητής του ΤΕΙ αποφοιτεί απο το ΤΕΙ με βαθμό πτυχίου 8.5, αν λάβει 10 μαθήματα παραπάνω πολυτεχνείου τότε θα λάβει κάποια στιγμή πτυχίο πολυτεχνείου με βαθμό πτυχίου στην χειρότερη 7.6( 10 μαθήματα αν όλα περαστούν με την βάση -5- τόσο επιρεάζεται ο βαθμός) και τελικώς εχουμε δύο διπλώματα πολυτεχνείου το ένα με βαθμό 6 και το άλλο με βαθμό 7.6 κάτι το οποίο προφανώς και δεν θα αντιστοιχεί στο πραγματικό γνωσιακό επίπεδο των φοιτητών και ενδέχομενως ο πρώην φοιτητής του ΤΕΙ να φανεί ευνοημένος σε πολλές καταστάσεις όπως την επιλογή τους απο ένα μεταπτυχιακό. Δεν γίνεται με 4 χρόνια στο ΤΕΙ και 1 χρόνο στο πολυτεχνείο να βγεις ισάξιος ή και πιο πάνω με κάποιον που σπουδάζει 5 χρόνια στο πολυτεχνείο.
Άρθρο 9 παράγραφο 1.
Για τις σχολές Μηχανικών του ΤΕΙ ΔΜ ισχύει σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 2 και όχι και της παραγράφου 5 όπως ισχύει στις οικονομικές σχολές του ΤΕΙ ΔΜ66.
Αδικία σε όλα τα ΤΕΙ που συγχωνεύονται με αντίστοιχα τμήματα μηχανικών υπάρχει δυνατότητα συνέχισης στο αντίστοιχο πανεπιστημιακό τμήμα.
Σε όλα τα νομοσχέδια πρέπει να αναφέρονται κάποιοι φοιτητές ν+2 ,διότι ορισμένοι ,λόγω ορισμένων συγκυριών δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους όταν έπρεπε. Εφόσον έχουν έναν καλό μέσο όρο γιατί να μην δικαιούνται να πάρουν πτυχίο ΠΕ; Επιπλέον, εάν παίρνουν αυτοί πτυχίο ΤΕ και οι άλλοι έχουν ΠΕ δεν έχουν δικαίωμα στην ίση παιδεία- εκπαίδευση. Άρα γίνονται διακρίσεις προς τους βαθμούς. Πρέπει να διορθωθεί αυτό και στα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί αλλά και σε αυτά που θα ψηφιστούν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δύο παρατηρήσεις
1. Γιατί η δεν δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές από τα τμήματα μηχανικών της ΣΤΕΦ να πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο 8 εξαμήνων όπως στο ΠΑΔΑ.
2. Πως οι απόφοιτοι του τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος και Αντιρρυπανσης του ΤΕΙ να συνεχίσουν στο νέο πολυτεχνικό τμήμα των Χημικών Μηχανικών αφού είναι μια τελείως διαφορετική επιστήμη.
Άρθρο 9.
»Οι φοιτητές των Τμημάτων Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται σε Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, με απόφαση της Συγκλήτου και πράξη του Πρύτανη που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά ολοκληρώνουν τις σπουδές τους μόνο σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 2.»
Οι φοιτητές των σχολών μηχανικών δεν μπορούν να πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο από τα όμοια ή αντίστοιχα τμήματα του πανεπιστημίου. Όλοι οι άλλοι ναι μπορούν.
ΠΙΟ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ.