Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:
αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,
ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»
Όσοι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαμε τοσο χρονια σε δυσπρόσιτες περιοχές οταν ηταν σε ισχύ ο νομος περί διπλής μοριοδότησης γιατι αδικουμαστε αυτη τη στιγμη? Εμείς δε στελεχωσαμε τα σχολεία τοσα Χρόνια υπό πολυ δύσκολες συνθήκες. Μαλιστα εσεις ειχατε πει πως ήταν μεγάλη αδικία η ακύρωση τους.Θα επρεπε να ισχυει για ολους και οχι επιλεκτικα.Νιώθουμε απογοητευμένοι από μια τέτοια κίνηση.
Θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ για να είναι δίκαιο για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν εργαστεί σε δυσπρόσιτα σχολεία. Αναφορικά με τη διπλή μοριοδότηση σε περίπτωση μονιμου διορισμού θεωρώ ότι είναι άδικη γιατί πολλοί συνάδελφοι δεν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν σε κάποιο δυσπρόσιτο σχολείο.
Το ΑΣΕΠ μέσω του οποίου θα γίνονται οι μόνιμοι διορισμοί των εκπαιδευτικών αναγνωρίζει ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. Στον πίνακα διορισμών που θα ανακοινώνει δεν θα προσμετράται η διπλή πλασματική μοριοδότηση. Άρα τα δυσπρόσιτα δεν έχουν κανένα νόημα. Μόνο με οικονομικά κίνητρα θα τα επιλέγουν πλέον οι εκπαιδευτικοί.
Ο κανονισμός των δυσπροσίτων «μπάζει» από παντού. Όταν επί δεκαετίες για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η Λήμνος ήταν ολόκληρη δυσπρόσιτη, ενώ η Σάμος έχει μόνο ένα σχολείο δυσπρόσιτο … κάτι δεν πάει καλά. Πρώτα να αναπροσαρμοστεί ο χάρτης των δυσπρόσιτων και μετά να διαβαθμιστεί κλιμακωτά η μοριοδότηση. Και ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ η μοριοδότηση δεν πρέπει να ισχύει για μόνιμο διορισμό. Μόνο για τους πίνακες αναπληρωτών.
Καλημέρα σε όλους/ες τους/τις συναδέλφους και την κα. Υπουργό και Υφυπουργό.
Θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με την ύπαρξη ή όχι πριμοδότησης για δυσπρόσιτα σχολεία.
Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους, είτε είναι στην Αθήνα, είτε είναι στο Αγαθονήσι, οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα
Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια – ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων.
Η πρότασή μου είναι:
1. Οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία.
2. Επίδομα ενοικίου (ποσόστωση) ειδικά σε τουριστικά νησιά (Μύκονος, Σαντορίνη, κλπ).
3. Να συνεχιστεί η χρήση του «ΜΑΝ» για τα νησιά.
4. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων (και για τα δυσπρόσιτα).
Με εκτίμηση
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΑ 2019-2020.
Η διπλή μοριοδότηση δεν πρέπει να ισχύει για το διορισμό αλλά για τους πίνακες των αναπληρωτών όπως γινόταν μέχρι τώρα
ΑΛΦΑ
Η διπλή μοριοδότηση δεν πρέπει να ισχύσει για τους μόνιμους διορισμούς αλλά για τους πίνακες των αναπληρωτών όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Αξιότιμοι υπουργοί
Είναι τουλάχιστον εξοργιστικό το γεγονός πως εκδόθηκε με διαδικασίες fast-track η προκήρυξη 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ για διορισμό εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης, κάναμε αιτήσεις χωρίς προσμέτρηση διπλασιασμού των μορίων στα δυσπρόσιτα και λίγο μετά τη λήξη των αιτήσεων μας παρουσιάζετε αυτό το νομοσχέδιο με τη σχετική παράγραφο διπλασιασμού των μορίων.
Είναι ντροπή να μας εμπαίζετε με αυτόν τον τρόπο. Διπλασιασμός των μορίων όσων υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες περιοχές σε όλους τους διαγωνισμούς που τρέχουν αυτή τη στιγμή και δεν έχουν εκδοθεί ακόμα τα οριστικά αποτελέσμά τους ειδάλως αποσύερετε τη συγκεκριμένη παράγραφο και δώστε άλλα κίνητρα σε εκπαιδευτικούς να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες περιοχές πχ. επίδομα ενοικίου ή/και σίτισης.
ΜΟΝΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.-
Αναδρομική ισχύ της διπλής μοριοδότησης. Εγώ και πολλοί συνάδελφοι επιλέξαμε συνειδητά να καλύψουμε θέσεις σε δυσπρόσιτες περιοχές τη στιγμή που φετος ολοι τις εγκατέλειπαν λόγω της κατάργησης του νόμου. Όσοι υπηρέτησαμε καναμε προσωπικές θυσίες και ειναι μεγαλη αδικία να χάσουμε τα μορια μας.
Ο διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ. Αλλιώς δε πρέπει να μετρήσουν καθόλου. Πηγαίνοντας να διορθώσετε μια αδικία, θα δημιουργήσετε μεγαλύτερη αδικία. Δηλαδή όλοι υπηρέτησαν παλιότερα δεν είχαν τις ίδιες δυσκολίες σε αυτά τα μέρη;
Η προσμέτρηση πλασματικής προϋπηρεσίας από το ΑΣΕΠ δημιουργεί αντισυνταγματικές ανισότητες κι αδικίες. Η προσμέτρηση πραγματικών μορίων από επιτυχίες ΑΣΕΠ γιατί δεν προσμετρώνται όπως είχατε υποσχεθεί;
Ο διπλασιασμός των μορίων δεν θα πρέπει να ισχύει σε μόνιμο διορισμό.μονο Η πραγματική προϋπηρεσία αποτελεί προσόν για διορισμό και όχι η γεωγραφική τοποθέτηση αυτής. Παρακαλώ, να διευκρινιστεί και να αφορά μόνο αναπληρωτές ο διπλασιασμός. Εναλλακτικά να δοθεί οικονομικό κίνητρο για τις απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές.
Τα διπλά μόρια δεν είναι λύση. Μη δημιουργείτε ένα πίνακα δυο ταχυτήτων όλοι οι εκπαιδευτικοί επιτελούμε το ίδιο εκπαιδευτικό έργο σε οποιαδήποτε περιοχή βρισκόμαστε . Δώστε επιπλέον οικονομικά κίνητρα για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στις απομακρυσμένες περιοχές
Ο διπλασιασμός των μορίων θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ!
Το θέμα των δυσπρόσιτων είχε κλείσει και καλό θα ήταν να παραμείνει κλειστό. Όλα τα υπόλοιπα μέτρα που πήρατε είναι αρκετά για να στελεχωθούν τα δυσπρόσιτα σχολεία. Τα δυσπρόσιτα ανοίγουν ένα φαύλο κύκλο κυνηγιού πλασματικών μορίων. Και μάλιστα μορίων που δεν θα φαίνονται άμεσα καθώς οι πίνακες θα παραμείνουν κλειδωμένοι. Όπως στους κατοίκους απομακρυσμένους περιοχών δίνονται κίνητρα να μείνουν έτσι και στους εκπαιδευτικούς πρέπει να δίνονται τα ίδια. Ακόμα, αν η δημοσιονομική κατάσταση της χωρασ δεν το επιτρέπει, στα λίγα έστω πραγματικά δύσκολα και δυσπρόσιτα σχολεία (Όχι σε όλα που αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται έτσι) ανα την Ελλάδα μπορείτε να διορίσετε μόνιμους εκπαιδευτικούς πρόθυμους να υπηρετήσουν εκεί για 10 χρονια όπως γίνεται και σε άλλες θέσεις του δημοσίου που κάποιος κάνει χρήση εντοπιότητας.
Το ζήτημα δεν είναι διπλασιασμός ή μη των μορίων. Το ζήτημα είναι η σταθερή στελέχωση ακριτικών και δύσβατων σχολικών μονάδων.
Η διπλή μοριοδότηση πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από την ημέρα που καταργήθηκε με τον προηγούμενο νόμο.
ή αναδρομικά ή καθόλου. αλλιώς οι αδικίες θα είναι τεράστιες. άλλωστε τα δυσπρόσιτα ανέκαθεν τα έπαιρναν οι γνωστοί-άγνωστοι, φίλα προσκείμενοι στις εκάστοτε κυβερνήσεις. να δικαιωθούν και μια φορά αυτοί που πήγαν »από σπόντα», χωρίς διπλασιασμό δηλαδή…
κ. Κεραμέως την αδικία που δεχθήκαμε με την αφαίρεση όλων των μορίων ενώ πήγαμε επί χρόνια σε κάθε απομακρυσμένο μέρος, ο ΙΔΙΟΣ ο κ.Μητσοτάκης υποσχέθηκε, σε εμάς τους αναπληρωτές, ότι θα άρει. Δήλωσε ο ίδιος ότι «δεν είναι δυνατόν να έχετε κάνει τόσες θυσίες και έτσι απλά αυτές να διαγραφούν»! Εσείς μάλλον έχετε αντίθετη άποψη. Και όχι μόνο αυτό θέλετε να ισχύσει από τη νέα χρονιά! Ξέρετε πως νιώθουμε; προδομένοι και απογοητευμένοι
Όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο , νομίζω ότι είναι δίκαιο η διπλή μοριοδότηση να έχει αναδρομική ισχύ και να συμπεριλάβει όλα τα έτη από τότε που καταργήθηκε ο νόμος καθώς και τη φετινή σχολική χρονιά..Όσοι έχουν υπηρετήσει σε τέτοιες μονάδες ή υπηρετούν φέτος γνωρίζουν την ταλαιπωρία και το μεγάλο κόστος που απαιτείται για να καλυφθούν αυτές οι θέσεις, διανύοντας καθημερινά πολλά χιλιόμετρα και ρισκάροντας τη ζωή σου με το κακό οδικό σύστημα της χώρας…Είναι απολύτως άδικο, λοιπόν, να μην συνυπολογιστεί ο κόπος των συναδέλφων που κάλυψαν τόσα χρόνια μέχρι φέτος αυτές τις θέσεις, αλλά να μετρήσουν από το επόμενο σχολικό έτος..
Σχετικά με την αυξημένη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών διορισμού. Είναι γνωστό από την 35χρονη καριέρα μου ότι:
Οι διορισμοί στις δυσπρόσιτες περιοχές γίνονταν με ξεχωριστή προκήρυξη και 3ετή υποχρεωτική παραμονή και είχαν αυξημένη μοριοδότηση.
Ωστόσο, οι γνωστοί των συνδικαλιστών και των πολιτικών γραφείων βουλευτών και υπουργών έπαιρναν κατ΄εξαίρεση αποσπάσεις για την μόνιμη κατοικία τους και για τις ανάγκες της υπηρεσίας, που σημαίνει έπαιρναν τα αυξημένα μόρια.
Ότι και να νομοθετήσετε τώρα πάντοτε θα υπάρχει το παράθυρο διαφυγής.
Προτείνω επομένως για τις θέσεις αυτές να προηγούνται όσοι είναι μόνιμοι κάτοικοι των δυσπρόσιτων περιοχών ή της περιφερειακής ενότητας τους, ώστε να εξαλείψετε το κίνητρο να φύγουν, και επιτέλους να λειτουργήσουν αυτά τα σχολεία με μόνιμο προσωπικό και όχι με περιοδεύοντες εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας
Μαθηματικός, ΜΒΑ στην Εκπαίδευση, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Η διπλή μοριοδότηση πρέπει απαραιτήτως να γίνει αναδρομικά ιδίως για όσους προσλήφθηκαν μετά την Εγκύκλιο 137707/Δ1/2-9-2014 (ΑΔΑ:Ω1ΣΩ9-Ε7Ρ) του Υπουργείου Παιδείας η οποία όριζε ρητά τη διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων και έτσι το κράτος παραπλάνησε χιλιάδες αναπληρωτές να υπηρετήσουν σε αυτά.Συγκεκριμένα όριζε: «Στην περίπτωση που κάποιο σχολείο μοριοδότησης Θ΄ ή Ι΄ είναι ταυτόχρονα χαρακτηρισμένο και ως δυσπρόσιτο [ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αυτό ισχύει για μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων μοριοδότησης Θ΄ και Ι΄ αλλά όχι για όλες] τότε η προϋπηρεσία λογίζεται στο διπλάσιο τόσο στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών της μεταβατικής περιόδου (λόγω δυσπρόσιτου σχολείου) όσο και στους πίνακες του ΑΣΕΠ (λόγω απομακρυσμένου σχολείου).» Όλα αυτά καταργήθηκαν αναδρομικά με το νόμο Γαβρόγλου και πρέπει να επαναφερθούν με το συγκεκριμεκνο Νόμο.
Για διορισμό ειναι άστοχο να γινει διπλή μοριοδότηση, επειδη η διδασκαλία ειναι ίδιου χρονικού διαστήματος σε ολα τα σχολεία και δεν αποτελεί επιπρόσθετη διδακτική προϋπηρεσία.
Το κίνητρο για στελέχωση των δυσπρόσιτων θα πρεπει να ειναι οικονομικό. Φυσικά δεν αναφέρομαι μονο στο επίδομα του προϊσταμένου αλλά για επίδομα προς τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.
Οι συνθήκες διαβίωσης να διπλασιαστούν για όλους όσους έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία, μόνιμους και αναπληρωτές, γιατι μετρούν στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.
Η ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΩΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ 2 ΘΕΣΕΙΣ ,ΜΙΑ ΣΤΗ ΛΕΡΟ(ΜΗ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ Δ’ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ,Ο Α ΜΕ ΣΕΙΡΑ 300 ΚΑΙ Ο Β ΜΕ ΣΕΙΡΑ 350,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΡΗΤΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ,ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ,ΝΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Ο ΕΧΩΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ.
Είτε μετρήστε τα δυσπρόσιτα αναδρομικά από τον τελευταίο ΑΣΕΠ του 2008 και εφεξής είτε καθόλου. Δηλαδή όσοι πήγαν τόσα χρόνια δεν υπηρέτησαν στα ιδια σχολεία με αυτούς που θα πάνε; Ήταν άλλη η Ανάφη και η Ψεριμος τότε και άλλη τώρα ;
Να καταργηθεί άμεσα η άδικη διάταξη της διπλής μοριοδότησης των δυσπρόσιτων για τους διορισμούς εκπαιδευτικών. Είναι δυνατόν να μην αντιμετωπίζονται ισότιμα δύο άτομα που έχουν ακριβώς την ίδια πραγματική προϋπηρεσία για μια σχολική χρονιά; Είναι δυνατόν σε ένα κράτος δικαίου να πριμοδοτείται η πλασματική προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων; Σε καμία προκήρυξη ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς με σειρά προτεραιότητας στο δημόσιο δεν ισχύει η διπλή μοριοδότηση για προϋπηρεσία που προσφέρθηκε σε δυσπρόσιτες περιοχές!!! Μπορείτε να παρέχετε οικονομικά κίνητρα να εργαστεί κάποιος αναπληρωτής σε δυσπρόσιτο σχολείο. Στην περίπτωση μονίμων διορισμών όμως είναι αδιανόητο να αφαιρείτε το δικαίωμα ισότιμης πρόσβασης όλων των εκπαιδευτικών σε θέσεις διορισμού! Πρέπει να προσμετράται και να μοριοδοτείται μόνο η πραγματική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών. Διαφορετικά θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε σε νομική οδό για να δικαιωθούμε!
Καλησπέρα σας, χρειάζεται επίσης να προσμετρηθουν τα μορια από τα δυσπροσιτα έως τώρα, ως ελάχιστη δικαίωση και επιβραβευση για τους εκπαιδευτικούς που τόσα χρόνια καλυπταν τα κενά στα απομακρυσμενα σχολεία της χώρας και βρέθηκαν στον αέρα με την αναδρομικη κατάργηση του νόμου Γαβρογλου.
Είναι άδικο αυτό. Θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ. Γιατί να ισχύσει η διπλή μοριοδότηση σε δυσπρόσιτα και μάλιστα για μόνιμο διορισμό από την επόμενη χρονιά και όχι για τις προηγούμενες χρονιές; Δηλαδή εμείς που πηγαίναμε τα προηγούμενα χρόνια σε δυσπρόσιτα και μάλιστα συνειδητά τα βάζαμε πρώτη επιλογή στην αίτησή μας, θα πάνε χαμένα; Και τη στιγμή που υπήρχε ο Νόμος Λοβέρδου (Ν. 4283/2014) που προέβλεπε διπλή μοριοδότηση στα απομακρυσμένα σχολεία για μόνιμο διορισμό.
Η υπουργική απόφαση του κ. Γαβρόγλου αποχαρακτήρισε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες και τις υποβίβασε σε μη δυσπρόσιτες. Ο αποχαρακτηρισμός δεν είχε καμία λογική και μάλιστα συμβαίνει το παράδοξο όμορα σχολεία του ίδιου δήμου να χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτα. Θα πρέπει να επανεξετάσετε αυτόν τον άδικο υποβιβασμό των σχολικών μονάδων και να γίνει αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων αποκαθιστώντας την αδικία της προηγούμενης κυβέρνησης αποδίδοντας τη μοριοδότηση με αναδρομική ισχύ για όσους υπηρέτησαν σε αυτά τα σχολεία από το 2018 κ.ε.
Διπλή μοριοδότηση για πίνακες ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ είναι κάτι που ίσχυε χρόνια και μπορούμε να το δεχθούμε. Αλλά για μόνιμους διορισμούς; Σε ποια προκήρυξη του ΑΣΕΠ έχει ισχύσει κάτι τέτοιο; Σε καμία.
Το επιχείρημα ότι έτσι θα καλυφθούν τα κενά στα δυσπρόσιτα καταρρίπτεται αμέσως, αν τα κενά που θα ανοίξουν για μόνιμους διορισμούς είναι εκ των πραγμάτων σε δυσπρόσιτες περιοχές και ο αριθμός των διορισθέντων είναι επαρκής.
Κάντε λοιπόν νωρίς μόνιμους και αρκετούς διορισμούς και τα κενά θα καλυφθούν. Κι ούτε ανάγκη για προσμέτρηση διπλών μορίων ούτε τίποτα.
Για να εφαρμοστεί η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων… πρέπει αρχικά να επανεξεταστούν οι σχολικές δομές που έχουν χαρακτηριστεί δυσπρόσιτες ή μάλλον δεν έχουν χαρακτηριστεί… να γίνονται με αξιοκρατικό τρόπο οι τοποθετήσεις στις σχολικές μονάδες… και τέλος να ισχύσει αναδρομική μοριοδότηση προηγούμενων ετών!!!
Αναδρομική καταχώρηση των μορίων από δυσπροσιτα.
Αδικία όταν κατά τα προηγούμενα έτη ίσχυε ο διπλασιασμός και τρέχαμε από τα σπίτια μας για ένα μόριο παραπάνω. Θέλοντας και μη ίσχυε. Δε μπορεί με βάση νέων αλλαγών να αναιρείται οποιαδήποτε ρύθμιση του παρελθόντος, διότι ο καθένας λειτουργεί με βάση τα εκάστοτε δεδομένα! Να ισχύσουν αναδρομικά για όλους τους συναδέλφους που τρέχαμε άδικα τόσα χρόνια κι ας είχαμε τη δυνατότητα να είμαστε δίπλα από τα σπίτια μας!
Αν μετρήσουν διπλά τα μόρια στα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν και τα μόρια όσων εργάστηκαν σε αυτά τα σχολεία τις προηγούμενες σχολικές χρονιές. Εξάλλου υπήρχε σχετική διάταξη στον προηγούμενο.
Τεράστιο λάθος η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης τω δυσπρόσιτων που οδηγεί στη διαιώνιση αδικιών και άνισης μεταχείρισης εκπαιδευτικών. Όλα τα προηγούμενα χρόνια παρατηρούνταν το φαινόμενο να μην ανοίγουν τα δυσπρόσιτα στην α φάση προσλήψεων αναπληρωτών με αποτέλεσμα όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα να φεύγουν σε άλλες περιοχές και να δίνονται τα δυσπρόσιτα σε αυτούς που ήταν χαμηλότερα και προσλαμβάνονταν σε μεταγενέστερη φάση.Αυτό δεν ήταν καταπάτηση του δικαιώματος επιλογής βάσει της σειράς στον πίνακα κατάταξης; Σε αυτή τη στρεβλή κατάσταση συνέβαλε φυσικά και η μη ταυτόχρονη πρόσληψη αναπληρωτών κοινών ειδικοτήτων στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης . Γίνονταν η Ά φάση πρωτοβάθμιας, εφευγαν όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα σε άλλες περιοχές και ακολουθούσε η α φάση Β/θμιας με τους πιο κάτω στον πίνακα εκπαιδευτικούς να πηγαίνουν στα δυσπρόσιτα τα οποία δεν είχαν «ανοίξει¨προηγουμένως. Επίσης , τα κενά δεν δίνονται όλα απο τις διευθύνσεις εξαρχής και συνεπώς, το δικαίωμα επιλογής και πάλι παραβιάζεται.
Αρ 42
Η επαναφορά των δυσπρόσιτων δεν νομίζω ότι θα αποτελέσει κίνητρο αλλά θα συνεχίσει στρεβλώσεις, θα αποτελέσει πεδίο αντιπαράθεσης και δημιουργίας αδικιών.
1) Στην ειδική πρόσκληση τα πιθανά κενά δυσπρόσιτων περιοχών θα πρέπει να έχουν ήδη αναρτηθεί οπωσδήποτε σε προηγούμενη φάση και να μην έχουν καλυφθεί σε κάποια από τις προηγηθείσες φάσεις ειδάλλως τίθεται σοβαρό θέμα διαφάνειας.
2) Στην ενισχυτική διδασκαλία, σε άλλες συμβάσεις μειωμένου ωραρίου, ωρομισθίου είναι πολύ πιο εύκολο να εργασθεί κάποιος από την περιοχή δεδομένου του μεγάλου οικονομικού κόστους να καλυφθεί το ενοίκιο από κάποιον άλλο εκπαιδευτικό που δεν είναι από την περιοχή μια κι ο μισθός είναι πολύ μικρότερος
Αλήθεια πόσο δίκαιο είναι κάποιος να δουλεύει κοντά στο σπίτι του και να παίρνει και διπλά μόρια?
Αυτό αποτελεί ίση μεταχείριση?
3) Στα δυσπρόσιτα είναι και εκκλησιαστικά λύκεια όπου εκεί στην διαδικασία της πρόσληψης αναπληρωτή δεν ισχύει ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης αλλά η πρόσληψη γίνεται από την εκάστοτε εκκλησιαστική αρχή
Αλήθεια πόσο δίκαιο ήταν (είχα στείλε σχετικά mail τότε) να προσλαμβάνεται στο ίδιο δυσπρόσιτο εκκλησιαστικό λύκειο ο ίδιος καθηγητής για 3 συνεχόμενες χρονιές?!
Γιατί διατηρείτε αυτή την στρέβλωση?
Αν πράγματι θέλετε να δώσετε κίνητρα για να καλυφθούν και οι θέσεις των δυσπρόσιτων αυτά μπορούν πολύ εύκολα να είναι οικονομικά
Ίσως μια μεγάλη προσαύξηση του μισθού, επιπλέον ΜΚ για εκείνη την σχολική χρονιά, δωρεάν ενοίκιο, μειωμένη τιμή εισιτηρίων ‘η ακόμα και δωρεάν μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τουλάχιστον Πάσχα και Χριστούγεννα, φορολογικές απαλλαγές κατά το παράδειγμα των κατοίκων παραμεθόριων περιοχών κλπ
Στο ββ πρέπει να διευκρινιστεί αυτό που αντιμετωπίστηκε παλαιότερα, ότι δηλαδή ο διπλασιασμός να γίνεται με αναλογία των ωρών διδασκαλίας που προσφέρονται σε δυσπρόσιτα, αν δηλαδή κάποιος από τις 23 ώρες διδάσκει τις 12 σε δυσπρόσιτο και τις άλλες σε άλλο σχολείο που δεν είναι δυσπρόσιτο να λαμβάνει μόνον τα 12/23 διπλασιασμένα ενώ τα υπόλοιπα με συντελεστή 1.
Επίσης η διάταξη περί διπλασιασμού πρέπει να έχει αναδρομικότητα χωρίς περιορισμούς (ανεξάρτητα πότε προσφέρθηκε η υπηρεσία αυτή).
Τεράστιο λάθος! Αποσύρετε τη διάταξη! Είναι άδικη 100% ! Τα χρόνια μας στην εκπαίδευση τα δώσαμε όλοι μας, ακόμα και αν το νησί μας δεν το βάπτισαν κάποιοι δυσπρόσιτο! Ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να μετράει προυπηρεσία «φάντασμα».
Είναι απόλυτη αδικία η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων στους εκπαιδευτικούς. Με ποια λογική παίρνει κάποιος διπλάσια μόρια από κάποιον άλλον επειδή δουλεύει σε σχολείο στο διπλανό χωριό; Απαράδεκτο! Αναθεωρήστε άμεσα!
Είναι απαράδεκτη η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων. Ήταν μια τεράστια αδικία πάντοτε. Δεν είναι δυνατόν δύο επαιδευτικοί με ίδια πραγματική προυπηρεσία, πολλές φορές ακόμα και σε διπλανά σχολεία, να βρίσκονται ξαφνικά ο ένας με διπλάσια προυπηρεσία από τον άλλον!
Καταλαβαίνω το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει εκπαιδευτικός σε δυσπρόσιτες περιοχές όπως στα νησιά. Ωστόσο πώς προκύπτει η αναγκαιότητα της ρύθμισης;
Κρίνω ότι δεν είναι αναγκαία η ρύθμιση για τους εξής λόγος:
1) Ο διετής αποκλεισμός από τις προσλήψεις των αναπληρωτών δεν αποτελεί ικανοποιητική ρύθμιση;
2) Πολλές αρνήσεις ανάληψης προϋπηρεσίας γίνονται πριν την τοποθέτηση σε συγκεκριμένες δυσπρόσιτες περιοχές. Όταν μία Διεύθυνση Εκπαίδευσης ζητά π.χ. 30 αναπληρωτές και το υπουργείο προσφέρει 25 μαζί με τις πιθανές αρνήσεις αναγκαστικά θα προκύψουν κενά στα σχολεία για κάποιο χρονικό διάστημα.
3) Από τη συμπληρωματική προκήρυξη για την κάλυψη κενών σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες φαίνεται ότι τα κενά είναι κυρίως σε αστικά κέντρα και όχι σε δυσπρόσιτες περιοχές. Αυτό είναι το πιο ισχυρό πραγματολογικό στοιχείο και είναι άμεσα διαθέσιμο για έλεγχο.
4) Υπάρχουν κάποια στατιστικά δεδομένα για την μη κάλυψη των κενών σε δυσπρόσιτες περιοχές και σε μη αστικές/αστικές περιοχές ώστε να υπάρχει συγκριτική αξιολόγηση; Ή αντιθέτως βασιζόμαστε σε αιτήματα ορισμένων αναπληρωτών που δεν θέλουν να κάνουν φανερά τα συμφέροντά τους;
5) Αποτελεί αίτημα των τοπικών κοινωνιών; Μήπως όμως οι τοπικές κοινωνίες έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις όπως: η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών με κριτήριο την εντοπιότητα και η μόνιμη πρόσληψη με πενταετή υποχρεωτική διάρκεια ώστε να υπάρχουν σταθερές λύσεις και να μην περιοριζόμαστε σε προσωρινές όπως η ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς.
6) Αυτή η ρύθμιση πώς θα ενσωματωθεί στον νόμο που ήδη εφαρμόζεται για τις προσλήψεις; Θα έχει κάποιος διπλή προϋπηρεσία με και θα προσμετρηθεί για τη μόνιμη πρόσληψη; Δηλαδή, θα υπάρχει δυνατότητα μόνιμης πρόληψης στο ελληνικό δημόσιο με πλασματική προϋπηρεσία; Στο παρελθόν η διπλή προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία μετρούσε αποκλειστικά για πρόσληψη αναπληρωτών και για αυτό υπήρχαν δύο πίνακες: πίνακας για μόνιμο διορισμό (καθαρή προϋπηρεσία) πίνακας για αναπληρωτές (με διπλή προϋπηρεσία). Φαντάζομαι ότι υπάρχει θεσμική μνήμη στο υπουργείο για το τι συνέβαινε με τους διπλούς πίνακες, προσφυγές…
7) Ο μόνιμος διορισμός κατά προτεραιότητα σε δυσπρόσιτες περιοχές, και όχι αναλογικά σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, δε λύνει κατευθείαν το πρόβλημα; Επίσης, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που απαιτείται δεν είναι μεγάλος, και θα μπορούσε να γίνει άμεσα η πρόσληψη τους.
Οι προτάσεις για τη διπλή προϋπηρεσία έχουν δημιουργήσει πολλές δυσκολίες στην εκπαίδευση: πολιτική χειραγώγηση, νομικές υπηρεσίες, δικαστικές προσφυγές, επιλογή των δυσπρόσιτων με την λογική της αύξησης των μορίων και όχι με εκπαιδευτικό κίνητρο, διαμάχες μεταξύ εκπαιδευτικών. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα κίνητρα για να επιλέξει ένας εκπαιδευτικός όπως: η αύξηση του επιδόματος παραμεθορίου, η οικονομική ελάφρυνση στις μετακινήσεις, η προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης, η λελογισμένη επιτάχυνση της μισθολογικής εξέλιξης κ.α. Τέλος, η δυσαναλογία προσφοράς-ζήτησης εκπαιδευτικών είναι τέτοια που όλα τα κενά μπορούν να καλυφθούν σε ένα αυστηρό πλαίσιο ποινών για τη μη ανάληψη πρόληψης. Και πρέπει να γίνει σαφές ότι κενά και μη αναλήψεις υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και δεν είναι ένα ειδικό φαινόμενο των δυσπρόσιτων περιοχών, αντιθέτως η ρητορική κάποιων ΜΜΕ και τα κρυφά συμφέροντα ορισμένων αναπληρωτών αναδεικνύουν το γεγονός ως ιδιαιτερότητα.
Καλησπέρα,
Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλη αδικία να μη μέτρανε τα διπλά μόρια σε όσους υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα σχολεία μέχρι και τη σχολική χρόνια 2019-2020. Δηλαδή όλοι αυτοί δεν είχαν τις δύσκολες συνθήκες σε αυτά τα μέρη και μάλιστα εν μέσω κρίσης.
Πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί αυτή η αδικία.
★ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΕΠΙ 2 ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
~100 ΈΩΣ 150 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ Γ’ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
=>ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ
1.ΔΙΚΑΙΟ
2.ΗΘΙΚΟ
=> ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
=> ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ Μ Ο Ν Ο ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2020 ΚΑΙ Ό Χ Ι
★=> Α Ν Α Δ Ρ Ο Μ Ι Κ Α
ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΣΕΠ 2008 ΚΑΙ ΒΙΩΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ,ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
★ΕΠΙΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ
★ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ / ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
Πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από την ημέρα που κατάργησε την διπλή μοριοδότηση ο νόμος Γαβρόγλου.
Πολύ άδικο να μη δοθούν τα διπλά μόρια αναδρομικά…Με ποια λογική θα πάει χαμένος ο κόπος τόσων συναδέλφων;
Διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα!!!! Πως θα εξασφαλίσετε την δυνατότητα ίσης πρόσβασης για όλους; Είναι ένα προνόμιο που δεν εξασφαλίζεται η ισότητα στην απόλαυση αυτού. Και γιατί δίπλα στον διορισμό; Αν το πρόβλημα είναι η κάλυψη των κενών δώστε οικονομικό κίνητρο για τα δυσπρόσιτα. Αυτό το μέτρο προκαλεί τεράστια αδικία. Έως τώρα και με ρυθμίσεις που είχαν γίνει απ όλες τις κυβερνήσεις τα δίπλα μόρια ίσχυαν μόνο για πίνακες αναπληρωτών. Είναι μια τεράστια αδικία για όσους δεν είχαν την τύχη να υπηρετήσουν ποτέ σε δυσπρόσιτα μια και αυτά γίνονταν πάντα λάφυρο στους « κυνηγούς δυσπρόσιτων». Μην προσπαθείτε να λύσετε ένα δεδομενο πρόβλημα δημιουργώντας μια απίστευτη αδικία.
Όσον αφορά το άρθρο 42 θα ήθελα να γνωρίζω πως ακριβώς θα υλοποιηθεί; Είναι γνωστό ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός δηλώσει ότι επιθυμεί να πάει σε δυσπρόσιτο σχολείο, δεν επιλέγει ο ίδιος αν τελικά θα πάει, ή αν το σύστημα έτσι όπως είναι σχεδιασμένο τον τοποθετήσει σε ένα σχολείο που δεν είναι δυσπρόσιτο. Με αυτό το σύστημα ευνοούνται κάποιοι που από τύχη θα τοποθετηθούν σε δυσπρόσιτα ενώ κάποιοι άλλοι, οι περισσότεροι όχι. Και πως ακριβώς ένας εκπαιδευτικός αξιολογείται ως πιο ικανός επειδή η τύχη (κατά τη άποψή μου ) τον ευνόησε με την τοποθέτησή του σε δυσπρόσιτα, από κάποιον άλλον που διάβαζε ένα χρόνο για να δώσει εξετάσεις στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, (ορισμένοι από μας επιτυχόντες σε αρκετούς διαγωνισμούς που λόγω λιγοστών θέσεων που τότε ζητούταν δεν κατάφεραν να διοριστούν); Τι θα γίνει με τα δυσπρόσιτα των προηγουμένων ετών; Γιατί κάποιος που όργωσε την Ελλάδα και τα δυσπρόσιτα υπολογίζοντας στα πενήντα του να πάει πιο κοντά στο σπίτι του, τον υποχρεώνετε να τρέχει ξανά μακριά; Νομίζω ότι η διπλή μοριοδότηση σε πιθανότητα [μόνιμου] διορισμού, μπορεί να είναι ανέξοδη, αλλά είναι και είναι άδικη. Έχω την άποψη ότι με την ψήφιση του άρθρου, για άλλη μια φορά θα τρέχουμε στους δικηγόρους και συνταγματολόγους για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα των ίσων ευκαιριών…
Στη περίπτωση των δυσπρόσιτων και της διπλής μοριοδότησης καλύτερα να είχε αναδρομική ισχύ από το 2018-2019 που καταργήθηκαν. Διότι και εκείνη τη χρονιά υπήρξαν εκπαιδευτικοί που κάλυψαν αυτές τις θέσεις με μεγάλη ταλαιπωρία και κόστος και είναι κρίμα να χαθεί όλος αυτός ο κόπος για τις κακές επιλογές και αποφάσεις ενός πρώην υπουργού. Άλλωστε και όταν άνοιξαν οι πίνακες που ήταν κλειστοί επί χρόνια , τα μόρια των δυσπρόσιτων δόθηκαν αναδρομικά. Γιατί όχι και τώρα;;;;