Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναγράφεται στους τίτλους σπουδών, συμπεριλαμβανομένων των απολυτηρίων, των αποδεικτικών απόλυσης και λοιπών αποδεικτικών και πιστοποιητικών σπουδών.
Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
Άρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
204 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Δεν χρειάζεται μια λέξη, ένας χαρακτηρισμός να ακολουθεί έναν έφηβο/η για μια ολόκληρη ζωή.Ποια ήταν άραγε τα αποτελέσματα χρόνια πριν που υπήρχαν οι χαρακτηρισμοί αυτοί ;Οι εκπαιδευτικοί έχουν το τρόπο να πλησιάσουν τα παιδιά και να τα βοηθήσουν .
Απαράδεκτο και αναχρονιστικό μέτρο. Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να αναγράφεται και σε κανένα έγγραφο. Πρέπει να καταργηθεί γενικότερα η αναγραφή της σε οποιαδήποτε έγγραφο
Αναχρονιστικό και άσκοπο μέτρο. Απορώ που είδαν οι ειδικοί και οι σύμβουλοι του Υπουργείου τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της αναγραφής της διαγωγής στους τίτλους σπουδών. Η πραγματική βοήθεια στα παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς θα ήταν η παρουσία ειδικών σε όλα τα σχολεία και η στενή συνεργασία τους με τους εκπαιδευτικούς και με τους γονείς, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Αυτό το μέτρο κάνει ζημιά. Θα δημιουργήσει προβλήματα και ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός πίεσης και επιβολής από μερίδα εκπαιδευτικών που δεν ξέρουν άλλον τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές.
Απαράδεκτη, αντιπαιδαγωγική και αναχρονιστική ρύθμιση η οποία, υπό τον μανδύα και τη ρητορική μιας αυστηρής στάσης που χαϊδεύει τα αυτιά ακραίων, παραβλέπει τις χρόνιες παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος (πχ έλλειψη παρουσίας ψυχολόγων), στιγματίζει τους μαθητές και διαταράσσει τις σχέσεις στο σχολικό περιβάλλον.
Αντι να πηγαινουμε μπροστα,παμε πισω προς ολοταχως. Διαπομπευση και στιγματισμος αντι για πλησιασμα,ενδιαφερον και κατανοηση της συμπεριφορας για να βοηθηθει ενα παιδι στο σχολικο περιβαλλον.
Ένας από τους στόχους του σύγχρονου σχολείου είναι να θεραπεύεται κατά το δυνατόν η παραβατική συμπεριφορά ενός/μιας μαθητή/-τριας εντός του σχολείου. Ακόμη και εάν η σχολική κοινότητα καταλήξει να χαρακτηρίσει αρνητικά τη διαγωγή ενός/μιας μαθητή/-τριας, είναι προφανές ότι ο χαρακτηρισμός και η αναγραφή της σε έναν τίτλο δε θα βελτιώσει την παραβατικότητα.
Η επαναφορά της αναγραφής της διαγωγής των μαθητών στους τίτλους σπουδών τους είναι προφανώς μέτρο αναχρονιστικό, που ενδεχομένως θα τους στιγματίσει και θα δυσκολέψει τη συνέχεια της ζωής τους. π.χ. στην εξεύρεση εργασίας.
Είναι αυτονόητο ότι το μέτρο πρέπει ν’ αποσυρθεί.
Νομοσχέδιο τουλάχιστον απαράδεκτο, καταστρέφει δικαιώματα και αξίες που έχουν κατακτηθεί με αγώνα και μεράκι αμέτρητων ανθρώπων (εκπαιδευτικών και μη) εδώ και πολλά χρόνια. Η αναγραφή της «διαγωγής» στο απολυτήριο θα ακολουθεί τον/την μαθητή/τρια σε όλη του τη ζωή στιγματίζοντας τον/την για ασήμαντες πράξεις. Η επιβολή του φόβου είναι κάτι που δεν αρμόζει σε ένα ορθό εκπαιδευτικό σύστημα (όπως και πουθενά αλλού).
Και το επιχειρημά; ότι με αυτον τον τροπο καπως επισημοποιειται οτι το σχολείο δεν βγάζει μόνο ρομπότ αλλά και καλούς και σωστούς ανθρώπους;Αν στην περίπτωση έχουμε ένα παιδί με βίαια ξεσπάσματα αντί να το βοηθήσουμε γιατί κάτι του συμβαίνει θα του κρεμάσουμε και ταμπέλα; Ή μήπως θα προσποιούμαστε ότι το βοηθάμε με τον δάσκαλο εμπιστοσύνης αλλά την ταμπέλα θα την πάρει όπως και να έχει.Φέρτε και τις ποδιές με το επιχείρημα ότι προάγετε την ισότητα.
Απαράδεκτο, μεσαιωνικό και αντι-παιδαγωγικό! Δεν καταλαβαίνω ποιος και με τι κριτήρια μπορεί να βαθμολογήσει τη διαγωγή κάποιου άλλου, πόσο μάλλον να του την βάλει και σφραγίδα. Το μέτρο αυτό απλά δίνει μια παράλογη και αυθαίρετη εξουσία στον εκπαιδευτικό, που δεν του αναλογεί. Δεν δικάζονται τα παιδιά μας στα σχολεία! Όσο για τους βανδαλισμούς και τις όποιες ακραίες συμπεριφορές, απλά πιστεύω πως θα ενταθούν από το συγκεκριμένο μέτρο γιατί, απλά θρέφει αυτό που ήδη οδηγεί στις ακραίες συμπεριφορές τα παιδιά: ισοπέδωση, αυθαιρεσία, παραλογισμός, εξευτελισμός, αδιαφορία και διακρίσεις!
Αναχρονιστικό μέτρο. Αναρωτιέμαι αν οι αρμόδιοι του Υπουργείου Παιδείας έρχονται σε επαφή με σύγχρονα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα πριν προβούν σε τέτοιες μεταρρυθμίσεις. Αν και το συγκεκριμένο μέτρο δεν χρειάζεται και πολλή έρευνα για να διαπιστώσεις ότι είναι τεράστιο πισωγύρισμα. Είναι πραγματικά απαράδεκτο και λυπηρό.
Δεν καταλαβαινω για ποιο ακριβως λογο μπαινει μια ταμπελα σε ενα παιδι, που μαλιστα θα το ακολουθει σε ολη την υπολοιπη ζωη του. Εσας αραγε σας αρεσει να σας βαζουν ταμπελες? Εντελως αναχρονιστικο και πραγματικα απογοητευομαι απο την κυβερνηση. Ουτε στο Κωλοκοτρωνιτσι δε συμβαινουν αυτα. Εμπρος πισω. Γενικα οι αξιολογησεις θα επρεπε να καταργηθουν, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα. Η διαδικασια της μαθησης δεν υπαρχει καν οταν βασιζεται στο φοβο. Ποιο το νοημα του σχολειου αραγε? Να βαζει ταμπελες? Τα παιδια ειναι εκ φυσεως κοινωνικα οντα που θελουν να συνεργαστουν, αρκει να βρισκονται στο καταλληλο πλαισιο. Και εκει θα πρεπει να εστιασουμε. Θελουμε φοβισμενους υποταγμενους πολιτες η πολιτες με εμπιστοσυνη στον εαυτο τους, που θα μπορουν να συνεισφερουν στο κοινωνικο συνολο, παιρνοντας πρωτοβουλιες που οδηγουν στην αναπτυξη?
ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ !!!
ΑΠΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Αναχρονιστικό και αντιπαιδαγωγικό μέτρο, δεν γίνεται να στιγματίζεις τους μαθητές για όλη τους τη ζωή.
Αναχρονιστικό γυρνάει την εκπαίδευση πολλα χρόνια πίσω.Δίνει την λαθος εντύπωση σε ένα εκπαιδευτικό ότι με αυτό το μέτρο θα μπορεί να επιβληθεί στους μαθητές .Τραγικό.
Δεδομένου ότι για την οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά του μαθητή τα αίτια είναι κυρίως βιολογικής/περιβαλλοντικής/οικογενειακής φύσεως, η θεραπεία που ενδείκνυται σίγουρα δεν είναι ο δια βίου στιγματισμός του. Η αναζήτηση των αιτίων και η στοχευμένη θεραπεία τους είναι αυτή που θα αλλάξει τη συμπεριφορά, και όχι η αναγραφή της διαγωγής στο απολυτήριο. Μιλάμε για ανήλικα, που σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά τους είναι κατά κύριο λόγο οι γονείς. Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί χρειάζονται, όχι ακραίες τιμωρητικές μέθοδοι και στιγματισμός.
Απαράδεκτο και αναχρονιστικό.
Δεν είναι σωστό να στιγματίζεις τους μαθητές για πάντα.
Οι σχολικοί κανόνες εφαρμόζονται εντός του σχολείου. Όταν υπάρχουν παρεκκλίσεις διαγωγής, η Διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων εφαρμόζουν παιδαγωγικές τεχνικές διαχείρισης των μαθητών/τριών. Δεν μπορεί η οποιαδήποτε παρέκκλιση διαγωγής να ακολουθεί τον μαθητή/τρια σε όλη του τη ζωή.
Πολύ καλό μέτρο, δυστυχώς έχει γίνει απαραίτητο.
Για να πέσει η διαγωγή σε Κοσμία έπρεπε ο μαθητής να προκαλεί φοβερά και να απαξιώνει τη σχολική διαδικασία – και πλέον αυτό γίνεται διαρκώς και χωρίς κόστος, καθώς κανένας γονέας δεν θα φροντίσει πλέον να τον συμμορφώσει. Ας υπάρξει λοιπόν ένας τρόπος να κατανοήσει το κόστος της συμπεριφοράς του, κι ας προειδοποιεί τον όποιον διαβάζει το απολυτήριό του. Κρατήστε το.
Απαράδεκτο μέτρο, αναχρονιστικό, μας πάει πολλά χρόνια πίσω, χρειάζονται άλλες πολιτικές, σύγχρονες με στόχο ένα ανοιχτό δημοκρατικό σχολείο
Και πάλι ακόμη μια αλλαγή χωρίς καμία τεκμηρίωση. Σε τι ακριβώς θα ωφελήσει τον μαθητή η αναγραφή της διαγωγής στο απολυτήριό του, παρά θα υπάρχει ένας χαρακτηρισμός που θα τον ακολουθεί σαν ποινικό μητρώο όλη του τη ζωή; Και μιλάμε για εφηβικά χρόνια…
Λάθος. Μόνο τις εμπάθειες των εκπαιδευτικών εξυπηρετεί κάτι τέτοιο.
Η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών που αποσκοπεί; Το απολυτήριο Λυκείου συνοδεύει το μαθητή εφ’ όρου ζωής. Ο στιγματισμός λοιπόν θα ακολουθεί πάντα κάποιον, αν στη σχολική του ζωή υπέπεσε σε κάποιο παράπτωμα.Είναι δίκαιο; Οι μαθητές που υποπίπτουν σε παραπτώματα υφίστανται τις ποινές που προβλέπονται, αλλά αυτό που χρειάζονται και δεν γίνεται είναι η υποστήριξή τους από το σχολείο, ώστε να εξαλειφθούν οι λόγοι που τους οδηγούν σε παραβατικές συμπεριφορές. Το σχολείο δεν είναι χώρος τιμωρίας είναι χώρος παίδευσης!
Αναχρονιστικό μέτρο που γυρνάει την Εκπαίδευση πολλά χρόνια πίσω (στα μαύρα χρόνια της χούντας συγκεκριμένα, όσοι τα ζήσαμε τα θυμόμαστε), χωρίς καμία αποτελεσματικότητα (γι αυτό και είχε καταργηθεί εξάλλου) και παιδαγωγικά απαράδεκτο, από όποια σύγχρονη και έγκυρη παιδαγωγική σχολή ή άποψη κι αν το δούμε. Καλό θα ήταν, οι άνθρωποι που προτείνουν νομοσχέδια για την παιδεία να κατέχουν από σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη, ώστε να μην εκτίθεται έτσι και το υπουργείο…
Η αιτιολογική έκθεση αναφέρει ότι «….έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα και αποσκοπεί στον εντοπισμό προβλημάτων συμπεριφοράς σε σχέση με την τήρηση των κανόνων της σχολικής ζωής και στην καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπισή τους.»
Το παραπάνω, πιστεύω ότι δεν καθόλου πειστικό επιχείρημα για την αναγραφή της διαγωγής στα σχολικά έγγραφα (με ποια διαβάθμιση, άραγε;), καθώς θα εντείνει και δεν πρόκειται επ’ ουδενί να βοηθήσει στην απαλοιφή των οικογενειακών, κοινωνικών ή άλλων προβλημάτων που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα ενός πολίτη.
Απαράδεκτο & Αναχρονιστηκό το μέτρο και μας πάει προς τα πίσω. Είναι αποδεδειγμένο ότι φτιάχνει πολίτες αντιδραστικούς με έντονο το συναίσθημα της αδικίας. Άλλος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης παραβατικών μαθητών και καλό θα ήταν το Υπουργείο Παιδείας να ρωτήσει τους ειδικούς και να μην το συμπεριλάβει στο νέο νομοσχέδιο
Το μέτρο είναι επιεικώς απαράδεκτο. Τα προβλήματα συμπεριφοράς δεν λύνονται με το στιγματισμό και την ακολουθούμενη διαδικασία ετικετοποίησης (labelling), αντίθετα τα επιτείνουν.
Είναι γνωστό σε όλους όσους έχουν σχέση με την εκπαίδευση, πως η διαρκής παραβατική συμπεριφορά εδράζεται σε άλλες αιτίες π.χ ψυχοκοινωνικές για τις οποίες το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ουδένα μηχανισμό ουσιαστικής παρέμβασης έχει αναπτύξει.
Αναρωτιέμαι ποιος είναι ο παιδαγωγικός στόχος της συγκεκριμένης διάταξης και σε ποια θεωρία της παιδοψυχολογιας βασίζεται η εισήγηση του άρθρου. Έστω ότι είμαι ένα παιδί που η διαγωγή μου δεν είναι κοσμιωτατη. Τι επιτυγχάνει η συγκεκριμένη ρύθμιση; Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί με επιστημονικα επιχειρήματα ότι δίνει κίνητρο στο παιδί να προσπαθήσει να βελτιώσει τη διαγωγή του μετά τη στοχοποίηση του και την ταμπέλα που του φόρεσε το σύστημα; Σε αυτα τα στοιχειώδη ζητήματα έχει ήδη δώσει απαντησεις η επιστήμη.Λυπάμαι για την οπισθοδρόμηση καθώς τέτοιες διατάξεις ευνοούν τη στοχοποίηση και την περιθωριοποίηση των μαθητών. Αρνητικές συμπεριφορές υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα στη σχολική κοινότητα όπως εξάλλου και στην κοινωνία. Το σχολείο ωστόσο οφείλει να καταστήσει σαφές ότι οι συμπεριφορές είναι αυτές που δεν είναι αποδέκτες και όχι οι ίδιοι οι άνθρωποι. Ας βάλουμε λοιπόν ταμπέλες στις συμπεριφορές και όχι στους ανθρώπους.
Αναχρονιστικό, αντιπαιδαγωγικό μέτρο, το οποίο επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία του μαθητή. Η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή επιδρά στην αγωγή και στη μετάδοση της γνώσης. Η σχέση αυτή είναι καθοριστικής σημασίας κατά την εφηβεία, όπου ο μαθητής προσπαθεί να αντεπεξέλθει και να κατανοήσει τις ψυχικές διαταραχές της ηλικίας του, να ανακαλύψει το νόημα της γνώσης και να την αγαπήσει, να εντάξει τον εαυτό του σ ένα κοινωνικό σύνολο μέσα από τις διεργασίες ταύτισης με νέα πρόσωπα που εκτιμά. Ο εκπαιδευτικός λοιπόν καλείται, αφού θέσει τα όριά του στη σχολική κοινότητα, να βοηθήσει τον έφηβο ώστε να προάγει εσωτερικά κίνητρα και θετικές στάσεις προς την μαθησιακή διαδικασία, να ανακαλύψει τη θετική εικόνα του εαυτού του και να αποκτήσει την αντίληψη προσωπικής ευθύνης απέναντι στη στάση του και τη συμπεριφορά του στο χώρο του σχολείου. Ο σιγματισμός του μαθητή, υποσκάπτει τη σχέση εμπιστοσύνης του μαθητή με τον εκπαιδευτικό, με αποτέλεσμα την περιθωριοποίησή του.
Αναχρονιστικό και αντισυνταγματικό μέτρο. Αυτοί που το εισηγούνται δεν γνωρίζουν από σχολείο ή έχουν ψυχολογικά προβλήματα. Σοβαρή κουβέντα δεν γίνεται με μεσαιωνικές αντιλήψεις.
Το να χαρακτηρίζουμε έναν μαθητή στιγματίζοντας τον δια βίου δεν νομίζω προσωπικά ότι θα λύσει το πρόβλημα. Θα πρέπει σίγουρα να υπάρχει ένα τιμωρητικό πλαίσιο το οποίο θα πρέπει να ισχύει και για τις μεγάλες τάξεις του δημοτικού, όμως Θα βοηθούσε και ο διορισμός ψυχολόγων σε όλες τις σχολικές μονάδες ώστε να υπάρχει διαχείριση και οριοθέτηση του μαθητή εντός σχολικού πλαισίου.
Σε αυτό το τελευταίο θα βοηθούσε εαν «υποχρεώνονταν » και η οικογένεια του μαθητή να συμμετέχει στις συνεδρίες.
Αναχρονιστικό…… γυρνάει την εκπαίδευση πίσω
Αναχρονιστικό μέτρο, δεν γίνεται να στιγματίζεις τους μαθητές για πάντα.
Απαράδεκτο μέτρο,να στιγματίζεται ένας άνθρωπος σε αυτή την ηλικία.Δεν γνωρίζουν οι ιθύνοντες την ιδιαιτερότητα των ηλικιών των μαθητών των σχολείων μας;Συμβουλεύτηκαν ειδικούς για την συγκεκριμένη πρόταση;Αμφιβάλλω!Το γεγονός ότι υπάρχουν παραβατικές συμπεριφορές από μαθητές,έχει να κάνει και με την αυταρχικότητα του σχολείου πχ μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τάξη,δασκαλοκεντρική εκπαίδευση χωρίς φαντασία που απευθύνεται μόνο στην διάνοια,προαύλια που δεν χωρούν τον αριθμό των παιδιών,σχολείο που δεν ενθαρρύνει την πρωτοβουλία των μαθητών και τους θέλει παθητικούς δέκτες.Αυτό είναι το όραμα για τη νέα γενιά της πατρίδας μας;Δεν μπορούμε να παραδειγματιστούμε από καινοτόμα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών πχ Δανία;Εξάλλου υπάρχουν παραδείγματα σχολείων και στην ελληνική επικράτεια,βλέπε Φουρφουράς.
Να αποσυρθεί η πρόταση.Να διορίσετε σχολικούς ψυχολόγους,να επαναφέρετε τις μακράς διάρκειας επιμορφώσεις που να συνδέονται με τις τελευταίες επιστημονικές ανακαλύψεις και να δώσετε χρήματα για την εκπαιδευτική έρευνα που αφορά την ελλ.εκπαίδευση.Δεν μπορείς να προτείνεις αλλαγές χωρίς να έχεις πρώτα ερευνήσει και μελετήσει τα προηγούμενα συστήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί,αλλοιώς είναι εκ του προχείρου.
Σας ευχαριστώ.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να ακολουθεί ενας χαρακτηρισμος του σχολειου το μαθητη σε ολη την ενήλικη ζωη του
Ποιό είναι ακριβώς το σκεπτικό μιας τέτοιας κίνησης, η εισαγωγή του χαρακτηρισμού σε ένα επίσημο ποιστοποιητικό; Έχει κάποιον παιδαγωγικό στόχο; Διδάσκει κάτι στο παιδί; Το βοηθά με κάποιο τρόπο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα συμπεριφοράς του; Πραγματικά υπάρχει κάποιο ερευνητικό ή άλλο δεδομένο που να αποδεικνύει ότι τέτοιες πρακτικές αποτρέπουν τα παιδιά από το να βανδαλίζουν, να εκφοβίζουν κλπ; Κ επιτέλους στην εποχή μας που ο προσανατολοσμός της εκπαίδευσης είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων (όπως λέτε κ σεις παραπάνω στο νηπιαγωγείο), η συγκεκριμένη κίνηση μήπως ΔΕΙΧΝΕΙ περίτρανα την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος να διδάξει κοινωνικές δεξιότητες κ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟΤΕΡΟ όλων το σύστημα μετακυλύει την ευθύνη στους μαθητές;;; Αυτή είναι η ωριμότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος κ όσων το χτίζουν!!! Με μεγάλη λύπη μου συνειδητοποιώ σε ποια εκπαίδευση θα βρεθεί το παιδί μου!!
Αναχρονιστικό μέτρο
Δεν φτιάχνει η κατάσταση με το κοσμιοτάτη-κοσμία. Θα είχε διαφορά αν μπορούσαμε να στέλνουμε τα παιδιά σε ομάδα ειδικών (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς) χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα ή αν ακόμα καλύτερα αναγκαζόταν με κάποιο τρόπο οι γονείς να κάνουν τέτοιες συναντήσεις. Οι ακραίες συμπεριφορές θέλουν ψάξιμο, όχι κούνημα δακτύλου.
Άριστο μέτρο, το οποίο έλειπε από το σχολείο. Ο μαθητής δεν έχει το ακαταλόγιστο, αλλά πρέπει από νωρίς να καταλάβει την έννοια της προσωπικής ευθύνης του ατόμου για τη δημόσια συμπεριφορά του. Αυτό τον διαπαιδαγωγεί, ενώ είναι και δίκαιο απέναντι στους μαθητές που διακρίνονται για την ευγένειά τους, η οποία πρέπει να επιβραβεύεται, στοιχείο εξόχως παιδαγωγικό με βάση τη θεωρία των κινήτρων. Η ισοπέδωση είναι αναχρονιστικό στοιχείο, κάτι που ισχύει αυτήν τη στιγμή στα σχολεία, και επιτέλους πρέπει να σταματήσει. Επίσης η αξιολόγηση αυτή της συμπεριφοράς του μαθητή καλεί τους εκπαιδευτικούς να γίνουν πραγματικοί παιδαγωγοί, κάτι που έχει σχεδόν ξεχαστεί στο σημερινό σχολείο της ισοπέδωσης υπό τον παράλογο και αντιπαιδαγωγικό φόβο «προσοχή μη θιγούν όσοι παρεμποδίζουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου». Το μέτρο λοιπόν πρέπει να εφαρμοστεί και να υπάρξει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με το ποια είναι τα όρια μεταξύ των χαρακτηρισμών, ώστε αυτοί να είναι όσο γίνεται πιο αντικειμενικοί και κοινοί πανελλαδικά.
Είναι στιγματισμός. Διαταράσσει τη σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και εκπαιδευόμενου εισάγοντας φόβο και απειλή. Φωτογραφίζει (όχι απαραίτητα δίκαια) κάτι που ίσως και να ήταν στιγμιαίο και παροδικό, (αν υποθέσουμε ότι υπήρξε «κακή διαγωγή») Ανοίγει περισσότερα προβλήματα από όσα θεωρήθηκε πιθανώς πως μπορεί να λύσει.
Σωστό και Σοφό το μέτρο!
Δεν μπορεί μαθητές για την ΄΄πλάκα΄΄ τους να βανδαλίζουν σχολικά κτίρια, σχολική περιουσία, περιουσία του φτωχού ελληνικού λαού, να μην σέβονται εκπαιδευτικούς (και από το δημοτικό ακόμα) και να περνούν αλώβητοι στην κοινωνία για να συνεχίσουν τα ίδια. Ο φόβος φυλάει τα έρμαια,προστατεύει τα έρμαια αλλά και διδάσκει τα έρμαια για τα όριά τους..
Να επαναφέρετε και την βεβαίωση κοινωνικών φρονημάτων, ήταν χρήσιμη στα χρόνια της ΕΡΕ.
Να δω τον καθηγητή ή καθηγήτρια των 3 και 60, που θα βάλει κακή διαγωγή στο παιδί καπετανέου μαυροπουκαμισά ή στο παιδί που έχει ξενοδοχιακές μονάδες σε νησί? Πόσο τους νοιάζει δεν μπορείτε να φανταστείτε.
Βλέπεις με το απολυτήριο λυκείου ανοίγουν διάπλατα οι επαγγελματικές πόρτες για λαμπρή σταδιοδρομία και η διαγωγή παίζει σπουδαίο ρόλο αν θα γίνεις βοηθός υδραυλικού, ή χτίστης στην οικοδομή.
Τι στο καλό? Γεροντοκόρες φιλολογίνες πρότειναν αυτό το διαμαντάκι?
Να θυμούντε στην ΝΔ ότι έχουν βγει με τις ψήφους του Κέντρου και των νέων φιλελεύθερων και θα πρέπει να το σεβαστούνε αυτό. Οι ψηφοφόροι 80χρονοι οπαδοί άλλων εποχών δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα προλάβουν να ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές.
Μην πάθετε κανένα ατύχημα και δείτε ξαφνικά τον Αλέξη να σας κλείνει το μάτι. :)
Απαράδεκτο μέτρο, αναχρονιστικό μας παει πολλα χρόνια πίσω. Υπάρχει κατι αντίστοιχο σε άλλες Ευρωπαϊκες χώρες;
Είναι απαράδεκτη η δημόσια διαπόμπευση των προσωπικών δεδομένων των μαθητών. Θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω ως «Επιστροφή στον μεσαίωνα»
Οι σχολικοί κανόνες μαθαίνονται και εφαρμόζονται εντός του σχολείου. Όταν υπάρχουν διαταραχές διαγωγής, η Διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων εφαρμόζουν επιστημονικές τεχνικές διαχείρισης των μαθητών/τριών. Σε καμιά περίπτωση η οποιαδήποτε διαταραχή διαγωγής δεν ακολουθεί τον μαθητή/τρια σε όλη του τη ζωή.
Το χειρότερο, το πιο απαράδεκτο και το πιο τριτοκοσμικό έως τώρα. Φυσικά για το εν λόγο θα γίνει προσφυγή στο ΣτΕ, όπως έγινε και για την αναγραφή του θρησκεύματος.
Αναχρονιστικό μέτρο που γυρνάει την Εκπαίδευση πολλά χρόνια πίσω.Δεν μπορεί σε ένα δημόσιο έγγραφο ο εκπαιδευτικός να στιγματίζει τον μαθητή και να τον διαπομπεύει στο νέο σχολείο ή στον εργασιακό χώρο που θα χρησιμοποιήσει τον τίτλο.Η δημόσια κριτικη μαθητή επιδρά πολύ αρνητικά στην ψυχολογία του και θα πρέπει να αποφεύγεται, ποσω μάλλον όταν αυτό γίνεται με έναν τίτλο που αποτελεί δημόσιο έγγραφο. Ο εκπαιδευτικός έχει άλλο τρόπο να προσεγγίσει συναισθηματικα τον μαθητή και δεν πρέπει να λειτουργεί με τροπο που καταβαραθρωνει την ψυχολογία του μαθητή του.
Να καταργηθει η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών. Δεν προσφέρει τίποτα και ίσως να δημιουργεί διακρίσεις.
Ποιο σκοπό ακριβώς εξυπηρετεί η αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στο απολυτήριο λυκείου; ενός εγγράφου που θα συνοδεύει ενδεχομένως για πάντα το μαθητή;
Αντιθέτως, κοιτώντας στο μέλλον και σε έναν κόσμο της πληροφορίας και ηλεκτρονικών εγγράφων, το απολυτήριο ή οποιοσδήποτε τίτλος σπουδών οφείλει να περιέχει τις ελάχιστες και μόνο εξαιρετικά απαραίτητες πληροφορίες τόσο ακαδημαϊκές όσο και προσωπικές. Η διαγωγή δεν είναι σίγουρα μία από αυτές.
Aπαράδεκτο και αναχρονιστικό